quote:Op zondag 4 november 2012 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet iedereen is op de hoogte van zijn woonplaats en fysieke gesteldheid.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog iemand zijn ouders hebben dus een fout begaan die ze met abortus hadden kunnen voorkomen. Jammer dat jouw ouders niet zo slim waren.
Ik krijg net een appje van een lelijkerd uit m'n klas, dat ik m'n deadline gemist heb.quote:
Picsquote:Op zondag 4 november 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik krijg net een appje van een lelijkerd uit m'n klas, dat ik m'n deadline gemist heb.Is een klusje van een half uurtje, sowwy.
Doet verliezen nog steeds zoveel pijnquote:Op zondag 4 november 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog iemand zijn ouders hebben dus een fout begaan die ze met abortus hadden kunnen voorkomen. Jammer dat jouw ouders niet zo slim waren.
Nee, het is meer een kwestie van dat jij een naar ventje/meisje bentquote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doet verliezen nog steeds zoveel pijn?
Nee, als je weggaat is er geen resultaat (heb het zelf meegemaakt).quote:Op zondag 4 november 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee. Als je weggaat wint hij 3-0
Waarom alleen op mij reageren trouwens
Gelukkig geef jij het goede voorbeeldquote:Op zondag 4 november 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, het is meer een kwestie van dat jij een naar ventje/meisje bent
Hebben ze weer verloren?quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doet verliezen nog steeds zoveel pijn?
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
IK probeer niet elke keer iemand in diskrediet te brengenquote:Op zondag 4 november 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gelukkig geef jij het goede voorbeeld
quote:Op zondag 4 november 2012 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus?Ze zal vast een goed karakter hebben en misschien twee goede punten. Lastig te beoordelen zo. Ziet er wel arrogant uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
[..]
Serieus?Tering, die kan zo meedoen met Passie in de Polder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Serieus?Naaktfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK probeer niet elke keer iemand in diskrediet te brengen
Ik heb naaktfoto's van Britt gezien (ja ik heb de playboy vorig jaar op sinterklaas gekregen van een meisjequote:
JIj valt mij iedere keer toch persoonlijk aan, doe ik dat hier?quote:
Misschien heeft Thorb ook wel een ringbaardje en een piepstem.quote:Op zondag 4 november 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj valt mij iedere keer toch persoonlijk aan, doe ik dat hier?
Kan je een technisch verhaal ophouden maar je wil toch niet zeggen dat een groep 'beledigen' prima is maar een opmerking over een persoon maken niet.quote:Op zondag 4 november 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj valt mij iedere keer toch persoonlijk aan, doe ik dat hier?
Wappen met fokkersquote:Op zondag 4 november 2012 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Whapp jij Toefjes even voor clubs?
Die heb ik ook gezien.quote:Op zondag 4 november 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb naaktfoto's van Britt gezien (ja ik heb de playboy vorig jaar op sinterklaas gekregen van een meisje)
quote:Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je een technisch verhaal ophouden maar je wil toch niet zeggen dat een groep 'beledigen' prima is maar een opmerking over een persoon maken niet.
Jij hebt een probleem met mij, ik niet met jou.quote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]goede vergelijking man. Serieus, wat is je probleem met mij?
Neh, je had het gemist waar ik op doel denk ikquote:
Rot dan ook op met iedere keer geforceerd grappig proberen te zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij hebt een probleem met mij, ik niet met jou.
Waarom praat je tegen jezelf?quote:Op zondag 4 november 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot dan ook op met iedere keer geforceerd grappig proberen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |