Ja thx heejquote:
Maakt niet uit wat je zegt, gaat er om hoe je het zegt. De inhoud is voorlopig volstrekt niet relevant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
Zelfde vraag dan aan jou als aan cassandra.
Noem eens iets wat jij dan boeiend zou vinden?
Tis niet druk maken, het is uit proberen te vinden waarom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nou wen er maar vast aan dan.
Mij alleen een raadsel waarom je je dan zo druk maakt.
Vragen die mij aan het denken zetten, vind ik vele malen interessanter als standaard vragen zoals waar woon je, wat doe je voor werk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja thx heej
Maar ok, hmms denk toch niet echt dat ik helemaal niet boeiend ben hoor
Jup, quote wilde even niet werkenquote:
Je begint dus al standaart en saai, werk hobby.quote:Maar ok dat kan ik zo niet zeggen, want hangt onwijs van de reactie af die ik terug krijg.
En tja natuurlijk, het gaat eerst over werk hobyys etc.
En je kan geen leuke originele manier verzinnen om daar achter te komen?quote:Want waar zou je anders mee moeten beginnen met een wild vreemde??
Je weet niks van elkaar.
En wat zijn volgens jou dan leuke vragen?quote:De leukere vragen komen pas later en dat is dus als die meid ook eens wat verteld ipv alleen ok te zeggen ofzo.
Snap je?
Ja zeker weten.quote:Of zou jij het anders doen
Geef ik je een hoi terug en ga ik ondertussen iets anders doen. Je hebt totaal niet in teresse met zo een opening. Met 90% kan ik je namelijk al vertellen dat je volgende vraag "alles goed?" Of iets in die richting is. Zeg ik ja dan zal jij ook zeggen dat het goed gaat.quote:Laten we zeggen ik ben wild vreemde van je.
" Hoi ook_gek."
En dan???
Aparte hobby's, grappige wetenswaardigheden die in het gesprek passen, gedurfde vragen, etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
Wil je zo quasi-filosofisch benaderd worden dan? Ik zou als vrouw de longen uit m'n lijf kotsen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vragen die mij aan het denken zetten, vind ik vele malen interessanter als standaard vragen zoals waar woon je, wat doe je voor werk.
Heel simpel voorbeeld, op een etentje van het werk is ooit een collega in tranen uitgebarsten omdat de vraag, als je een situatie in je leven over mocht doen, wat was het? te dichtbij kwam. Bijvoorbeeld..
Ja open deur dit, tuurlijk dat vraag ik toch ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:46 schreef twi het volgende:
"Heb je vandaag wat leuks gedaan?" is wel het simpelste wat niet gelijk zorgt voor het a/s/l riedeltje. Zo moeilijk is het toch niet?
Nouja.. dan kom je vaak uit op gewerkt of gestudeerd. Krijg je alsnog de vraag wat je precies doetquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:46 schreef twi het volgende:
"Heb je vandaag wat leuks gedaan?" is wel het simpelste wat niet gelijk zorgt voor het a/s/l riedeltje. Zo moeilijk is het toch niet?
Je weet dat een eerlijk antwoord op die vraag voor de meeste mensen "Nee" isquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Kun je niet als eerste regel zeggen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vragen die mij aan het denken zetten, vind ik vele malen interessanter als standaard vragen zoals waar woon je, wat doe je voor werk.
Heel simpel voorbeeld, op een etentje van het werk is ooit een collega in tranen uitgebarsten omdat de vraag, als je een situatie in je leven over mocht doen, wat was het? te dichtbij kwam. Bijvoorbeeld..
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet dat een eerlijk antwoord op die vraag voor de meeste mensen "Nee" isEn dat ze anders met een totaal oninteressant verhaal over hun werk of studie komen?
Zelfs in de snackbar gebeuren nog wel dingen die interessant genoeg zijn om anderen te vertellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet dat een eerlijk antwoord op die vraag voor de meeste mensen "Nee" isEn dat ze anders met een totaal oninteressant verhaal over hun werk of studie komen?
GMTAquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. dan kom je vaak uit op gewerkt of gestudeerd. Krijg je alsnog de vraag wat je precies doet
Nee ik noem maar een heel simpel voorbeeld. Wil niet zeggen dat dat voorbeeld voor mij geldt. Maar dat dondert ook niet, simpelweg omdat geen enkele man of vrouw gelijk isquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wil je zo quasi-filosofisch benaderd worden dan? Ik zou als vrouw de longen uit m'n lijf kotsen denk ik.
maar zo zie je maar... Smaken verschillen
Ok je vindt het verkeerd, nu dan een voorbeeld zoals jij het zou doen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup, quote wilde even niet werken
[..]
Je begint dus al standaart en saai, werk hobby.
[..]
En je kan geen leuke originele manier verzinnen om daar achter te komen?
[..]
En wat zijn volgens jou dan leuke vragen?
[..]
Ja zeker weten.
[..]
Geef ik je een hoi terug en ga ik ondertussen iets anders doen. Je hebt totaal niet in teresse met zo een opening. Met 90% kan ik je namelijk al vertellen dat je volgende vraag "alles goed?" Of iets in die richting is. Zeg ik ja dan zal jij ook zeggen dat het goed gaat.
Totaal niet boeiend dus.
Een vriend van me vraagt altijd binnen 5 minuten aan een meisje dat hij leert kennen: Wat wil je doen met je leven?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef kree het volgende:
[..]
Kun je niet als eerste regel zeggen denk ik.
Of misschien ook wel niet???
Weet niet of meiden dat leuk vinden.
*Pling lokasanna is online.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aparte hobby's, grappige wetenswaardigheden die in het gesprek passen, gedurfde vragen, etc.
"Nog wat leuks gedaan?"quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs in de snackbar gebeuren nog wel dingen die interessant genoeg zijn om anderen te vertellen
En kaneel, wat ga jij doen met je leven?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriend van me vraagt altijd binnen 5 minuten aan een meisje dat hij leert kennen: Wat wil je doen met je leven?
En zodra er zo'n suf cliché antwoord uit rolt, is hij weg.
Ik piep niet hoor, ik heb gewoon besloten dat het niks voor mij wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je kán met standaard vragen beginnen (had ik dus ook, random) om vervolgens op die vragen in te gaan. Maar men kiest zelf voor een lastigere site als paiq, dan ook niet piepen dat er geen aanleiding of klik of wat dan ook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |