SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
In beeld stond eerst 2-0Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Beetje topic kapen en dan ook nog eens zo'n vreselijke TT afleveren
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
![]()
![]()
Die pastoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ja, ik was ook al bezig...quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
Beetje topic kapen en dan ook nog eens zo'n vreselijke TT afleveren![]()
![]()
Het was niet gespeeld, hij was wel echt blijquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ja dat zal best maar kom opquote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was niet gespeeld, hij was wel echt blij
quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
Beetje topic kapen en dan ook nog eens zo'n vreselijke TT afleveren
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Via Burgerking?quote:Op zondag 4 november 2012 14:03 schreef FL_Freak het volgende:
Dadelijk eredivisie live kijken gewoon op de TV![]()
2 Maanden gratis eredivisie live.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Grolsch is viesRvP; Feyenoord
That's what they all say...quote:Op zondag 4 november 2012 14:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik haalde alleen burger om de code te krijgen, kom er normaal nooit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nieuwe mod erbijquote:Op zondag 4 november 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben we het niet over in dit topic, SC is verderop![]()
![]()
Voor hem zijn de 12.30 wedstrijden toch te vroeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het is een mietje.quote:Op zondag 4 november 2012 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor hem zijn de 12.30 wedstrijden toch te vroeg.![]()
Wat jonge, is toch zoquote:ik drink liever wijn dan dat ik Grolsch naar binnen moet tikken.
RvP; Feyenoord
Dan worden we het niet eensquote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat jonge, is toch zoik drink liever wijn dan dat ik Grolsch naar binnen moet tikken.
![]()
Heb liever winst voor Feyenoord.quote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Come on Feyenoord
Gelijkspelletje wil ik.![]()
![]()
Van mij mogen ze ook winnen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Come on Feyenoord
Dat heb jij altijd liever tochquote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb liever winst voor Feyenoord.![]()
Platje kopt op doel, het is nog net een achterbal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Aha. En ik maar denken dat hij uit nederland komt.quote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Omdat ie zo heet. http://nl.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8ren_RieksVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zou ook niet erg zijn qua ranglijst maar dan loop ik 50euro misquote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb liever winst voor Feyenoord.![]()
![]()
Die 50 euro van jou kan me geen reet boeien.quote:Op zondag 4 november 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ook niet erg zijn qua ranglijst maar dan loop ik 50euro mis![]()
Heb je een combinatie gewed, of zoveel vertrouwen in twente?quote:Op zondag 4 november 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ook niet erg zijn qua ranglijst maar dan loop ik 50euro misOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Best aardig wedstrijd, groningen v nek. Alhoewel je soms droevig wordt van het niveau, is het wel redelijk spannend.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Zit in een loller combo met Vitesse winnen en PSV boven 3.5quote:Op zondag 4 november 2012 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je een combinatie gewed, of zoveel vertrouwen in twente?![]()
![]()
Wat jij wenst boeit mij ook geen zak. 9 punten achterquote:Op zondag 4 november 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 50 euro van jou kan me geen reet boeien.![]()
![]()
Leuker dan Ajax-Vite$$e in ieder geval.quote:Op zondag 4 november 2012 14:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Best aardig wedstrijd, groningen v nek. Alhoewel je soms droevig wordt van het niveau, is het wel redelijk spannend.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 14:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leuker dan Ajax-Vite$$e in ieder geval.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het is goed begonnen. Vitesse had echt hele goede odds gisteren, ik moest er wel op inzetten, ook al wed ik normaal niet tegen Ajax.quote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit in een loller combo met Vitesse winnen en PSV boven 3.5Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
MUHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Ook bij Grunn begint er nu een soort groene velletjes tifo-actie.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Had 2-2 voorspeld gister.. maar Ajax was zo zwak tjaquote:Op zondag 4 november 2012 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is goed begonnen. Vitesse had echt hele goede odds gisteren, ik moest er wel op inzetten, ook al wed ik normaal niet tegen Ajax.![]()
![]()
Palsson echt een versterking..- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Hoezoquote:Op zondag 4 november 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paultje, Je zin is slecht gespeldWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Aparte nieuwe trend, tifo's aan het einde.quote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
Ook bij Grunn begint er nu een soort groene velletjes tifo-actie.![]()
Gelukkig heeft Maaskant alles weer goed gedaan, kijken waar hij allemaal mee komt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb me prima vermaakt gister.quote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Nee, maar daarbij had ik echt een spannende wedstrijd verwacht, maar het was gewoon saai.
We vragen Jojoortje wel of dat zo isquote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat:
''goed is utrecht hé''
Zeg dan
''Utrecht is goed hé''
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het enige leuke was dat Ajax ingemaakt werd.. de wedstrijd was niks aan.quote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt gister.![]()
Premier League?quote:Op zondag 4 november 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Ik ben er vandoor, tijd voor echt voetbal.![]()
sowieso dat soort statements makenquote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat:
''goed is utrecht hé''
Zeg dan
''Utrecht is goed hé''mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Klopt, maar bij Vitesse maakt het me nooit zoveel uit hoe de wedstrijd is, als ze maar winnen. Als dat gebeurd, vind ik het een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 4 november 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het enige leuke was dat Ajax ingemaakt werd.. de wedstrijd was niks aan.
Dat vind ik altijd zo raar...quote:Op zondag 4 november 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij die 1-2 zag je al mensen opstaan en weglopen![]()
Niemand komt aan maaskantjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja precies. Nu heb ik ook geen seizoenskaart, maar soms losse kaartjes, dus dan wil ik het ook uitkijken ook.quote:![]()
![]()
Hoop op een gelijk spel.
Swag."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hahaha die trommeljosti, terecht, mooi die trommel kapoetAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
YNWA
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vitesse wordt onderschat. Volgende week rollen ze Twente op. Mark my words.quote:Op zondag 4 november 2012 14:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Perez dacht gister dat Ajax met 5-1 ging winnen van Vitesse![]()
quote:
Van mij mag hetquote:Op zondag 4 november 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse wordt onderschat. Volgende week rollen ze Twente op. Mark my words.![]()
Geel Pelle zou mooi zijn idd.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik vond Ajax vooral slecht. Vitesse verloor een week eerder ook gewoon van AZ, thuis nog wel.quote:Op zondag 4 november 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse wordt onderschat. Volgende week rollen ze Twente op. Mark my words.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse wordt onderschat. Volgende week rollen ze Twente op. Mark my words.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
twente verliezen mag ook wel.quote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Come on Feyenoord
YNWA
Kan wel janken, wat een treurigheid. 'Kijk ons eens een leuke gezellige traditieclub zijn.'
En zoals Leo Driessen al zegt, het wordt afgeraffeld. Kansloos.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wat is je punt, iedereen kan verliezen van AZ thuis.quote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond Ajax vooral slecht. Vitesse verloor een week eerder ook gewoon van AZ, thuis nog wel.![]()
quote:
Die slaan we even op.quote:
Dit is een voorbereiding voor Nederland - Duitsland op 14 november.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:31 schreef mrstylo het volgende:
Dit is een voorbereiding voor Nederland - Duitsland op 14 november.
Alleen Marco doet niet mee vandaag, verder heb je gelijk.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat er iets gaat gebeuren in negatief opzicht voor Feyenoord net als bij TWE-AZ.![]()
Je bent zelf een maffe ploef.quote:Op zondag 4 november 2012 14:31 schreef Symphonic het volgende:
NEC is ook een maffe ploef dit seizoen![]()
Watquote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat er iets gaat gebeuren in negatief opzicht voor Feyenoord net als bij TWE-AZ.![]()
Omdat je gelijk hebt. Ze krijgen een rode kaart rond de vijftigste minuut.quote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat er iets gaat gebeuren in negatief opzicht voor Feyenoord net als bij TWE-AZ.Noot noot.![]()
Omdat Twente meestal geholpen wordt door de scheidsquote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
'meestal'quote:Op zondag 4 november 2012 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat Twente meestal geholpen wordt door de scheids
Allebei vreselijk aan het aftasten, dat is meestal het recept voor de beste wedstrijden zodra de vlam in de pan slaat.
Dit, dus.![]()
ik ga ook ff fappen op ajax vitesse tot zoquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gister hoefde je je niet te vervelen als je achter Vermeer zat inderdaad.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Houd Vermeer van een strap on?quote:Op zondag 4 november 2012 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gister hoefde je je niet te vervelen als je achter Vermeer zat inderdaad.
omdat hij zo groot isquote:
Ja net als de keepert van Den Haagquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
2 seconden snellerquote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel groot en sterk hoor, aldus Gijp.
JPB gaat vandaag scoren ik voel het
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Mijn buurman is ook groot en sterk. Mag hij nu in Oranje?quote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel groot en sterk hoor, aldus Gijp.![]()
Oh ja, dan is hij idd goed.Net als de 11 spelers van Man. City.quote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel groot en sterk hoor, aldus Gijp.![]()
Dat zijn 11 goede spelers, ja.quote:Op zondag 4 november 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dan is hij idd goed.Net als de 11 spelers van Man. City.Dit, dus.![]()
Ik heb gehoord dat Martins Indi zo'n grote lul heeft dat hij die voor elke wedstrijd aan zijn bovenbeen moet vast tapen![]()
Wel zwaar christelijk, dus seks zit er niet voor je in.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Goed vrijgelaten wel.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Te jong ook, dus laat maar.quote:Op zondag 4 november 2012 14:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel zwaar christelijk, dus seks zit er niet voor je in.![]()
Dit seizoen blijkt daar weinig van.quote:Op zondag 4 november 2012 14:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je de PL wint functioneer je als team ook wel.![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Elk team heeft zijn ups en downs, maar City is gewoon een goeie ploeg.![]()
quote:quote:Vrouwen humor.quote:
Ga eens even naar het NZK forumquote:Op zondag 4 november 2012 14:41 schreef debeterebob het volgende:
Mensen FC Den Bosch - Fortuna voor het eckte voetbal
Noot noot.![]()
Janmaat doe eens mee opkomen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Feyenoord moet nu eigenlijk Twente proberen af te bluffen. Op positie ga je het vanmiddag niet winnen.Dit, dus.![]()
Onbegrijpelijke aankoop. Dikke nooit scorende spits.quote:Op zondag 4 november 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
Zeefuik ook gewoon 1 doelpunt al dit seizoen![]()
Begint jou naam toevallig met een O ?quote:Op zondag 4 november 2012 14:41 schreef debeterebob het volgende:
Mensen FC Den Bosch - Fortuna voor het eckte voetbal![]()
Had dan Ailton gehaald voor de kleedkamerverhalenquote:Op zondag 4 november 2012 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke aankoop. Dikke nooit scorende spits.![]()
![]()
Nee de B, van Bob.quote:Op zondag 4 november 2012 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Begint jou naam toevallig met een O ?![]()
Twente speelt bizar raar.
Staan ze 1-0 voor in eigen huis, gaan ze geen eens achteruit voetballen, wat is dat nou!?Noot noot.![]()
Ja, ze staan derde in de PL. Doen nog gewoon mee in de CL, ik zie niet in waarom het een niet-lopende ploeg zou moeten zijn met enkel individuele kwaliteiten.quote:Dit, dus.![]()
De hand van Steve.quote:Op zondag 4 november 2012 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
Staan ze 1-0 voor in eigen huis, gaan ze geen eens achteruit voetballen, wat is dat nou!?Dit, dus.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
Staan ze 1-0 voor in eigen huis, gaan ze geen eens achteruit voetballen, wat is dat nou!?![]()
![]()
Steve?quote:Oh die Steve. Bedankt GGMM.quote:
Moet je eens een wedstrijd van ze kijken.quote:Op zondag 4 november 2012 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ze staan derde in de PL. Doen nog gewoon mee in de CL, ik zie niet in waarom het een niet-lopende ploeg zou moeten zijn met enkel individuele kwaliteiten.![]()
Opdracht van Steve, 1-0 vasthouden en de wedstrijd uitspelenquote:Op zondag 4 november 2012 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
Staan ze 1-0 voor in eigen huis, gaan ze geen eens achteruit voetballen, wat is dat nou!?
quote:Op zondag 4 november 2012 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Opdracht van Steve, 1-0 vasthouden en de wedstrijd uitspelen
Noot noot.![]()
Je kijkt anders nooit naar Twente? Het liefst lopen ze voor de 1 - 0 ook naar achter.quote:Op zondag 4 november 2012 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
Staan ze 1-0 voor in eigen huis, gaan ze geen eens achteruit voetballen, wat is dat nou!?![]()
Zijn er zo weinig Bossche supporters?quote:Op zondag 4 november 2012 14:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik dacht dat je iemand was die ik kende.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kastanje...- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Ja, het ziet er allemaal vele malen knulliger uit dan volgend jaar, maar ze staan op 2 punten van de koploper. Dan boek je alsnog de resultaten.quote:Op zondag 4 november 2012 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je eens een wedstrijd van ze kijken.Dit, dus.![]()
JUICHEN GEKOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Bedankt he tyfus griek“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat is dat juichen met die L en het hartje?Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ja. Nikopolidis viel om van ouderdom.quote:Op zondag 4 november 2012 14:47 schreef GGMM het volgende:
Dit is toch de keeper van het nationale elftal van Griekenland?![]()
Afmaken die feyenoorders!
George Clooney was dat.quote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. Nikopolidis viel om van ouderdom.Noot noot.![]()
Ik heb ook nergens beweerd dat ze geen resultaat boeken, heb het puur gehad over het spel.quote:Op zondag 4 november 2012 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het ziet er allemaal vele malen knulliger uit dan volgend jaar, maar ze staan op 2 punten van de koploper. Dan boek je alsnog de resultaten.![]()
Graafland. doe maar niet.quote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef alors het volgende:
Oh please, wie is de derde keeper? Kan niet slechter dan dit toch?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Graafland, onze patatbakkerquote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef alors het volgende:
Oh please, wie is de derde keeper? Kan niet slechter dan dit toch?![]()
Jawel.quote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef alors het volgende:
Oh please, wie is de derde keeper? Kan niet slechter dan dit toch?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
Lekker Johan.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik ga even schijten en het staat 2-0
Een VVV-tje dan maar.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
'even'?quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even schijten en het staat 2-0![]()
Blijf van de WC weg steven.quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even schijten en het staat 2-0![]()
Jouw schuld dusquote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Moet je niet zo lang schijten.quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even schijten en het staat 2-0No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Mag je vaker doenquote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Beste schijtpartij dan.quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even schijten en het staat 2-0Noot noot.![]()
![]()
Hoe kan Graafland slecht zijn? Van Geel heeft visie jonguh."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja het stond 1-0 toen ik gingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: