Wat? Samzz heeft geen penis?quote:Op zondag 4 november 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen zien heb ik niet iets kunnen ontdekken waarom je maar ook enigszins een beetje stier zou zijn
Alsof er maar 1 iemand ooit op mag.quote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik zou die plek voor iemand anders beschikbaar stellen dan.
Lees mijn post nogmaals.quote:Op zondag 4 november 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Samzz heeft geen penis?
Ik streep haar dan maar van mijn to-do-list af.
[..]
Alsof er maar 1 iemand ooit op mag.
En over Rokje kan ik het makkelijk zeggen, geen risico aan verbonden.
Ja, tot 2x toequote:Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
Mijn haar bleef in Vinnie's baardje hangen.
Als ik jou had geweest, had ik een heel ander antwoord gegeven.quote:Op zondag 4 november 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Samzz heeft geen penis?
Ik streep haar dan maar van mijn to-do-list af.
[..]
Alsof er maar 1 iemand ooit op mag.
En over Rokje kan ik het makkelijk zeggen, geen risico aan verbonden.
was geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik jou had geweest, had ik een heel ander antwoord gegeven.
En jijquote:
lang haarquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij.
Voor mij is het wel een bekend probleem, veel en lang haar.
Ja, waarom zou ik er niet om lachen als jij er ook om lachtquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij.
Voor mij is het wel een bekend probleem, veel en lang haar.
Alsof ik ooit serieus ben op FOK!.quote:Op zondag 4 november 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik jou had geweest, had ik een heel ander antwoord gegeven.
Dat zeg ik, als ik Kaneel had geweest had ik correct Nederlands getyptquote:
Ik weet het nooit met jouquote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik ooit serieus ben op FOK!.
A small price to pay for fabulous hairquote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik er niet om lachen als jij er ook om lacht
Hehe, lijkt me wel lastig ja
Truequote:Op zondag 4 november 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
A small price to pay for fabulous hair.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er muziektips voor deze vroege zondagmiddag ?
Have funquote:Op zondag 4 november 2012 13:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En afsluiter![]()
Ik ga ff lekker meubels shoppen
Sterktequote:Op zondag 4 november 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Batterij leeg. Tot ooit liefjes, ik ga down zitten wezen.
Sja, mysterieus blijven he? Was een tip voor het versieren.quote:
live is het echt tof zeer energiek ookquote:Op zondag 4 november 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar het klinkt wel grappig
Prachtig nummerquote:
Hehe, ja dat is het wel jaquote:Op zondag 4 november 2012 13:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
live is het echt tof zeer energiek ook
hun zijn mijn ik heb zin in vrolijke muziekband
Straks even luisteren.quote:
O haiquote:
Even luisterenquote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks even luisteren.
Mijn muziektip voor vandaag:
Van wie is die swallowed in the see?quote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks even luisteren.
Ken je die niet? Wij luisteren echt zulke andere muziek.quote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks even luisteren.
Titel kende ik ook niet, maar toen ik het hoorde kende ik het welquote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je die niet? Wij luisteren echt zulke andere muziek.
Ben geen Coldplay fan (verre van), maar zal even luisteren.
Ik zat net allerlei keltische muziek te luisteren. Raak ik ook een beetje geëmotioneerd van. Waarom is het zo mooi?
Schitterendquote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks even luisteren.
Die stuurde Cry ook al eens geloof ik.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die stuurde Cry ook al eens geloof ik.
Of wat dacht hje hiervan danquote:Op zondag 4 november 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat is vaak zo
Dit vind ik ook zo mooi
Zo eens luisterenquote:Op zondag 4 november 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat is vaak zo
Dit vind ik ook zo mooi
Laterquote:
Om te jankenquote:
Meeeehquote:Op zondag 4 november 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat is vaak zo
Dit vind ik ook zo mooi
WTquote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 liedjon, daarna even wat eten halen.
Geen idee of ik die ken, maar ik ga hem nu op zetten. Was eventjes met mijn roedeltje lopen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je die niet? Wij luisteren echt zulke andere muziek.
Ben geen Coldplay fan (verre van), maar zal even luisteren.
Ik zat net allerlei keltische muziek te luisteren. Raak ik ook een beetje geëmotioneerd van. Waarom is het zo mooi?
Als jij die niet kent heb ik nog wel een stukje steen overquote:Op zondag 4 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee of ik die ken, maar ik ga hem nu op zetten. Was eventjes met mijn roedeltje lopen.
Ik vind hem zo mooi en lief.quote:
Die is echt prachtig ...quote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 liedjon, daarna even wat eten halen.
O, die ken ik wel!quote:Op zondag 4 november 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij die niet kent heb ik nog wel een stukje steen over
De titel kwam bij mij ook niet bekend voor, maar toen hij eenmaal op stond kende ik hem welquote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die ken ik wel!
Die is über. Ik kan hem zelfs meezingen.
Ja.quote:Op zondag 4 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Die is echt prachtig ...Lang niet gehoord.
Zie je wel.quote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die ken ik wel!
Die is über. Ik kan hem zelfs meezingen.
Ja, inderdaad. Ik ben best slecht met namen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De titel kwam bij mij ook niet bekend voor, maar toen hij eenmaal op stond kende ik hem wel
Ik zit hier zo alleenquote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zie je wel.
Jammer van je steen, Vin.
Ik ook hoorquote:Op zondag 4 november 2012 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ben best slecht met namen.
Hoe vond je Coldplay?quote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zie je wel.
Jammer van je steen, Vin.
Komt buurmeisje je steen niet meer bezoeken?quote:Op zondag 4 november 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit hier zo alleen
[..]
Ik ook hoor
Ik heb een hekel aan de stem van die zanger.quote:
Oké. Die stem van Chris is inderdaad een ''hate it or love it'' gevalletje.quote:Op zondag 4 november 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt buurmeisje je steen niet meer bezoeken?
[..]
Ik heb een hekel aan de stem van die zanger.En de muziek op de achtergrond was ook zo 13-in-het-dozijn. Totaal niks voor mij dus.
Whutquote:Op zondag 4 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
K.C. en Bogie zijn aan het spelen ... Besluit K.C. om Bogie eens in z'n ballen te bijten.![]()
Zo af en toe verlaat ik mijn steen om bij haar op bezoek te gaanquote:Op zondag 4 november 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt buurmeisje je steen niet meer bezoeken?
[..]
Ik heb een hekel aan de stem van die zanger.En de muziek op de achtergrond was ook zo 13-in-het-dozijn. Totaal niks voor mij dus.
Justice is served.quote:Op zondag 4 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
K.C. en Bogie zijn aan het spelen ... Besluit K.C. om Bogie eens in z'n ballen te bijten.![]()
Hondje.quote:
Die kleine pwnt Bogie hard.quote:
Picsquote:
quote:
Ahwquote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even snel geschoten met mobiel.Die kleine is K.C., die andere is mijn boefje.
Liefquote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even snel geschoten met mobiel.Die kleine is K.C., die andere is mijn boefje.
Ik. Ik vond 'm steengoed.quote:Op zondag 4 november 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Wie kent de film The Butterfly Effect ?
Dat is toch met Ashton Kutcher? Iets met tijdreizenquote:Op zondag 4 november 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Wie kent de film The Butterfly Effect ?
Veel plezier.quote:
Van wat ik er van gelezen heb, niet echt neequote:Op zondag 4 november 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel plezier.Of ja, plezier ... Echt heel vrolijk is het niet.
Ik vond het einde best verrassend.quote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van wat ik er van gelezen heb, niet echt nee
Maar thanks
Zijn 2 verschillende eindes.quote:Op zondag 4 november 2012 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het einde best verrassend.Maar ik zeg verder niks meer.
Zelfs meer dan twee, toch?quote:
Is reanimatie nog mogelijk?quote:
jaquote:
Het regent hier ook fucking hardquote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
Sta ik op het punt naar het paard te gaan, begint het te regenen.
quote:
We willen allemaal wel dingen die we niet krijgen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn wil gewoon graag tieten zien.
Ikquote:Op zondag 4 november 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn wil gewoon graag tieten zien.
O, oké.quote:
Subtiel.quote:Op zondag 4 november 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
We willen allemaal wel dingen die we niet krijgen.
Helaas niet één van mijn specialiteiten.quote:
Hehe, dat is waar. Ben je een beetje gesettled nu daar? Alles op zijn eigen plekje enzo?quote:Op zondag 4 november 2012 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas niet één van mijn specialiteiten.
Soms ben ik net een vent.quote:Op zondag 4 november 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat is waar. Ben je een beetje gesettled nu daar? Alles op zijn eigen plekje enzo?
Je weet wel, het ruige leven.quote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van bankhangen met wifi bij vrienden naar bankhangen met wifi bij m'n tante
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 15:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben er weer, maakt dat je niet een beetje blij?
Hoeft niet. Jij bent goed gezelschap.quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Okay
ik werd al bijna verdrietig en depri enzo
dank jequote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft niet. Jij bent goed gezelschap.Giertje ook trouwens.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft niet. Jij bent goed gezelschap.Giertje ook trouwens.
quote:
Ik vond je wel cool ende tofquote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je![]()
ik vraag me dat altijd wel af hoe ik overkom op anderen
Ik vind jou heel gezellig, IRL ook.quote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je![]()
ik vraag me dat altijd wel af hoe ik overkom op anderen
dank jequote:
Thanks.quote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je
jij bent ook erg gezellig
vond het een zeer leuke meeting
Dit idd.quote:Op zondag 4 november 2012 16:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso sloot de humor van Fera, Giertje en mijzelf redelijk bij elkaar aan, dat hielp ook wel
quote:Op zondag 4 november 2012 16:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso sloot de humor van Fera, Giertje en mijzelf redelijk bij elkaar aan, dat hielp ook wel
Dat helpt in het algemeen ook mee, dat heb ik ookquote:Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
Ja, ik ook. Erg relaxed, maar heb leuk met jullie kunnen praten allemaal. Ik ben steeds meer van mijn verlegenheid af, merk ik.
Ik vind groffe humor best wel leuk eigenlijk. Maar niet iedereen kan dat waarderen. Ooit had ik met een klasgenoot een game bedacht waarbij we mensen moesten aanrijden met een bus, het werd steeds bloederiger en groffer.quote:Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef Giertje het volgende:
[..]daar pas ik me wel op aan bij mijn beste vriend en ik wij hebben samen extreem groffe humor die alleen voor ons bedoeld is
Oh geloof me, ik kan ook grof zijn als.ik me echt goed op m'n gemak voelquote:Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef Giertje het volgende:
[..]daar pas ik me wel op aan bij mijn beste vriend en ik wij hebben samen extreem groffe humor die alleen voor ons bedoeld is
mja daarom en ik ken jullie nog niet goed genoeg om te weten hoever ik kan gaan daarinquote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind groffe humor best wel leuk eigenlijk. Maar niet iedereen kan dat waarderen. Ooit had ik met een klasgenoot een game bedacht waarbij we mensen moesten aanrijden met een bus, het werd steeds bloederiger en groffer.
True. Komt nog wel.quote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja daarom en ik ken jullie nog niet goed genoeg om te weten hoever ik kan gaan daarin
vast welquote:
Ja, afhankelijk van wie je aanrijdt krijg je een bepaald aantal punten. En je kunt sterren verzamelen waardoor je equipment op je bus kan zetten om meer kills te maken.quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat vinden jullie dan van seksueel getinte opmerkingen naar elkaar onder "vrienden"?
quote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind groffe humor best wel leuk eigenlijk. Maar niet iedereen kan dat waarderen. Ooit had ik met een klasgenoot een game bedacht waarbij we mensen moesten aanrijden met een bus, het werd steeds bloederiger en groffer.
Bazige gamequote:Op zondag 4 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, afhankelijk van wie je aanrijdt krijg je een bepaald aantal punten. En je kunt sterren verzamelen waardoor je equipment op je bus kan zetten om meer kills te maken.
uitbrengen zou ik zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, afhankelijk van wie je aanrijdt krijg je een bepaald aantal punten. En je kunt sterren verzamelen waardoor je equipment op je bus kan zetten om meer kills te maken.
Nooit echt gedaan eigenlijk, maar hangt er maar net vanaf wat voor opmerkingen het zijn. Vrouwonvriendelijke, overdreven seksistische en denigrerende opmerkingen gaan er bij mij niet in, ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat vinden jullie dan van seksueel getinte opmerkingen naar elkaar onder "vrienden"?
Nou, hoe ver je daarin zou kunnen gaan.. of toestaan hoever iemand daar in gaat..quote:
Precies wat ik bedoelde, wat zijn je grenzen iddquote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit echt gedaan eigenlijk, maar hangt er maar net vanaf wat voor opmerkingen het zijn. Vrouwonvriendelijke, overdreven seksistische en denigrerende opmerkingen gaan er bij mij niet in, ik kan daar niet zo goed tegen.
Zal ik langs komen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
Meh, wijntjes drinken gaat niet door. Vriendin is ziek.
hoe bedoel je dat? ik heb wel een goeie vriendin van me en we plagen elkaar wel maar we doen het nietquote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jouw UIquote:Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat? ik heb wel een goeie vriendin van me en we plagen elkaar wel maar we doen het niet
Dat weet ik pas als de opmerking gemaakt is, eigenlijk. En wat de situatie is.quote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde, wat zijn je grenzen idd
carmagedon stijlquote:Op zondag 4 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Sja, hangt ook van de context en soort vriendschap af.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, hoe ver je daarin zou kunnen gaan.. of toestaan hoever iemand daar in gaat..
ik ben daar in het begin vrij voorzichtig in eigenlijkquote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als de opmerking gemaakt is, eigenlijk. En wat de situatie is.
Precies dit.quote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, hangt ook van de context en soort vriendschap af.
Over het algemeen vind ik het allemaal wel prima. Maar dat is omdat ik mezelf ken.
Als het bijvoorbeeld mijn vriendin zou zijn die sexueel getinte opmerkingen zou maken tegenover andere mannen, zou ik het minder leuk vinden.
Was ik ook van planquote:
Maar zou je het dan zelf wel doen bij vrouwelijke vrienden?quote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik het allemaal wel prima. Maar dat is omdat ik mezelf ken.
Als het bijvoorbeeld mijn vriendin zou zijn die sexueel getinte opmerkingen zou maken tegenover andere mannen, zou ik het minder leuk vinden.
inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik maak sowieso bijna geen seksueel getinte opmerkingen. Althans, ik heb mezelf er nog niet op kunnen betrappenquote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zou je het dan zelf wel doen bij vrouwelijke vrienden?
Gitaartjequote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij staan niet meer bovenaan, wij staan niet bovenaan![]()
Ja, maar dat is omdat ik weet dat ik nooit iets met die dames zou doen terwijl ik een relatie heb.quote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zou je het dan zelf wel doen bij vrouwelijke vrienden?
Ja, was bazigquote:Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik maak sowieso bijna geen seksueel getinte opmerkingen. Althans, ik heb mezelf er nog niet op kunnen betrappen
[..]
GitaartjeHoe was de wedstrijd ?
Mooiquote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, was bazigLekker voetbal enzo.
Jammer dat Twente ook won vandaag, had ik niet verwacht
zoiets heb ik dus met een goeie lesbo vriendin van mequote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat ik weet dat ik nooit iets met die dames zou doen terwijl ik een relatie heb.
Of ze vallen niet op mannen, dat ook natuurlijk.
Jupquote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Tegen wie moesten ze? Feyenoord of niet ?
Maar ... In het geval van een situatie, is dat dan niet een beetje hypocriet? Ik bedoel, jouw vriendin kan toch dezelfde insteek hebben met haar opmerkingen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat ik weet dat ik nooit iets met die dames zou doen terwijl ik een relatie heb.
Of ze vallen niet op mannen, dat ook natuurlijk.
Dat is toch ook normaal?quote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Allemaal best gelijkgestemden dus
Ik ben het met jullie eens, als iemand te ver gaat dan laat ik dat ook wel vrijwel direct merken..
Ja, meh.quote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3-0 zie ik net, holy shit
Vandaar de opmerkingen op mijn Facebook
dat sowiesoquote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Allemaal best gelijkgestemden dus
Ik ben het met jullie eens, als iemand te ver gaat dan laat ik dat ook wel vrijwel direct merken..
Tuurlijk. Heeft ze misschien ook wel. Ik kan echter niet in haar hart en hoofd kijken.quote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ... In het geval van een situatie, is dat dan niet een beetje hypocriet? Ik bedoel, jouw vriendin kan toch dezelfde insteek hebben met haar opmerkingen?
True, maar dat is een kwestie van vertrouwen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heeft ze misschien ook wel. Ik kan echter niet in haar hart en hoofd kijken.
Als daar nog eens bijkomt dat ze een verleden heeft met vreemdgaan, dan vind ik het helemaal niet leuk.
Ja, ik zie wel dat je al een hele tijd dezelfde hebt. Maar wat er nou precies op stond wist ik nietquote:Op zondag 4 november 2012 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehehehe, die heb ik al zo lang![]()
Ghehehehe, okéquote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel dat je al een hele tijd dezelfde hebt. Maar wat er nou precies op stond wist ik niet
Dit ja, het verleden kan me weinig boeien, het heden telt, maar ik zou in denk ik toch voorzichtiger zijn, vooral in het begin..quote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
True, maar dat is een kwestie van vertrouwen.
En het verleden is het verleden, ik zou me daar niet teveel op focussen. Tenzij het tijdens jullie relatie zou zijn geweest, dan kan ik dat wel begrijpen.
is wel lastig als je van nature wantrouwend bentquote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
En het verleden is het verleden, ik zou me daar niet teveel op focussen. Tenzij het tijdens jullie relatie zou zijn geweest, dan kan ik dat wel begrijpen.
Klopt, maar vertrouwen moet je wel eerst verdienen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, mannen worden beter als ze rijpen, vrouwen takelen afquote:Op zondag 4 november 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg een heel lief complimentje vandaag.
Ik ben niet oud, ik ben als wijn.
Ik kan er weinig over zeggen, ik heb het niet echt ervaren. Zelf ben ik wel vreemdgegaan in een vorige relatie, maar mijn ex had hier totaal geen moeite mee. Hij wist dat ik dat niet meer zou doen, dat het een andere periode in mijn leven was.quote:Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit ja, het verleden kan me weinig boeien, het heden telt, maar ik zou in denk ik toch voorzichtiger zijn, vooral in het begin..
Snap ik. Dat wantrouwen heb ik weer op andere gebieden. Maar misschien omdat ik aan de andere kant heb gestaan, zou ik dat verleden niet zo belangrijk vinden. Takes one to know one.quote:Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
is wel lastig als je van nature wantrouwend bent
Als goedkope wijn die niet hoeft te rijpen ofzo, hoe moet ik dit nu weer interpreteren?quote:Op zondag 4 november 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg een heel lief complimentje vandaag.
Ik ben niet oud, ik ben als wijn.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als goedkope wijn die niet hoeft te rijpen ofzo, hoe moet ik dit nu weer interpreteren?
Mannen zijn als wijn, vrouwen als melk.quote:Op zondag 4 november 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, mannen worden beter als ze rijpen, vrouwen takelen af
das ook wel zo maar goed ik zie wel ik denk als ik in een relatie weer kom dat ik in het begin sowieso wel voorzichtiger benquote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er weinig over zeggen, ik heb het niet echt ervaren. Zelf ben ik wel vreemdgegaan in een vorige relatie, maar mijn ex had hier totaal geen moeite mee. Hij wist dat ik dat niet meer zou doen, dat het een andere periode in mijn leven was.Ook mijn moeder vond dat ik het zelf te serieus nam en begreep zelfs waarom het was gebeurd.
Dat vond ik wel fijn om te horen, want ik voelde me er met tijden best schuldig om.
[..]
Snap ik. Dat wantrouwen heb ik weer op andere gebieden. Maar misschien omdat ik aan de andere kant heb gestaan, zou ik dat verleden niet zo belangrijk vinden. Takes one to know one.
Zeg dan gewoon niet dat je oud bent, maar langer jong.quote:Op zondag 4 november 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen zijn als wijn, vrouwen als melk.
WT. Hou gewoon eens een keer je mond. Ik zit hier te genieten.quote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als goedkope wijn die niet hoeft te rijpen ofzo, hoe moet ik dit nu weer interpreteren?
Ik laat mijn melk nooit over de datum gaanquote:Op zondag 4 november 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen zijn als wijn, vrouwen als melk.
Wel heel erg begrijpelijk. Maar ik ben van nature vrij goed van vertrouwen. Misschien iets te goed soms.quote:Op zondag 4 november 2012 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
das ook wel zo maar goed ik zie wel ik denk als ik in een relatie weer kom dat ik in het begin sowieso wel voorzichtiger ben
eerst ook de tijd nemen om diegene te leren kennen
Lang houdbare melk.quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niet dat je oud bent, maar langer jong.
Zit?quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT. Hou gewoon eens een keer je mond. Ik zit hier te genieten.
Nog niet.quote:
daar moet je ook wel mee uit kijken mensen maken daar snel gebruik vanquote:Op zondag 4 november 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel heel erg begrijpelijk. Maar ik ben van nature vrij goed van vertrouwen. Misschien iets te goed soms.
Ik weet niet of ik het zou willen weten, iig niet in het begin, als je elkaar beter gaat vertrouwen komen de verhalen en onthullingen Vanzelf wel..quote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er weinig over zeggen, ik heb het niet echt ervaren. Zelf ben ik wel vreemdgegaan in een vorige relatie, maar mijn ex had hier totaal geen moeite mee. Hij wist dat ik dat niet meer zou doen, dat het een andere periode in mijn leven was.Ook mijn moeder vond dat ik het zelf te serieus nam en begreep zelfs waarom het was gebeurd.
Dat vond ik wel fijn om te horen, want ik voelde me er met tijden best schuldig om.
[..]
Snap ik. Dat wantrouwen heb ik weer op andere gebieden. Maar misschien omdat ik aan de andere kant heb gestaan, zou ik dat verleden niet zo belangrijk vinden. Takes one to know one.
De tegenwoordige tijd verbaasde me een beetje in combinatie met het eerdergetypte.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat komt direct bij je designerpener?
Ik weet het. Maar het is gewoon wie ik ben. Ik kan mezelf geen wantrouwen aanleren.quote:Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar moet je ook wel mee uit kijken mensen maken daar snel gebruik van
Het is ook niet echt iets om te vertellen op de eerste date. Maar als het hoe dan ook ter sprake komt, zal ik er altijd eerlijk over zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou willen weten, iig niet in het begin, als je elkaar beter gaat vertrouwen komen de verhalen en onthullingen Vanzelf wel..
misschien wel er een balans in te vindenquote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is gewoon wie ik ben. Ik kan mezelf geen wantrouwen aanleren.
Nee ok, maar gaandeweg, als je echt serieuzer met elkaar wilt worden komen die gesprekken er vanzelf wel..quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet echt iets om te vertellen op de eerste date. Maar als het hoe dan ook ter sprake komt, zal ik er altijd eerlijk over zijn.
Ro-ald!quote:
De tijd zal het leren. Ik ga er niet naar op zoek, maar een portie aan minder goed ervaringen zal het misschien wel rechttrekken. En anders, tsja ... Het heeft ook voordelen, goed van vertrouwen zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 16:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
misschien wel er een balans in te vinden
Vaak is het zoiets wat gewoon random ter sprake komt, omdat het onderwerp die kant op gaat.quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee ok, maar gaandeweg, als je echt serieuzer met elkaar wilt worden komen die gesprekken er vanzelf wel..
Ja dat wel,maar nog steeds beetje moequote:Op zondag 4 november 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ro-ald!
Lekker gepit vannacht?
[..]
De tijd zal het leren. Ik ga er niet naar op zoek, maar een portie aan minder goed ervaringen zal het misschien wel rechttrekken. En anders, tsja ... Het heeft ook voordelen, goed van vertrouwen zijn.
oow dat denk ik ook wel tijd zal het leren je weet toch niet wat je in je leven allemaal kan meemakenquote:Op zondag 4 november 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ro-ald!
Lekker gepit vannacht?
[..]
De tijd zal het leren. Ik ga er niet naar op zoek, maar een portie aan minder goed ervaringen zal het misschien wel rechttrekken. En anders, tsja ... Het heeft ook voordelen, goed van vertrouwen zijn.
Ik niet, 6,5 uur was voldoende. Wel als een blok geslapen, heerlijk. Kan merken dat m'n eigen matras en kussen toch het fijnst zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 16:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat wel,maar nog steeds beetje moeJij ook?
Je eigen bed blijft het lekkerst om in te slapenquote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet, 6,5 uur was voldoende. Wel als een blok geslapen, heerlijk. Kan merken dat m'n eigen matras en kussen toch het fijnst zijn.
Ja, dat dusquote:Op zondag 4 november 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak is het zoiets wat gewoon random ter sprake komt, omdat het onderwerp die kant op gaat.
Dat is wat ik mooi en vervelend tegelijk vind aan het leven. Het verassingselement, de onzekerheid, niet weten wat er komen gaat. Het is mooi als je de controle los kunt laten en het over je heen laat komen, maar dat lukt me niet altijd. Mensen (snel) vertrouwen is wel een stukje controle los laten.quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat denk ik ook wel tijd zal het leren je weet toch niet wat je in je leven allemaal kan meemaken
True. Ook al is alleen slapen niet het fijnste wat er is. Het is wel wennen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je eigen bed blijft het lekkerst om in te slapen
ik kan dat ook niet altijd ik heb het niet zo op verassingen ik wil alles van tevoren weten zodat ik me kan voorbereidenquote:Op zondag 4 november 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wat ik mooi en vervelend tegelijk vind aan het leven. Het verassingselement, de onzekerheid, niet weten wat er komen gaat. Het is mooi als je de controle los kunt laten en het over je heen laat komen, maar dat lukt me niet altijd. Mensen (snel) vertrouwen is wel een stukje controle los laten.
Een beetje controlfreak dus. Ik probeer nog steeds een balans te vinden tussen die twee. Tegenwoordig ben ik meer van het loslaten, maar dat is niet altijd verstandig ... En wat ''verstandig'' is, dat is me vroeger wel met de paplepel ingeramd.quote:Op zondag 4 november 2012 16:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan dat ook niet altijd ik heb het niet zo op verassingen ik wil alles van tevoren weten zodat ik me kan voorbereiden
en dat is nou iets wat in het leven gewoon niet kan
ik kan niet weten wat er morgen met me gebeurd
Wel meer ruimtequote:Op zondag 4 november 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Ook al is alleen slapen niet het fijnste wat er is. Het is wel wennen.
Nee, ik heb nu een éénpersoonsbed.quote:
We zijn allemaal maar mensen en niemand is perfectquote:Op zondag 4 november 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje controlfreak dus. Ik probeer nog steeds een balans te vinden tussen die twee. Tegenwoordig ben ik meer van het loslaten, maar dat is niet altijd verstandig ... En wat ''verstandig'' is, dat is me vroeger wel met de paplepel ingeramd.
Dat is inderdaad wel zo ja.quote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar je kan niet tegen iemand aankruipen, wat toch wel een stuk fijner is als ruimte, vind ik
mja in zekere zin ben ik wel een controlfreakquote:Op zondag 4 november 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje controlfreak dus. Ik probeer nog steeds een balans te vinden tussen die twee. Tegenwoordig ben ik meer van het loslaten, maar dat is niet altijd verstandig ... En wat ''verstandig'' is, dat is me vroeger wel met de paplepel ingeramd.
Alsof jij die nodig hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, dat soort spontane dingen zijn leuk. Ik hou eigenlijk alleen rekening met m'n studie en met m'n hond. Als dat goed zit, dan ben ik eigenlijk overal voor in. Mits ik daar zin in heb of course. Maar spontaan 's avonds naar het strand rijden (wat voor mij niet erg dichtbij is) om daar even uit te waaien, of ineens besluiten om uit eten te gaan omdat we trek hebben in één bepaald iets. Dat soort dingen zijn vaak het leukst.quote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja in zekere zin ben ik wel een controlfreak
maar zo op zijn tijd hou ik wel van spontaan dingen doen
bijv als een vriendin van me vannacht belt van zullen we een ritje maken met de auto
dan doe ik dat wel en dan zie ik wel weer verder
maar dingen op langere termijn dat wil ik wel weer gepland hebben
ja precies dat inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat soort spontane dingen zijn leuk. Ik hou eigenlijk alleen rekening met m'n studie en met m'n hond. Als dat goed zit, dan ben ik eigenlijk overal voor in. Mits ik daar zin in heb of course. Maar spontaan 's avonds naar het strand rijden (wat voor mij niet erg dichtbij is) om daar even uit te waaien, of ineens besluiten om uit eten te gaan omdat we trek hebben in één bepaald iets. Dat soort dingen zijn vaak het leukst.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij die nodig hebt.Ik geniet van die zee van ruimte naast mij in dat bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Had je moeder dat bed niet gekocht met de intentie dat je een meisje mee naar huis zou nemen?quote:
Nee joh zij zou toch wel moeten weten dat ik niet met vrouwen kan om gaan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je moeder dat bed niet gekocht met de intentie dat je een meisje mee naar huis zou nemen?
Dan zal mijn moeder wel willen dat ik maagd blijf.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je moeder dat bed niet gekocht met de intentie dat je een meisje mee naar huis zou nemen?
Keltische muziek.quote:
Jouw moeder kent je natuurlijk wel goed.quote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh zij zou toch wel moeten weten dat ik niet met vrouwen kan om gaan.
Ze zal vast niet weten dat je al jaren bezig bent.quote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zal mijn moeder wel willen dat ik maagd blijf.
Ze is niet achterlijk hoor. Maar volgens mij heeft ze jaren gedaan alsof ze het niet wist. Waarschijnlijk omdat ze het niet wilde weten.quote:Op zondag 4 november 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw moeder kent je natuurlijk wel goed.
Je kan prima met vrouwen omgaan. Vriendschappelijk iig. En romantisch wordt ook steeds beter.
[..]
Ze zal vast niet weten dat je al jaren bezig bent.
Terecht. Dat wil je niet weten van je kinderen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is niet achterlijk hoor. Maar volgens mij heeft ze jaren gedaan alsof ze het niet wist. Waarschijnlijk omdat ze het niet wilde weten.
Iets verzinnen/plannen en ineens iets volkomen verrassends anders doen kan soms ook leuk uitpakkenquote:Op zondag 4 november 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat soort spontane dingen zijn leuk. Ik hou eigenlijk alleen rekening met m'n studie en met m'n hond. Als dat goed zit, dan ben ik eigenlijk overal voor in. Mits ik daar zin in heb of course. Maar spontaan 's avonds naar het strand rijden (wat voor mij niet erg dichtbij is) om daar even uit te waaien, of ineens besluiten om uit eten te gaan omdat we trek hebben in één bepaald iets. Dat soort dingen zijn vaak het leukst.
Mwah. Ik zou daar niet moeilijk over doen, denk ik. Ligt ook aan de leeftijd, maar op een gegeven moment moet zoiets gewoon bespreekbaar zijn (niet in detail, dat dan weer niet).quote:Op zondag 4 november 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Dat wil je niet weten van je kinderen.
Mijn collega gister had me trouwens geschat op 22.
Of een hele dag vol plannen en vervolgens tot drie uur in de middag samen in bed blijven liggen en toch een leuke tijd hebben. Op verschillende manieren.quote:Op zondag 4 november 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets verzinnen/plannen en ineens iets volkomen verrassends anders doen kan soms ook leuk uitpakken
Heerlijkquote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Of een hele dag vol plannen en vervolgens tot drie uur in de middag samen in bed blijven liggen en toch een leuke tijd hebben. Op verschillende manieren.
ik heb met mijn ouders een dont ask dont tell policyquote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is niet achterlijk hoor. Maar volgens mij heeft ze jaren gedaan alsof ze het niet wist. Waarschijnlijk omdat ze het niet wilde weten.
Beter inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Of een hele dag vol plannen en vervolgens tot drie uur in de middag samen in bed blijven liggen en toch een leuke tijd hebben. Op verschillende manieren.
Is in ieder geval een betere hosselpoging dan zeggen dat ik er ouder uitzie dan Twi.quote:Op zondag 4 november 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou daar niet moeilijk over doen, denk ik. Ligt ook aan de leeftijd, maar op een gegeven moment moet zoiets gewoon bespreekbaar zijn (niet in detail, dat dan weer niet).
22?! Was dat een hosselpoging?
Onverwachte niet leuke dingen zijn niet leuk nee, logisch ook.quote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Alleen leuke onverwachte dingen zijn leuk
Mijn ouders willen het gewoon niet wetenquote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb met mijn ouders een dont ask dont tell policy
Dat ook, die momenten had ik vaak genoeg met exquote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet elke keer als je samen bent, maar af en toe is dat wel fijn ... Gewoon praten, knuffelen, seks hebben ... And repeat.quote:
jaa das fijn inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Win.quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet elke keer als je samen bent, maar af en toe is dat wel fijn ... Gewoon praten, knuffelen, seks hebben ... And repeat.
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet elke keer als je samen bent, maar af en toe is dat wel fijn ... Gewoon praten, knuffelen, seks hebben ... And repeat.
Maar je krijgt wel een massage binnenkort?quote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is in ieder geval een betere hosselpoging dan zeggen dat ik er ouder uitzie dan Twi.
Nee even zonder dollen, ik dacht eerst van wel. Ze had een foto van me genomen in mijn werkkleding (), bood aan me te masseren en ging constant vlak bij me staan.
Daarna vertelde ze hoe ze 2 van mijn collega's had afgewezen die haar wilden hosselen. Jaloers maken, dacht ik.
Maar later bleek ze een vriendje te hebben, dus alles is ok.
Herkenbaarquote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik haar niet meer zie eigenlijk. Ze werkt nu nog even op dagen dat ik er niet ben. Daarna gaat ze weg, andere baan.quote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel een massage binnenkort?Toch een goeie deal, dacht ik zo.
quote:
quote:
Veel gelijkgestemden hier.quote:
Ik neem aan dat een massage ook niet onder werktijd kan. Geen telefoonnummer?quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik haar niet meer zie eigenlijk. Ze werkt nu nog even op dagen dat ik er niet ben. Daarna gaat ze weg, andere baan.
Is aan de andere kant ook wel logisch. In de bioscoop ga je niet zitten praten over een kinderwens en bij de schoonouders thuis ga je niet praten over hoeveel zin je hebt in seks.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Veel gelijkgestemden hier.
En vaak zijn dat soort dingen nog specialer en intiemer dan samen van alles ''gaan doen''. Gek is dat eigenlijk.Vaak ontstaan dan ook de meest bijzondere gesprekken.
Ben ik met je eens, heerlijk is dat. Maar zoals je zei, het moet niet iedere keer zijn. "Iets gaan doen" is ook hartstikke leukquote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
En vaak zijn dat soort dingen nog specialer en intiemer dan samen van alles ''gaan doen''. Gek is dat eigenlijk.Vaak ontstaan dan ook de meest bijzondere gesprekken.
Preciesquote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is aan de andere kant ook wel logisch. In de bioscoop ga je niet zitten praten over een kinderwens en bij de schoonouders thuis ga je niet praten over hoeveel zin je hebt in seks.
Ach, meer dan genoeg tijd onder werk. We doen toch niks.quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een massage ook niet onder werktijd kan. Geen telefoonnummer?
ik mis zulke goeie gesprekken enorm moet ik zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helemaal waar. Maar zoals dat soort gesprekken ontstaan, ik vind dat heel bijzonder. Dat zijn vaak wel de momenten in een relatie waar ik het meeste waarde aan hecht. Hoewel samen dingen zien en beleven ook heel bijzonder is. Citytrips vind ik heel leuk, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is aan de andere kant ook wel logisch. In de bioscoop ga je niet zitten praten over een kinderwens en bij de schoonouders thuis ga je niet praten over hoeveel zin je hebt in seks.
Ja precies.. een goed voorbeeld was wel de dag dat we een jaar hadden, hele dag geplanned, we zouden ongeveer hetzelfde gaan doen als de eerste dag.. bungalowpark voor een weekend, en omgeving bezoeken, natuur kijken alles.. uiteindelijk zijn we het hele weekend de bungalow niet uit geweestquote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Citytripsquote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar zoals dat soort gesprekken ontstaan, ik vind dat heel bijzonder. Dat zijn vaak wel de momenten in een relatie waar ik het meeste waarde aan hecht. Hoewel samen dingen zien en beleven ook heel bijzonder is. Citytrips vind ik heel leuk, bijvoorbeeld.
Zou wat zijn, een massage onder werktijd. Ik zou er voor tekenen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, meer dan genoeg tijd onder werk. We doen toch niks.
Geen nummer nee.
Ja, dat is ook tof. Zo heb ik een keer met een maat (naja, dat is dus geen relatie) bedacht op dinsdag om naar Schotland te gaan, vrijdags zaten we in het vliegtuigquote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar zoals dat soort gesprekken ontstaan, ik vind dat heel bijzonder. Dat zijn vaak wel de momenten in een relatie waar ik het meeste waarde aan hecht. Hoewel samen dingen zien en beleven ook heel bijzonder is. Citytrips vind ik heel leuk, bijvoorbeeld.
mijn toenmalige schoonmamma wou ons eerst apart laten slapenquote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een buitenstaander zou denken: "Wat zonde!", maar uiteindelijk is het op z'n eigen manier toch het leukste wat je had kunnen doen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja precies.. een goed voorbeeld was wel de dag dat we een jaar hadden, hele dag geplanned, we zouden ongeveer hetzelfde gaan doen als de eerste dag.. bungalowpark voor een weekend, en omgeving bezoeken, natuur kijken alles.. uiteindelijk zijn we het hele weekend de bungalow niet uit geweest
quote:
Dat is helemaal super. Dat heb ik nooit gekund, de baan van m'n ex zat dat soort dingen eigenlijk altijd in de weg. Anders hadden we dat vast wel eens gedaan, denk ik. Hij was sowieso van de spontaniteit.quote:Op zondag 4 november 2012 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is ook tof. Zo heb ik een keer met een maat (naja, dat is dus geen relatie) bedacht op dinsdag om naar Schotland te gaan, vrijdags zaten we in het vliegtuig
Dat zijn echt leuke dingenMet m'n ex eens spontaan besloten naar Berlijn te gaan, uur of 2 later zaten we in de trein
Ze is alleen niet zo bijster groot of sterk. Maar ik laat me, eventueel, graag verrassen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou wat zijn, een massage onder werktijd. Ik zou er voor tekenen.
Ja precies, de.omheving bekijken hebben we daarna nog wel ingehaald, dit voelde op dat moment gewoon beter om te doen.. idd zoals je aanhaf, goed gesprek, knuffelen, seks, repeatquote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Een buitenstaander zou denken: "Wat zonde!", maar uiteindelijk is het op z'n eigen manier toch het leukste wat je had kunnen doen.
Masseren is een ander soort 'sterk' zijn, dat zie je vaak niet aan iemands uiterlijk volgens mij. Anders eventueel wat stretches doen om de spieren op te warmen, dat wil ook nog wel eens helpen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is alleen niet zo bijster groot of sterk. Maar ik laat me, eventueel, graag verrassen.
Anders gewoon even goed bijslapen zodat die pijn van zelf weggaat. Dat en een warme douche.
quote:
Jaaaa afgelopen twee nachten/dagen waren heftig, awesome en ik ben permanent dronken, stoned, vol van liefde.quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer, vooral met die smilie erbij
Ook goeiemiddag
Nummers vragen is moeilijk.quote:Op zondag 4 november 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Masseren is een ander soort 'sterk' zijn, dat zie je vaak niet aan iemands uiterlijk volgens mij. Anders eventueel wat stretches doen om de spieren op te warmen, dat wil ook nog wel eens helpen.
Klinkt als een heel goed weekendquote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
D
[..]
Jaaaa afgelopen twee nachten/dagen waren heftig, awesome en ik ben permanent dronken, stoned, vol van liefde.
Oeh! Vandaar dat het hier zo stil was.quote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
D
[..]
Jaaaa afgelopen twee nachten/dagen waren heftig, awesome en ik ben permanent dronken, stoned, vol van liefde.
kortom je hebt je uitstekend vermaaktquote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
D
[..]
Gewoon geen big deal van maken, het is maar een telefoonnummer. En als ze dan vraagt waarom, dan zeg je gewoon dat je een keer een afspraak wil maken voor die massage.quote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nummers vragen is moeilijk.
Maar ik ga dan maar even douchen. Moet morgen wel lekker ruiken voor de dokter.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
D
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |