6 keer?quote:
Ik kom al op 3 friendzoners, 2 mislukte dates, en 4 afwijzingen voor een date... zo even snel uit m'n hoofd... en dan nog een paar twijfelgevalletjes...quote:
Ik hou geen score lijst bij, daar word ik depri vanquote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom al op 3 friendzoners, 2 mislukte dates, en 4 afwijzingen voor een date... zo even snel uit m'n hoofd... en dan nog een paar twijfelgevalletjes...
Ik wil er verder niet over nadenken... dan kom ik nog wel wat hoger...quote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou geen score lijst bij, daar word ik depri van
Ik zou willen dat meisjes dat eens zagen. Sowieso zou ik eens willen dat contact met meisjes leuk was.quote:
Ik heb het nog bonter gemaakt dan jijquote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil er verder niet over nadenken... dan kom ik nog wel wat hoger...
Ow dat heb ik ook een paar keer gehad, maarja dat bleek achteraf allemaal weerquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het nog bonter gemaakt dan jij
3 dames waarvan ik weet dat ze me zagen zitten laten gaan, en ja ik vond ze ook leuk
Lekkere zelfmarteling
Niks achteraf, ik wist het alquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook een paar keer gehad, maarja dat bleek achteraf allemaal weer
Ik had een vermoeden, maar ik durfde weer niets te doen enzoquote:
Daar gaat het hier toch ook niet overquote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat is dat voor gehuil over afwijzingen hier. Op een gemiddelde uitgaansavond loop ik ook rond de 2/3 blauwtjes voordat het lukt, lekker boeiend.
Dingen voor een avondje boeien me niet.quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat is dat voor gehuil over afwijzingen hier. Op een gemiddelde uitgaansavond loop ik ook rond de 2/3 blauwtjes voordat het lukt, lekker boeiend.
Mwah, ik vermaak me er wel prima mee, hoewel er niet heel vaak date-materiaal bij zit.quote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dingen voor een avondje boeien me niet.
Waarom lukt mij dat dan wel, op regelmatige basis?quote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat meisjes dat eens zagen. Sowieso zou ik eens willen dat contact met meisjes leuk was.
Geen idee. Ik zou het graag willen. Gewoon contact dat voor zowel het meisje als mij leuk is. Vertel me je geheimen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat dan wel, op regelmatige basis?
Goh, dat jij daar geen problemen hebt betekent niet dat de rest van de wereld er ook geen moeite mee heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Veel oefenen, meer is het niet. Blijven proberen en als het niet lukt doorgaan naar een ander meisje. Doen doen doen doen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou het graag willen. Gewoon contact dat voor zowel het meisje als mij leuk is. Vertel me je geheimen.
Leuk is het niet, maar het lijkt mij vrij normaal om een keer afgewezen te worden. Niet iedere meid zit op een adonis als ik te wachten.quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Goh, dat jij daar geen problemen hebt betekent niet dat de rest van de wereld er ook geen moeite mee heeft.
Nou, ik ben niet superknap, ik ben niet supergrappig, ik doe geen spannende dingen, ik ben een nerd, ik ben chubby, ik ben lief.quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou het graag willen. Gewoon contact dat voor zowel het meisje als mij leuk is. Vertel me je geheimen.
Is het ook, mijn hersenen zijn het daar mee eens.quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Leuk is het niet, maar het lijkt mij vrij normaal om een keer afgewezen te worden. Niet iedere meid zit op een adonis als ik te wachten.
Ben je al vaak afgewezen, of is het meer het idee dat je niet aanstaat?quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook, mijn hersenen zijn het daar mee eens.
Alleen de rest niet.
Dat klinkt makkelijker dan het is, zeker met meisjes ipv mannen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het maakt niet uit hoe je er uit ziet, het maakt niet uit wat je doet voor werk of hobby. Je kunt altijd met mensen praten over dingen. Je kunt interesse tonen, luisteren, attent zijn, grapjes maken.
Hoppakee! Je hebt vriendelijk contact met meisjes.
Misschien moet je ze ook zien als mensen, dat zijn het tenslotte ook.quote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt makkelijker dan het is, zeker met meisjes ipv mensen.
Dat tweede.quote:Op zondag 4 november 2012 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben je al vaak afgewezen, of is het meer het idee dat je niet aanstaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |