abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124682823
Kan die Good_Luck geen ban krijgen met zijn constant ongefundeerd gemekker over racisten?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_124682857
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:14 schreef Montagui het volgende:
Kan die Good_Luck geen ban krijgen met zijn constant ongefundeerd gemekker over racisten?
Stond er niet een tijdje geleden iets in Feedback over mensen die steeds een ban voor een ander aanvragen?
pi_124682959
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:14 schreef Montagui het volgende:
ik denk dat we eerder jou een ban kunnen geven, lul
pi_124682982
MOOISTE REACTIE OP DE FRONTPAGE

Nou, wat zijn we dan opgeschoten met die hele ellende vooraf? Serieus, als een persoon toch is ingeburgerd, laat hem/haar toch blijven. De hele immigratiediscussie moet aan de grens plaatsvinden, niet als mensen al lang en breed binnen zijn.

Denk daar maar eens over na mensen!
pi_124682986
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:19 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

ik denk dat we eerder jou een ban kunnen geven, lul
Precies, jij weet hoe het zit.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:22:55 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_124683031
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Mauro is naar Nederland gevlucht omdat zijn leven daar niet zeker was. Het is een misverstand dat mensen hier naartoe vluchten voor de lol. Het is nogal wat hoor, als je het land moet verlaten waar jij je hele leven hebt gewoond.
Het hele punt van de Mauro-discussie is juist dat dit niet het geval was. Hij was gewoon vanuit alle veiligheid door z'n moeder op het vliegtuig gezet om hier op Nederlandse kosten zijn opvoeding te krijgen. Een koekoeksjong dus. Daarom werd zijn asielaanvraag ook keer op keer afgewezen. Hij was alles behalve een vluchteling.
The End Times are wild
pi_124683171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het hele punt van de Mauro-discussie is juist dat dit niet het geval was. Hij was gewoon vanuit alle veiligheid door z'n moeder op het vliegtuig gezet om hier op Nederlandse kosten zijn opvoeding te krijgen. Een koekoeksjong dus. Daarom werd zijn asielaanvraag ook keer op keer afgewezen. Hij was alles behalve een vluchteling.
Welke moeder zet haar kind op een vliegtuig naar een ander land wanneer dit niet absoluut noodzakelijk is. Geloof de propaganda van de MSM niet. Zij proberen hem gewoon zwart te maken. Ok, misschien heeft niet altijd voor 100% de waarheid verteld maar dat is ook niet zo vreemd als je bedenkt wat voor vreselijks hij allemaal niet heeft meegemaakt. Hij is en blijft een kind.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:31:30 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_124683222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:29 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Welke moeder zet haar kind op een vliegtuig naar een ander land wanneer dit niet absoluut noodzakelijk is. Geloof de propaganda van de MSM niet. Zij proberen hem gewoon zwart te maken. Ok, misschien heeft niet altijd voor 100% de waarheid verteld maar dat is ook niet zo vreemd als je bedenkt wat voor vreselijks hij allemaal niet heeft meegemaakt. Hij is en blijft een kind.
Het is een tijdlang vrij gebruikelijk geweest dat ouders hun kinderen op het vliegveld naar Nederland zetten. Dat had niets met een eventuele dreiging in Angola te maken. Het waren juist vaak zelfs de wat beter gesitueerde Angolezen die dat deden (anderen konden het niet betalen). De meeste van die kinderen zijn ook teruggestuurd.
En hoezo allerlei vreselijks meegemaakt? Hij is gewoon naar NL gekomen en is hier opgevangen door een pleeggezin. Het is geen kind meer, daarom moet hij ook terug. Al zou het beter zijn geweest dit soort koekoeksjongen meteen terug te sturen inderdaad.
The End Times are wild
pi_124683387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is een tijdlang vrij gebruikelijk geweest dat ouders hun kinderen op het vliegveld naar Nederland zetten. Dat had niets met een eventuele dreiging in Angola te maken. Het waren juist vaak zelfs de wat beter gesitueerde Angolezen die dat deden (anderen konden het niet betalen). De meeste van die kinderen zijn ook teruggestuurd.
En hoezo allerlei vreselijks meegemaakt? Hij is gewoon naar NL gekomen en is hier opgevangen door een pleeggezin. Het is geen kind meer, daarom moet hij ook terug. Al zou het beter zijn geweest dit soort koekoeksjongen meteen terug te sturen inderdaad.
Ik vind het nogal wat dat je hem met een dier vergelijkt. Maar het is tenminste niet met een aap.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:40:55 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_124683481
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:37 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat dat je hem met een dier vergelijkt. Maar het is tenminste niet met een aap.
Het is politiek incorrect om negers met apen te vergelijken. Daarvoor ben ik al eens een keer een week gebanned, dus ik kijk wel uit.
Ik vergelijk hem niet met een koekoeksjong omdat het een neger is, maar omdat de koekoek, net als de moeder van Mauro, haar ei in het nest van een andere vogel legt en die vogel dan laat ploeteren om het jong op te voeden. Dat heeft verder niks met de huidskleur van de familie Mauro te maken, maar enkel met het gedrag. En dan mag het wel denk ik. Ook met negers.
The End Times are wild
pi_124683560
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is politiek incorrect om negers met apen te vergelijken. Daarvoor ben ik al eens een keer een week gebanned, dus ik kijk wel uit.
Ik vergelijk hem niet met een koekoeksjong omdat het een neger is, maar omdat de koekoek, net als de moeder van Mauro, haar ei in het nest van een andere vogel legt en die vogel dan laat ploeteren om het jong op te voeden. Dat heeft verder niks met de huidskleur van de familie Mauro te maken, maar enkel met het gedrag. En dan mag het wel denk ik. Ook met negers.
Ok, dus je hebt wel eerder negers met apen vergeleken? Maar anyway je vergelijking raakt kant noch wal. de moeder van Mauro is toch helemaal niet in Nederland van hem bevallen?
pi_124683575
ziek volk hier, ik ben weg
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:47:50 #288
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_124683676
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Ok, dus je hebt wel eerder negers met apen vergeleken? Maar anyway je vergelijking raakt kant noch wal. de moeder van Mauro is toch helemaal niet in Nederland van hem bevallen?
Eigenlijk vind ik het juist racistisch om negers niet met apen te vergelijken. Want door daarover bij negers zo'n heibel te maken zeg je eigenlijk impliciet dat ze er teveel op lijken om nog grapjes over te kunnen maken.
Neem nu deze spotprent met Bush:

Hartstikke grappig toch? Een paar jaar terug door veel vooral linkse mensen gepost.
Maar stel je nu voor dat een soortgelijke kaart van Obama gemaakt zou worden! Dan zou de wereld te klein zijn en zouden de makers aangekaart worden wegens 'racisme'. En eigenlijk is dat zelf juist racisme. Maar goed, veel medestanders met voor deze zienswijze zal ik niet krijgen.

De overeenkomst is mij trouwens wel heel duidelijk. Kind krijgen, andermans zorginstinct gebruiken om het op te voeden.
The End Times are wild
pi_124683681
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij bent dan ook een rasmongool.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:49:37 #290
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_124683727
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nooit op de man spelen!
The End Times are wild
pi_124683780
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:21 schreef Elfletterig het volgende:

Laat dat nou precies het probleem zijn; het verklaart tevens je nogal stompzinnige opmerkingen in dit topic.
Is hij hier gekomen op uitnodiging van de overheid met een belofte dat hij een verblijfstitel zou krijgen, of was hij hier toch stiekem illegaal? Dan is het verder niet zo relevant of hij nu hier is gekomen via smokkel of voor mijn part op de fiets!

quote:
Tuurlijk wel. Een verblijfsvergunning voor Mauro is een verblijfsvergunning voor Mauro. Wel is er een groepje jongeren die in dezelfde situatie zit: als kind buiten hun schuld hierheen gekomen. etc. - Ach, je leest het zelf maar na. Je kunt toch zo goed lezen?
Ik kan prima lezen en Mauro had geen recht op een verblijfstitel (dat is de bedoeling geweest van de wetgever, dat is bij strafmaat bij jou leidend, zelfs als je die bedoeling volledig verhaspelt) en heeft een familie die hem in zijn thuisland op kan vangen, voor zover dat al nodig is.

Vanaf het begin weet hij dat hij niet mag blijven. Desondanks is hij gebleven in de hoop op.

Geen enkele reden om hem een verblijfstitel te geven.

quote:
Alweer geen bijster gelukkige uitspraak. :') Diefstal vergelijken met smokkel, cq. mensenhandel.
Je leest weer eens op zijn elfletterig tussen de regels... kortom, iets wat er niet staat.

quote:
... ah... daar is het humane gezicht van crimefighter DS4 weer. Alsof die jongen al niet genoeg ellende achter de rug heeft.
Welke ellende? Dat hij hier in NL een opleiding heeft mogen genieten op kosten van onze staat? Nou, wat hebben wij hem onrechtvaardig behandeld zeg!

quote:
Nee hoor, gewoon gebaseerd op je gedragingen hier en de uitlatingen die je zoal doet.
Als je niet weet wat een ad hominem is, google dan even!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_124683851
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

Helemaal mee eens. Daarom houd je ze zoveel mogelijk tegen bij de grens. Wanneer zo'n jongen, met dank aan z'n ouders, hier terecht is gekomen en een bestaan heeft opgebouwd in ons mooie land dan vind ik het geen bezwaar dat hij blijft.

En ik ben mij bewust van de eventuele precedentwerking, maar die houd je altijd, tenzij je de grenzen volledig op slot draait.
Ik vind Mauro toch wel echt een slecht voorbeeld. Kijk, als hij nou helemaal niemand meer had gehad, maar hij heeft gewoon nog contact met zijn moeder daar. Waarom hij niet terug zou kunnen, waarom dat inhumaan zou zijn, het ontgaat mij ten ene male.

Uitzonderingen zijn best mogelijk, maar zijn casus had wel heel veel punten dat ik dacht... daar moet je dus echt geen uitzondering voor maken.

(overigens, wij blijven het waarschijnlijk met elkaar oneens) ;)
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:53:48 #293
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_124683856
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:24 schreef Dwersdriever het volgende:

En het circus begint weer van voor af aan.
Ja en wie gaat dat allemaal betalen dan ?
Wij Nederlanders moeten al jaren bezuinigen op onze kosten en kunnen op den duur niets meer kopen
maar als het dan gaat over 400.000 en vaak nog wel het veelvoudige hiervan moet toch ook ergens van betaald worden ?

Terwijl er al zo veel Euro's die kant op gaan.

5 miljoen voor ontwikkelings-hulp in het buitenland weggeven ...
en 5 miljoen voor ontwikkelings-hulp hier in Nederland weggeven

dat is bij elkaar 10 Miljoen euro zo maar even van de werkende Nederlander.

maar waarom hoor ik daar geen mensen over terwijl de Voedselpakketten in Nederland niet meer aan te slepen zijn voor onze eigen mensen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_124683886
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef Good_Luck het volgende:
Niemand is illegaal. Elk mens is uniek. De wereld is van iedereen.
Wat een kletskoek! Wij hebben hier sociale zekerheid met zijn allen opgebouwd en dat is niet houdbaar als iedereen uit de ruif mee kan pikken.

Maar het staat jou vrij om alles wat van jou is te delen met iedereen. Succes daarmee.
pi_124683891
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:53 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ja en wie gaat dat allemaal betalen dan ?
Wij Nederlanders moeten al jaren bezuinigen op onze kosten en kunnen op den duur niets meer kopen
maar als het dan gaat over 400.000 en vaak nog wel het veelvoudige hiervan moet toch ook ergens van betaald worden ?

Terwijl er al zo veel Euro's die kant op gaan.

die 5 miljoen voor ontwikkelings-hulp in het buitenland weggeven ...
en 5 miljoen voor ontwikkelings-hulp hier in Nederland weggeven

dat is bij elkaar 10 Miljoen euro zo maar even van de werkende Nederlander.

maar waarom hoor ik daar geen mensen over terwijl de Voedselpakketten in Nederland niet meer aan te slepen zijn voor onze eigen mensen
Wij moeten niet klagen want wij hebben het nog zo goed. Oh we kunnen nog maar 2 x ipv 3x per jaar op vakantie...
pi_124683912
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef Good_Luck het volgende:

Let niet op ze. Dat zijn racisten.
Obvious troll, enz.
pi_124683968
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:29 schreef Good_Luck het volgende:

Welke moeder zet haar kind op een vliegtuig naar een ander land wanneer dit niet absoluut noodzakelijk is. Geloof de propaganda van de MSM niet.
Allemaal aangetoond hoor!

quote:
Zij proberen hem gewoon zwart te maken.
Te... makkelijk... ;)

quote:
Ok, misschien heeft niet altijd voor 100% de waarheid verteld maar dat is ook niet zo vreemd als je bedenkt wat voor vreselijks hij allemaal niet heeft meegemaakt. Hij is en blijft een kind.
Had hij vliegangst? Of wat was dat vreselijke dan?
pi_124683980
Mag die jongen niet terug waar hij vandaan komt? Lekker uit z'n kont eten daar..
pi_124683993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Allemaal aangetoond hoor!

[..]

Te... makkelijk... ;)

[..]

Had hij vliegangst? Of wat was dat vreselijke dan?
Hij is daar gemarteld. Dat kun jij je niet voorstellen he
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:59:22 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_124683996
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

En verder ben ik helemaal niet begonnen over apen. Lees eerst eens goed. Ik noemde hem een koekoeksjong vanwege het gedrag van zijn moeder en nergens anders om.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')