Vond het begin wel grappig en ook het stuk met Romney. Sowieso vind ik dit seizoen de presidentiële verkiezing sketches ijzersterk.quote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef F_JD het volgende:
Deze was echt minder en dat lag niet eens aan Louis CK. De sketches waren gewoon niet goed/interessant. Lijkt of ze zich bewust hebben ingehouden deze week.
Volgende week Anne Hathaway <3
Ik vond zowiezo de hele aflevering van een goed niveau met leuke sketches.quote:Op zondag 11 november 2012 12:33 schreef Little_Acorn het volgende:
Moest erg lachen om de Homeland skit, eigenlijk alleen leuk als je Homeland hebt gezien. Mokiki en ellen waren grappig. Wat mij betreft mag Aidy Bryant wel weg, voegt niet zoveel toe.
Ik kan er ook niet aan wennen...en het duurt zo lang!quote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef Franktastic1984 het volgende:
Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan die sketch The Californians
Same here.quote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef Franktastic1984 het volgende:
Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan die sketch The Californians
Nee, dat klopt niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Franktastic1984 het volgende:
Klopt het dat de nieuwe met Martin Short nog niet te verkrijgen is?
Kan ook wel komisch zijn, mits veel (zelf)spotquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef Franktastic1984 het volgende:
Justin Bieber set to host 'SNL' on Feb. 9
Leuk programma ja!quote:Op donderdag 17 januari 2013 03:19 schreef Tim86 het volgende:
Ben.Stillers.All.Star.Comedy.Rountable.2012 net gekeken..echt een aanrader. Bill Hader, Ben Stiller, Jim Carrey en Chris Rock..Heb me echt kapot gelachen af en toe..geniale anekdotes
Er bestaat ook zo'n soort aflevering (maar dan zonder publiek) met Ricky Gervais, Louis CK, Chris Rock en Jerry Seinfeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 03:19 schreef Tim86 het volgende:
Ben.Stillers.All.Star.Comedy.Rountable.2012 net gekeken..echt een aanrader. Bill Hader, Ben Stiller, Jim Carrey en Chris Rock..Heb me echt kapot gelachen af en toe..geniale anekdotes
Klopt ja, die was ook leukquote:Op maandag 21 januari 2013 13:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Er bestaat ook zo'n soort aflevering (maar dan zonder publiek) met Ricky Gervais, Louis CK, Chris Rock en Jerry Seinfeld.
Comedians in cars getting coffee gezien?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Er bestaat ook zo'n soort aflevering (maar dan zonder publiek) met Ricky Gervais, Louis CK, Chris Rock en Jerry Seinfeld.
Ja, maar dat concept vond ik minder leuk dan een groepje comedians die ervaringen uitwisselen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Comedians in cars getting coffee gezien?
Talking Funny was datquote:Op maandag 21 januari 2013 13:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed eigenlijk, maar goed wss ben je een kind die het bij voorbaat niks vind omdat Bieber niet 'cool' is. In my opinion deed die goed mee en de sketches waren gewoon goed te noemen, het was iid zeker niet de minste afl. van dit seizoen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:12 schreef Daskaar het volgende:
bieber..de minste aflevering van het seizoen.
leuk dat ie een hoop zelfspot had, maar verder voegde hij niks toe.
nee ik heb niks tegen m hoor, was wel benieuwd hoe ie t zou doen. moest gewoon niet lachen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed eigenlijk, maar goed wss ben je een kind die het bij voorbaat niks vind omdat Bieber niet 'cool' is. In my opinion deed die goed mee en de sketches waren gewoon goed te noemen, het was iid zeker niet de minste afl. van dit seizoen.
Ik vind dat Franse café altijd juist geweldig! Vooral de twee keer met de dansende Emma Stone waren geweldig, favoriete fragmenten!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
Inderdaad, een paar van die terugkerende dingen zijn zo pijnlijk niet grappig..Californians, dat Franse Café (zat er nu niet in, maar dat heeft ook zo'n Grease vibe) en zo zijn er nog wel meer. Miley Cirus show bijvoorbeeld. Bieber zelf viel me niet eens tegen, maar de sketches waren gewoon niet leuk.
die paus sketch en Djesus waren inderdaad zeer goed. Zou het trouwens wel een leuk format vinden voor Tarantino's volgende film.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Franktastic1984 het volgende:
Deze aflevering met Christoph Waltz vond ik erg goed!
Hilarisch: De paus-sketch, Djesus Uncrossed, Jamarcus Brothers en de Russische vrouw bij Weekend Update.
Dat vond ik wel meteen de enige leuke momenten. Waltz voegde niet zo heel veel toe, misschien ook omdat Engels niet z'n moedertaal is.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Franktastic1984 het volgende:
Deze aflevering met Christoph Waltz vond ik erg goed!
Hilarisch: De paus-sketch, Djesus Uncrossed, Jamarcus Brothers en de Russische vrouw bij Weekend Update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |