Jaloers op Miranda?quote:
Wie niet ?quote:
Nee, Opa doet wel wat anders met Miranda dan haar streamen.quote:
Maar nu de belangrijke vraag natuurlijk; is die Miranda een beetje lekker ?quote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een lol, nee ik vind dat Miranda er niets mee te maken heeft!
Opa streamt Miranda niet!
Oh ja was jij erbij?quote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Opa doet wel wat anders met Miranda dan haar streamen.
Ben jij lekker?quote:Op maandag 5 november 2012 09:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar nu de belangrijke vraag natuurlijk; is die Miranda een beetje lekker ?
Ik vind zelf van welquote:
Ik denk dat Opa Miranda wel een lekker snoepje vindt. Ze zal wel wat jonger zijn dan oma. Een jaartje of 54?quote:
Lees het mee in de Privë, klopt niks dan dit verhaalquote:Op maandag 5 november 2012 09:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ken heel die Miranda niet. En ook integere moderators kunnen sletjes zijn. Vraag maar aan Gert. Lees hier in dit topic dat Miranda de minnares is van die vroegoude man. Zou niet mijn keuze zijn, maar ieder het hare. En dus hoort ze nu ook bij de familie.
Zou het niet weten en eerlijk gezegt boeit mij dat niet, heb liever een lelijke vent dan een knappe vrouw!quote:Op maandag 5 november 2012 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Opa Miranda wel een lekker snoepje vindt. Ze zal wel wat jonger zijn dan oma. Een jaartje of 54?
Als er niks klopt dan dit verhaal, dan klopt het toch?quote:Op maandag 5 november 2012 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
Lees het mee in de Privë, klopt niks dan dit verhaal
Heb jij iets tegen potten?quote:Op maandag 5 november 2012 09:35 schreef Poezewoes het volgende:
Zou het niet weten en eerlijk gezegt boeit mij dat niet, heb liever een lelijke vent dan een knappe vrouw!
Nee maar Opa was wel te zien in VI oranje en stond in de digitale telegraaf.quote:Op maandag 5 november 2012 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er niks klopt dan dit verhaal, dan klopt het toch?
En persoonlijk denk ik dat je Opa net iets te veel BN-erschap toedicht. Ik denk niet dat Privé in zijn buitenechtelijke relaties is geinteresseerd. Of is Miranda een BN-Er? Frans en Miranda? Oh nee, dat was Mirella. En ook al zo has been.
Zo dan! De publiekstrekker!quote:Op maandag 5 november 2012 09:40 schreef Poezewoes het volgende:
Nee maar Opa was wel te zien in VI oranje en stond op de digitale telegraaf.
quote:Op maandag 5 november 2012 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dan! De publiekstrekker!
Des te meer reden om zijn schimmige privéleven verder uit te pluizen. Wat dat betreft opteer ik eigenlijk ook wel voor een vernieuwing van de OP.
Dat PR-praatje dat er nu staat is al zo lang achterhaald door de vuige waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |