Jep. Doe je zelf even punten?quote:
Sands +1quote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef Sands het volgende:
Bradley Cooper
Limitless
The Hangover
The Hangover 2
Wedding Crashers
Silver Linings Playbook
Hit and Run
Trivia van welke filmquote:An actual full-scale model of the Texas was built for the film. After the 1865 sequence was filmed, it was dismantled and reassembled in Morocco.
quote:A sequel was planned but was canceled due to poor box office sales.
quote:The cast had a US Navy SEAL adviser for action sequences and weapon trainings.
quote:The cast had camel-riding lessons during which they would have to ride the camel at full gallop for 90 minutes alongside a moving train.
quote:The ship used to portray the Martha Ann was one of the vessels Bob Ballard used to find the Titanic. It has since been dismantled and sold for scrap.
quote:When Dirk and Al talk about an incident in the past where they rode camels in Morocco, actors Matthew McConaughey and Steve Zahn are actually in the Moroccan desert (depicting Mali).
Hier moeten jullie het mee doenquote:Master explorer Dirk Pitt goes on the adventure of a lifetime of seeking out a lost Civil War battleship known as the "Ship of Death" in the deserts of West Africa while helping a UN doctor being hounded by a ruthless dictator.
Ik moet weg, dus nog makkelijkerquote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef DragonFodder het volgende:
ja, ik kom niet op de titel, maar ik weet welke film je bedoelt.
quote:Master explorer Dirk Pitt goes on the adventure of a lifetime of seeking out a lost Civil War battleship known as the "Ship of Death" in the deserts of West Africa while helping a UN doctor being hounded by a ruthless dictator.
Gechecktquote:
will smith en martin lawrencequote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
de twee hoofdrolspelers
quote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
will smith en martin lawrence
bad boys
Juist.quote:
rob lowe jaquote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef DragonFodder het volgende:
st. elmo's fire? of is dat met rob lowe?
johnny b goodequote:Op zondag 4 november 2012 22:59 schreef DragonFodder het volgende:
speciaal voor Sands een opstarter:
Welk nummer speelt Marty McFly waar "you aren't ready for, but your kids are gonna love it".
das nog van de ThaTim vraag, 2/3 dusquote:
en dat is "toevallig" ook nr. drie van de ThaTimvraag. En idd goed. 2 punten dusquote:
Ik kijk geen inkleurversies Sands dat weet je bestquote:
Waarom dan dat plaatje?quote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik kijk geen inkleurversies Sands dat weet je best![]()
Ik moet toch enige poging wagen om je te misleiden en ja een ruime zeven kon er wel vanafquote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom dan dat plaatje?en kon je de film een beetje hebben?
Dat is beter dan ik van je had verwachtquote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik moet toch enige poging wagen om je te misleiden en ja een ruime zeven kon er wel vanaf
Trivia van welke filmquote:When the Narrator is writing haiku poems at work and sending them to coworkers, the names on the email list include those of Production Assistants and other crew members.
Ben je dadelijk niet weer opeens verdwenen?quote:
Hehe, ik heb anderhalf uur dit topic in de gaten gehouden, reageert niemand. Kijk ik even SV, is iedereen er weerquote:Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ben je dadelijk niet weer opeens verdwenen?
ThaTim +1
Stand November 2012:
8 Sands
5 hakumamatafaka
5 ThaTim
4 Gillingham
4 SamuelofSEK
2 dyonvbaal
2 JayHovah
2 sorcees
2 Desunoto
2 DragonFodder
1 kawa4
1 Michelangelo2
1 SOK
1 FireFox1
Iedereen wacht in stiltequote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hehe, ik heb anderhalf uur dit topic in de gaten gehouden, reageert niemand. Kijk ik even SV, is iedereen er weer
je mag de volgende keer wel wat frequenter hints blijven geven, zeker als je nog op 2 films wacht waarvan er maar een meer dan 10000 votes heeft, en dan nog krap. Je hebt bij AKQ toch wel beter geleerd?quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hehe, ik heb anderhalf uur dit topic in de gaten gehouden, reageert niemand. Kijk ik even SV, is iedereen er weer
Ga ik nu even doen!quote:Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je mag de volgende keer wel wat frequenter hints blijven geven, zeker als je nog op 2 films wacht waarvan er maar een meer dan 10000 votes heeft, en dan nog krap. Je hebt bij AKQ toch wel beter geleerd?
Juist en juist. Nu nog de filmquote:
als ik dat wist had ik dat er wel bijgezegdquote:
Net zoals Primal Fear komt deze musical film uit '96.quote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ziet eruit als Norton in zijn Primal Fear periode, maar ik heb helaas geen enkel idee welke films hij toen nog meer heeft gemaakt
musical?quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Net zoals Primal Fear komt deze musical film uit '96.
Dat zegt niet zoveelquote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef ThaTim het volgende:
Woody Allen is de regisseur.
Roger Ebert noemde het een van Allens beste.
correct, ik ken je vanavond punt toequote:
Deels goed, nu de rest nog.quote:Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef Desunoto het volgende:
Reservoir Dogs denk ik. Acteur geen idee.
quote:Op maandag 5 november 2012 13:01 schreef Asap het volgende:
Eddie Bunker, ken geen andere films van hem, maar deze vraag komt hier vaker langs
Quote dat van hem even. Dan ziet hij de mededeling. Verwacht niet dat hij het vanavond helemaal gaat teruglezen...quote:
quote:
Ik neem aan dat hij als regisseur bedoeld.quote:Op maandag 5 november 2012 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
2 maar?
Vantage point
last king of schotland.
Dan kan hij dat ook iets duidelijker vermeldenquote:Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij als regisseur bedoeld.
Er staat toch "van" ipv "met"quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kan hij dat ook iets duidelijker vermelden
Dan hou ik het op waiting to exhale.
Volgens mij is FW vooral bekend door zijn werk als acteurquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kan hij dat ook iets duidelijker vermelden
Dan hou ik het op waiting to exhale.
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef sorcees het volgende:
Inderdaad, FW als regiseur,
ok dan, 1 film.