dan maar staan. zo groot is de afstand tussen beide steden nou ook weer nietquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
praat geen poep jonguh probeer jij maar eens te gaaan zitten met al die studenten in de treinen daar...
we lopen hier altijd te kankeren dat er niets gedaan wordt aan extreme drukte op bepaalde trajecten. doen ze het wel is het nog niet goed.quote:Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan maar staan. zo groot is de afstand tussen beide steden nou ook weer niet
Vertel mij wat. Maar net alsof extra treinen tussen Groningen en Assen gaan helpen om dat te verbeteren.quote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
praat geen poep jonguh probeer jij maar eens te gaaan zitten met al die studenten in de treinen daar...
ga eens iets anders verzinnen dan een ziekte erbij te halenquote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we lopen hier altijd te kankeren dat er niets gedaan wordt aan extreme drukte op bepaalde trajecten. doen ze het wel is het nog niet goed.
uiteraard doel ik op het verkeer tussen assen en groningen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Maar net alsof extra treinen tussen Groningen en Assen gaan helpen om dat te verbeteren.
Of je moet doelen op forensen tussen Assen en Groningen. Die gaan er zeer zeker op vooruit.
stel je niet aan.quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ga eens iets anders verzinnen dan een ziekte erbij te halen
De Zuidelijke Ringweg gaat in de toekomst flink op de schop. Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft.quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
ze zijn knettergek geworden hier in het noorden. Vanaf 2016 is het in de spits ETMET tussen Groningen en Assen
[..]
bron: http://www.oogtv.nl/2012/(...)-groningen-en-assen/
thanksquote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef dennistd het volgende:
¤9,10 zo te zien met RER B: http://www.aeroportsdepar(...)t/paris-cdg-rerb.htm
Grappig. Ik zag hem zo in Amersfoort staan vorige weekquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Ireyon het volgende:
Over Provincie Drenthe gesproken:
[ afbeelding ]
dus..
sorry voor de schijtkwaliteit, donker en telefoon enzo
Tof joh, gefeliciteerdquote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Ireyon het volgende:
Ziektes als scheldwoord moet je toch een beetje kunnen relativeren hoor![]()
Ik ben deze week een jaar kankervrij alweer
op dat tijdstip rijden geen treinen meer. Het nachtnet wordt om 1.00 uur weer opgestart. Die treinen rijden ook via Schiphol als ik het goed hebquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:33 schreef Droopie het volgende:
Goedemorgen treinen experts, mijn collega komt terug uit Spanje op 31 december om 22.00 uur.
Rijden er dan treinen vanaf Schiphol naar Rotterdam, zo nee zit Schiphol op het nachtnet en wanneer beginnen te rijden..
De virtuele klantmanagersnapte niets van mijn vragen.
klopt, maar 6x per uur is wel veel ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De Zuidelijke Ringweg gaat in de toekomst flink op de schop. Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft.
De Reisplanner zegt wat anders...quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op dat tijdstip rijden geen treinen meer. Het nachtnet wordt om 1.00 uur weer opgestart. Die treinen rijden ook via Schiphol als ik het goed heb
Dat was ons ook opgevallen, maar ik heb meer vertrouwen in jullie dan in de NSquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De Reisplanner zegt wat anders...
[ afbeelding ]
komt omdat de reisplanner nog niet aangepast is aan het dagplan, oftewel de treinen die je nu toont worden nog geschraptquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De Reisplanner zegt wat anders...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |