Waarom ga je dan in godsnaam ook op zondag (of überhaupt in het weekend) naar de IKEA?quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, paar honderd euro. Maar ik moet nog een hoop shit.
Ik bedoel meer dat ik er niet tegen kan. Zo'n hele dag, zoveel mensen. Ik ben dood vanbinnen.
Ik kon niet op andere dagen. En nu pas kon ik meten.quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in godsnaam ook op zondag (of überhaupt in het weekend) naar de IKEA?
Mis ik ietsquote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een nare TT na de post van Tams en t vorige topic
Dat is toch hartstikke gezellig? Met z'n allen hutjemutje op elkaar, eeuwig wachten op trage slakken en je geduld continue op de proef stellen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in godsnaam ook op zondag (of überhaupt in het weekend) naar de IKEA?
Dan had je hem moeten stelen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou ik sluit me er anders volledig bij aan... kater !quote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat was best een vrolijk topic.en bericht, dit is opeens zo donker en kille tt..quote:
Mur is in the house yall.quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was best een vrolijk topic.en bericht, dit is opeens zo donker en kille tt..
buiten is het ook donker en kilquote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was best een vrolijk topic.en bericht, dit is opeens zo donker en kille tt..
Ah, vandaar. Tja dan is de keus snel gemaaktquote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon niet op andere dagen. En nu pas kon ik meten.
Nee, ik kan daar echt niet tegen. Misschien tot aan het magazijn, maar daarna, bij de kassa's, wil ik het liefst in 1x door kunnen lopenquote:Op zondag 4 november 2012 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke gezellig? Met z'n allen hutjemutje op elkaar, eeuwig wachten op trage slakken en je geduld continue op de proef stellen.
Daarom snap ik het gemiep op de TT ook nietquote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tams heeft een top weekend gehad ofzo.
Noodzakelijk kwaad.quote:Op zondag 4 november 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Tja dan is de keus snel gemaakt
ooow en ik heb al zon hongerquote:
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op zondag 4 november 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Tja dan is de keus snel gemaakt
[..]
Nee, ik kan daar echt niet tegen. Misschien tot aan het magazijn, maar daarna, bij de kassa's, wil ik het liefst in 1x door kunnen lopen
Nou, nou. Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom snap ik het gemiep op de TT ook niet.
Maar hé, je kan niet ontkennen dat het er uiteindelijk beter op wordt. Huis voor jezelf, ditdatquote:
Ik ook. Lasagne gemaakt door mijn moeder is de beste.quote:
zelf koken, meer huur betalen. beter?quote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hé, je kan niet ontkennen dat het er uiteindelijk beter op wordt. Huis voor jezelf, ditdat
Whut, je zag dat serieus niet?quote:
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelf koken, meer huur betalen. beter?![]()
Wel aardig van jequote:Op zondag 4 november 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik dacht ik doe alsof ik het uitleg.
ik ga pas om 7 uur eten bij mijn zusjequote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Lasagne gemaakt door mijn moeder is de beste.
quote:
Inderdaad nog even volhouden. Ik binnen nu en een half uur.quote:Op zondag 4 november 2012 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga pas om 7 uur eten bij mijn zusje
dus dat duurt nog wel effe
Voor het eerst dat ik ergens gelijk in krijgquote:Op zondag 4 november 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kon jij niet weten.
[..]En je hebt gelijk.
[..]
Zo ben ik.
Het is te erg gesteld met mijquote:
Dit dus. Ik kan er echt niet tegen, maar voor de IKEA heb ik het graag overquote:Op zondag 4 november 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind winkelen bij Ikea helemaal geweldig. Dat is dan ook de enige plek waar ik redelijk immuun ben voor mensenmassa's. Ik ben gewoon dol op huizen inrichten
.
Begin maar vast met sparenquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Miami Ink
Kat Von D
Ooit wil ik daar een tattoo laten zetten..
Ik had je nodig.quote:Op zondag 4 november 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind winkelen bij Ikea helemaal geweldig. Dat is dan ook de enige plek waar ik redelijk immuun ben voor mensenmassa's. Ik ben gewoon dol op huizen inrichten
.
quote:
Nu ga ik er vanuit dat je komt..quote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stalk je dus ik weet het weldaarnaast duurt deze dag nog 6,5 uur
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik ergens gelijk in krijgEn dan is het ook nog wel van jou
En reserveer alvast een plekje voor over vijf jaar.quote:
Dan maak je sowieso al een fout.quote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had je nodig.
[..]Busted.
[..]
Nu ga ik er vanuit dat je komt..
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als je mij zegt wat je nodig hebt, vlieg ik de Ikea door en vind het voor je. Dat en meerquote:
mag ze bij mij ook wel doenquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Miami Ink
Kat Von D
Ooit wil ik daar een tattoo laten zetten..
Inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dat ook ja.quote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
En reserveer alvast een plekje voor over vijf jaar.
Ahwquote:Op zondag 4 november 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
Kom maar hier
[ afbeelding ]
Awwwwwww.quote:Op zondag 4 november 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
Kom maar hier
[ afbeelding ]
Kuthoeren sowieso.quote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maak je sowieso al een fout.Uit gaan van dingen bij kuthoeren.
Dat weet ik toch niet vantevoren.quote:Op zondag 4 november 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je mij zegt wat je nodig hebt, vlieg ik de Ikea door en vind het voor je. Dat en meer.
Theoretisch zou dat kunnenquote:Op zondag 4 november 2012 17:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet vantevoren.
Kan ik je niet gewoon mijn lege appartement laten zien, en daarna bij de IKEA voor de kassa wachten?
Is dat nou wel zo'n slim idee? Een vrouw loslaten die van de IKEA houd?quote:Op zondag 4 november 2012 17:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet vantevoren.
Kan ik je niet gewoon mijn lege appartement laten zien, en daarna bij de IKEA voor de kassa wachten?
In de praktijk komt het er vooral op neer wat de limiet is op je creditcardquote:
Op een hele bizarre manier vertrouw ik samzz wel. En als ze mijn vertrouwen schaadt, kan ik haar altijd laten verdwijnen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo'n slim idee? Een vrouw loslaten die van de IKEA houd?
Dat is wat ik bedoeldequote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de praktijk komt het er vooral op neer wat de limiet is op je creditcard.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op een hele bizarre manier vertrouw ik samzz wel. En als ze mijn vertrouwen schaadt, kan ik haar altijd laten verdwijnen.
Ik heb geen creditcard.quote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de praktijk komt het er vooral op neer wat de limiet is op je creditcard.
Ik ben sowieso heel voorzichtig met andermans geld uitgevenquote:Op zondag 4 november 2012 17:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcard.
Maar ik denk dat je wel flink je gang zou kunnen gaan. de limiet aan ruimte van het appartement zal eerder het probleem zijn.
Dat geloof ik welquote:Op zondag 4 november 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel voorzichtig met andermans geld uitgeven. Zelfs als ik carte blanche krijg.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel voorzichtig met andermans geld uitgeven. Zelfs als ik carte blanche krijg.
Mur ging naar de IKEA, jij zou langskomen.... Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou vandaag een kledingkast en bureau kopen bij ikea maar moeders had geen zin om naar de ikea te gaan.
ik een complete kast voor mijn boekenquote:Op zondag 4 november 2012 17:38 schreef Fera het volgende:
IKEA. Ik moet nog boekenplanken hebben voor aan de muur.
Dat lijkt me kut.quote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou vandaag een kledingkast en bureau kopen bij ikea maar moeders had geen zin om naar de ikea te gaan.
Heb je inmiddels al iets van een platte grond danquote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik zou je wel vertrouwen denk ik.
Blijkt overigens dat mijn woonkamer overdag veel kleiner is dan het leek.Dus ik moet zwaar moeilijk doen om bank, tv en bureau met pc in hetzelfde stuk te krijgen.
Stapelen!quote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik zou je wel vertrouwen denk ik.
Blijkt overigens dat mijn woonkamer overdag veel kleiner is dan het leek.Dus ik moet zwaar moeilijk doen om bank, tv en bureau met pc in hetzelfde stuk te krijgen.
God straft meteen he?quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mur ging naar de IKEA, jij zou langskomen.... Ik zie het probleem niet
Nope. behalve wat ik zelf heb getekend en soort van heb nagemeten.quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al iets van een platte grond dan?
Goed genoeg. Laat eens zien?quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope. behalve wat ik zelf heb getekend en soort van heb nagemeten.
Ik zie de relatie tussen die 2 niet?quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mur ging naar de IKEA, jij zou langskomen.... Ik zie het probleem niet
Een van de momenten waarop ik zou willen dat ik een rijbewijs had, haha.quote:
Daar heb ik geen plek voor, dus ik doe twee lange boekenplanken aan de muur.quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik een complete kast voor mijn boeken
Je had samen naar de IKEA kunnen gaan?quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie de relatie tussen die 2 niet?
[..]
Een van de momenten waarop ik zou willen dat ik een rijbewijs had, haha.
aah ja dan moet je wel indd toen ik thuis woonde had ik ook een plank aan de muur voor mijn boekenquote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik geen plek voor, dus ik doe twee lange boekenplanken aan de muur.
quote:
Als mur en ik serieus hadden afgesproken, wellicht.quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had samen naar de IKEA kunnen gaan?
Mensen die mij niet serieus (zouden) nemen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mur en ik serieus hadden afgesproken, wellicht.
Nope, te groot om fijn te kunnen gamen, en als ik met vrienden ben moeten zij kunnen xboxen terwijl ik op de pc zit.quote:Op zondag 4 november 2012 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, deze tekening
Heb je ook maten?
/edit: Sluit je pc op de tv aan ?
Ik denk dat dat niet gaat passenquote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, te groot om fijn te kunnen gamen, en als ik met vrienden ben moeten zij kunnen xboxen terwijl ik op de pc zit.
Waarom moet dat allemaal in dat kleine stuk?quote:Op zondag 4 november 2012 17:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat stuk bij die bank en tv, dat is 190 bij 240, en daar moet een bank, tv (42 inch) en bureau met pc met 2 monitors.
Ik heb nu het idee, klein tafeltje rechtsbovenhoek, daarnaast tegen dezelfde muur bureau, en ipv bank 3 chille stoelen, die een soort bank zijn als je ze tegen elkaar schuift, kan ik 1 stoel weghalen tenzei er meer mensen zijn.quote:
Omdat er een brede steunpilaar midden in de ruimte staat, waardoor je anders de bank in 2 stukken moet zagen, of de tv achter de bank staat etc. En de schaal klopt voor geen reet.quote:Op zondag 4 november 2012 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet dat allemaal in dat kleine stuk?
Ik zou denk ik een soort van bar haaks aan het keukenblok maken. Zo heb je toch het idee dat je een aparte ruimte voor de keuken hebt, je hebt een 'keukentafel' om aan te eten, mocht je dat willen en je houdt genoeg ruimte over in de kamer.
De tv en de bank zou ik zelf een kwartslag draaien, zo houd je het geheel meer open.
Waar staat die pilaar danquote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat er een brede steunpilaar midden in de ruimte staat, waardoor je anders de bank in 2 stukken moet zagen, of de tv achter de bank staat etc. En de schaal klopt voor geen reet.
Het andere gedeelte is een stuk kleiner dan op de tekening.
Hmm. Heb je ook foto's?quote:Op zondag 4 november 2012 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nu het idee, klein tafeltje rechtsbovenhoek, daarnaast tegen dezelfde muur bureau, en ipv bank 3 chille stoelen, die een soort bank zijn als je ze tegen elkaar schuift, kan ik 1 stoel weghalen tenzei er meer mensen zijn.
Tegen de linksonderhoek van de bank.quote:
Huhquote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tegen de linksonderhoek van de bank.
eet smakelijkquote:
Ik ga even een nieuwe poging tot plattegrond maken.quote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh. Teken 'm eens in op de plattegrond?
Staat er in de brochure ook geen plattegrond ofzo?quote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga even een nieuwe poging tot plattegrond maken.
Doe eens. Ik laat je zo zien wat ik bedoel.quote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga even een nieuwe poging tot plattegrond maken.
Heb geen brochure.quote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat er in de brochure ook geen plattegrond ofzo?
Ik zou de tv en de computer niet bij elkaar zettenquote:Op zondag 4 november 2012 18:00 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is die irritante klote pilaar.
Groen zijn mijn monitors.
Blauw is mijn tv,
dat daar onder is een eettafel met 3 stoelen.
onder de rode paal kan niet meer dan een kastje dat niet te diep is, want anders kan je er niet goed door, en er zit een deur naar die kamer rechts. (die ben ik vergeten terug te zetten)
De eettafel staat tegen de muur met ramen die doorlopen tot bijna de deur naar de kamer rechts (die nu leeg is)
Die 4 dingen zijn stoelen die samen een bank proberen te zijn.
Ik zit altijd achter de computer. Dus als er dan iemand is is het wel chill als ik niet aan de andere kant van de kamer zit.quote:Op zondag 4 november 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou de tv en de computer niet bij elkaar zetten. Maar he, dat ben ik.
Ah, zo. Dus ook als je visite hebt zit je nog achter de computerquote:Op zondag 4 november 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit altijd achter de computer. Dus als er dan iemand is is het wel chill als ik niet aan de andere kant van de kamer zit.
En als er niets op tv is dient mijn pc als tv2.0 met online series kijken.
Ligt er aan.quote:Op zondag 4 november 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zo. Dus ook als je visite hebt zit je nog achter de computer?
He, wat ben je ook een lastpostquote:Op zondag 4 november 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Als de visite het hele weekend blijft sowieso delen van de tijd.
En om muziek aan te zetten, of een serie, of een film. of als ze op de xbox gamen.
Lastig he.quote:Op zondag 4 november 2012 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, wat ben je ook een lastpost.
Ik kan echt geen manier verzinnen waarop je comfortabel kan computeren terwijl iemand anders tv kijkt of een game speelt en ook fatsoenlijk kan zitten op dat kleine stukje.
Ja, enorm. Vooral omdat je het met een plattegrond moet doen en dat sowieso al anders is dan een echte kamer (no offencequote:Op zondag 4 november 2012 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lastig he.![]()
Ik dacht er over om van de slaapkamer de chillkamer te maken.
Dikke bank, mooi bureau, tv en shit.
Maar slapen in eetluchten en shit.Gaat hem niet worden. En er zijn heel veel ramen in het plafond enzo. Dus het donker maken is onmogelijk.
Snap ik, maar nee. PC MOET bij tv. valt niet over te onderhandelen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, enorm. Vooral omdat je het met een plattegrond moet doen en dat sowieso al anders is dan een echte kamer (no offence). En die rare pilaar maakt het ook totaal niet makkelijker.
Ik zou toch overwegen om de computer ergens anders neer te zetten. En gewoon een lekkere zithoek te maken met tv (desnoods computer daarop aangesloten). En dan geen eettafel (hoe vaak gebruik je die?), maar een soort van bar bij de keuken. En dan de computertafel bij het grote raam.
vol met appels en gezelligheidquote:
appels?quote:Op zondag 4 november 2012 18:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vol met appels en gezelligheid
Sja, dan kan ik je niet helpen denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik, maar nee. PC MOET bij tv. valt niet over te onderhandelen.
En dan?quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
Je zou eventueel met een verrijdbaar tv-meubel kunnen gaan werken.
Die pilaar zit echt op een kut plekquote:Op zondag 4 november 2012 18:00 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is die irritante klote pilaar.
Groen zijn mijn monitors.
Blauw is mijn tv,
dat daar onder is een eettafel met 3 stoelen.
onder de rode paal kan niet meer dan een kastje dat niet te diep is, want anders kan je er niet goed door, en er zit een deur naar die kamer rechts. (die ben ik vergeten terug te zetten)
De eettafel staat tegen de muur met ramen die doorlopen tot bijna de deur naar de kamer rechts (die nu leeg is)
Die 4 dingen zijn stoelen die samen een bank proberen te zijn.
Rokjequote:
Die zou je dan naar gelang de ruimte bij kunnen draaien.quote:
Ja, en er loopt nog een balk op gezicht hoogte van de pilaar recht naar boven (op de plattegrond), dus daarom wil ik die bank daar.quote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die pilaar zit echt op een kut plek
Ja, maar het is te dichtbij om de tv zo enorm hoog te hangen. tenminste, als je bedoelt dat je op de bank dan over me heen zou kunnen kijken naar de tv die hoog hangt.quote:Op zondag 4 november 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zou je dan naar gelang de ruimte bij kunnen draaien.
Heb je trouwens een flatscreen? Want dan zou je wellicht de tv boven het bureau op kunnen hangen en zit je niet met twee aparte meubelen.
Dus eigenlijk is het gewoon een verkapte muur?quote:Op zondag 4 november 2012 18:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, en er loopt nog een balk op gezicht hoogte van de pilaar recht naar boven (op de plattegrond), dus daarom wil ik die bank daar.
Hey jij!quote:
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar het is te dichtbij om de tv zo enorm hoog te hangen. tenminste, als je bedoelt dat je op de bank dan over me heen zou kunnen kijken naar de tv die hoog hangt.
Heloef lekkere negert.quote:
Vinquote:
Raenequote:
Nee, die balk is een steunpilaar, maar dan op een klote hoogte.quote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een verkapte muur?
Goedquote:
quote:
Hmm, ja, dat is inderdaad klotequote:Op zondag 4 november 2012 18:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, die balk is een steunpilaar, maar dan op een klote hoogte.
........||||
........||||
------||||
------||||
........||||
........||||
........||||
........||||
Mooizoquote:
Neequote:Op zondag 4 november 2012 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met rokje en tamashii gayfest gevierd?
Uhu, "film gekeken"quote:Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee! Ik was bij m'n vriend, Naar de film geweest o.a.
!
omdat je altijd achter dat ding zit natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo nerd? PC>tv, en series/films dienen op een bank gekeken te worden.
Eens.quote:Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo nerd? PC>tv, en series/films dienen op een bank gekeken te worden.
In de biosquote:
I know, maar ik kon het niet laten om de opmerking te makenquote:Op zondag 4 november 2012 18:39 schreef Raene het volgende:
[..]
In de bios.. Waar mensen half over hun nek gingen van mijn nachos met kaas
... Moeten ze het maar niet verkopen
.
Ik wist heulegaar niet dat je een vriendje had.quote:Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee! Ik was bij m'n vriend, Naar de film geweest o.a.
!
Oh ik heb ook een flinke beurt gehad hoorquote:Op zondag 4 november 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar ik kon het niet laten om de opmerking te maken
Hahaha
Staat in mn foboquote:Op zondag 4 november 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist heulegaar niet dat je een vriendje had.
Volgens mij zijn dat ook echt de een van de weinige keren dat ik een film af kijkquote:Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een flinke beurt gehad hoor. Maar niet tijdens de film.. Daarom ga ik graag naar de bios.. dan kijken we een keer de film af
!
Ik zie dat nu net pas.quote:Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een flinke beurt gehad hoor. Maar niet tijdens de film.. Daarom ga ik graag naar de bios.. dan kijken we een keer de film af
!
[..]
Staat in mn fobo.
Ik wist het wel, ondanks dat ik nooit in fobo's of profielen kijkquote:
FERAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:48 schreef Raene het volgende:
[..]
FERAAA!.
Dit is echt een spoiler mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb je gemist gisteren, maar je had een goede reden om er niet te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb je gemist gisteren, maar je had een goede reden om er niet te zijn.
Wat was er gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Hier niets bijzonders, want jij was er niet.quote:
Aahquote:Op zondag 4 november 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier niets bijzonders, want jij was er niet.
Dat zal het zijn ja. Gebroken hartje, hier.quote:Op zondag 4 november 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist het wel, ondanks dat ik nooit in fobo's of profielen kijk. Gevalletje alleen willen lezen wat je wilt lezen
?
* Duct tape aangeeft.quote:Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Gebroken hartje, hier.
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de TT nu van toepassing op jou?quote:Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics?quote:Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef Watertornado het volgende:
Donders, net een russische aan de lijn, toch wel heel geil.
quote:
Ja? Hoe dan?quote:
Ja, enorm. Ik ga in de foetushouding in een hoekje liggen.quote:
Het lot van een eeuwige maagd.quote:Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja? Hoe dan?
[..]
Ja, enorm. Ik ga in de foetushouding in een hoekje liggen.
Je moest best wel lachenquote:Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja? Hoe dan?
[..]
Ja, enorm. Ik ga in de foetushouding in een hoekje liggen.
Dat spreekstuk.quote:
Ja.quote:
Boooh, ik wil zo'n telefoon voor in huisquote:
Baas ben je als je dat voor elkaar krijgtquote:Op zondag 4 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, ik wil zo'n telefoon voor in huis!
Als die er is.quote:Op zondag 4 november 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat spreekstuk.
[..]
Ja.
Ik ga iig naar de hemel dan. Dat dan weer wel.
Ik weet het nietquote:
Het rode krulsnoer doet wel beats by dr. dreësque aan zeg.quote:Op zondag 4 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, ik wil zo'n telefoon voor in huis!
Ja, een beetje.quote:Op zondag 4 november 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moest best wel lachen. Toch
!?
Cheer me up!
Al die twijfelquote:
Wat is dit nou Raenequote:
Daarom heb ik eieren voor m'n geld gekozen. Dan maar neukend ten onder.quote:Op zondag 4 november 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje.
[..]
Al die twijfel
[..]
Wat is dit nou Raene
Zo'n soort telefoon, niet precies dezelfde als op de foto'squote:Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het rode krulsnoer doet wel beats by dr. dreësque aan zeg.
OMGquote:
IK WEET HET NIEEETquote:
Eieren.quote:Op zondag 4 november 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom heb ik eieren voor m'n geld gekozen. Dan maar neukend ten onder.
Eieren zijn baas.quote:
Sterven direct na een orgasme. Kan slechter.quote:Op zondag 4 november 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom heb ik eieren voor m'n geld gekozen. Dan maar neukend ten onder.
FML!quote:
Als je mijn baas zou kennen zou je weten hoe lullig je nu doet tegen die arme lieve eitjes.quote:
http://link.marktplaats.nl/611395209 ?quote:Op zondag 4 november 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n soort telefoon, niet precies dezelfde als op de foto's.
WE HEBBEN ELKAAR NOG!quote:Op zondag 4 november 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje.
[..]
Al die twijfel
[..]
Wat is dit nou Raene
Ik hoop inderdaad niet te vroeg. Wat een anti-climax zou dat zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterven direct na een orgasme. Kan slechter.
[..]
FML!
quote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je mijn baas zou kennen zou je weten hoe lullig je nu doet tegen die arme lieve eitjes.
Kuthoer.
Zoiets is toch fantastischquote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/611395209 ?
quote:
Mijn leven heeft weer zinquote:
Je kent me al te goedquote:Op zondag 4 november 2012 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad niet te vroeg. Wat een anti-climax zou dat zijn.
O ...quote:Op zondag 4 november 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn leven heeft weer zin
Achter de wolken schijnt te zon, zo blijkt maar weer.
[..]
Je kent me al te goed
Ik denk niet dat het een goedkope telefoon isquote:Op zondag 4 november 2012 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel zou hij er voor willen hebben.
Fucking bazigquote:
Dat vind ik dan weer minder.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fucking bazig
Wat vind jij van die ouderwetse (petroleum?) lampen?Zoiets als dit: http://link.marktplaats.nl/612953186
Dat is wel lelijk, maar die telefoon is gaaf.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fucking bazig
Wat vind jij van die ouderwetse (petroleum?) lampen?Zoiets als dit: http://link.marktplaats.nl/612953186
Lolalolalolalolalolalolalolalolalolaquote:
Ik ben dol op dat soort dingenquote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fucking bazig
Dat was 'n kort liedje.quote:
Voor mij?quote:Op zondag 4 november 2012 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal eens een liedje voor je schrijven
Gimme a moment
Yeah! Iemand die eindelijk mijn mening deeltquote:Op zondag 4 november 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dol op dat soort dingen. Antiek
. Maar er zijn mooiere lampen dan dat
.
quote:
Als ik nu 'Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz' zeg dan lijkt het zeker net alsof ik in slaap val?quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik nu 'Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz' zeg dan lijkt het zeker net alsof ik in slaap val?
Zal ik niet doen hoorquote:
Die die die 3 dingen die op de grond staan, eentje staat een theepot oid op. Die hadden wij thuis ookquote:Op zondag 4 november 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
http://link.marktplaats.nl/1000053583
Holy shit.
Ik ga binnenkort ook maar weer eens zwemmen. Te lang geleden en ik ben zo'n waterratquote:
Zo gaafquote:Op zondag 4 november 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
Holy shit.
Dat servies hebben mijn ouders ook nogquote:Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar weer eens zwemmen. Te lang geleden en ik ben zo'n waterrat.
[..]
Zo gaaf. Nou, niet de hele collectie, maar een aantal items
.
Ik wil later het boerenbont servies van m'n ma overnemen.
Boerenbont.quote:Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar weer eens zwemmen. Te lang geleden en ik ben zo'n waterrat.
[..]
Zo gaaf. Nou, niet de hele collectie, maar een aantal items
.
Ik wil later het boerenbont servies van m'n ma overnemen.
OMG PETROLquote:Op zondag 4 november 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
Holy shit.
I KNOW. Daarom klikte ik erop.quote:
Ma gebruikt het eigenlijk nooit meerquote:Op zondag 4 november 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat servies hebben mijn ouders ook nog![]()
Oh, dat is gaaf jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Boerenbont.Echt mooi inderdaad.
Dit soort dingen vind ik ook gaaf:
http://link.marktplaats.nl/612877896
Die zou ik zo op m'n kamer hangen.
Dat is ook goed.quote:Op zondag 4 november 2012 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het is meer een gedicht aan het worden Fera![]()
Hier ook niet, te mooi eigenlijkquote:Op zondag 4 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ma gebruikt het eigenlijk nooit meer.
Ma gebruikt het niet omdat ze twee andere serviezen heeftquote:Op zondag 4 november 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook niet, te mooi eigenlijkStel je voor dat je iets laat vallen
Inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
Ik houd sowieso heel erg van antiek. Ik weet nu al hoe mijn toekomstige huisje ingericht gaat worden.
Ja, hier dus ook. Waarschijnlijk om die redenquote:Op zondag 4 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ma gebruikt het niet omdat ze twee andere serviezen heeft.
Wut?quote:Op zondag 4 november 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil geen opgezette dieren in mijn huis. Alleen een gemummificeerde kat die knalroze is gespoten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iet wat lang van stof maar het ging zomaar vanzelf![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2012 19:25:40 ]
Ik was laatst met iemand zo'n programma op Discovery of zo aan het kijken. En bij het uitbaggeren van een rommelschuur vonden ze een gemummificeerde kat. Echt zo gaafquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
FeraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iet wat lang van stof maar het ging zomaar vanzelf![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
FeraAwww ... LolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iet wat lang van stof maar het ging zomaar vanzelf![]()
![]()
![]()
Dit had ik toch niet verwacht ...
Ik moet nu wel heel erg blozen ...![]()
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zo een hertenkop boven je haard...?quote:Op zondag 4 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
Overigens heeft mijn oude stalhouder een stuk of 12 opgezette dieren in zijn fouragewinkel staan. Van vossen tot uilen en haviken.
Dat is wel echt awesome. Maar in huis vind ik het altijd een beetje... Luguber.
Nee, daar heb ik echt helemaal niks meequote:Op zondag 4 november 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo een hertenkop boven je haard...?
Graag gedaanquote:Op zondag 4 november 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww ... Lola![]()
![]()
Dit had ik toch niet verwacht ...
Ik moet nu wel heel erg blozen ...![]()
![]()
Hm oke, aparte smaakquote:Op zondag 4 november 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was laatst met iemand zo'n programma op Discovery of zo aan het kijken. En bij het uitbaggeren van een rommelschuur vonden ze een gemummificeerde kat. Echt zo gaaf.
Die zou ik dan knalroze laten spuiten en als pronkstuk in de woonkamer hangen. Boven de haard of zo.
* Fera knuffelt Lolaquote:
Sja. Het was liefde toen ik hem/haar zag. Mooie was dat je ook niet ziet dat het ooit een echte kat is geweest. Het leek gewoon een kunstwerk of zoquote:
Waarheid he?quote:Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze praat graag over vurige hete seks
En doet een moord voor lekkere snacks
Dat was dan een flink verlepte katquote:Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja. Het was liefde toen ik hem/haar zag. Mooie was dat je ook niet ziet dat het ooit een echte kat is geweest. Het leek gewoon een kunstwerk of zo.
quote:Op zondag 4 november 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus 9.3% van de bevolking van rotterdam zit in de bijstand.
Ze vindt het soms wel moeilijk om over seks te praten met passie.quote:
He bahquote:Op zondag 4 november 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gemummificeerd he.
[ afbeelding ]
Zoiets leek het op.
Het doen is ook veel beter.quote:Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vindt het soms wel moeilijk om over seks te praten met passie.
Het ligt aan de situatie. Hier kan ik wel makkelijk lullen over seks.quote:Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiderdorpquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het doen is ook veel beter.
Oh wacht ik 12 ik weet hier niks van af.
Hier wel ja.quote:Op zondag 4 november 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie. Hier kan ik wel makkelijk lullen over seks.
quote:Uggs past prijzen aan
AMSTERDAM - De verkoop van Uggs is in het afgelopen jaar flink gedaald en het merk moet daarom genoodzaakt een aantal prijzen aanpassen.
Die wat ze hadden gevonden was helemaal pikzwartquote:
Wees blij, ik kan het sowieso nietquote:Op zondag 4 november 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie. Hier kan ik wel makkelijk lullen over seks.
Sommige mensen maken mij verlegen.quote:
Hier gaat het wel makkelijk hoorquote:Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hebben ze die nog enzo dan?quote:Op zondag 4 november 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat ze hadden gevonden was helemaal pikzwart.
Ik vind het echt tof. Zou het zo aan de muur hangen.
Ook niet erover praten?quote:
Wauwquote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
Samzz!
http://link.marktplaats.nl/612993599
Awwww ...quote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als een gesprek daar over gaat ga ik heel stil worden en kruip ik het liefst in een hoekje
Juist niet. Misschien omdat ik hem nog wat kan leren enz.quote:
Ik wilde net de herhaling kijken van de f1quote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buurman heeft seks tijdens Studio Sport, wat is deze?
quote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
Als een gesprek daar over gaat ga ik heel stil worden en kruip ik het liefst in een hoekje
Altijd al willen weten wat jouw buurman doet tijdens Studio Sport. Vertel me meer.quote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geweldigquote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw!
Mijn oma heeft een Delfts blauw servies, ook zo fantastisch.
Niet zo slim om tegen Samzz te zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een kat zie oversteken op de weg geef ik wel wat extra gas voor je oke
Wikipedia gaf ook geen opheldering.quote:
Oh wat lees ik nu.quote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet. Misschien omdat ik hem nog wat kan leren enz.
Bijzondere chick.quote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Normaal kijken naar voetbal met zijn vrienden. En blowen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd al willen weten wat jouw buurman doet tijdens Studio Sport. Vertel me meer.
Groningen zeker?quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Oja en er zijn enkele gemeentes waar 10% van de mensen arbeidsongeschikt is.
Dat blijkt ja. 'Dquote:
Ik doe mijn best.quote:
Geen idee.quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Wikipedia gaf ook geen opheldering.
[..]
Oh wat lees ik nu.
Doe je toch nietquote:Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een kat zie oversteken op de weg geef ik wel wat extra gas voor je oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |