Goede middag
AANGEBODENEen hele mooie in
superstaat verkerende Aprilia SR!
Slechts een half jaar in mijn bezit geweest met de potentie hem op te knappen.
Dit is dan ook zeer zeker gebeurt en naar een half jaar kan ik zeggen dat hij af is!
Op een aantal kleine puntjes naar waar ik helaas geen tijd meer voor heb wegens mijn studie.
Ik kan je met zekerheid stellen dat de scooter niks geleden heeft en dan er heel veel uren in zijn gestoken om hem in deze staat te krijgen en altijd met
veel liefde aangewerkt!
In aanbouw !![35hk2z9.jpg]()
Lagers waren vrij recent bij aankoop! Krukas +- 750KM OUD. (volgens oude eigenaar)
Mei 2012 gekocht, meteen het blok voorzien van heel veel
Nieuwe onderdelen- Malossi Ventivair, (5KM OUD)
- Malossi V-Snaar (5KM OUD)
- Malossi Carbon fiber membraam plaatjes (z.g.a.n)
- Bartelli Ricambi CilinderKit, INCL pistonpen klips, zuiger, zuigerveren etc! (5KM OUD)
- Pakkingen van de: uitlaat, membraan + spruitstuk 2X, & Carburateur. (5KM OUD)
- Nieuwe bougie (5KM OUD)
- Vertandings olie Castrol (5KM OUD)
- Z.G.A.N Schijf + blokken voor
- Gaskabel binnen+buiten vernieuwd.
Totale Blok inhoud (set-up)
- Bartelli Ricambi CilinderKit
- Malossi Vario met P1 gradenplaat
- Malossi V-Snaar
- 12MM STD carburateur
- STD Koppeling
- Malossi carbon fiber membraam plaatjes
- Stage 6 Pro Replica uitlaat (terugloop, sport uitlaat)
De Aprilia rijd ondanks zijn
STD setup toch een mooie snelheid van rond de 55 a 60 KM/H.
GPS gemeten met de telefoon, geen teller aanwezig aangezien ik die niet nodig vond en simpelweg niet vond staan ! De scooter trekt zeer snel op dus je zult zeker geen geïrriteerde bestuurders achter je hebben en je trekt er menig 50CC rijden mee uit!
Dit is globaal gemeten ! Dus niet 100% correct maar veel harder loopt ie zeker niet als 60.
Scooter krijgt veel waardering en bekijks tijdens proefritjes en foto`s gedeelt op fora`s Scooterfreaks etc waar ik een project pagina had ! :cheer:
De oranje kleur is dan ook zeker opvallend.
Optisch- STD Kappenset in oranje gespoten
- Zwarte binnen kappen, onderkuip, underseat, & carterdeksel
- Oranje met zwarte voorvork poten
- Oranje voorspatbord
- Hoogglans zwarte velgen
- TNT Sportstuur + Hebo clamp
- Killswitch luxe editie (1KM OUD)
- Claxon is vervangen door sirene!
- Z.G.A.N in superstaat verkerende YSS achterveer.
- STR8 Racegaas
- Pro Grip Handvaten Nieuw!
![58ryq.jpg]()
![10p8zrr.jpg]()
De minpuntjes zijn (zelf geen hinder aan gehad!)
- Geen elec. Start. Start wel in 2X Kicken
- Achterlicht niet aangesloten, wel remlicht !
- Voor band 26% Achterband 19%
- Accu opladen voor verlichting
- Moet nieuw kenteken plaatje gedrukt worden!
- scooter rijdt op mengsmering (je krijgt van mij volle tank + flacon olie bij koop.
![x4gewy.jpg]()
![fe4fms.jpg]()
Zelf heb ik er nooit opgereden omdat dit een opknap project was en ik geen rijbewijs heb vandaar dat hij geschorst is en er niet opgereden word door mij, er is altijd op afgesloten terrein afgesteld en gereden door daartoe bevoegde personen. Bovenstaande Min punten hebben mij er nooit van weerhouden dat dit gewoon een absolute sier stuk is en daarom ook met een veel verdriet weggaat hopelijk naar een wel verdient baasje! Dit komt mede doordat ik mijn centen hard nodig heb omdat ik begin met rijlessen en een druk examen jaar tegemoet zie.
Kortom scooter heeft 5KM Gereden dient ingereden te worden dus hij kan naar het inrijden mogelijk opnieuw lichtjes afgesteld moeten worden naar je eigen smaak!
Van 90% van de onderdelen zijn de aankoop bonnen aanwezig! (inzage mogelijk)
![10fs6u1.jpg]()
![35ia91c.jpg]()
Deze scooter is zeker niet door een beunhaas onderhouden maar door een 4 jaar ervaren auto monteur in opleiding!
[B]¤650,- Er kan eventueel ingerolen worden dat is bespreekbaar voornamelijk opzoek naar een opknap SR Of aerox die een winterslaap kan doen zodat ik er geen omkijken naar heb want voor deze SR is het ZONDE om het niet te laten rijden!
Met vriendelijke groeten
Michael !
PM voor vragen of inruil altijd mogelijk!