Ja erwtensoep is de lekkerste soep vind ik,daarna kippensoep en daarna tomatensoep.quote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Erwtensoep is nog lekkerderderderderder
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En zaterdag... en vrijdag ook wel... oh en maandag doe ik ook relatief weinig.
Het is dat de c1000 dicht is anders had ik een blik erwtensoep gehaaldquote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja erwtensoep is de lekkerste soep vind ik,daarna kippensoep en daarna tomatensoep.
Ja het is South Park weekend.quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het is dat de c1000 dicht is anders had ik een blik erwtensoep gehaald![]()
hmmm hele middag al southpark aan het kijken
Dat lijkt me echt heel kutquote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geen werk en ben klaar met school.
Zit al best lang thuis
Lees een boek, ik begin er net in eentje.quote:Op zondag 4 november 2012 16:14 schreef Taexon het volgende:
Klaar met school maar veel ste rustig op het werk... 2-3 dagen per weekdus ik leef een beetje met jullie mee... godse saai zoveel dagen vrij
Ik ben mijn boek vergeten bij mijn ma.quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Lees een boek, ik begin er net in eentje.
Welke (boek)?quote:Op zondag 4 november 2012 16:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben mijn boek vergeten bij mijn ma.
Bezig met een thuisstudie en verder vind ik lezen niks...quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Lees een boek, ik begin er net in eentje.
Series kijken en dan de hele serie in 3 dagen afkijken en bijna huilen als je favoriete character dood gaat.quote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef Taexon het volgende:
En een serie enzo heb ik na een tijdje wel gezien.. hou er niet van om lang/veel tv te kijken xD
Welke serie is een hartje waardig?quote:
Ga sporten.quote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bezig met een thuisstudie en verder vind ik lezen niks...
maar om nou dag in dag uit met die thuisstudie bezig te zijn is ook niks
Biografie?quote:
Death note, skins.quote:Op zondag 4 november 2012 16:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Welke serie is een hartje waardig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |