Nou, dat wordt niet eten vandaagquote:Op maandag 5 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
Mijn leenhond vond vorige week een lekker hapje in het bos ... Menselijke poep.
Ik moest kokhalzen toen hij met zijn bruine tong blij naar me toe kwam.
Jakkes, dat is ook zo smerig. Of ze gaan erin liggen rollen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig heb ik m'n soep net op.quote:Op maandag 5 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef pullup het volgende:
Mijn hond heb ik nooit gehad vanwege de verhalen hierboven
quote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef pullup het volgende:
Mijn hond heb ik nooit gehad vanwege de verhalen hierboven
Dat heb ik nou als een vrouw haar tong in m'n mond steek, dan denk ik, ja, maar waar heeft die allemaal al aan gelikt ...... kan er niks aan doenquote:Op maandag 5 november 2012 18:19 schreef Coos het volgende:
Ik moet het helemaal niet hebben dat een hond mij likt. Eerst zitten ze aan hun of een andere hond zijn hol te likken en dan een lik van de hond.![]()
En die hondenliefhebbers maar zeggen, "hij doet niks hoor".
Met gebakken appel en ui...mmmmmquote:Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, probeer het maar eens. Net als de kippenlevertjes.
Jeetje......quote:Op maandag 5 november 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik nou als een vrouw haar tong in m'n mond steek, dan denk ik, ja, maar waar heeft die allemaal al aan gelikt ...... kan er niks aan doen
De leenhond van Cc eet twee bakken gekookte chihuahua's per dag.quote:Op maandag 5 november 2012 18:25 schreef pos het volgende:
Ik heb een Chihuahua en daar is niks mis mee
Nog een favoriet merk?quote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zit lekker aan de cola
[ afbeelding ]
Nietes! Hij traumatiseert alleen konijnen. Maar die lopen toch bij De Grote Beek, dus dat is niet erg.quote:Op maandag 5 november 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
De leenhond van Cc eet twee bakken gekookte chihuahua's per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |