WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.quote:Op maandag 5 november 2012 02:15 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel zo'n 100k op te pakken
Haha
Ik dacht al.quote:Op maandag 5 november 2012 02:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Investering van begin haha, niet net gekocht hoor
Tot op heden is die alleen maar gedaald, dus vraag het me af. Weet niet of hij mogelijk nog een SIF-versie krijgt...quote:Op maandag 5 november 2012 08:16 schreef strakkeman het volgende:
denken jullie dat IF inler in waarde gaat stijgen
ik heb nu eentje gekocht 442 13.000quote:Op maandag 5 november 2012 08:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tot op heden is die alleen maar gedaald, dus vraag het me af. Weet niet of hij mogelijk nog een SIF-versie krijgt...
Die kun je vast wel tegen een iets hoger prijs verkopenquote:Op maandag 5 november 2012 08:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ik heb nu eentje gekocht 442 13.000
ja klopt is gewoon een must have voor een zwitserse teamquote:Op maandag 5 november 2012 08:31 schreef diedjuh het volgende:
Ik vind Inler sowieso erg goedkoop, ik had hem wel wat duurder verwacht.
Diego is nog wel vrij duur.
Eerder voor een Serie A team.quote:Op maandag 5 november 2012 08:32 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ja klopt is gewoon een must have voor een zwitserse team
ben arfa rechtsquote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel tof om te maken. Vind Remy en Biabiany alleen van die standaard pacehoeren..iemand suggesties voor die 2? Menez heeft brakke workrates..Kembo-Ekoko misschien? Is hij goed dit jaar? Ben-Arfa kan evt ook, maar liever geen linkspoot.
En 80+ pace is voor de striker eigenlijk wel vereist. Ervaringen met anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |