SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeijen keepert“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
nou tom, echt de beste keeper dit hoor
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
De Duitsers hielden zich wel vaker niet aan akkoorden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef Haringkop het volgende:
Begin van dit seizoen toch afgesproken dat er gewoon doorgevoetbald wordt. Fct heb nu 4 keer zitten janken vandaag, dat de bal uit moet..![]()
Braafheid en Clasie tongen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Clasie weer, kleine tyfusdwerg met zijn gejankOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik vind hem ook niet geweldig, maar veel betere lopen er echt niet rond in Nederland. Zegt ook genoeg natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
nou tom, echt de beste keeper dit hoor![]()
Hij wordt toch gewoon neer geschoffeld man?quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Clasie weer, kleine tyfusdwerg met zijn gejank![]()
![]()
en daarna met zijn 35 kilo stoer lopen doen tegen neger braafheidquote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Clasie weer, kleine tyfusdwerg met zijn gejank![]()
Immers![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja hoorquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij wordt toch gewoon neer geschoffeld man?
Net als tegen Ajax, meteen helemaal flippen als kabouter wesleyOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
goffedomme bmiIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Goeie man.quote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef FL_Freak het volgende:
'Geen woorden maar daden'
Waar zijn de daden dan?![]()
wat heeft Sneijder hier mee te maken?quote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Net als tegen Ajax, meteen helemaal flippen als kabouter wesleyIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
whahah xd xdquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat heeft Sneijder hier mee te maken?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vond het wel meevallen en het was Braafheid die zijn hoofd beet pakte, niet andersom ofzo.quote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Net als tegen Ajax, meteen helemaal flippen als kabouter wesley![]()
Ik heb gisteren uitjes gegetenquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat heeft Sneijder hier mee te maken?![]()
bedankt, vond hem zelf ook al goed.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |