quote:Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ben echt boos jongens mijn James Milner is nu niet verkocht maar wel kwijt en Rooney stond ook op de lijst is nu ook weg.
Sorry, vond het gewoon een rare opmerking.quote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is serieus je eerste reactie op Fok?
Hij is dus gelijk ingeburgerd.quote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is serieus je eerste reactie op Fok?
Je mist wat spelersquote:Op maandag 5 november 2012 12:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sorry, vond het gewoon een rare opmerking.
Speel zelf ook al een tijdje FUT. Bezig nu met een budget team.
[ afbeelding ]
Klopt, keeper gaat waarschijnlijk Diego Alves worden. En ben nog aan het denken of ik hem echt budget moet houden of moet aanvullen met Ramires, Hulk en Neymar.quote:
Koop dan voor 700 Artur Moraes.quote:Op maandag 5 november 2012 12:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Klopt, keeper gaat waarschijnlijk Diego Alves worden. En ben nog aan het denken of ik hem echt budget moet houden of moet aanvullen met Ramires, Hulk en Neymar.
Is die een beetje goed? Nog nooit mee gespeeld namelijk.quote:
Hij is de beste Braziliaanse keeper in Fifa met een 82 rating. Heb zelf Petr Čech gekocht maar dan praat je ook over een iets andere prijsklassequote:Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is die een beetje goed? Nog nooit mee gespeeld namelijk.
Kan hem dan wel even proberen, geld is het probleem niet zo. Heb meer dan genoeg te besteden, maar beetje voorzichtig met de prijzen die gaan dalen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij is de beste Braziliaanse keeper in Fifa met een 82 rating. Heb zelf Petr Čech gekocht maar dan praat je ook over een iets andere prijsklasse![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn nieuwe sigHelaas kon ik de quote er niet bij doen want dat was langer dan 250 tekens.
1 2 | [b][url=http://forum.fok.nl/topic/1890739/4/50#118842363]Hier[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/157472]Tim86[/url] het volgende:[/b] HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN |
quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Ozzie heeft al vaker zijn avatar veranderd dan hij gepost heeft
En is het thema met een VDM'tje naar de klote.quote:Op maandag 5 november 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Santana als middelste CB zetten, dan kun je Neuer als GK gebruiken, of Wiese.
Emenikequote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En is het thema met een VDM'tje naar de klote.
Oke, dan meteen mijn volgende vraag. David Luiz centraal houden en dan gaan voor een BPL keeper?quote:Op maandag 5 november 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Santana als middelste CB zetten, dan kun je Neuer als GK gebruiken, of Wiese.
Luiz is niet je beste kopper, dus ik zou sowieso Dede of Santana als middelste CB gebruiken.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oke, dan meteen mijn volgende vraag. David Luiz centraal houden en dan gaan voor een BPL keeper?
Hij is een beetje gestopt met scoren voor mij.quote:
Goeie opmerking, heb ik wat aan. Neuer gaat hem worden.quote:Op maandag 5 november 2012 13:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Luiz is niet je beste kopper, dus ik zou sowieso Dede of Santana als middelste CB gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |