abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118816982

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meet!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118817198
LOL @ TT
pi_118817292
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:03 schreef xminator het volgende:
Yani het uitzoeken van welke ondernemers geen bonnetje uitschrijven kost meer geld dan het oplevert, dus zulke zaken zijn niet relevant. O bakimdan.

Jullie controleren of de balans in orde is, toch? Wat heb je aan een accountant als hij niet merkt dat de ondernemer sjoemelt? :@

Kut tt trouwens.
pi_118817506
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Bilge het volgende:

[..]

Jullie controleren of de balans in orde is, toch? Wat heb je aan een accountant als hij niet merkt dat de ondernemer sjoemelt? :@

Kut tt trouwens.
Uiteraard is het van belang dat de accountant zo een geval opmerkt, maar tijdens een controle ga je als accountant zijnde geen bedragen van 100/1,000/10,000/100,000 euro controleren als op de balans miljarden staat.

Het kost meer geld om zulke fouten eruit te halen dan dat het oplevert.
pi_118817734
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Uiteraard is het van belang dat de accountant zo een geval opmerkt, maar tijdens een controle ga je als accountant zijnde geen bedragen van 100/1,000/10,000/100,000 euro controleren als op de balans miljarden staat.

Het kost meer geld om zulke fouten eruit te halen dan dat het oplevert.
Registeraccountants evalueren alleen grote bedrijven?
pi_118818007
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Bilge het volgende:

[..]

Registeraccountants evalueren alleen grote bedrijven?
Hoeft niet perse, maar grote bedrijven zijn controleplichtig en dat is pas na een groot bedrag meer dan 8,8 miljoen omzet en meer dan 4,4 miljoen euro winst. Of ze moeten beursgenoteerd zijn (ook grote bedragen).
Anders heb je geen RA nodig (in het algemeen niet dan, je hebt altijd situaties waarin het anders is).
Stel uurtarief van een accountant is 200 euro, wat voor nut heeft het dan om in één uur vijf fouten met een som van 100 euro te kunnen vinden als je de focus op grotere bedragen kan leggen. En vervolgens eens per 8 uur een 'fout' van stel 10,000 euro kan vinden.
pi_118818130
hallo Turkjes. O+
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_118818387
Iemand toch verstand van SPSS?... Na lesboek en google info bestudeerd te hebben, kom ik hier echt niet uit. Hulp is welkom :)
pi_118818533
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoeft niet perse, maar grote bedrijven zijn controleplichtig en dat is pas na een groot bedrag meer dan 8,8 miljoen omzet en meer dan 4,4 miljoen euro winst. Of ze moeten beursgenoteerd zijn (ook grote bedragen).
Anders heb je geen RA nodig (in het algemeen niet dan, je hebt altijd situaties waarin het anders is).
Stel uurtarief van een accountant is 200 euro, wat voor nut heeft het dan om in één uur vijf fouten met een som van 100 euro te kunnen vinden als je de focus op grotere bedragen kan leggen. En vervolgens eens per 8 uur een 'fout' van stel 10,000 euro kan vinden.
Ok, duidelijk. Registeraccountants zijn de big boys.
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hallo Turkjes. O+
Hoi hoi.
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef Ambipur het volgende:
Iemand toch verstand van SPSS?... Na lesboek en google info bestudeerd te hebben, kom ik hier echt niet uit. Hulp is welkom :)
Ik heb er zelf geen verstand van, maar is daar geen deelforum voor?
pi_118818597
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dat hoeft niet perse zo te zijn hé, bijvoorbeeld overheidsdiensten/gemeenten en vaak ook stichtingen worden gecontroleerd en daar gaat wat minder geld in om.
pi_118818609
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Bilge het volgende:

[..]

[..]

Hoi hoi.

[..]

Ik heb er zelf geen verstand van, maar is daar geen deelforum voor?
Ik kan nergens de informatie vinden die ik zoek. Neyse, dan weet ik dit maar niet, nog even verder zoeken.
pi_118818654
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik kan nergens de informatie vinden die ik zoek. Neyse, dan weet ik dit maar niet, nog even verder zoeken.
Het SPSS topic #5 - En we SPSS-en nog even door....
pi_118818757
heben jullie weleens dat je ligt met je telefoon in je handen en het valt OPEENS in je gezicht? }:|
pi_118819062
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Perfect! tnx.
Wat wilde je weten?
pi_118819126
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef xminator het volgende:
Dat hoeft niet perse zo te zijn hé, bijvoorbeeld overheidsdiensten/gemeenten en vaak ook stichtingen worden gecontroleerd en daar gaat wat minder geld in om.
Dan zijn het alsnog big boys. Niet zo minachtend doen over de overheid. }:|
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
heben jullie weleens dat je ligt met je telefoon in je handen en het valt OPEENS in je gezicht? }:|
BOOM HEADSHOT!

Anti-terrorists win. :P
pi_118819337
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat wilde je weten?
Links is hoe het moet, rechts is hoe ik het krijg. Dan doel ik niet op de layout etc, dat snap ik wel.
Ik moet die assen omdraaien, maar het lukt mij voor geen meter. Docent is ook niet duidelijk in haar omschrijving, er staat nergens hoe het omgedraaid kan worden en mijn lesboek rept er ook niet over.

SPOILER
pi_118819345
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dingen vallen doorgaans niet van zichzelf. Hoogstwaarschijnlijk was je ingedut en heeft de zwaartekracht de telefoon uit je toch al verzwakte handen doen glijden en op je gelaat terecht doen komen.
pi_118819412
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Bilge het volgende:

Dan zijn het alsnog big boys. Niet zo minachtend doen over de overheid. }:|
Klopt, moet wel positief over de overheid zijn. Wil later nog bij de overheid in dienst. _O-

pi_118819414
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Links is hoe het moet, rechts is hoe ik het krijg. Dan doel ik niet op de layout etc, dat snap ik wel.
Ik moet die assen omdraaien, maar het lukt mij voor geen meter. Docent is ook niet duidelijk in haar omschrijving, er staat nergens hoe het omgedraaid kan worden en mijn lesboek rept er ook niet over.

SPOILER
TM, never mind. Volgens mij heeft dat mens gewoon copy paste en omdraaien gedaan hoor....
pi_118819460
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

TM, never mind. Volgens mij heeft dat mens gewoon copy paste en omdraaien gedaan hoor....
Ik denk het niet gezien de stand van tekst ook correct meegedraaid is dan.
pi_118819478
quote:
11s.gif Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dingen vallen doorgaans niet van zichzelf. Hoogstwaarschijnlijk was je ingedut en heeft de zwaartekracht de telefoon uit je toch al verzwakte handen doen glijden en op je gelaat terecht doen komen.
nee serieus,zo onverwachts. :@

:@ ben heel moe. *kruipt nog dieper tussen haar dekens*
pi_118819483
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik denk het niet gezien de stand van tekst ook correct meegedraaid is dan.
Ik plaats het wel in die SPSS topic en anders heb ik pech. :)
pi_118819541
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik plaats het wel in die SPSS topic en anders heb ik pech. :)
Dan haal je maar geen tien, maar wel een voldoende. :Y)

pi_118819571
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Dan haal je maar geen tien, maar wel een voldoende. :Y)

[ afbeelding ]
Sws.. Zit er al vanaf 13 uur aan. Komt goed :D
pi_118819796
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

SPOILER
Ik zou zeggen dat dat voor de leesbaarheid van de gegevens toch niets uitmaakt, maar probeer dit eens...

quote:
1. Select the Graphs > Legacy Dialogs > Boxplot options to display the Boxplot dialog box.
2. Select the Simple option and the Summaries of separate variables option.
3. Click on the Define button to display the Define Simple Boxplot: Summaries of Separate Variables dialog box.
4. From the list of variables on the left, select the desired (quantitative) variable, and click on the arrow pointing toward the Boxes Represent section.
5. Click on the OK button, after which the SPSS output will be generated. The box plot will be displayed vertically; in order to display it horizontally, first double click on the graph to enter the SPSS Chart Editor, and then select the Options > Transpose Chart options from the main menu, after which selecting the File > Close options will close the chart editor.
http://lycofs01.lycoming.edu/~sprgene/SPSSWIN.html

Want volgens mij is het normaal dat de boxplot in SPSS verticaal weergegeven wordt.
pi_118820495
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat dat voor de leesbaarheid van de gegevens toch niets uitmaakt, maar probeer dit eens...

[..]

http://lycofs01.lycoming.edu/~sprgene/SPSSWIN.html

Want volgens mij is het normaal dat de boxplot in SPSS verticaal weergegeven wordt.
:D

Finally.... Ik weet nu iig hoe het omgedraaid moet worden... Dank je wel TM. Ik ben er verdorie al sinds een uur of 18 mee bezig... :@
pi_118820709
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Finally.... Ik weet nu iig hoe het omgedraaid moet worden... Dank je wel TM. Ik ben er verdorie al sinds een uur of 18 mee bezig... :@
Zijn de assen ook correct meegedraaid?
pi_118820778
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zijn de assen ook correct meegedraaid?
Met wat aanpassingen kan ik het nu zo krijgen, zoals de lerares het heeft gedaan. Tekst onderaan heb ik iig boven gekregen etc.

100 x dank!
pi_118820925
Geen dank.
pi_118820957
TM bloost :9
pi_118821215
SPOILER
Psycho's die Fenerliler..
pi_118822027
Kunnen we xminator cadeau doen op zijn verjaardag.
pi_118822437
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
SPOILER
Psycho's die Fenerliler..
:{w

geletasaraylilar hebben dat ook (It's all about the money.):
SPOILER
Maar persoonlijk denk ik dat de galatasaray aanhangers liever sosis prefereren. :D
pi_118822626
heet toch sucuk?
tavuk sucuk. :9
pi_118823050
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef xminator het volgende:

[..]

:{w

geletasaraylilar hebben dat ook (It's all about the money.):
SPOILER
Maar persoonlijk denk ik dat de galatasaray aanhangers liever sosis prefereren. :D
1 x raden van wie ik dit heb gejat...

Ik kijk niet echt meer naar Voetbal... Ik ben een chick, heur. Vroeger graag met papa. Heerlijk hoe hij in spanning zat en dan inene van de bank op sprong :D
Nu vind ik voetbal voor mannen. Past bij ze. Its boring.
pi_118823157
Moeder Aarde is gered. Hear Hear!

pi_118824458
Jij zit echt veel op geenstijl/dumpert hé?
pi_118824804
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef xminator het volgende:
Jij zit echt veel op geenstijl/dumpert hé?
What a weird question X... Wat jij hebt met Fok, heb ik met dumpert... Its my first love.
pi_118830034
Zojuist mijn okselharen rood wit geverfd. Nu twee gaatjes in mijn trui, ter hoogte van de oksels, ter grootte van koeienogen en ik kan stralen als een eindbaas.

Als dit over zes maanden mode wordt weten jullie wie de trendsetter was. Snelle volgers van mijn voorbeeld mogen zich early adopter noemen.
pi_118830191
quote:
6s.gif Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Bilge het volgende:
Zojuist mijn okselharen rood wit geverfd. Nu twee gaatjes in mijn trui, ter hoogte van de oksels, ter grootte van koeienogen en ik kan stralen als een eindbaas.

Als dit over zes maanden mode wordt weten jullie wie de trendsetter was. Snelle volgers van mijn voorbeeld mogen zich early adopter noemen.
Wait, what.. Een echte vent scheert dat weg!
pi_118830349
quote:
11s.gif Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wait, what.. Een echte vent scheert dat weg!
Echte venten zijn al lang uitgestorven, metroseksuelen ftw.
pi_118830447
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Bilge het volgende:

[..]

Echte venten zijn al lang uitgestorven, metroseksuelen ftw.

Als dit het toonbeeld van man zal worden, zal ik met alle trots een oude vrijster worden met mijn 3 katten.
pi_118830604
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als dit het toonbeeld van man zal worden, zal ik met alle trots een oude vrijster worden met mijn 3 katten.
pi_118830614
Dat is echt zo'n sneaky vrouwenactie. Wel je eigen marktwaarde opkrikken met tien ton make-up, maar als mannen dat doen zijn ze ineens gay.

Ik wil ook carriere kunnen maken met mijn uiterlijk. ;(
pi_118830789
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef Bilge het volgende:
Dat is echt zo'n sneaky vrouwenactie. Wel je eigen marktwaarde opkrikken met tien ton make-up, maar als mannen dat doen zijn ze ineens gay.

Tonnen? Ik gebruik weinig.. Verder hoort een man gewoon make up op te doen. Je hebt het, of je hebt het niet..

Van mij mag een man trouwens best naar de kapper, creme smeren, zijn nagels laten doen etc. Bij mij is de grens langer dan ik in de spiegel staan en make up. Daar is de deur zeg ik dan.
pi_118830866
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef Bilge het volgende:

Jij wilt als man zeker ook vrijelijk heels kunnen dragen...

pi_118830908
quote:
9s.gif Op zondag 4 november 2012 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
TM.. Naptin.... :'(
pi_118831020
oermannen :9~ baarden, wild haar.
pi_118831027
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Tonnen? Ik gebruik weinig.. Verder hoort een man gewoon make up op te doen. Je hebt het, of je hebt het niet..

Van mij mag een man trouwens best naar de kapper, creme smeren, zijn nagels laten doen etc. Bij mij is de grens langer dan ik in de spiegel staan en make up. Daar is de deur zeg ik dan.
Discriminatie. ;(
quote:
Ik zal het later eens bekijken.

quote:
9s.gif Op zondag 4 november 2012 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Owwww myyy gaaaad!!! die rechter is mijn voorbeeld. :@ :@ :@
pi_118831087
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 23:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
oermannen :9~ baarden, wild haar.
Vrouwen inelkaar timmeren wanneer ze niet lekker koken.
pi_118831175
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

TM.. Naptin.... :'(
Ik probeer Bilge beter te begrijpen.
pi_118831237
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef Bilge het volgende:

[..]

Vrouwen inelkaar timmeren wanneer ze niet lekker koken.
nee hij moet koken. Dan emancipatie!
pi_118831421
SPOILER
Voor de 1000ste keer, dit bijv is een echte man. Vrouwen willen geen man die ijdel is :)
Zo opgepompt hoeft trouwens niet.
pi_118831470
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef Ambipur het volgende:
SPOILER
Voor de 1000ste keer, dit bijv is een echte man. Vrouwen willen geen man die ijdel is :)
Zo opgepompt hoeft trouwens niet.
Dat opgepompt noemen. :')

SPOILER
If not now, then when.
pi_118831536
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat opgepompt noemen. :')

SPOILER
Dit is :r
pi_118831577
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

nee hij moet koken. Dan emancipatie!
Dan weer wel he. Gelijkheid willen wanneer het je uitkomt, maar ongelijke stereotypieën uit het verleden handhaven als die wel in je straatje passen. Typisch sneaky vrouwenactie.
quote:
9s.gif Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik probeer Bilge beter te begrijpen.
Te veel grijze muizen hier, straks steekt het mij ook aan, ik ben weg. Tjuuuuuuus XXXDDDD
pi_118831654
Bilge, laat je oksel haar paars verven, als jij maar gelukkig bent :)

:r
SPOILER
pi_118831696
Zodra ik later miljardair ben laat ik alle dierentuinen sluiten.

If not now, then when.
pi_118831718
Jaja Bilge. Ben heerlijk selectief
pi_118831797
Mijn neef vertelde trouwens dat tijdens de keuring bij het leger een jongen uit Diyarbakir zijn schaamhaar had vervlecht tot een lange staart. Hij moest dat wegknippen. Vinden jullie dat aantrekkelijk?
pi_118831813
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dit is :r
Wat vind je hiervan dan?

SPOILER
If not now, then when.
pi_118831889
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Bilge het volgende:
Mijn neef vertelde trouwens dat tijdens de keuring bij het leger een jongen uit Diyarbakir zijn schaamhaar had vervlecht tot een lange staart. Hij moest dat wegknippen. Vinden jullie dat aantrekkelijk?
Uh..... Joke I assume.
pi_118831913
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat vind je hiervan dan?

SPOILER
Nee.... Niet aantrekkelijk.. Breed + redelijk gespierd vind ik mooi, maar dit is vies.
pi_118832139
gatverdamme Bilge. Stiekem was jij dan gewoon.
pi_118832263
Oh come on, seriously, jullie moeten even out of the box denken. Okay??

SPOILER
pi_118832284
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Bilge het volgende:
Wat is er gebeurd met jou?

Loop al uren te zeggen dat ik moet studeren en begin er nu pas mee, als het niets wordt kan ik altijd nog de eerste tantuni verkopende tent maken in nederland. #yolo.
pi_118832329
Krijg het gevoel dat Bilge een kloon van zargon is. :')
pi_118832360
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 23:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Loop al uren te zeggen dat ik moet studeren en begin er nu pas mee, als het niets wordt kan ik altijd nog de eerste tantuni verkopende tent maken in nederland. #yolo.
Dat zei je ook tegen mij... Ik ben al klaar met mijn huiswerk, wat heb jij gedaan dan :)

quote:
11s.gif Op zondag 4 november 2012 23:24 schreef Bilge het volgende:
Oh come on, seriously, jullie moeten even out of the box denken. Okay??

SPOILER
Dat is heel lief & schattig! O+
pi_118832384
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef xminator het volgende:
Zou het?... zG heeft echt honderden accounts, he.
pi_118832390
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 23:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Herkenbaar. :')
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef xminator het volgende:
Beledig die jongen niet zo. }:|
pi_118832396
pics van de trui
pi_118832438
Ander keertje, ik moet mezelf eens nuttig maken. :)
pi_118832440
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Voor jou is er anders nog altijd wel een Ahmed uit de bergen te vinden met haar vanaf zijn tenen tot aan zijn kruin :P

Een eckte Bir man :7
pi_118832510
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Voor jou is er anders nog altijd wel een Ahmed uit de bergen te vinden met haar vanaf zijn tenen tot aan zijn kruin :P

Een eckte Bir man :7
Like I said.. Een man mag zich redelijk ijdel gedragen.. Doch er is een grens.
En een harige man hoef ik niet.. Althans niet al te behaard svp.
pi_118832599
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat zei je ook tegen mij... Ik ben al klaar met mijn huiswerk, wat heb jij gedaan dan :)

[..]

Dat is heel lief & schattig! O+
Wrijf het er niet in :(, wat ik heb gedaan? Dat weet ik ook niet :D .

Slechte gewoonte wat ik sinds een aantal jaar heb.
pi_118832645
quote:
9s.gif Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Wrijf het er niet in :(, wat ik heb gedaan? Dat weet ik ook niet :D .

Slechte gewoonte wat ik sinds een aantal jaar heb.
Hey... Dit is voor het eerst in 10 maanden tijd, dat ik de hele zondag aan mijn huiswerk heb gezeten. Goddank krijg ik mijn motivatie etc terug :) Heerlijk gevoel dit.
pi_118832691
Over Bir gesproken.... niemand kan zo cool en sluw kijken als den Turksche man _O_

_O_
pi_118832739
zo wammes. Hem vind ik echt sexy.
pi_118832763
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Over Bir gesproken.... niemand kan zo cool en sluw kijken als den Turksche man _O_

[ afbeelding ]

_O_
Eh...

NEE.
pi_118832980
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zo wammes. Hem vind ik echt sexy.
Da's Kenan Imirzalioglu :P

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Eh...

NEE.

Deze dan? iets minder lang houdbaar maar inc snor en blik vol stoerheid, nooit maar dan ook nooit gaat hij de afwas voor je doen :s)
pi_118833047
Inclusief schuurpapier _O-
pi_118833145
Ja ik kijk ook Ezel :@
pi_118833206
OMG wammes.............

Nee.... Niet mijn smaak!
pi_118833271
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Eh...

NEE.
Eindelijk iemand die het met me eens is over hem.
pi_118833341

Deze man. Daar trouw ik zo mee. Instantly, without a doubt.
pi_118833457
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 23:49 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]

Deze man. Daar trouw ik zo mee. Instantly, without a doubt.
Moet je snel zijn want over een paar jaar is hij kaal :P ;)
pi_118833485
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Moet je snel zijn want over een paar jaar is hij kaal :P ;)
Heb ik geen problemen mee.. U kent het begrip tondeuse?
pi_118833605
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb ik geen problemen mee.. U kent het begrip tondeuse?
Nee, ik wax alles :P
pi_118833744
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nee, ik wax alles :P
TMI gozer, TMI!
pi_118833803
Misschien ben ik cliché maar ik kijk heel erg naar innerlijk en imaan :@
pi_118833836
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat doe je pas na stap 1: Uiterlijk :)
pi_118833863
quote:
Mijn vriendin ook! :)

:@ ;(
pi_118833867
Daar ben ik minder moeilijk in.
pi_118833947
Mensen die zeggen dat uiterlijk niet telt zijn zelf lelijk, en in de meeste gevallen klopt dat ook nog. :D
If not now, then when.
pi_118833948
quote:
Dat doe je pas als het uiterlijk (kleding, uistraling, lichaam en lichaamsverzorging etc.) jou bevalt.

Edit:
Wat Ambi zei dus. (Mobiel, zag de nieuwe reacties niet.)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 00:08:38 ]
pi_118833987
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daar ben ik minder moeilijk in.
Dat zegt een ieder.. Maar ook al is deze gast gelovig, hierop ga jij het niet kunnen.

SPOILER
pi_118833991
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

TMI gozer, TMI!
:)
pi_118834030
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat doe je pas als het uiterlijk (kleding, uistraling, lichaam en lichaamsverzorging etc.) jou bevalt.

Edit:
Wat Ambi zei dus. (Mobiel, zag de nieuwe reacties niet.)
Ja klopt maar wat als zij echt een geweldig karakter heeft maar ze lelijk is? Dan ga je nadenken.
pi_118834099
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja klopt maar wat als zij echt een geweldig karakter heeft maar ze lelijk is? Dan ga je nadenken.
Zolang iemand jou niet seksueel kan opwinden, gebeurt er niets.
pi_118834104
quote:

[..]

Je komt pas achter haar karakter als je open staat voor haar; en dat doe je pas als zij mooi (genoeg) is voor je.

Wat jij zegt komt niet voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 00:13:28 ]
pi_118834107
quote:

[..]

:')
pi_118834137
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je komt pas achter haar karakter als je open staat voor haar; en dat doe je pas als zij mooi (genoeg) is voor je.

Wat jij zegt komt niet voor.
Ik snap wat je bedoelt.
pi_118834157
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 00:13 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat nou.
pi_118834324
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt.
Kan overigens wel voorkomen besef ik me nu. Internet, onder andere dit forum. Het karaktergedeelte. Maar ook daar moet je hem knap en haar mooi (genoeg) vinden op een bepaald moment. Kans bestaat dat je in zo'n geval minder snel oordeelt op uiterlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 00:23:55 ]
pi_118834456
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 00:09 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :)
Wie is deze man en waarom komt hij mij zo bekend voor?
pi_118834546
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kan overigens wel voorkomen besef ik me nu. Internet, onder andere dit forum. Het karaktergedeelte. Maar ook daar moet je hem knap en haar mooi (genoeg) vinden op een bepaald moment. Kans bestaat dat je in zo'n geval minder snel oordeelt op uiterlijk.
Ik heb wel enkele keren gehad dat ik met een meisje sprak en ze over haar vriendje sprak alsof hij het beste ooit was. Dan vroeg ik weleens voor de grap: is ie knap? En dan twijfelden ze en zeiden ze: "Nee,maar hij is wel lief!"
pi_118834673
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik heb wel enkele keren gehad dat ik met een meisje sprak en ze over haar vriendje sprak alsof hij het beste ooit was. Dan vroeg ik weleens voor de grap: is ie knap? En dan twijfelden ze en zeiden ze: "Nee,maar hij is wel lief!"
Je stelt dan ook een incomplete vraag. "Is-ie knap" betekent 'vindt de rest hem knap?'. Stel de volgende keer deze vraag: Vind jij hem knap?
pi_118834677
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Eh... Dat vind ik raar.... Hoe kun je nou een relatie hebben met iemand die jou niet opwindt?
pi_118834706
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:37 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Eh... Dat vind ik raar.... Hoe kun je nou een relatie hebben met iemand die jou niet opwindt?
Ze vraagt dan ook niet of zij hem knap/opwindend vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 00:39:17 ]
pi_118834709
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je stelt dan ook een incomplete vraag. "Is-ie knap" betekent 'vindt de rest hem knap?'. Stel de volgende keer deze vraag: Vind jij hem knap?
Ooooh abi, studeer jij psychologie?
If not now, then when.
pi_118834747
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ooooh abi, studeer jij psychologie?
:P.

Als we superhelden waren, was Jfm Ezelwoman, Weiss Birman en ik Naunceman.
pi_118834764
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:37 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Kan best :P
pi_118834767
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze vraagt dan ook niet of zij hem knap/opwindend vindt.
Wat ben je weer heerlijk goed bezig zG. :) Ik dacht het, jij zei het.
pi_118834780
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 00:41 schreef Ayca het volgende:

[..]

Vertel!

Mits gelijkwaardige relatie eh. Rijke man & Bimbo telt niet mee.
pi_118834797
quote:

[..]

Binnen een gelijkwaardige relatie is dit onmogelijk. En sorry to say.. Maar dit gebied is een van de pijlers van een goede relatie. Heb je dit niet, heb je geen relatie.
pi_118834808
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

:P.

Als we superhelden waren, was Jfm Ezelwoman, Weiss Birman en ik Naunceman.

quote:

[..]

Met je paard ja.
If not now, then when.
pi_118834829
Verzin ook 'ns een superheldennaam voor mij, zarGon. Ik ben benieuwd.
pi_118834847
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
oeh oeh oeh! Mr. Shy-man?
pi_118834920
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel!

Mits gelijkwaardige relatie eh. Rijke man & Bimbo telt niet mee.
Lastig om uit te leggen zonder heel persoonlijk te worden. En daar heb ik niet zo'n zin in :D
pi_118834929
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

oeh oeh oeh! Mr. Shy-man?
Klinkt mysterieus genoeg. Ja, dat wordt 'm.
pi_118834931
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Met je paard ja.
Ik haat paarden.
pi_118834944
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Klinkt mysterieus genoeg. Ja, dat wordt 'm.
Done deal :)
pi_118834979
Ik haat vrouwen en hun analyses. Bedoel ik niemand hier persoonlijk mee. :)
pi_118835024
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik haat paarden.
If not now, then when.
pi_118835034
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wie is deze man en waarom komt hij mij zo bekend voor?
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven. :'(
Ter compensatie :*

pi_118835055
quote:
Waarom kijk ik hiernaar.
pi_118835058
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik haat paarden.
Paarden :')
Eenhoorns _O_
pi_118835064
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Jij bent eigenlijk de superheld die we allemaal nodig hebben. Jij zegt bedankt als we deur voor je openhouden, jij bent de enige persoon in de groep die onze grap opmerkt en aanspoort om ' nogmaals te maken, jij komt AryaMehr tegen en breekt alleen z'n benen, deelt een hamburger met mij en neemt het kleine stukje, blijft af van mijn laatste stuk vlees op mijn bord, merkt dat ik een foto neem en loopt achter me langs in plaats van gewoon voor de camera, laat mij voor bij de kassa wanneer je merkt dat ik maar één product moet kopen... en noem het maar op.

Jij bent de held die we te snel vergeten en te weinig laten merken dat we je op prijs stellen. Ken je Good Guy Greg? Dat ben jij. O+.
pi_118835091
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij bent eigenlijk de superheld die we allemaal nodig hebben. Jij zegt bedankt als we deur voor je openhouden, jij bent de enige persoon in de groep die onze grap opmerkt en aanspoort om ' nogmaals te maken, jij komt AryaMehr tegen en breekt alleen z'n benen, deelt een hamburger met mij en neemt het kleine stukje, blijft af van mijn laatste stuk vlees op mijn bord, merkt dat ik een foto neem en loopt achter me langs in plaats van gewoon voor de camera, laat mij voor bij de kassa wanneer je merkt dat ik maar één product moet kopen... en noem het maar op.

Jij bent de held die we te snel vergeten en te weinig laten merken dat we je op prijs stellen. Ken je Good Guy Greg? Dat ben jij. O+.
Damn, je kon net zo goed een mes in zijn hart steken.
pi_118835108
TM je moet echt wat doen aan je image hier.
pi_118835124
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 01:05 schreef Ayca het volgende:
Neee! De wereld heeft lieve mannen nodig.
pi_118835133
quote:

[..]

Dit is een griezelig accurate beschrijving, moet ik eerlijk zeggen. :@ Je hebt mensenkennis, zarGon.

Alleen ben ik niet zo van het fysiek geweld, dus Arya zou er waarschijnlijk wel ongeschonden vanaf komen.
pi_118835137
_O- .

Qua uiterlijk lijkt TM ook op good guy greg.
pi_118835153
quote:

[..]

Je hebt zojuist elk weldenkend, normaal en respectvol persoon beschreven. Chapeau! Ik raad je een baan als horoscoop-schrijver aan.
If not now, then when.
pi_118835154
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dit is een griezelig accurate beschrijving, moet ik eerlijk zeggen. :@ Je hebt mensenkennis, zarGon.

Alleen ben ik niet zo van het fysiek geweld, dus Arya zou er waarschijnlijk wel ongeschonden vanaf komen.
Geloof er niets van. Iedereen heeft toch een dark-side?
pi_118835155
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 01:05 schreef Ayca het volgende:
Geef eens wat tips.
pi_118835176
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hebt zojuist elk weldenkend, normaal en respectloos persoon beschreven. Chapeau! Ik raad je een baan als horoscoop-schrijver aan.
pi_118835177
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Damn, je kon net zo goed een mes in zijn hart steken.
Hoezo?

Ik denk dat je mijn tekst verkeerd interpreteert. TM laat nooit veel over zichzelf los, maar weet zich altijd geliefd te maken in de groep. Je merkt pas wat hij waard voor je is wanneer is-ie er niet (meer) is. Je waardeert zijn aanwezigheid, maar laat dat te weinig blijken.

Ik kan hem ook ophemelen om zijn intelligentie (hij weet veel over een aantal onderwerpen), maar dat vind ik te makkelijk. Iedereen is een beetje intelligent. Hij is welbespraakt, maar zegt te weinig (mijns inziens).

Zijn kwaliteit is dat je leven met hem in de buurt een positieve draai krijgt.
pi_118835183
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Geloof er niets van. Iedereen heeft toch een dark-side?
Ja, tuurlijk, maar ik ben niet iemand die dan losse handjes krijgt ofzo.
pi_118835187
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 01:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

Respectvol bedoelde ik. :')
If not now, then when.
pi_118835192
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk, maar ik ben niet iemand die dan losse handjes krijgt ofzo.
Vertel eens, wat is jouw darkside?
pi_118835232
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hebt zojuist elk weldenkend, normaal en respectvol persoon beschreven. Chapeau! Ik raad je een baan als horoscoop-schrijver aan.
Zeg me niet dat jij jezelf erin herkende... :').
pi_118835244
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:06 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Neee! De wereld heeft lieve mannen nodig.
Om mee te shoppen en over eckte mannen te zeuren, maar niet om mee te neuken _O- :'(
pi_118835260
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Alles wat jij opnoemde heeft te maken met manieren, en ik ben erg goed opgevoed, dus ja, ik herken mij daarin. :)

- deur openhouden
- hamburger delen
- achter iemand langs lopen die een foto maakt
- iemand met één product voor laten gaan
etc..
If not now, then when.
pi_118835283
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nja, zulke rare dingen zijn het niet hoor.
pi_118835284
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Alles wat jij opnoemde heeft te maken met manieren, en ik ben erg goed opgevoed, dus ja, ik herken mij daarin. :)

- deur openhouden
- hamburger delen
etc..
Je leest het te letterlijk.

Jij bent iemand die zijn beste vriend in zijn rug naait om er zelf beter van te worden. Niet te vertrouwen; verre van de geschetste persoon hierboven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 01:22:02 ]
pi_118835287
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vertel eens, wat is jouw darkside?
Hmm, moeilijk om over jezelf te zeggen dit. Maar net als iedereen heb is soms natuurlijk ook een kutbui waarin ik mensen om mij heen dan ongewild kan breken, maar ik probeer dit dan zo veel mogelijk te beperken door mezelf bijvoorbeeld even af te zonderen.
pi_118835289
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

- deur openhouden
- hamburger delen
etc..
Klinkt Turks, weet je zeker dat je geen Turkse voorouders hebt?
pi_118835307
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij bent iemand die zijn beste vriend in zijn rug naait om er zelf beter van te worden. Niet te vertrouwen; verre van de geschetste persoon hierboven.
Jij kent mij niet eens man. :')

quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Wellicht via het Ottomaanse rijk. Ik moet die DNA-test van Borte nog doen.
If not now, then when.
pi_118835309
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Sommige delen in Turkije zijn mensen echt koud. Dus zo Turks klinkt dat niet.
pi_118835323
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Om mee te shoppen en over eckte mannen te zeuren, maar niet om mee te neuken _O- :'(
Again: I disagree..
pi_118835331
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hmm, moeilijk om over jezelf te zeggen dit. Maar net als iedereen heb is soms natuurlijk ook een kutbui waarin ik mensen om mij heen dan ongewild kan breken, maar ik probeer dit dan zo veel mogelijk te beperken door mezelf bijvoorbeeld even af te zonderen.
Tm, trouw met me. Echt, ik ben 't zooo waard :D
pi_118835342
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dit heeft verder weinig met opvoeding te maken, maar met de manier hoe jij jezelf hebt ontwikkeld nadat je los bent gekomen van de opvoeding van je ouders.

Jij pakt wat je pakken kan. Denkt te veel aan jezelf. Hebt te veel schijt aan de rest.

Sommigen zien wel wat in zo'n competitief persoon. Ik moet er persoonlijks niets van hebben.
pi_118835363
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jij kent mij niet eens man. :')
Ik ken niemand hier, met uitzondering van één of twee personen. Ik baseer mijn mening dat ook op je gedrag hier op het forum. Kan verre van accuraat zijn en je zal vast ook 'WTF' denken, maar dat is hoe je bij mij overkomt.
pi_118835380
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Tm, trouw met me. Echt, ik ben 't zooo waard :D
Doe je het alweer. :@
pi_118835382
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ken niemand hier, met uitzondering van één of twee personen. Ik baseer mijn mening dat ook op je gedrag hier op het forum. Kan verre van accuraat zijn en je zal vast ook 'WTF' denken, maar dat is hoe je bij mij overkomt.
Sorry, maar je mening over gedrag van een persoon baseren door op posts van een forum zoals fok baseren vind ik niet correct.
pi_118835386
Zg, beschrijf mij eens dan. Kijken of 't klopt?
pi_118835393
Doe mij, doe mij :')
pi_118835394
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Doe je het alweer. :@
Als dit jouw slechtste kant is! Seni alan yasadi :P
pi_118835396
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:32 schreef xminator het volgende:
Ohw, dit klinkt best verkeerd. :D.
pi_118835401
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:32 schreef xminator het volgende:
Zal ik jou doen dan?
pi_118835418
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Sorry, maar je mening over gedrag van een persoon baseren door op posts van een forum zoals fok baseren vind ik niet correct.
Hoe wil je het anders hebben? Posts zeggen overigens heel erg veel.

Yuri, hoeveel zit ik ernaast? Eerlijk zijn eh.
Wanneer het minder leuke eigenschappen zijn voelen mensen zich aangevallen en geven ze minder snel toe. Ik zeg niet dat dat altijd zo is, maar positief wordt eerder verwelkomd dan negatief.

Ik zeg alleen hoe je bij mij overkomt. Dat is alles.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 01:35:31 ]
pi_118835419
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ligt puur aan de personen wie in de situatie verwikkeld zijn. Mensen die ik niet mag, care ik niet om. Mensen die ik mag, care ik wel om.

Ik denk wel veel aan mijzelf maar alsnog ook aan anderen. Verder is 80% van mijn posts onzin, dus dat je zo'n beeld hebt is no fucking suprise. :D
If not now, then when.
pi_118835421
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zal ik jou doen dan?
Wat zal TM wel niet denken nu.. :D

Doe maar :9~
pi_118835445
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe wil je het anders hebben? Posts zeggen overigens heel erg veel.

Yuri, hoeveel zit ik ernaast? Eerlijk zijn eh.
Wanneer het minder leuke eigenschappen zijn voelen mensen zich aangevallen en geven ze minder snel toe. Ik zeg niet dat dat altijd zo is, maar positief wordt eerder verwelkomd dan negatief.

Ik zeg alleen hoe je bij mij overkomt. Dat is alles.
Omdat je geen manier hebt dat je zoiets wel kunt analyseren maakt het analyseren via posts geen correcte manier. Ik weet van mezelf al dat ik grotendeels bagger post, dus wat zegt dat over mij? Niets.
pi_118835518
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:37 schreef xminator het volgende:

[..]

Omdat je geen manier hebt dat je zoiets wel kunt analyseren maakt het analyseren via posts geen correcte manier. Ik weet van mezelf al dat ik grotendeels bagger post, dus wat zegt dat over mij? Niets.
Het gaat dan ook niet alleen om wat je zegt, maar om hoe je het zegt.

Mesela, bij jou heb ik geconstateerd dat je geld veel meer liefhebt dan... hadi madem, dan ik. Je houdt er wel van.

Dat is slechts een constatering. Een aantal dingen vallen me soms op bij mensen, dat is hetgeen wat me opviel bij jou.

Nogmaals, hoeft maar slechts iets kleins te zijn, maar omdat ik het wel vaker heb gezien is dat punt mij opgevallen.

Ik zeg ook niet dat mijn analyses 100% kloppen. Het zijn slechts dingen die ik zelf heb geconstateerd. Je kunt je erin vinden, maar het kan net zo goed flauwekul zijn. 't Zijn slechts de dingen die mij meer opvallen zijn dan de rest van jou(w eigenschappen).
pi_118835530
Zg, vind je goed analyseren. Je postte al eerder iets over mij en dat klopte toen ook al :)

Truste mensen.
pi_118835534
Slaap lekker! :*
pi_118835541
En ik heb ook het idee dat als ik nu iets van TM zou noemen dat over het algemeen als negatief ervaren wordt, hij er heel anders mee zou omgaan dan Yuri bijvoorbeeld. TM vindt het niet lastig om vervelende dingen over zichzelf te horen, hij staat er open voor. Bij Yuri heb ik het idee dat het al snel als een aanval wordt gezien en al snel aangegeven wordt dat dat niet zal kloppen.

TM zegt 'waarom?', Yuri zegt 'klopt niet'.
pi_118835555
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet alleen om wat je zegt, maar om hoe je het zegt.

Mesela, bij jou heb ik geconstateerd dat je geld veel meer liefhebt dan... hadi madem, dan ik. Je houdt er wel van.

Dat is slechts een constatering. Een aantal dingen vallen me soms op bij mensen, dat is hetgeen wat me opviel bij jou.

Nogmaals, hoeft maar slechts iets kleins te zijn, maar omdat ik het wel vaker heb gezien is dat punt mij opgevallen.

Ik zeg ook niet dat mijn analyses 100% kloppen. Het zijn slechts dingen die ik zelf heb geconstateerd. Je kunt je erin vinden, maar het kan net zo goed flauwekul zijn. 't Zijn slechts de dingen die mij meer opvallen zijn dan de rest van jou(w eigenschappen).
Dat heb je wel vaker gezegd, maar geld doet 0,0 met mij. Ik vind het interessant om economisch te denken, stel ik zie een onderneming die het slecht doet dan vind ik het leuk om natedenken van hoe kun je dat nog beter uit voeren? Geld is een belangrijke prestatiemaatstaf hierbij. Plus het rol dat ik een 'maatschappelijke' functie wil bekleden waarbij economie/nieuws op nr. één staat draagt hierbij aan.

Als ik maar een dak boven mijn hoofd heb, een goede relatie en gezonde kinderen. Oftewel huisje boompje beestje ben ik de gelukkigste man op de wereld.
pi_118835586
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 01:48 schreef zarGon het volgende:
En ik heb ook het idee dat als ik nu iets van TM zou noemen dat over het algemeen als negatief ervaren wordt, hij er heel anders mee zou omgaan dan Yuri bijvoorbeeld. TM vindt het niet lastig om vervelende dingen over zichzelf te horen, hij staat er open voor. Bij Yuri heb ik het idee dat het al snel als een aanval wordt gezien en al snel aangegeven wordt dat dat niet zal kloppen.

TM zegt 'waarom?', Yuri zegt 'klopt niet'.
Dat is toch logisch man. Jij denkt te weten wat voor persoon ik ben n.a.v. posts op FOK! Als dat dan voor een gedeelte niet klopt, dan geef ik dat aan. Simpel toch.
If not now, then when.
pi_118835631
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 01:50 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat heb je wel vaker gezegd, maar geld doet 0,0 met mij. Ik vind het interessant om economisch te denken, stel ik zie een onderneming die het slecht doet dan vind ik het leuk om natedenken van hoe kun je dat nog beter uit voeren? Geld is een belangrijke prestatiemaatstaf hierbij. Plus het rol dat ik een 'maatschappelijke' functie wil bekleden waarbij economie/nieuws op nr. één staat draagt hierbij aan.

Als ik maar een dak boven mijn hoofd heb, een goede relatie en gezonde kinderen. Oftewel huisje boompje beestje ben ik de gelukkigste man op de wereld.
Ja, het komt vast door je denkwijze (en je studie), en de punten die je opnoemt zullen ook wel kloppen.

Zoals ik zei, de laatste alinea komt veel minder naar voren dan de eerste alinea. :P. Alinea 1 valt mij dus eerder op dan alinea 2.

Zoals ik al zei, het zijn mijn constateringen van jullie. Hoeft niet te betekenen dat jullie daadwerkelijk ook zo zijn. Ik beweer overigens nergens ook dat jullie zijn zoals ik jullie omschrijf. Je komt slechts bij mij zo over.

Edit:
Ik zegt best veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 02:03:10 ]
pi_118835662
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is toch logisch man. Jij denkt te weten wat voor persoon ik ben n.a.v. posts op FOK! Als dat dan voor een gedeelte niet klopt, dan geef ik dat aan. Simpel toch.
Deels mee eens. Je zou ook kunnen vragen waarom ik zo denk en waar ik dat op baseer, in plaats van meteen tegenspreken. Overigens is dat je goed recht, om het zo te doen.

Klein verschil tussen vragen waarom (al klopt het niet) en meteen tegenspreken dus.
pi_118835667
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, het komt vast door je denkwijze (en je studie), en de punten die je opnoemt zullen ook wel kloppen.

Zoals ik zei, de laatste alinea komt veel minder naar voren dan de eerste alinea. :P. Alinea 1 valt mij dus eerder op dan alinea 2.

Zoals ik al zei, het zijn mijn constateringen van jullie. Hoeft niet te betekenen dat jullie daadwerkelijk ook zo zijn. Ik beweer overigens nergens ook dat jullie zijn zoals ik jullie omschrijf. Je komt slechts bij mij zo over.

Edit:
Ik zegt best veel.
Omdat alinea 2 hier meestal niet ter sprake komt, bij de enkele keren (meestal door Levo) dat het ter sprake kwam was ik het wel altijd met hem eens (als één van de weinige nviel mij op).
pi_118835721
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 02:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Deels mee eens. Je zou ook kunnen vragen waarom ik zo denk en waar ik dat op baseer, in plaats van meteen tegenspreken. Overigens is dat je goed recht, om het zo te doen.

Klein verschil tussen vragen waarom (al klopt het niet) en meteen tegenspreken dus.
Ik weet zelf waarom jij zo denkt en waarop dat gebaseerd is, dus ik hoef jou niet te vragen waarom dat zo is. In plaats daarvan corrigeer ik jou.
If not now, then when.
pi_118836037
Gunaydin lannen.
pi_118836078
ORGYNERAL twitterde op zondag 04-11-2012 om 23:05:28 Sevgili hanımlar! İstediğiniz kadar yiyerek ve spor yapmadan zayıflamak ister misiniz? Bi siktirin gidin amına koyim. reageer retweet
ORGYNERAL twitterde op zondag 04-11-2012 om 21:52:02 Teyzecim siz kızınızı ne mühendislere, ne doktorlara vermemişsiniz ama kızınız maşallah herkese vermiş. reageer retweet
ORGYNERAL twitterde op zondag 04-11-2012 om 18:17:46 Çirkin ve kısa boylu kızlar.. Lütfen mini etek, mini şort ve dekolteli elbise gibi şeyler giyerek bizim kafamızı karıştırmayın. Lütfen. reageer retweet
Vooral die laatste _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 06:38:31 ]
pi_118836108
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 06:19 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin lannen.
Gunaydin reis
pi_118836115
zG benim hakkimdada bi analiz yap bakalim
pi_118836116
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 06:43 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Gunaydin reis
Ook zo vroeg op voor het ochtend gebed ?
pi_118836120
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 06:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ook zo vroeg op voor het ochtend gebed ?
Nee, jij wel? Netjes :)
pi_118836126
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 06:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee, jij wel? Netjes :)
Nope.
pi_118836133
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 06:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nope.
Hmm, je schreef 'ook' :)
pi_118836138
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 06:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hmm, je schreef 'ook' :)
Klopt. Foutje van mij.

Kusje om het misverstand goed te maken ? :*
pi_118836143
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 06:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Klopt. Foutje van mij.

Kusje om het misverstand goed te maken ? :*
*;
pi_118836153
Bedrijf is een 24/7 markt, zo nu en dan moet ik om 06:00 aanwezig zijn, vandaar :)
pi_118836162
I see.
pi_118837119
Wajooo Yavuz. Ik wil ook.
  maandag 5 november 2012 @ 09:26:25 #194
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118838055
Hoezo hebben ze bijna nergens varkensdöner?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_118838269
Wat een heerlijke ochtend.. Blij voel ik me op mijn werk. :)
pi_118844916
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die zeggen dat uiterlijk niet telt zijn zelf lelijk, en in de meeste gevallen klopt dat ook nog. :D
Alleen achterlijke holbewoners die ergens in de evolutie zijn blijven hangen tussen dieren en mensen hechten zoveel waarde aan uiterlijk. Hun hersenen zijn onderontwikkeld; als een blinde zombie volgen ze hun dierlijke instincten. Eigenlijk zou je ze niet eens mensen mogen noemen. Submens of oermens dekt de lading beter. Helaas valt 99% van menselijke bevolking onder die noemer.

Ontwikkelde mensen (of ze zelf nou knap of lelijk zijn) kunnen uiterlijk irrelevant achten omdat:

- Iemands uiterlijk puur toevallig tot stand komt. Het is onrechtvaardig om iemand (positief of negatief) te beoordelen op iets wat hij per (on)geluk heeft gekregen.
- Uiterlijk vergankelijk is. Er zijn maar weinig vrouwen die na hun 40e mooi blijven. Dan zit je dus voor de rest van je leven vast aan een lelijkerd die je alleen om haar uiterlijk wilde…
- Slachtoffers van dit onrechtvaardige beoordelingssysteem (lelijkerds) roepen medelijden op. Het zit in het karakter van sommige mensen om als een soort goedheidsfee verschoppelingen te compenseren.
- Lelijkerds op sociaal en creatief vlak vaak hoger ontwikkeld zijn dan knapperds. Mooie mensen krijgen alles op een gouden schaaltje aangereikt, waardoor ze verwend raken. Lelijke mensen moeten hun lage maatschappelijke status compenseren door zich op andere vlakken te ontwikkelen. Ze zijn vriendelijker, grappiger, vindingrijker, ze kunnen meer incasseren, ze hebben interessantere hobby’s, enz. De kans dat een lelijkerd een goede partner en ouder voor je kinderen is, is groter.

Daarnaast: als we aannemen dat je toch gelijk hebt en alleen lelijkerds tegen uiterlijk als maatstaf zijn: wat dan nog? Zelfs als dat waar is maakt dat hun mening niet onbetrouwbaar of minder betrouwbaar of wat dan ook. Malcolm X was een zwarte die tegen slavernij in opstand kwam. Maakt dat zijn standpunt ongeldig?
pi_118845026
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef Bilge het volgende:

[..]

Alleen achterlijke holbewoners die ergens in de evolutie zijn blijven hangen tussen dieren en mensen hechten zoveel waarde aan uiterlijk. Hun hersenen zijn onderontwikkeld; als een blinde zombie volgen ze hun dierlijke instincten. Eigenlijk zou je ze niet eens mensen mogen noemen. Submens of oermens dekt de lading beter. Helaas valt 99% van menselijke bevolking onder die noemer.

Ontwikkelde mensen (of ze zelf nou knap of lelijk zijn) kunnen uiterlijk irrelevant achten omdat:

- Iemands uiterlijk puur toevallig tot stand komt. Het is onrechtvaardig om iemand (positief of negatief) te beoordelen op iets wat hij per (on)geluk heeft gekregen.
- Uiterlijk vergankelijk is. Er zijn maar weinig vrouwen die na hun 40e mooi blijven. Dan zit je dus voor de rest van je leven vast aan een lelijkerd die je alleen om haar uiterlijk wilde?
- Slachtoffers van dit onrechtvaardige beoordelingssysteem (lelijkerds) roepen medelijden op. Het zit in het karakter van sommige mensen om als een soort goedheidsfee verschoppelingen te compenseren.
- Lelijkerds op sociaal en creatief vlak vaak hoger ontwikkeld zijn dan knapperds. Mooie mensen krijgen alles op een gouden schaaltje aangereikt, waardoor ze verwend raken. Lelijke mensen moeten hun lage maatschappelijke status compenseren door zich op andere vlakken te ontwikkelen. Ze zijn vriendelijker, grappiger, vindingrijker, ze kunnen meer incasseren, ze hebben interessantere hobby?s, enz. De kans dat een lelijkerd een goede partner en ouder voor je kinderen is, is groter.

Daarnaast: als we aannemen dat je toch gelijk hebt en alleen lelijkerds tegen uiterlijk als maatstaf zijn: wat dan nog? Zelfs als dat waar is maakt dat hun mening niet onbetrouwbaar of minder betrouwbaar of wat dan ook. Malcolm X was een zwarte die tegen slavernij in opstand kwam. Maakt dat zijn standpunt ongeldig?
Dit is de reden, dat ik laatst jouw naam noemde. :)
pi_118845092
Fitch upgrades Turkey to investment grade
SPOILER
w/ w/

@ Ambipur: :@ :@
pi_118845166
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Bilge het volgende:
SPOILER
w/ w/

@ Ambipur: :@ :@
Ik hou van intelligentie. Nooit gedacht iets op Fok te leren.
pi_118845267
Mooie post, Bilge. Ik ben het met je eens.

En nu op naar werk.
pi_118845454
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Bilge het volgende:
SPOILER
w/ w/

Slechte ontwikkeling voor de (intelligente) Turken, goede ontwikkeling voor de banken en buitenlanders.
pi_118845558
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik hou van intelligentie. Nooit gedacht iets op Fok te leren.
Genoeg intelligente Turken in het Turken-topic, hoor, zoals Bilge, zarGon, xminator, Julis e.a.
pi_118845599
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Genoeg intelligente Turken in het Turken-topic, hoor, zoals Bilge, zarGon, xminator e.a.
Misschien ben ik wel intelligent, maar ik plaats geen intelligente posts hier op fok. Dus schrap mij van dat lijstje :D.

Hier is bijna iedereen intelligent en of beschikt over fatsoenlijke hersenen. Behalve Borte zij vindt haarzelf niet zo intelligent (terwijl ze dat wel is).
pi_118845688
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef xminator het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel intelligent, maar ik plaats geen intelligente posts hier op fok. Dus schrap mij van dat lijstje :D
Ieder heeft zo zijn domein waarin hij of zij in uitblinkt. En bij jou zijn dat economisch gerelateerde zaken.

Overigens vind ik jouw opmerkingen doorgaans wel scherp, wat ook een teken van intelligentie is.
pi_118845711
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:30 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ieder heeft zo zijn domein waarin die in uitblinkt. En bij jou zijn dat economisch gerelateerde zaken.

Overigens vind ik jou opmerkingen doorgaans wel scherp, wat ook een teken van intelligentie is.
Je laat mij blozen, good guy TM.
pi_118845834

_O-
pi_118845922
TM, dat is ook de reden dat ik hier graag post :)
Iedereen heeft hier zijn interesse, dus ik proef intelligentie op verschillende gebieden.
Jij hoort ook op m'n lijstje, hoor! Maar dat weet je. Zg sws!
pi_118846099
http://nos.nl/artikel/436(...)-maakt-veel-los.html

Dit maakt mij zo zo zo verdrietig... :'(
pi_118846211
'Laten we #timribberink trending maken, om te laten zien dat wij hem wel accepteerden'.

Overigens pesten is slecht, heel slecht maar ik denk dat er ook andere factoren bij zijn zelfmoord mee hebben gespeeld.
pi_118846285
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef xminator het volgende:
'Laten we #timribberink trending maken, om te laten zien dat wij hem wel accepteerden'.

Overigens pesten is slecht, heel slecht maar ik denk dat er ook andere factoren bij zijn zelfmoord mee hebben gespeeld.
Zoals?...
pi_118846409
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zoals?...
Slechte situatie op school (buiten pesten om) en het kunnen ook geestelijke factoren geweest zijn.

Als je gepest wordt acht ik de kans groter dat je op je 14e oid zelfmoord pleegt (dan ben je vatbaarder voor gepest worden).

Maar goed ik ken zijn hele situatie niet en uiteraard is het treurig, dus ik wil er niet over oordelen.
pi_118846544
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef Bilge het volgende:

[..]

- Uiterlijk vergankelijk is. Er zijn maar weinig vrouwen die na hun 40e mooi blijven. Dan zit je dus voor de rest van je leven vast aan een lelijkerd die je alleen om haar uiterlijk wilde…
- Lelijkerds op sociaal en creatief vlak vaak hoger ontwikkeld zijn dan knapperds. Mooie mensen krijgen alles op een gouden schaaltje aangereikt, waardoor ze verwend raken. Lelijke mensen moeten hun lage maatschappelijke status compenseren door zich op andere vlakken te ontwikkelen. Ze zijn vriendelijker, grappiger, vindingrijker, ze kunnen meer incasseren, ze hebben interessantere hobby’s, enz. De kans dat een lelijkerd een goede partner en ouder voor je kinderen is, is groter.

u very mad coz u very ugly?

Neem niet alles zo serieus kerel, vooral van mij niet. Tuurlijk is innerlijk het allerbelangrijkste en uiteindelijk datgene wat telt. Echter is uiterlijk zeker een mee spelende factor. Als ik een vrouw zoek, dan zoek ik diegene met de sterkste genen en uiterlijk speelt daar simpelweg een rol in. Ieder z'n ding toch. Live and let live. :)

Bepaalde dierlijke instincten blijven voor ons erg belangrijk. Ze spelen inderdaad niet meer de grootste rol sinds dat wij mensen 'rationeel' kunnen nadenken. Mensen vergeten over het algemeen dat wij als mens uiteindelijk helemaal niet zo geciviliseerd zijn als dat wij denken dat we zijn.

Verder:

- Sommige mensen kunnen ook niks aan hun innerlijk doen, raar argument.
- Ja dus? Dat is een tergend langzaam proces en daar leer je als man zijnde mee leven. Daarnaast moet je natuurlijk wel samen met je vrouw blijven sporten en dan met name zorgen dat ze die squats blijft doen. :) :D Je kunt jezelf niet knapper maken (wel plastisch), maar je kunt jezelf wel mooier presenteren. Sporten is sowieso goed, vooral naarmate je ouder wordt.
- Oké
- Je scheert het teveel over één kam. Een persoon is niet lelijk, of per se knap. Elk persoon heeft z'n gebreken. Er zijn ook knappe mensen die hoog ontwikkeld zijn, wat is dit voor een dom argument? :') Daarnaast zijn echt ECHT lelijke mensen vaak erg onzeker en een beetje vreemd. Dit HELE argument is veel te kortzichtig.

Een beetje woede, wankele argumenten. Het lijkt meer op een 'aanval' vanuit je eigen onzekerheid (zo komt het naar mij over). Voor de rest een interessante post. 14.gif Verder ben ik het met je eens dat het overgrote deel van de levende mensheid retarded is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 05-11-2012 13:59:46 ]
If not now, then when.
pi_118846651
Ik heb ooit eens iemand gepest, toen ik 15 was. Haar vader was een intelligent typje en kwam mij in een volwassen gesprek vertellen, wat voor effect dit op haar had. Hierna, heb ik nooit nooit meer iemand iets gedaan. Ik schaam me er nu nog voor, dat ik dat meisje pijn heb gedaan. Ik voel schaamte als ik haar zie.

Het effect van pesten is enorm. Het gaat niet meer zoals toen ik jong was, nu maken ze gebruik van social media. Jongeren zijn hard tegenwoordig. Ik schrik er van. Ik snap niet, dat hij zich van het leven heeft beroofd, mijn levenslust is nml groot, doch voel ik pijn als ik naar zo'n rouwadvertentie kijk. Het enige wat ik kan denken is, wtf happened. Kutwereld.

Maar goed, ik ben dan ook erg gevoelig.
pi_118847154
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb ooit eens iemand gepest, toen ik 15 was. Haar vader was een intelligent typje en kwam mij in een volwassen gesprek vertellen, wat voor effect dit op haar had. Hierna, heb ik nooit nooit meer iemand iets gedaan. Ik schaam me er nu nog voor, dat ik dat meisje pijn heb gedaan. Ik voel schaamte als ik haar zie.

Het effect van pesten is enorm. Het gaat niet meer zoals toen ik jong was, nu maken ze gebruik van social media. Jongeren zijn hard tegenwoordig. Ik schrik er van. Ik snap niet, dat hij zich van het leven heeft beroofd, mijn levenslust is nml groot, doch voel ik pijn als ik naar zo'n rouwadvertentie kijk. Het enige wat ik kan denken is, wtf happened. Kutwereld.

Jij bent gewoon volwassener geworden. Soms zeg ik ook: de jeugd van tegenwoordig, wat een noobs zijn het ook. Kleine kut kinderen. Maar als ik erover nadenk dan kom ik erachter dat ik ook ooit zo was. :D Vanaf je 12de tot je 21ste maak je grote veranderingen mee en ga je pas echt bepalen wie jij als persoon bent, je ontdekt jezelf en uiteindelijk ontpop je je - als het goed is - tot een prachtig persoon, en sommige blijven retards.

If not now, then when.
pi_118847608
Als je op 20 jarige leeftijd nog iemand pest, dan heb je het niveau van 'n soepkip. Heerlijk zo'n toekomstige generatie.

Ik voel mee met die ouders. Ik weet wat het is om een 20 jarige te verliezen, daarom raakt dit me zo. Kan wel janken.
pi_118847966
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Mooie post, Bilge. Ik ben het met je eens.

En nu op naar werk.
Bedankt en werkze. :)
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef xminator het volgende:

[..]

Slechte ontwikkeling voor de (intelligente) Turken, goede ontwikkeling voor de banken en buitenlanders.
Waarom dan?
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
u very mad coz u very ugly?
Deze redenatie heb ik al onderuit gehaald met het Malcolm X-voorbeeld. Ontsteeg dat je beperkte bevattingsvermogen? Waaruit leid je trouwens af dat ik boos ben?
quote:
Neem niet alles zo serieus kerel, vooral van mij niet.
Vluchtgedrag. Dit doe jij vaak. Eerst poneer je een stelling, maar wanneer het te heet onder je voeten wordt doe je het af als een grap. Toen ik klein was deed ik dit ook wel eens. Dan vroeg/ zei ik iets tegen mijn moeder waarvan ik niet zeker wist of het door de beugel kon, en wanneer ik zag dat ze haar wenkbrauwen fronste om boos te reageren zei ik meteen ‘saka, saka yaptim, ehehehehehehehe’.

Na een bepaalde leeftijd leer je echter verantwoordelijkheid te nemen voor je woorden en daden. (Ik weet niet of jij die leeftijd al hebt bereikt?) Als je dat niet doet kunnen andere mensen hetzelfde tegen jou doen. Ik kan ook tegen jou zeggen dat mijn reactie niet serieus was en dat je er niet zo serieus op moet ingaan, niet waar? Bovendien heeft het nu geen zin om inhoudelijk op de rest van je post in te gaan, omdat je die misschien later ook als quasi-serieus afdoet. :')
pi_118848022
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef Ambipur het volgende:

Wat zei die vader precies?
pi_118848315
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

Wat zei die vader precies?
Hij vertelde me wat hij had vernomen en dat hij dat een slechte zaak vond. Zijn dochter kreeg last van huilbuien etc. Ik schrok daar zo erg van. Ik heb haar mijn excuses aangeboden en dat was 't. Het heeft m'n schaamte niet weg kunnen halen helaas.
pi_118848352
Ik snap sowieso niet waarom je over bepaalde - blijkbaar - luchtige onderwerpen niet serieus zou kunnen praten. Dan 'moet je even niet zo serieus doen' en 'hap hap hap'.

Pehhh.
pi_118848453
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef Bilge het volgende:

[..]

Bedankt en werkze. :)

[..]

Waarom dan?

[..]

Deze redenatie heb ik al onderuit gehaald met het Malcolm X-voorbeeld. Ontsteeg dat je beperkte bevattingsvermogen? Waaruit leid je trouwens af dat ik boos ben?

[..]

Vluchtgedrag. Dit doe jij vaak. Eerst poneer je een stelling, maar wanneer het te heet onder je voeten wordt doe je het af als een grap. Toen ik klein was deed ik dit ook wel eens. Dan vroeg/ zei ik iets tegen mijn moeder waarvan ik niet zeker wist of het door de beugel kon, en wanneer ik zag dat ze haar wenkbrauwen fronste om boos te reageren zei ik meteen ‘saka, saka yaptim, ehehehehehehehe’.

Na een bepaalde leeftijd leer je echter verantwoordelijkheid te nemen voor je woorden en daden. (Ik weet niet of jij die leeftijd al hebt bereikt?) Als je dat niet doet kunnen andere mensen hetzelfde tegen jou doen. Ik kan ook tegen jou zeggen dat mijn reactie niet serieus was en dat je er niet zo serieus op moet ingaan, niet waar? Bovendien heeft het nu geen zin om inhoudelijk op de rest van je post in te gaan, omdat je die misschien later ook als quasi-serieus afdoet. :')
Kijk, jij neemt die 'u very mad cuz u very ugly?' serieus. Moet je gewoon niet doen man. :D Het is toch fucking obvious dat het niet serieus is. En jouw post komt gewoon zo over. Je post is best goed, maar je verpakt het in een toon van afgunst.

Ik weet niet of jij überhaupt dit topic doorleest, maar ik gaf gisteren al ergens aan dat 80% van mijn postgedrag uit onzin bestaat. Zo ook de bovenstaande zin. Verder sta ik achter de serieuze dingen die ik doe en zeg, en als het niet klopt of wat dan ook, dan erken ik dat. Ik weet verder niet waar 'saka, saka yaptim' voor staat.

Jouw reactie is serieus omdat er moeite ingestoken is en jij je 'mening' verkondigt. Als jij vervolgens zou zeggen dat het niet serieus is, dan vind ik het eerder dom dat je tijd steekt in iets wat niet serieus is. Jammer dat je er niet op in wilt gaan. Verder had ik niet verwacht dat jij vooroordelen zou hebben. :) Ik gaf dan ook nergens aan dat ik jou post niet serieus neem.
If not now, then when.
pi_118848519
Ik ben 25 en pest elke dag nog mensen #YOLO
pi_118848646
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 14:42 schreef Weissman het volgende:
Ik ben 25 en pest elke dag nog mensen #YOLO
Grappig.
pi_118848682
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 14:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hij vertelde me wat hij had vernomen en dat hij dat een slechte zaak vond. Zijn dochter kreeg last van huilbuien etc. Ik schrok daar zo erg van. Ik heb haar mijn excuses aangeboden en dat was 't. Het heeft m'n schaamte niet weg kunnen halen helaas.
Werden je excuses niet geaccepteerd? Meer dan dat kun je toch niet doen. :P
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kijk, jij neemt die 'u very mad cuz u very ugly?' serieus. Moet je gewoon niet doen man. Het is toch fucking obvious dat het niet serieus is. En jouw post komt gewoon zo over. Je post is best goed, maar je verpakt het in een afgunstige toon.

Ik weet niet of jij überhaupt dit topic doorleest, maar ik gaf gisteren al ergens aan dat 80% van mijn postgedrag uit onzin bestaat. Zo ook de bovenstaande zin. Verder sta ik achter de serieuze dingen die ik doe en zeg, en als het niet klopt of wat dan ook, dan erken ik dat. Ik weet verder niet waar 'saka, saka yaptim' voor staat.

Jouw reactie is serieus omdat er moeite ingestoken is en jij je 'mening' verkondigt. Als jij vervolgens zou zeggen dat het niet serieus is, dan vind ik het eerder dom dat je tijd steekt in iets wat niet serieus is. Verder had ik niet verwacht dat jij vooroordelen zou hebben. Ik gaf dan ook nergens aan dat ik jou post niet serieus neem.
Ok, nou dan zeg ik ook dat mijn reacties/ vooroordelen onzinnig zijn en dat je er niet zo serieus op moet ingaan. :W Şaka yaptım = ik heb een grap gemaakt/ dat was een grapje.
quote:
Jammer dat je er niet op in wilt gaan.
[/insert random reaction]
pi_118848821
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Bilge het volgende:

[..]

Werden je excuses niet geaccepteerd? Meer dan dat kun je toch niet doen. :P

[..]

Ok, nou dan zeg ik ook dat mijn reacties/ vooroordelen onzinnig zijn en dat je er niet zo serieus op moet ingaan. :W Şaka yaptım = ik heb een grap gemaakt/ dat was een grapje.

[..]

[/insert random reaction]
You gotta do what you wanna do. :D

In ieder geval bedankt voor de 'discussie'.
If not now, then when.
pi_118848967
Bilge, haklisin. Maar ik bezit helaas een geweten :)
pi_118849102
Ben echt dik geworden ;(
pi_118849140
quote:
18s.gif Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef xminator het volgende:
Ben echt dik geworden ;(
#YOLO tog
pi_118849165
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
You gotta do what you wanna do.

In ieder geval bedankt voor de 'discussie'.
Als jij jezelf nou eens vermant door achter je woorden te blijven staan kunnen we pas discussiëren. Anders is het net verstoppertje, daar heb ik even geen zin in.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef Ambipur het volgende:
Bilge, haklisin. Maar ik bezit helaas een geweten :)
Toen ik klein was ben ik ook best vaak gepest. Ik was een supergevoelig kind in een wijk vol jakhalzen Emirdaglilar. :P Sommigen van hen wil ik later nog terugpakken. })

Daarom ga ik nu ff fitnessen. >:)

quote:
Ben echt dik geworden ;(
Ach, nog 2 maanden tot de meet. :P
pi_118849247
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

#YOLO tog
Daar heb je wel gelijk in.

Bilge, het maakt mij niet uit hoe ik er uit zie bij de meet :'). Hoef jullie niet te imponeren enzo.. Vanavond beantwoord ik je vraag van waarom, moet nu even snel richting groningen.
pi_118849296
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef Bilge het volgende:

[..]

Als jij jezelf nou eens vermant door achter je woorden te blijven staan kunnen we pas discussiëren. Anders is het net verstoppertje, daar heb ik even geen zin in.
Volgens mij lees jij alleen wat je lezen wilt. Just sayin'. :)
If not now, then when.
pi_118849363
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef Bilge het volgende:

[..]

[..]

Toen ik klein was ben ik ook best vaak gepest. Ik was een supergevoelig kind in een wijk vol jakhalzen Emirdaglilar. :P Sommigen van hen wil ik later nog terugpakken. })

Daarom ga ik nu ff fitnessen. >:)

[..]

Ach, nog 2 maanden tot de meet. :P
Cok guldum! :D altijd die emirdaglilar, he..
pi_118850060
quote:
Ben echt dik geworden ;(
Quote voor later.
pi_118850408
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Quote voor later.
Niet dik dik zoals jij bent, ik kon het beter verwoorden als een paar kilo's aangekomen.

:*

Moet weer even krachttraining en cardio gaan doen, spieren beginnen af te zwakken :').
pi_118850465
quote:
16s.gif Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Niet dik dik zoals jij bent, ik kon het beter verwoorden als een paar kilo's aangekomen.

Moet weer even krachttraining en cardio gaan doen, spieren beginnen af te zwakken :').
Je bent 'n loser! En maar zeuren over mijn gewicht!
pi_118850533
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je bent 'n loser! En maar zeuren over mijn gewicht!
We zullen zien wie een loser is! Beantwoord mijn vragen:
Ben je gestopt met roken?
Al begonnen met hardlopen?

In yo face! :6
pi_118850596
quote:
16s.gif Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef xminator het volgende:

[..]

ik loop hard!
pi_118850608
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ik loop hard!
Ik ga lekker, ik ga hard...
pi_118850640
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ik loop hard!
Ik loop harder!

:').
pi_118850701
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik loop harder!

Oef.

*hard geworden*
pi_118850829
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 15:37 schreef xminator het volgende:

[..]

We zullen zien wie een loser is! Beantwoord mijn vragen:
Ben je gestopt met roken?
Al begonnen met hardlopen?

In yo face! :6
Vanavond hardlopen!! Tot nu toe is mn verkoudheid weg. Het kan dus. Biaaaaatcchhh. :)
pi_118850908
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik loop harder!

Jij eet harder
pi_118850917
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Jij eet harder
Bam!
pi_118850945
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oef.

*hard geworden*
Waarom plaats je zulke reacties nooit bij dames? Bang voor spankie time (:9~) van Julis?
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vanavond hardlopen!! Tot nu toe is mn verkoudheid weg. Het kan dus. Biaaaaatcchhh. :)
Zogenaamd, dat zeg jij al weken. Mij hou je niet voor de gek! Wanneer stop je met roken dan?
pi_118850985
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Jij eet harder
Wat is harder eten :').
Harder is wel een rare woordje, harderderder.
pi_118850986
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom plaats je zulke reacties nooit bij dames? Bang voor spankie time (:9~) van Julis?
Moet ik er serieus op ingaan of is het zo'n vraag wat voor de leuk is gesteld? Straks doe ik te serieus en zo.
pi_118850996
Morgen :) Toch maar met nicotinepleister. Wil de bitch in me ontwijken.

Dus, wat had je dan? Ik post een foto hoor als ik ga hardlopen, no problem.

Vetklep!
pi_118851059
Xminator, denk jij dat het nog zin heeft om belastingaangifte te doen van 2007?

Had toendertijd een korte periode een baantje in mijn studententijd en merkte gisteren dat ik daar nooit aangifte van gedaan heb.
Ben zelf niet zo thuis in die wereld en jij wel neem ik aan, vandaar mijn vraag ;)
pi_118851073
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Moet ik er serieus op ingaan of is het zo'n vraag wat voor de leuk is gesteld? Straks doe ik te serieus en zo.
Serieus.
pi_118851085
Dat gedoe over dik zijn. :').

Ik heb ook wat kilootjes te veel. Dus. Ik ben dan ook een knuffelbeer. En gezellig. En het is grappig wanneer ik struikel. Dus.
pi_118851122
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef Ambipur het volgende:
Morgen :) Toch maar met nicotinepleister. Wil de bitch in me ontwijken.

Dus, wat had je dan? Ik post een foto hoor als ik ga hardlopen, no problem.

Vetklep!
Post maar een foto!

Als je stopt met roken kom je nog een extra vijf kilo aan, word je nog boller. Dikzak! Haahha
pi_118851151
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Post maar een foto!

Als je stopt met roken kom je nog een extra vijf kilo aan, word je nog boller. Dikzak! Haahha
Wedje leggen?
pi_118851172
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Xminator, denk jij dat het nog zin heeft om belastingaangifte te doen van 2007?

Had toendertijd een korte periode een baantje in mijn studententijd en merkte gisteren dat ik daar nooit aangifte van gedaan heb.
Ben zelf niet zo thuis in die wereld en jij wel neem ik aan, vandaar mijn vraag ;)
Is de aangifte termijn nog niet verstreken en anders zou ik het wel doen kan je waarschijnlijk geld opleveren!
pi_118851224
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wedje leggen?
Mensen die stoppen met roken komen aan...
pi_118851267
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mensen die stoppen met roken komen aan...
I repeat... Wedje leggen?
pi_118851311
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wedje leggen?
Als dat jou kan helpen gezonder te leven en als jij zelf geen discipline hebt.. Vind ik het goed.
pi_118851321
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Serieus.
Omdat het bij de mannen niet verkeerd kan overkomen. Of nou ja, dat kan wel, maar dat boeit mij niet/minder.

Omdat ik geen behoefte heb om het bij de dames te doen. Uitlokken om over seksualiteit te praten tot een bepaald niveau... prima. Maar meer dan dat hoeft het niet te worden.

En inderdaad, omdat ik het niet netjes vind tegenover Julis. Ik zou het ook niet op prijs stellen mocht zij zoiets doen.
pi_118851340
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef xminator het volgende:

[..]

Als dat jou kan helpen gezonder te leven en als jij zelf geen discipline hebt.. Vind ik het goed.
Cool, hoe, wat, waar?
pi_118851387
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Ambipur het volgende:

[..]

I repeat... Wedje leggen?
Je denkt dat je kan afvallen? Je kan niet eens stoppen met roken zonder een nicotinepleister...
pi_118851411
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Cool, hoe, wat, waar?
Weet ik het :'), jij komt opeens met wedje leggen.. Wat heb ik er aan als je ongezond bent / dik blijft?
pi_118851414
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Is de aangifte termijn nog niet verstreken en anders zou ik het wel doen kan je waarschijnlijk geld opleveren!
Ja dan ga ik maar een poging doen :)
pi_118851420
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je denkt dat je kan afvallen? Je kan niet eens stoppen met roken zonder een nicotinepleister...
Tnx for your support. Pleisters zijn voor 2 weken.
pi_118851454
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Weet ik het :'), jij komt opeens met wedje leggen.. Wat heb ik er aan als je ongezond bent / dik blijft?
Heb je leuker gezelschap tijdens de meet.
pi_118851648
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Tnx for your support. Pleisters zijn voor 2 weken.
Heeft niets met wel of geen support te maken. Ik koester geen wrok jegens jou, dus wat mij betreft behaal jij nu je streefgewicht.

Ik vind het alleen zo popiejopie overkomen. Stop gewoon als je wil stoppen, daar heb je geen wedje voor nodig. En je hoeft heus ook niets te bewijzen aan mij (of je wel of niet kunt afvallen). Beetje onnodig om er dieper op in te gaan.

Je stofwisseling verandert en whatnot, dus het één en ander verandert. Het kan vast, afvallen tijdens/na het stoppen met roken, maar raak niet teleurgesteld als het niet verloopt als je had gehoopt. Ook omdat ik denk dat je er te makkelijk over denkt vind ik het zo 'te hoog gegrepen'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 16:06:21 ]
pi_118851672
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja dan ga ik maar een poging doen :)
Heb zelf ook een paar maanden geleden pas aangifte gedaan voor 2007 of 2008 en heb geld teruggekregen. (30 euro :'))

Je hebt wel een drempel van 24 euro geloof ik.
pi_118851742
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb je leuker gezelschap tijdens de meet.
Als je dik bent je hebben wij leuker gezelschap bij de meet? Die gedachtegang begrijp ik niet helemaal..
pi_118851806
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Heb zelf ook een paar maanden geleden pas aangifte gedaan voor 2007 of 2008 en heb geld teruggekregen. (30 euro :'))

Je hebt wel een drempel van 24 euro geloof ik.
Dat zou eigenlijk de moeite niet zijn, ga het gewoon proberen en hoop op tenminste 100 euro :+
pi_118851841
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Als je dik bent je hebben wij leuker gezelschap bij de meet? Die gedachtegang begrijp ik niet helemaal..
Jij dik; zij dik. En, sowieso, alsmede tevens, dikkerds zijn gezellig. En zo. Niet allemaal, maar dat is toch wel een algemeen beeld dat heerst.
pi_118851870
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heeft niets met wel of geen support te maken. Ik koester geen wrok jegens jou, dus wat mij betreft behaal jij nu je streefgewicht.

Ik vind het alleen zo popiejopie overkomen. Stop gewoon als je wil stoppen, daar heb je geen wedje voor nodig. En je hoeft heus ook niets te bewijzen aan mij (of je wel of niet kunt afvallen). Beetje onnodig om er dieper op in te gaan.

Je stofwisseling verandert en whatnot, dus het één en ander verandert. Het kan vast, afvallen tijdens/na het stoppen met roken, maar raak niet teleurgesteld als het niet verloopt als je had gehoopt. Ook omdat ik denk dat je er te makkelijk over denkt vind ik het zo 'te hoog gegrepen'.
:') Popiejopie? Heb juist een stok achter de deur nodig! Weet je hoe afschuwelijk ik 't vind?

Heb nog geen rimpels, hou ik graag zo. Tevens, mijn longen hebben er last van, heb soms ademnood, daarom wil ik weer stoppen.

Vind 't juist enorm moeilijk en vind 't eng. Een roker snapt me. Jij niet.
pi_118851912
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat zou eigenlijk de moeite niet zijn, ga het gewoon proberen en hoop op tenminste 100 euro :+
Hoezo niet? Had 4 dagen gewerkt, invullen van aangifte duurde iets van 5 minuten. Verdien jij 30 euro voor 5 minuten werk?
pi_118851924
Dit is poging 6 trouwens. Jij hoeft mij niet uit te leggen wat er strx verandert in mn lichaam ;)
pi_118851971
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij dik; zij dik. En, sowieso, alsmede tevens, dikkerds zijn gezellig. En zo. Niet allemaal, maar dat is toch wel een algemeen beeld dat heerst.
Zoals ik al eerder zei, ben niet dik. Heb het onjuist opgeschreven, ben een paar kilotjes aangekomen. Voor mijn maatstaf ben ik 'dik' voor de gemiddelde persoon ben ik gewoon normaal.
pi_118852025
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
Dit is poging 6 trouwens. Jij hoeft mij niet uit te leggen wat er strx verandert in mn lichaam ;)
Sisko patates!!
pi_118852149
X, Hou eens op mij een complex aan te praten :)
pi_118852209
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef xminator het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, ben niet dik. Heb het onjuist opgeschreven, ben een paar kilotjes aangekomen. Voor mijn maatstaf ben ik 'dik' voor de gemiddelde persoon ben ik gewoon normaal.
Yaw, hoe dan ook, kom gewoon zoals je bent.

Ik ben iemand die vooroordelen heeft over dikke mensen; niet dat ik ze in hun gezicht uitlach of zo, maar ik vind ze toch wel zwak dat ze het zo ver hebben laten komen. Maar, naar mensen die ik op de één of andere manier ken (ooit eens mee gesproken en zo) kijk ik anders. Dan zijn ze nog steeds wel dik en zo, maar wel tof dik, en ga ik ook zo met ze om.
pi_118852234
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef Ambipur het volgende:
X, Hou eens op mij een complex aan te praten :)
Mijn excuses dan, ik probeer je zo motivatie te geven om af te vallen. Want op je fotos ben je niet echt een dikzak te noemen.
pi_118852268
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:') Popiejopie? Heb juist een stok achter de deur nodig! Weet je hoe afschuwelijk ik 't vind?

Heb nog geen rimpels, hou ik graag zo. Tevens, mijn longen hebben er last van, heb soms ademnood, daarom wil ik weer stoppen.

Ik ben 5 maanden geleden gestopt en het is helemaal niet moeilijk. Je moet gewoon je mindset instellen naar hoe het hoort. In plaats van dat je het ziet als stoppen zie je het als een opluchting van die stank etc. Sowieso stop je met "enorm moeilijk" en "vind 't eng", in plaats daarvan zeg je "ik kan" en "ik doe".

Lees je maar eens in over de Law of Attraction. Als je het goed toepast verbeterd je leven in grote stappen.

"What the mind can conceive and believe it can achieve"

If not now, then when.
pi_118852281
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
Tja, als het je 6 keer niet is gelukt (om wat voor reden ook), waarom moet je er nu per se een wedje leggen? Werkt dat motiverend?

De vorige keren viel je ook af? Gezien je zo zeker bent over jezelf.
pi_118852309
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Yaw, hoe dan ook, kom gewoon zoals je bent.

Ik ben iemand die vooroordelen heeft over dikke mensen; niet dat ik ze in hun gezicht uitlach of zo, maar ik vind ze toch wel zwak dat ze het zo ver hebben laten komen. Maar, naar mensen die ik op de één of andere manier ken (ooit eens mee gesproken en zo) kijk ik anders. Dan zijn ze nog steeds wel dik en zo, maar wel tof dik, en ga ik ook zo met ze om.
Zoals ik reeds eerder heb aangegeven, maakt het mij niet uit hoe ik er tegenover jullie uitzie. Hoef jullie niet te imponeren en of mijzelf te bewijzen.
pi_118852576
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waarom de behoefte om er zo tegen in te gaan over dat afvallen? Je 'schreeuwde' iets harder naar normaal, dit keer, zeg maar. (Je schreeuwde niet, mochten de enkele aanhalingstekens niet duidelijk zijn.)

quote:
Ik hoop dan ook oprecht dat je kan stoppen.

quote:
Yaw, waar haal je dat vandaan? Ik heb alleen wat gezegd over het wel of niet kunnen afvallen en zo.
pi_118852579
Je kan ook deze film gaan kijken ipv je inlezen.

If not now, then when.
pi_118852666
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Zoals ik reeds eerder heb aangegeven, maakt het mij niet uit hoe ik er tegenover jullie uitzie. Hoef jullie niet te imponeren en of mijzelf te bewijzen.
Nee, ik wil je kontje gewoon knijpen, dus beter kom je met dat in je achterhoofd.

*bij gebrek aan Levo...*
pi_118852814
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee, ik wil je kontje gewoon knijpen, dus beter kom je met dat in je achterhoofd.

*bij gebrek aan Levo...*
Weissman is aanwezig hij doet aan squatten.
pi_118852837
Wat zijn jullie hard. :)
pi_118852877
Yuri, ik dank je, maar ik rook al 17 jaar he.. Is niet te vergelijken met jou.
pi_118852891
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef Ambipur het volgende:
Wij doen het voor jouw bestwil! Vergeet dat niet! Echt ondankbaar van jou.
pi_118852928
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef Ambipur het volgende:
Yuri, ik dank je, maar ik rook al 17 jaar he.. Is niet te vergelijken met jou.
Gaat helemaal goed komen met jou zie ik al.
If not now, then when.
pi_118852969
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef Ambipur het volgende:
?.

Soms helpt hard zijn, soms helpt begrijpend zijn. Ik heb het vermoeden dat hard zijn in dit geval beter werkt bij jou dan begrijpend reageren. Onder andere door dat 'wedje leggen', het helpt je om er competitief over te zijn (?).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 16:35:31 ]
pi_118853071
:) Ik kom idd wel verder wanneer mensen niet in me geloven. Dikke middelvinger denk ik dan. Lukt me echt wel.
pi_118853176
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Ambipur het volgende:
:) Ik kom idd wel verder wanneer mensen niet in me geloven. Dikke middelvinger denk ik dan. Lukt me echt wel.
Dat noemen ze 'reverse psychology', tenminste als iemand je bewust (uit goede bedoelingen) negatief benadeeld. Een erg krachtige tool.
If not now, then when.
pi_118853193
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Ambipur het volgende:
Waarom doe je er zo... hoe moet ik het verwoorden... Zo, zo geprikkeld, geïrriteerd en aangevallen over? Beetje als een rebelse puber tegen haar ouders, zeg maar.
pi_118853255
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom doe je er zo... hoe moet ik het verwoorden... Zo, zo geprikkeld, geïrriteerd en aangevallen over? Beetje als een rebelse puber tegen haar ouders, zeg maar.
Dat heb ik je reeds uitgelegd.
pi_118853393
Dan lees ik er blijkbaar overheen...

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 16:43:31 ]
pi_118853401
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoezo niet? Had 4 dagen gewerkt, invullen van aangifte duurde iets van 5 minuten. Verdien jij 30 euro voor 5 minuten werk?
Nee dat klopt ;) maar in 2007 kon je toch nog iets als een hoge medische uitgave aftrekken? dan moet ik een keur aan mappen doorzoeken zoekende naar de exacte bedragen :@ zou dan wel zeker op 500 moeten uitkomen als dat klopt.
pi_118853439
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef zarGon het volgende:
Dan lees ik er blijkbaar overheen...
keer prive uitgelegd.. Tis te prive voor hier.
  maandag 5 november 2012 @ 17:51:33 #299
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118856325
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Mijn excuses dan, ik probeer je zo motivatie te geven om af te vallen. Want op je fotos ben je niet echt een dikzak te noemen.
Myspace angle
This isn't even my final form.
pi_118856550

Overal goed voor; spierpijn, stoppen met roken, afvallen, impotentie problemen, kismet openen, korte lontjes, kortom alles. Her derde deva.
pi_118857389
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nee dat klopt ;) maar in 2007 kon je toch nog iets als een hoge medische uitgave aftrekken? dan moet ik een keur aan mappen doorzoeken zoekende naar de exacte bedragen :@ zou dan wel zeker op 500 moeten uitkomen als dat klopt.
Aaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')