Huuuuuuu.quote:Op zondag 4 november 2012 23:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Iets met batsen met penors met openknappende puisten.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Iets met batsen met penors met openknappende puisten.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooie was toen we met groep vrienden (en hij er dus voor het eerst bij) een mega sauna hadden in onze villa, dus bijna iedereen tegelijkertijd in de sauna. Daarna in handdoekje naar buiten om na het plonzen in koud badwater verder af te koelen.
Hij kleedde zich alleen als enige weer helemaal aan. Dus ik "dude, wat doe je? doe gewoon je handdoek op en ga in het gras liggen!"
Hij "ja maar dan is mijn bast niet bedekt"
Ik "boeiend, alle mannen hier hebben een blote bast"
Hij "ja, maar ik hoef mijn mannelijkheid niet op die manier te bewijzen"
Mijn gezicht heeft de rest van de avond deze pose gehad ;')
Met zijn vieze acne kippenborst
Ovenbroodjesquote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef Dwyn het volgende:
Nou ik ga ook maar eens naar bed. Over 6 uur sta ik alweer broodjes te maken.
Broodjes.quote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef Dwyn het volgende:
Nou ik ga ook maar eens naar bed. Over 6 uur sta ik alweer broodjes te maken.
Frikandelbroodjes, saucijzjes, croissants, harde bollen, zachte bollen, halve broden, appelflappen, koekjes.quote:
AMERICAN CHOCOLATE COOKIES OMNOMquote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes, saucijzjes, croissants, harde bollen, zachte bollen, halve broden, appelflappen, koekjes.
Aankomende week in de aanbieding voor EIN EURO.quote:Op zondag 4 november 2012 23:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
AMERICAN CHOCOLATE COOKIES OMNOM
De saus van frikandelbroodjesquote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes, saucijzjes, croissants, harde bollen, zachte bollen, halve broden, appelflappen, koekjes.
Ik zou het niet weten. Ik fik alleen mijn handen eraan.quote:Op zondag 4 november 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
De saus van frikandelbroodjesEn nee dat kan echt geen gewone curry zijn
+1, morgen kan het weerquote:
Zoooo lang terug dat ik een frikandelbroodje had.quote:Op zondag 4 november 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
De saus van frikandelbroodjesEn nee dat kan echt geen gewone curry zijn
HAMKAASKROEZANTEN!!!quote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kutquote:Op zondag 4 november 2012 23:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Aankomende week in de aanbieding voor EIN EURO.
De megafrikandelbroodjes van Bakker Bartquote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoooo lang terug dat ik een frikandelbroodje had.
Woensdag na tentamen dus een koek halenquote:Op maandag 5 november 2012 00:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Wij hebben meestal aparte aanbiedingen.
in de gewone zijn ze volgens mij altijd EINZ euro toch?quote:
Die haalde ik vroeger altijd als lunch toen ik bij de AH werktequote:
Heb je die speculaas al gehad?quote:Op maandag 5 november 2012 00:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woensdag na tentamen dus een koek halen
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 5 november 2012 00:02 schreef Dwyn het volgende:
Ik eet eigenlijk alleen harde bollen en eierkoeken bij ons.Oh en soms een foccacia. Maar als je de hele frikandelbroodjes hebt staan bakken en inpakken, heb je er niet meer zoveel zin in, in je pauze.
Yup, speculaas met chocolade!quote:Op maandag 5 november 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee?American cookie met speculaas?
![]()
ZOMGquote:Op maandag 5 november 2012 00:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup, speculaas met chocolade!![]()
Proeven op kosten van de baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |