Waarom ga je dan in godsnaam ook op zondag (of überhaupt in het weekend) naar de IKEA?quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, paar honderd euro. Maar ik moet nog een hoop shit.
Ik bedoel meer dat ik er niet tegen kan. Zo'n hele dag, zoveel mensen. Ik ben dood vanbinnen.
Ik kon niet op andere dagen. En nu pas kon ik meten.quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in godsnaam ook op zondag (of überhaupt in het weekend) naar de IKEA?
Mis ik ietsquote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een nare TT na de post van Tams en t vorige topic
Dat is toch hartstikke gezellig? Met z'n allen hutjemutje op elkaar, eeuwig wachten op trage slakken en je geduld continue op de proef stellen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in godsnaam ook op zondag (of überhaupt in het weekend) naar de IKEA?
Dan had je hem moeten stelen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou ik sluit me er anders volledig bij aan... kater !quote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat was best een vrolijk topic.en bericht, dit is opeens zo donker en kille tt..quote:
Mur is in the house yall.quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was best een vrolijk topic.en bericht, dit is opeens zo donker en kille tt..
buiten is het ook donker en kilquote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was best een vrolijk topic.en bericht, dit is opeens zo donker en kille tt..
Ah, vandaar. Tja dan is de keus snel gemaaktquote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon niet op andere dagen. En nu pas kon ik meten.
Nee, ik kan daar echt niet tegen. Misschien tot aan het magazijn, maar daarna, bij de kassa's, wil ik het liefst in 1x door kunnen lopenquote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke gezellig? Met z'n allen hutjemutje op elkaar, eeuwig wachten op trage slakken en je geduld continue op de proef stellen.
Daarom snap ik het gemiep op de TT ook nietquote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tams heeft een top weekend gehad ofzo.
Noodzakelijk kwaad.quote:Op zondag 4 november 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Tja dan is de keus snel gemaakt
ooow en ik heb al zon hongerquote:
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op zondag 4 november 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Tja dan is de keus snel gemaakt
[..]
Nee, ik kan daar echt niet tegen. Misschien tot aan het magazijn, maar daarna, bij de kassa's, wil ik het liefst in 1x door kunnen lopen
Nou, nou. Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom snap ik het gemiep op de TT ook niet.
Maar hé, je kan niet ontkennen dat het er uiteindelijk beter op wordt. Huis voor jezelf, ditdatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |