Oh oeps, sorryquote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Emotioneel, zit hier met tranen in mijn ogen.
Issuebelle's vorm van macht over mannenquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef F_JD het volgende:
Maar serieus, op een gegeven moment ligt Niels gewoon 30 seconden op z'n rug zonder iets te moeten doen, waarom?
Hij weet dat hij er na vanavond uit ligt, dus waarom moeite doen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef F_JD het volgende:
Maar serieus, op een gegeven moment ligt Niels gewoon 30 seconden op z'n rug zonder iets te moeten doen, waarom?
Fred heeft niet zoveel geluk met de kledingkeuzes, vorige week ook al niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Welke mafketel heeft besloten om Frederic kleding aan te geven vanavond
Vorige week was leuker om te zien... zelfde als arno met zijn auditie in alleen een kort broekjequote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Fred heeft niet zoveel geluk met de kledingkeuzes, vorige week ook al niet.
Het enige leuke was dat hij zo onzeker was en zich achter dat meisje schuilde.. Voor de rest vond ik het niet veel aan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vorige week was leuker om te zien... zelfde als arno met zijn auditie in alleen een kort broekje
Het is ook iets heel anders. Wel vies.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef WillemijnB het volgende:
Waarom klinkt het bij die boter reclame alsof ze iets héél anders aan zit te prijzen?!
Het ziet er uit als een rip-off van Wie Trouwt Mijn Zoon... beetje vaag want dat concept is van RTL juist naar SBS gegaanquote:
dat is ook al zo'n tenenkrommend programmaquote:Op zondag 4 november 2012 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een rip-off van Wie Trouwt Mijn Zoon... beetje vaag want dat concept is van RTL juist naar SBS gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |