SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie controleren of de balans in orde is, toch? Wat heb je aan een accountant als hij niet merkt dat de ondernemer sjoemelt?quote:Op zondag 4 november 2012 19:03 schreef xminator het volgende:
Yani het uitzoeken van welke ondernemers geen bonnetje uitschrijven kost meer geld dan het oplevert, dus zulke zaken zijn niet relevant. O bakimdan.
Uiteraard is het van belang dat de accountant zo een geval opmerkt, maar tijdens een controle ga je als accountant zijnde geen bedragen van 100/1,000/10,000/100,000 euro controleren als op de balans miljarden staat.quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jullie controleren of de balans in orde is, toch? Wat heb je aan een accountant als hij niet merkt dat de ondernemer sjoemelt?![]()
Kut tt trouwens.
Registeraccountants evalueren alleen grote bedrijven?quote:Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Uiteraard is het van belang dat de accountant zo een geval opmerkt, maar tijdens een controle ga je als accountant zijnde geen bedragen van 100/1,000/10,000/100,000 euro controleren als op de balans miljarden staat.
Het kost meer geld om zulke fouten eruit te halen dan dat het oplevert.
Hoeft niet perse, maar grote bedrijven zijn controleplichtig en dat is pas na een groot bedrag meer dan 8,8 miljoen omzet en meer dan 4,4 miljoen euro winst. Of ze moeten beursgenoteerd zijn (ook grote bedragen).quote:Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Registeraccountants evalueren alleen grote bedrijven?
Ok, duidelijk. Registeraccountants zijn de big boys.quote:Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, maar grote bedrijven zijn controleplichtig en dat is pas na een groot bedrag meer dan 8,8 miljoen omzet en meer dan 4,4 miljoen euro winst. Of ze moeten beursgenoteerd zijn (ook grote bedragen).
Anders heb je geen RA nodig (in het algemeen niet dan, je hebt altijd situaties waarin het anders is).
Stel uurtarief van een accountant is 200 euro, wat voor nut heeft het dan om in één uur vijf fouten met een som van 100 euro te kunnen vinden als je de focus op grotere bedragen kan leggen. En vervolgens eens per 8 uur een 'fout' van stel 10,000 euro kan vinden.
Hoi hoi.quote:
Ik heb er zelf geen verstand van, maar is daar geen deelforum voor?quote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef Ambipur het volgende:
Iemand toch verstand van SPSS?... Na lesboek en google info bestudeerd te hebben, kom ik hier echt niet uit. Hulp is welkom
Dat hoeft niet perse zo te zijn hé, bijvoorbeeld overheidsdiensten/gemeenten en vaak ook stichtingen worden gecontroleerd en daar gaat wat minder geld in om.quote:Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Registeraccountants zijn de big boys.
Ik kan nergens de informatie vinden die ik zoek. Neyse, dan weet ik dit maar niet, nog even verder zoeken.quote:Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Registeraccountants zijn de big boys.
[..]
Hoi hoi.
[..]
Ik heb er zelf geen verstand van, maar is daar geen deelforum voor?
Het SPSS topic #5 - En we SPSS-en nog even door....quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan nergens de informatie vinden die ik zoek. Neyse, dan weet ik dit maar niet, nog even verder zoeken.
Perfect! tnx.quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Het SPSS topic #5 - En we SPSS-en nog even door....
Dan zijn het alsnog big boys. Niet zo minachtend doen over de overheid.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef xminator het volgende:
Dat hoeft niet perse zo te zijn hé, bijvoorbeeld overheidsdiensten/gemeenten en vaak ook stichtingen worden gecontroleerd en daar gaat wat minder geld in om.
BOOM HEADSHOT!quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
heben jullie weleens dat je ligt met je telefoon in je handen en het valt OPEENS in je gezicht?
Links is hoe het moet, rechts is hoe ik het krijg. Dan doel ik niet op de layout etc, dat snap ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen vallen doorgaans niet van zichzelf. Hoogstwaarschijnlijk was je ingedut en heeft de zwaartekracht de telefoon uit je toch al verzwakte handen doen glijden en op je gelaat terecht doen komen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
heben jullie weleens dat je ligt met je telefoon in je handen en het valt OPEENS in je gezicht?
Klopt, moet wel positief over de overheid zijn. Wil later nog bij de overheid in dienst.quote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Bilge het volgende:
Dan zijn het alsnog big boys. Niet zo minachtend doen over de overheid.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Links is hoe het moet, rechts is hoe ik het krijg. Dan doel ik niet op de layout etc, dat snap ik wel.
Ik moet die assen omdraaien, maar het lukt mij voor geen meter. Docent is ook niet duidelijk in haar omschrijving, er staat nergens hoe het omgedraaid kan worden en mijn lesboek rept er ook niet over.TM, never mind. Volgens mij heeft dat mens gewoon copy paste en omdraaien gedaan hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het niet gezien de stand van tekst ook correct meegedraaid is dan.quote:Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TM, never mind. Volgens mij heeft dat mens gewoon copy paste en omdraaien gedaan hoor....
nee serieus,zo onverwachts.quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dingen vallen doorgaans niet van zichzelf. Hoogstwaarschijnlijk was je ingedut en heeft de zwaartekracht de telefoon uit je toch al verzwakte handen doen glijden en op je gelaat terecht doen komen.
Ik plaats het wel in die SPSS topic en anders heb ik pech.quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk het niet gezien de stand van tekst ook correct meegedraaid is dan.
Dan haal je maar geen tien, maar wel een voldoende.quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik plaats het wel in die SPSS topic en anders heb ik pech.
Sws.. Zit er al vanaf 13 uur aan. Komt goedquote:Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan haal je maar geen tien, maar wel een voldoende.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Links is hoe het moet, rechts is hoe ik het krijg. Dan doel ik niet op de layout etc, dat snap ik wel.
Ik moet die assen omdraaien, maar het lukt mij voor geen meter. Docent is ook niet duidelijk in haar omschrijving, er staat nergens hoe het omgedraaid kan worden en mijn lesboek rept er ook niet over.Ik zou zeggen dat dat voor de leesbaarheid van de gegevens toch niets uitmaakt, maar probeer dit eens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://lycofs01.lycoming.edu/~sprgene/SPSSWIN.htmlquote:1. Select the Graphs > Legacy Dialogs > Boxplot options to display the Boxplot dialog box.
2. Select the Simple option and the Summaries of separate variables option.
3. Click on the Define button to display the Define Simple Boxplot: Summaries of Separate Variables dialog box.
4. From the list of variables on the left, select the desired (quantitative) variable, and click on the arrow pointing toward the Boxes Represent section.
5. Click on the OK button, after which the SPSS output will be generated. The box plot will be displayed vertically; in order to display it horizontally, first double click on the graph to enter the SPSS Chart Editor, and then select the Options > Transpose Chart options from the main menu, after which selecting the File > Close options will close the chart editor.
Want volgens mij is het normaal dat de boxplot in SPSS verticaal weergegeven wordt.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat voor de leesbaarheid van de gegevens toch niets uitmaakt, maar probeer dit eens...
[..]
http://lycofs01.lycoming.edu/~sprgene/SPSSWIN.html
Want volgens mij is het normaal dat de boxplot in SPSS verticaal weergegeven wordt.
Zijn de assen ook correct meegedraaid?quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Finally.... Ik weet nu iig hoe het omgedraaid moet worden... Dank je wel TM. Ik ben er verdorie al sinds een uur of 18 mee bezig...
Met wat aanpassingen kan ik het nu zo krijgen, zoals de lerares het heeft gedaan. Tekst onderaan heb ik iig boven gekregen etc.quote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn de assen ook correct meegedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psycho's die Fenerliler..
quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psycho's die Fenerliler..![]()
geletasaraylilar hebben dat ook (It's all about the money.):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar persoonlijk denk ik dat de galatasaray aanhangers liever sosis prefereren.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
geletasaraylilar hebben dat ook (It's all about the money.):1 x raden van wie ik dit heb gejat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar persoonlijk denk ik dat de galatasaray aanhangers liever sosis prefereren.![]()
Ik kijk niet echt meer naar Voetbal... Ik ben een chick, heur. Vroeger graag met papa. Heerlijk hoe hij in spanning zat en dan inene van de bank op sprong![]()
Nu vind ik voetbal voor mannen. Past bij ze. Its boring.
What a weird question X... Wat jij hebt met Fok, heb ik met dumpert... Its my first love.quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef xminator het volgende:
Jij zit echt veel op geenstijl/dumpert hé?
Wait, what.. Een echte vent scheert dat weg!quote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Bilge het volgende:
Zojuist mijn okselharen rood wit geverfd. Nu twee gaatjes in mijn trui, ter hoogte van de oksels, ter grootte van koeienogen en ik kan stralen als een eindbaas.
Als dit over zes maanden mode wordt weten jullie wie de trendsetter was. Snelle volgers van mijn voorbeeld mogen zich early adopter noemen.
Echte venten zijn al lang uitgestorven, metroseksuelen ftw.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wait, what.. Een echte vent scheert dat weg!
quote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Echte venten zijn al lang uitgestorven, metroseksuelen ftw.
quote:Op zondag 4 november 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit het toonbeeld van man zal worden, zal ik met alle trots een oude vrijster worden met mijn 3 katten.
Tonnen? Ik gebruik weinig.. Verder hoort een man gewoon make up op te doen. Je hebt het, of je hebt het niet..quote:Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef Bilge het volgende:
Dat is echt zo'n sneaky vrouwenactie. Wel je eigen marktwaarde opkrikken met tien ton make-up, maar als mannen dat doen zijn ze ineens gay.
Ik wil ook carriere kunnen maken met mijn uiterlijk.![]()
Jij wilt als man zeker ook vrijelijk heels kunnen dragen...quote:Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef Bilge het volgende:
Dat is echt zo'n sneaky vrouwenactie. Wel je eigen marktwaarde opkrikken met tien ton make-up, maar als mannen dat doen zijn ze ineens gay.
Ik wil ook carriere kunnen maken met mijn uiterlijk.![]()
TM.. Naptin....quote:Op zondag 4 november 2012 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij wilt als man zeker ook vrijelijk heels kunnen dragen...
[ afbeelding ]
Discriminatie.quote:Op zondag 4 november 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tonnen? Ik gebruik weinig.. Verder hoort een man gewoon make up op te doen. Je hebt het, of je hebt het niet..
Van mij mag een man trouwens best naar de kapper, creme smeren, zijn nagels laten doen etc. Bij mij is de grens langer dan ik in de spiegel staan en make up. Daar is de deur zeg ik dan.
Ik zal het later eens bekijken.quote:
Owwww myyy gaaaad!!! die rechter is mijn voorbeeld.quote:Op zondag 4 november 2012 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij wilt als man zeker ook vrijelijk heels kunnen dragen...
[ afbeelding ]
nee hij moet koken. Dan emancipatie!quote:Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vrouwen inelkaar timmeren wanneer ze niet lekker koken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de 1000ste keer, dit bijv is een echte man. Vrouwen willen geen man die ijdel is![]()
Zo opgepompt hoeft trouwens niet.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef Ambipur het volgende:
Dat opgepompt noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de 1000ste keer, dit bijv is een echte man. Vrouwen willen geen man die ijdel is![]()
Zo opgepompt hoeft trouwens niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat opgepompt noemen.Dit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan weer wel he. Gelijkheid willen wanneer het je uitkomt, maar ongelijke stereotypieën uit het verleden handhaven als die wel in je straatje passen. Typisch sneaky vrouwenactie.quote:Op zondag 4 november 2012 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee hij moet koken. Dan emancipatie!
Te veel grijze muizen hier, straks steekt het mij ook aan, ik ben weg. Tjuuuuuuus XXXDDDDquote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik probeer Bilge beter te begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind je hiervan dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Uh..... Joke I assume.quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Bilge het volgende:
Mijn neef vertelde trouwens dat tijdens de keuring bij het leger een jongen uit Diyarbakir zijn schaamhaar had vervlecht tot een lange staart. Hij moest dat wegknippen. Vinden jullie dat aantrekkelijk?
quote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan dan?Nee.... Niet aantrekkelijk.. Breed + redelijk gespierd vind ik mooi, maar dit is vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er gebeurd met jou?quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Bilge het volgende:
Mijn neef vertelde trouwens dat tijdens de keuring bij het leger een jongen uit Diyarbakir zijn schaamhaar had vervlecht tot een lange staart. Hij moest dat wegknippen. Vinden jullie dat aantrekkelijk?
Dat zei je ook tegen mij... Ik ben al klaar met mijn huiswerk, wat heb jij gedaan danquote:Op zondag 4 november 2012 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met jou?
Loop al uren te zeggen dat ik moet studeren en begin er nu pas mee, als het niets wordt kan ik altijd nog de eerste tantuni verkopende tent maken in nederland. #yolo.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:24 schreef Bilge het volgende:
Oh come on, seriously, jullie moeten even out of the box denken. Okay??Dat is heel lief & schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou het?... zG heeft echt honderden accounts, he.quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef xminator het volgende:
Krijg het gevoel dat Bilge een kloon van zargon is.
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 november 2012 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met jou?
Loop al uren te zeggen dat ik moet studeren en begin er nu pas mee, als het niets wordt kan ik altijd nog de eerste tantuni verkopende tent maken in nederland. #yolo.
Beledig die jongen niet zo.quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef xminator het volgende:
Krijg het gevoel dat Bilge een kloon van zargon is.
Voor jou is er anders nog altijd wel een Ahmed uit de bergen te vinden met haar vanaf zijn tenen tot aan zijn kruinquote:Op zondag 4 november 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit het toonbeeld van man zal worden, zal ik met alle trots een oude vrijster worden met mijn 3 katten.
Like I said.. Een man mag zich redelijk ijdel gedragen.. Doch er is een grens.quote:Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor jou is er anders nog altijd wel een Ahmed uit de bergen te vinden met haar vanaf zijn tenen tot aan zijn kruin![]()
Een eckte Bir man
Wrijf het er niet inquote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zei je ook tegen mij... Ik ben al klaar met mijn huiswerk, wat heb jij gedaan dan
[..]
Dat is heel lief & schattig!
Hey... Dit is voor het eerst in 10 maanden tijd, dat ik de hele zondag aan mijn huiswerk heb gezeten. Goddank krijg ik mijn motivatie etc terugquote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Wrijf het er niet in, wat ik heb gedaan? Dat weet ik ook niet
.
Slechte gewoonte wat ik sinds een aantal jaar heb.
Eh...quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Over Bir gesproken.... niemand kan zo cool en sluw kijken als den Turksche man![]()
[ afbeelding ]
Da's Kenan Imirzaliogluquote:Op zondag 4 november 2012 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zo wammes. Hem vind ik echt sexy.
quote:
Moet je snel zijn want over een paar jaar is hij kaalquote:Op zondag 4 november 2012 23:49 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man. Daar trouw ik zo mee. Instantly, without a doubt.
Heb ik geen problemen mee.. U kent het begrip tondeuse?quote:Op zondag 4 november 2012 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet je snel zijn want over een paar jaar is hij kaal![]()
Nee, ik wax allesquote:Op zondag 4 november 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee.. U kent het begrip tondeuse?
Dat doe je pas na stap 1: Uiterlijkquote:Op maandag 5 november 2012 00:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Misschien ben ik cliché maar ik kijk heel erg naar innerlijk en imaan
Mijn vriendin ook!quote:Op maandag 5 november 2012 00:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat doe je pas als het uiterlijk (kleding, uistraling, lichaam en lichaamsverzorging etc.) jou bevalt.quote:Op maandag 5 november 2012 00:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat zegt een ieder.. Maar ook al is deze gast gelovig, hierop ga jij het niet kunnen.quote:Op maandag 5 november 2012 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daar ben ik minder moeilijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |