Huuuuuuu.quote:Op zondag 4 november 2012 23:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Iets met batsen met penors met openknappende puisten.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Iets met batsen met penors met openknappende puisten.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooie was toen we met groep vrienden (en hij er dus voor het eerst bij) een mega sauna hadden in onze villa, dus bijna iedereen tegelijkertijd in de sauna. Daarna in handdoekje naar buiten om na het plonzen in koud badwater verder af te koelen.
Hij kleedde zich alleen als enige weer helemaal aan. Dus ik "dude, wat doe je? doe gewoon je handdoek op en ga in het gras liggen!"
Hij "ja maar dan is mijn bast niet bedekt"
Ik "boeiend, alle mannen hier hebben een blote bast"
Hij "ja, maar ik hoef mijn mannelijkheid niet op die manier te bewijzen"
Mijn gezicht heeft de rest van de avond deze pose gehad ;')
Met zijn vieze acne kippenborst
Ovenbroodjesquote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef Dwyn het volgende:
Nou ik ga ook maar eens naar bed. Over 6 uur sta ik alweer broodjes te maken.
Broodjes.quote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef Dwyn het volgende:
Nou ik ga ook maar eens naar bed. Over 6 uur sta ik alweer broodjes te maken.
Frikandelbroodjes, saucijzjes, croissants, harde bollen, zachte bollen, halve broden, appelflappen, koekjes.quote:
AMERICAN CHOCOLATE COOKIES OMNOMquote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes, saucijzjes, croissants, harde bollen, zachte bollen, halve broden, appelflappen, koekjes.
Aankomende week in de aanbieding voor EIN EURO.quote:Op zondag 4 november 2012 23:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
AMERICAN CHOCOLATE COOKIES OMNOM
De saus van frikandelbroodjesquote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes, saucijzjes, croissants, harde bollen, zachte bollen, halve broden, appelflappen, koekjes.
Ik zou het niet weten. Ik fik alleen mijn handen eraan.quote:Op zondag 4 november 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
De saus van frikandelbroodjesEn nee dat kan echt geen gewone curry zijn
+1, morgen kan het weerquote:
Zoooo lang terug dat ik een frikandelbroodje had.quote:Op zondag 4 november 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
De saus van frikandelbroodjesEn nee dat kan echt geen gewone curry zijn
HAMKAASKROEZANTEN!!!quote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kutquote:Op zondag 4 november 2012 23:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Aankomende week in de aanbieding voor EIN EURO.
De megafrikandelbroodjes van Bakker Bartquote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoooo lang terug dat ik een frikandelbroodje had.
Woensdag na tentamen dus een koek halenquote:Op maandag 5 november 2012 00:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Wij hebben meestal aparte aanbiedingen.
in de gewone zijn ze volgens mij altijd EINZ euro toch?quote:
Die haalde ik vroeger altijd als lunch toen ik bij de AH werktequote:
Heb je die speculaas al gehad?quote:Op maandag 5 november 2012 00:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woensdag na tentamen dus een koek halen
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 5 november 2012 00:02 schreef Dwyn het volgende:
Ik eet eigenlijk alleen harde bollen en eierkoeken bij ons.Oh en soms een foccacia. Maar als je de hele frikandelbroodjes hebt staan bakken en inpakken, heb je er niet meer zoveel zin in, in je pauze.
Yup, speculaas met chocolade!quote:Op maandag 5 november 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee?American cookie met speculaas?
![]()
ZOMGquote:Op maandag 5 november 2012 00:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup, speculaas met chocolade!![]()
Proeven op kosten van de baas
Goeie verkooptactiek wel.quote:Op maandag 5 november 2012 00:06 schreef Dwyn het volgende:
Ik gooi altijd expres de ovendeur helemaal open als die klaar zijn zodat de hele winkel ernaar ruikt.
EHRMAHGERDquote:Op maandag 5 november 2012 00:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup, speculaas met chocolade!![]()
Proeven op kosten van de baas
Toen ik bij de Bijenkorf werkte op de tweede etage kwam daar altijd het afzuigsysteem uit van de banketbakkerquote:
Sadisme.quote:Op maandag 5 november 2012 00:08 schreef megamandy het volgende:
Op de andere etages rook je dat trouwens nietDus ik altijd honger lijden
Als wij koken ruik je dat in de wc op de eerste etage. Vergelijkbaar?quote:Op maandag 5 november 2012 00:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik bij de Bijenkorf werkte op de tweede etage kwam daar altijd het afzuigsysteem uit van de banketbakker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik heb er alweer genoeg van geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
0.16 hoor je hoe ze praat en bij 1.20 ook hoe lomp dat klinkt.
Nah ja, kijk maar en luister
En die lame ass Amerikaanse aankondiging ook
Ik krijg er echt agressieve ramneigingen van
quote:Op maandag 5 november 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als wij koken ruik je dat in de wc op de eerste etage. Vergelijkbaar?Andersom ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Matig.quote:Op maandag 5 november 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Een van de irritante dingen van die DEFNIE is ook nog dat haar doofheid wisselt per scene en dat haar accent wisselt per scene![]()
![]()
maar wel een mental picture bij de daafheidspraat?quote:Op maandag 5 november 2012 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er alweer genoeg van geloof ik.
+1quote:Op maandag 5 november 2012 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er alweer genoeg van geloof ik.
gelukkig niet zegquote:
slaap lekker, lekkere koekenbakker van ons!quote:
je nieuwe laptop???quote:Op maandag 5 november 2012 00:12 schreef Diconnected het volgende:
Mijn laptop kan fokken en het openen van 4 word bestanden tegelijk niet aan![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar wel een mental picture bij de daafheidspraat?
Ghehehehequote:Op maandag 5 november 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg
We zijn allebei zeer goed in het produceren van biochemische gassen dus dat zou in combinatie met vuur tot onveilige situaties kunnen leiden
Lame.quote:Op maandag 5 november 2012 00:12 schreef Diconnected het volgende:
Mijn laptop kan fokken en het openen van 4 word bestanden tegelijk niet aan![]()
had ik maar een nieuwe laptopquote:
Ik ben ze allemaal aan het downloaden kopen momenteel. Ik bedacht me vanmiddag dat we de meeste oudjes alleen op videoband hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb deze week al 3,5 Bond films gekeken![]()
En ik wil ze nu ALLEMAAAAAL zien!
Die hele film is episch.quote:Op maandag 5 november 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat filmpje van Begbie's bar fight is trouwens ook episch![]()
Glas naar beneden flikkeren op wijf, lekker Schots schelden en schreeuwen en dan gaan knokken
Oh ik dacht dat je een nieuwe had tijdje geleden. Of was dat een netbook ofzo?quote:Op maandag 5 november 2012 00:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
had ik maar een nieuwe laptopdeze dino gaat al 4,5 jaar mee
al pak ik steeds vaker de laptop van m'n moeder, want die is groter, sneller en heeft skype
ik denk dat je iemand anders bedoeldquote:Op maandag 5 november 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een nieuwe had tijdje geleden. Of was dat een netbook ofzo?
Ja das waar ook, mijn moeder heeft zo'n rijtje staanquote:Op maandag 5 november 2012 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ze allemaal aan het downloaden kopen momenteel. Ik bedacht me vanmiddag dat we de meeste oudjes alleen op videoband hebben.
absoluut!quote:
oh, memory gone wrongquote:Op maandag 5 november 2012 00:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik denk dat je iemand anders bedoeldik heb geen netbook or laptop
Vader is hier de "schuldige". Hij heeft ze ook ergens op een schijf staan, maar dit is makkelijker.quote:Op maandag 5 november 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja das waar ook, mijn moeder heeft zo'n rijtje staan![]()
maar meneer hier heeft opdracht ze allemaal te downloaden kopen dus dat gaat goed komen. Heerlijke films
ja dat was bij mij ook zo, maar moeders beheert tegenwoordig de materiële spullen des levens dus vandaarquote:Op maandag 5 november 2012 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vader is hier de "schuldige". Hij heeft ze ook ergens op een schijf staan, maar dit is makkelijker.
Er begint me weer wat te dagen inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat was bij mij ook zo, maar moeders beheert tegenwoordig de materiële spullen des levens dus vandaar
Mijn moeder en filmsof boeken
of anderssoortige culturele informatie
Whehehehehe, OMG!quote:Op maandag 5 november 2012 00:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er begint me weer wat te dagen inderdaad.
Mijn vader en films.Met quotes als "Die film met al die goeie acteurs". Uhuh...
heerlijk verwarrend he, ik zat ook net foutquote:
Ik ken daardoor ook het complete ouevre van Steven Seagal.quote:Op maandag 5 november 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehehe, OMG!![]()
![]()
![]()
Hij was zķ slecht dattie goed was!
Behalve Mickey Rourke met zijn plastisch chirurgische hoofd die zat te kwijlen door de hele scene heen omdat hij zijn bek niet meer normaal kan bewegen
Ik blijf maar hier denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heerlijk verwarrend he, ik zat ook net fout
Trustonquote:Op maandag 5 november 2012 00:28 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapongoodnight
Stevenquote:Op maandag 5 november 2012 00:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken daardoor ook het complete ouevre van Steven Seagal.
slaap lekker!quote:Op maandag 5 november 2012 00:28 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapongoodnight
Goeie vette creme smeren, ook 's avonds voor je gaat slapen... Kutweer en kachels aan is ook niet een beste combi, zeker als je huid al klote doetquote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar serieus, de vellen hangen eraan.
quote:Op maandag 5 november 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Steven![]()
[ afbeelding ]
Een van de meest lame ass acteurs ooit
Stoppels.quote:Op maandag 5 november 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goeie vette creme smeren, ook 's avonds voor je gaat slapen... Kutweer en kachels aan is ook niet een beste combi, zeker als je huid al klote doet
Ongeschoren lui. Stoppels.quote:
op je gezicht????quote:
Muilen.quote:Op maandag 5 november 2012 00:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
De vellen hangen aan je gezicht omdat je gemuild bent door iemand met stoppels?
Nee, het zijne.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 00:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gelukkig bleef het dan maar bij muilen
ja ik snapte 'm laterquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 00:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooooooh jij met je ik doe niet batsen!
goeden batsmateriaal?quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jonge, nu hoop ik toch echt dat ik donderdag naar Eindhoven kan gaan
I haz a jealous
maar meer niet?quote:
DAT IS PRIVÉ.quote:Op maandag 5 november 2012 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar meer niet?
JONGUH, VERTEL!!!
Dan kan ik misschien de TT en het verhaal erachter achter me laten
Nice!quote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DAT IS PRIVÉ.
Nah, ik ken 'm al een tijd en vrijdag/zaterdag was leuk.Woensdag soort van date. (ERMAGERD, m'n eerste date ever.
)
Wel via daar ja.quote:
Nope, dan wordt het een afro.quote:Op maandag 5 november 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Is het langharig tuig?
(langharig tuig)
OMG EEN KRULLENJONG!quote:Op maandag 5 november 2012 00:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, dan wordt het een afro.(Neenz, geen neg0rt.
)
quote:Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
OF EEN WIGGER MET EEN PERMANENT IN ZIJN HAAR!!!
Afroquote:Op maandag 5 november 2012 00:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, dan wordt het een afro.(Neenz, geen neg0rt.
)
quote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DAT IS PRIVÉ.
Nah, ik ken 'm al een tijd en vrijdag/zaterdag was leuk.Woensdag soort van date. (ERMAGERD, m'n eerste date ever.
)
at hij ook kip? En schud hij met zijn handen tijdens het praten alsof er vuil water op zit wat hij eraf wil schudden??quote:
Hehehhee, you're welcome!quote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Afro
[..]
Dacht dat ik ook pas dit jaar mijn eerste date ooit had, tot ik dankzij Kip en Skyfall herinnerd werd aan No Country for Old Men
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
at hij ook kip? En schud hij met zijn handen tijdens het praten alsof er vuil water op zit wat hij eraf wil schudden??
Heet hij net als Thijs Bosman een petje op?
En een gouden tand???
Ik heb de foto's gezien, ze zijn hilarisch.quote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Afro
[..]
Dacht dat ik ook pas dit jaar mijn eerste date ooit had, tot ik dankzij Kip en Skyfall herinnerd werd aan No Country for Old Men
issie besneden?quote:Op maandag 5 november 2012 00:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.
En jonge, woensdag herriebandjes kijken, heul geen wigger.
Mhehe, hij kon echt niet zoenenquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar je pandapunten zijn wel weg!
Feestje!
met velen slijm en zulks?quote:Op maandag 5 november 2012 00:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe, hij kon echt niet zoenenZIt een hele verhaal achter maar ben nog steeds goede vrienden met hem.
Maar toen hij een relatie had en ik zag dat meisje dacht ik steeds, zou hij nog steeds zo slecht zoenen?![]()
Huuuuuu, mental image.quote:Op maandag 5 november 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met velen slijm en zulks?
Ik had een jongen achter me aan op school die ik Liverlips noemde, naar die gast Earl Liverlips van Cow and Chicken
Best aardig enzo, maar die lippen
Kon me gewoon niet voorstellen dat hij beetje kon zoenen enzo
Nee juist totaal geen tong ofzoiets. Weet niet meer precies wat er mis was, maar volgens mij kwam het meer erop neer dat het wat luchthappen was vanuit zijn kantquote:Op maandag 5 november 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met velen slijm en zulks?
Ik had een jongen achter me aan op school die ik Liverlips noemde, naar die gast Earl Liverlips van Cow and Chicken
Best aardig enzo, maar die lippen
Kon me gewoon niet voorstellen dat hij beetje kon zoenen enzo
ah lekker, zo'n vis op het droge zoenerdquote:Op maandag 5 november 2012 00:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee juist totaal geen tong ofzoiets. Weet niet meer precies wat er mis was, maar volgens mij kwam het meer erop neer dat het wat luchthappen was vanuit zijn kant
Geweldig.quote:Op maandag 5 november 2012 00:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee juist totaal geen tong ofzoiets. Weet niet meer precies wat er mis was, maar volgens mij kwam het meer erop neer dat het wat luchthappen was vanuit zijn kant
quote:Op maandag 5 november 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Speciaal voor IJs:
PANDAFEESTJE!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Speciaal voor IJs:
PANDAFEESTJE!!!
[ afbeelding ]
Ik heb een keer een jongen mee uit gevraagd naar de film en toen zei hij "ja leuk, laten we naar U571 gaan!"quote:Op maandag 5 november 2012 00:49 schreef megamandy het volgende:
Hele film niets qua initiatief getoondEn toen kwam de aftiteling en toen heb ik maar zijn hand vastgepakt en toen maar gezoend. En toen in de auto nog maar eens, en dat was het
En het idee kwam van hem uit
Awwwquote:Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een keer een jongen mee uit gevraagd naar de film en toen zei hij "ja leuk, laten we naar U571 gaan!"
En ik heel zenuwachtig "ja, ok, leuk!"
En hij toen "Hans en Willem willen vast ook mee, ik vraag ze, ok?"
En toen stond ik zo
[ afbeelding ]
ZOMG!!!! MET PANDACUPCAKE ZIE IK NU!!!quote:
Oh ja, en U571 was dus echt een graftekketeringfilm ook nogquote:
Jep.quote:Op maandag 5 november 2012 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, en U571 was dus echt een graftekketeringfilm ook nog
Noooohquote:Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een keer een jongen mee uit gevraagd naar de film en toen zei hij "ja leuk, laten we naar U571 gaan!"
En ik heel zenuwachtig "ja, ok, leuk!"
En hij toen "Hans en Willem willen vast ook mee, ik vraag ze, ok?"
En toen stond ik zo
[ afbeelding ]
Whut.quote:Op maandag 5 november 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij heeft daarna nog wat met een vriendin van me gehad, zei toen dat ze te dik was en dat hij dat onaantrekkelijk vond en nu issie al een hele tijd met een meisje met anorexia die om de haverklap in een psychiatrische instelling zit
quote:Op maandag 5 november 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij heeft daarna nog wat met een vriendin van me gehad, zei toen dat ze te dik was en dat hij dat onaantrekkelijk vond en nu issie al een hele tijd met een meisje met anorexia die om de haverklap in een psychiatrische instelling zit
mijn moeder vindt nog steeds dat het een stiekeme homo isquote:
heerlijkquote:Op maandag 5 november 2012 00:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik zag vandaag foto's van een ouwe scharrel op FB, damn, wat een ouwe kop heeft die gast gekregen.
Blij dat ik daar vanaf ben.
ERMAGERD!quote:Op maandag 5 november 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Volgens mij ben ik serieus het normaalst van mijn vriendengroep...
Vraag me af of ik me nu zorgen moet maken
Nomz.quote:Op maandag 5 november 2012 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Toch nog een klein bakje cheese onion chips gemaakt voor mezelf
quote:Op maandag 5 november 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze gaan aan tanden sleutelen, dát en oogoperaties zijn nu net de twee dingen waar ik niet tegen kan, blergh!
heb toch maar gezaptquote:
We kunnen er altijd zelf een maken.quote:Op maandag 5 november 2012 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Wanneer is er weer zo'n slechte film marathon o.i.d? Ik heb daar zin in
spui hier je onzin, daar is het voorquote:
da's zeker waar!quote:Op maandag 5 november 2012 01:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We kunnen er altijd zelf een maken.
Januari klinkt goed.quote:Op maandag 5 november 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's zeker waar!
Hier is het een te grote teringbende momenteel![]()
Maar zullen we ergens in januari ofzo iets plannen?
Ik heb net op fb iemand lastig gevallen of ze binnenkort iets weet te doen op een vrijdagavond. Moet gewoon ieder weekend de zaterdag + zondag gaan werken de komende tijd dus dat schiet ook niet echt opquote:Op maandag 5 november 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
spui hier je onzin, daar is het voor
Ik vind het echt geen punt verder hier, maar voel me daar nu niet fijn bij o.a. omdat het toilet met riolering en electra beneden nog steeds open ligt. Gaat binnenkort allemaal afgewerkt worden als het goed is, maar ja... ik weet hoe dat gaat, zeker zo straks met de feestdagen, laat ik het zo zeggen, het zou fijn zijn als het in januari af isquote:Op maandag 5 november 2012 01:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Januari klinkt goed.Ik heb niet echt een huis vrij daarvoor, maar we verzinnen wel wat.
Bietje ver.quote:Op maandag 5 november 2012 01:13 schreef megamandy het volgende:
Er wil ook zeker niemand naar Limburg komen
Nee, snap ik. Werkzaamheden is één ding, riolering is weer héél wat anders.quote:Op maandag 5 november 2012 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen punt verder hier, maar voel me daar nu niet fijn bij o.a. omdat het toilet met riolering en electra beneden nog steeds open ligt. Gaat binnenkort allemaal afgewerkt worden als het goed is, maar ja... ik weet hoe dat gaat, zeker zo straks met de feestdagen, laat ik het zo zeggen, het zou fijn zijn als het in januari af is
Is het dan af, dan is iedereen hartstikke welkom hier
Ook Inca, want die heeft dan d'r mormel al geworpen
Ja Limboland is inderdaad een beetje ver...quote:Op maandag 5 november 2012 01:13 schreef megamandy het volgende:
Er wil ook zeker niemand naar Limburg komen
quote:Op maandag 5 november 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja Limboland is inderdaad een beetje ver...
Of je moet een foute vent op ematching/secondlove opduikelen puur voor het vermaeck
geen stank hoor, alles is wel dicht verderquote:Op maandag 5 november 2012 01:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Werkzaamheden is één ding, riolering is weer héél wat anders.
Of de stalker van Dwyn van straat plukken en aftuigen/afwerkenquote:Op maandag 5 november 2012 01:14 schreef megamandy het volgende:
[..]dan probeer ik liever mijn scharrel in Eindhoven nog even aan te houden
Nee, maar toch. Kan me voorstellen dat bezoek dan toch niet zo'n heel prettig idee is.quote:Op maandag 5 november 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen stank hoor, alles is wel dicht verder
En plassen en poepen kan op de wc die wel af is. Dat maakt tegelijk dat het nu niet noodzakelijk is dat beneden afgeklust wordt, waardoor het dus veel langer duurt....
preciesquote:Op maandag 5 november 2012 01:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar toch. Kan me voorstellen dat bezoek dan toch niet zo'n heel prettig idee is.
Ik denk dat dat een vrouw is. En ik wil alleen knappe vrouwenquote:Op maandag 5 november 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of de stalker van Dwyn van straat plukken en aftuigen/afwerken
Mwehehehe.quote:Op maandag 5 november 2012 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
precies
Vorige keer ging een eigenwijs toch beneden naar de wc. Kon wel, maar is gewoon onhandig... dus hij elektrocuteerde zichzelf al bijna toen hij het lichtknopje zocht... goeie actie wel
misschien is het wel een knappe vrouw, ze is alleen een beetje psycho, maar ja, wil je nou hete vrouwensecks of niet?quote:Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een vrouw is. En ik wil alleen knappe vrouwen
quote:Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien is het wel een knappe vrouw, ze is alleen een beetje psycho, maar ja, wil je nou hete vrouwensecks of niet?
JA OF NEE??!!??!!??quote:
gewoon een keer naar A'dam ofzo gaan, daar vind je genoeg wijven die dat wel willenquote:
ERMAHGERD daar ga ik volgende week heenquote:Op maandag 5 november 2012 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon een keer naar A'dam ofzo gaan, daar vind je genoeg wijven die dat wel willen
quote:Op maandag 5 november 2012 01:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
ERMAHGERD daar ga ik volgende week heen
quote:Op maandag 5 november 2012 01:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
ERMAHGERD daar ga ik volgende week heen
internet, daar afspraak maken, naar A'dam gaan met de trein, vrouw afraggen, trein terug naar huis gaan, thuis posten wat je gedaan hebtquote:Op maandag 5 november 2012 01:25 schreef megamandy het volgende:
Is toch gedoemd te mislukkenmensen spreken mij niet aan en ik ben te sociaal gehandicapt om zelf mensen aan te spreken
of secks hebben met IJs, want volgens mij is dit een uitnodigingquote:
Ijs heeft het druk met de stoppelmeneerquote:Op maandag 5 november 2012 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of secks hebben met IJs, want volgens mij is dit een uitnodiging
Scharen?quote:Op maandag 5 november 2012 01:27 schreef megamandy het volgende:
Het is verschrikkelijkWant dan ga ik erover nadenken wat ik zou kunnen zeggen en dan weet ik helemaal niets
Sahrry.quote:Op maandag 5 november 2012 01:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ijs heeft het druk met de stoppelmeneer
die heeft hele dagen door de weeks niks te doen zegt ze net!quote:Op maandag 5 november 2012 01:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ijs heeft het druk met de stoppelmeneer
Met alle mensen? Had toch wel gedacht dat jij gewoon iedereen zou aansprekenquote:Op maandag 5 november 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Scharen?
Neuken?
(ok, ik zou het ook niet weten of kunnen hoor, maar goed, wie ben ik)
quote:Op maandag 5 november 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die heeft hele dagen door de weeks niks te doen zegt ze net!
GRIJP JE KANS!
sure... ik ben gewoon een internetheldquote:Op maandag 5 november 2012 01:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met alle mensen? Had toch wel gedacht dat jij gewoon iedereen zou aanspreken
quote:Op maandag 5 november 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Anders kan ik Ursula wel een tweetje sturen voor je, die is toch werkloos. Moet je wel van houden, maar hey, is wel weer eens wat anders!
Ik ben alweer opgedroogdquote:Op maandag 5 november 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Anders kan ik Ursula wel een tweetje sturen voor je, die is toch werkloos. Moet je wel van houden, maar hey, is wel weer eens wat anders!
Wel lekker zachtquote:Op maandag 5 november 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Toch nog ergens handig voor.quote:
Zeer wel!quote:
misschien moeten ze haar even in New Jersey neerleggenquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien moeten ze haar even in New Jersey neerleggen
quote:Op maandag 5 november 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien moeten ze haar even in New Jersey neerleggen
Gelukkig, en ja klopt maar ik kan niet slapenquote:Op maandag 5 november 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeer wel!
Moet jij niet werken morgen? Nog zo laat hier?
ja klopt, buitenwijk, maar we waren niet zo vaak in A'dam zelf. Dit klinkt net of we altijd op zijn kamer lagen te neuken... dat valt wel meequote:Op maandag 5 november 2012 01:36 schreef megamandy het volgende:
Maar Kip heeft jouw lover niet een aantal jaren in Amsterdam gewoond? Heb dus een aantal dagen daar om in mijn eentje rond te brengen. Weet jij misschien nog een paar leuke plekjes?
Wilde sowieso eens naar het Waterlooplein gaan.
ah vandaar!quote:Op maandag 5 november 2012 01:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gelukkig, en ja klopt maar ik kan niet slapen
ja precies, nou ja, ik vind het soms voor een dagje wel leuk, maar na een paar uur ben ik het al weer zat...quote:Op maandag 5 november 2012 01:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom alleen in A'dam als ik er echt niet onderuit kom.
Oh wist helemaal niet dat daar ook ergens een China Town lagquote:Op maandag 5 november 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja klopt, buitenwijk, maar we waren niet zo vaak in A'dam zelf. Dit klinkt net of we altijd op zijn kamer lagen te neuken... dat valt wel mee![]()
Maar ik heb het niet zo heel erg op A'dam eigenlijk en ik heb niet bepaald een postduivengen, dus ik weet niet zoveel plekjes. Als je geld hebt is High Tea in het Amstel hotel wel heeeel erg gaaf. China Town is leuk, maar verder, ik zou het echt niet weten
Is ook alweer 10 jaar geleden, want zo lang wonen we al samen, buiten A'dam
als éckten hipster moet je toch tegenwoordig Rotterdam juist leuk vinden?quote:Op maandag 5 november 2012 01:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh wist helemaal niet dat daar ook ergens een China Town lagDat ga ik dan maar eens bekijken
Ik vind Amsterdam leukMaja mensen noemen mij tegenwoordig soms ook hipster
IK MOET DUS WEL!
slaap lekker!quote:
thanks! uhm 46 voor 5 met zo'n palette ding eronder, en hij zit in het stadshart van Zoetermeer drie uur gratis parkerenquote:Op maandag 5 november 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah vandaar!
Dat Inglot ding is gaaf zeg!
Hoeveel was je er nu met de ganz neues BTW voor kwijt?
En waar zit de Inglot in Sweet lake city?
Oei Rotterdam vond ik ook super leuk toen ik daar wasquote:Op maandag 5 november 2012 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als éckten hipster moet je toch tegenwoordig Rotterdam juist leuk vinden?
Ah well, ik weet er ook geen reet vanaf hoor
Maar yep, dat is er. Waar precies kan ik je niet vertellen hoor, maar Sjaan weet dat vast wel
En die weet veel meer leuke adressen ook vast wel
ik ga misschien morgen even kijkenquote:Op maandag 5 november 2012 01:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
thanks! uhm 46 voor 5 met zo'n palette ding eronder, en hij zit in het stadshart van Zoetermeer drie uur gratis parkeren(al heb je het niet echt nodig want geen fuck te doen)
ja je moet alleen echt de plekjes daar weten, maar is de laatste jaren wel veel leuker gewordenquote:Op maandag 5 november 2012 01:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oei Rotterdam vond ik ook super leuk toen ik daar was
In de V&D op de eerste etage naast de Sabon, ze hadden alleen veel kleuren niet meer qua oogschaduwquote:Op maandag 5 november 2012 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga misschien morgen even kijken
Wel jammer dat het in het Stadshart zit... want Stadshart
Maar ja, heel Zoetermeer wil je niet dood gevonden worden, wat een drama pauper durp
ow... dat is wel stom... was er een actie geweest dan ofzo? Of gewoon slecht bijgevuld?quote:Op maandag 5 november 2012 01:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
In de V&D op de eerste etage naast de Sabon, ze hadden alleen veel kleuren niet meer qua oogschaduw
En ja joh echt van die stereo typen daar
Geen flauw ideequote:Op maandag 5 november 2012 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow... dat is wel stom... was er een actie geweest dan ofzo? Of gewoon slecht bijgevuld?
Ik heb geen idee waar de V&D zit daar, ben 2 x in mijn leven in het stadshart geweest![]()
Maar mocht ik gaan, ga ik wel zoeken, thanks
Wat is dat voor soort eten?quote:Op maandag 5 november 2012 01:49 schreef megamandy het volgende:
Oja ik ga sowieso een keer met mijn tante bij de Bazar eten, was toen in Rotterdam zo lekkeren schijnbaar ligt die dus ook in Amsterdam.
Serieus?quote:Op maandag 5 november 2012 01:49 schreef megamandy het volgende:
Oja ik ga sowieso een keer met mijn tante bij de Bazar eten, was toen in Rotterdam zo lekkeren schijnbaar ligt die dus ook in Amsterdam.
Turks, Marokkaans, Grieks, Libisch, etc. (Zuid Europees-achtig dus) en dat allemaal met een beetje een Nederlands tintje eraan. Erg lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 01:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort eten?
Oe klinkt goed!quote:Op maandag 5 november 2012 01:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Turks, Marokkaans, Grieks, Libisch, etc. (Zuid Europees-achtig dus) en dat allemaal met een beetje een Nederlands tintje eraan. Erg lekker
Lekkorquote:Op maandag 5 november 2012 01:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort eten?
Hehehehe, ok dan. Ik ben benieuwd of ik dat kan vinden, maar ga mijn best doenquote:Op maandag 5 november 2012 01:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Geen flauw ideeik vermoed slecht bijgevuld.
Uhm hij zit in een winkelcomplex genaamd de pyramde, en je moet zeker gaan al die heerlijke stereotypes die daar rond liepen![]()
O o en echt een winkel naast de V&D met allemaal lekkere gebraden kippetjes en spare ribs enzo![]()
fjoesjon!quote:Op maandag 5 november 2012 01:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekkor
Uhm meer eten wat ze in Noord-Afrika tot het Midden Oosten maken, zo is het denk ik het beste te omschrijvenWeet de juiste term niet
Theatherplein 11 zitten zequote:Op maandag 5 november 2012 01:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, ok dan. Ik ben benieuwd of ik dat kan vinden, maar ga mijn best doen
ja, lekker!quote:Op maandag 5 november 2012 01:56 schreef megamandy het volgende:
En super veelHad toen met een vriendin een schotel voor twee man met vlees gepakt. Booooh, tafel was er veel te klein voor
Hele spies met vlees, rijst, stoofpotje, groentes, sauzen
gracias!quote:Op maandag 5 november 2012 01:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Theatherplein 11 zitten ze
En nou heb ik hongerquote:Op maandag 5 november 2012 01:56 schreef megamandy het volgende:
En super veelHad toen met een vriendin een schotel voor twee man met vlees gepakt. Booooh, tafel was er veel te klein voor
Hele spies met vlees, rijst, stoofpotje, groentes, sauzen
Omnomnom, goed excuusquote:Op maandag 5 november 2012 01:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, lekker!
Denk dat ik mijn vent daar dit weekend maar stiekem naartoe lok
Hij heeft ook wel iets leuks verdiend, veel lange dagen gemaakt afgelopen tijd enzo
zekers!quote:
Omdat het kan?quote:Op maandag 5 november 2012 02:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Waarom krijgt ursala in vredesnaam nagellak voor review opgestuurd terwijl ze echt niet kan lakken
+1quote:
Joah ik denk hetquote:Op maandag 5 november 2012 02:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Omdat het kan?
Goed persbureau wat voor haar bemiddelt ofzo?
ik gaat even kiekenquote:
Hehe ja dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 02:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind de nagellak nog meevallen, op de bobbels en belletjes na
Maar ik ben ook geen kritische kijken op dat vlak.
Al haar andere looks waarbij haar "gezicht" erin betrokken is echter
quote:Op maandag 5 november 2012 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen punt verder hier, maar voel me daar nu niet fijn bij o.a. omdat het toilet met riolering en electra beneden nog steeds open ligt. Gaat binnenkort allemaal afgewerkt worden als het goed is, maar ja... ik weet hoe dat gaat, zeker zo straks met de feestdagen, laat ik het zo zeggen, het zou fijn zijn als het in januari af is
Is het dan af, dan is iedereen hartstikke welkom hier
Ook Inca, want die heeft dan d'r mormel al geworpen
quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
Theheheh nou cif heeft gisteren alles bij elkaar geshopt. Broeken; truien; vest en ik heb er nog wat basic shirts bij geklikt.
Een zeer goeien faal van 600 euro. I am so proud![]()
![]()
En terwijl we bezig waren heb ik er ook maar even nieuwe pantoffels bij gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |