Jou als schoonfamilie?quote:Op maandag 5 november 2012 12:21 schreef Germano het volgende:
[..]
zal het later aan mijn zoon doorgeven, mocht die er komen
En je zou toch verwachten dat mensen van jouw leeftijd toch al wat volwassener zouden reageren.quote:Op maandag 5 november 2012 12:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zelfs ik maak het nog wel eens mee.Al trek ik me er nu minder van aan dan vroeger.
Lekker voor je.quote:
'als'quote:Op maandag 5 november 2012 12:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JupDie worden nog sletteriger als mama.
word jij gepest dan?quote:Op maandag 5 november 2012 12:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zelfs ik maak het nog wel eens mee.Al trek ik me er nu minder van aan dan vroeger.
Oh nee zijn altijd jongeren van 15 ong. Meestal buitenlanders die het grappig vinden een konijn na te doen voor mijn neusquote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En je zou toch verwachten dat mensen van jouw leeftijd toch al wat volwassener zouden reageren.
Konijnen neuken wel veel he..quote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee zijn altijd jongeren van 15 ong. Meestal buitenlanders die het grappig vinden een konijn na te doen voor mijn neus
duh, logischquote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee zijn altijd jongeren van 15 ong. Meestal buitenlanders die het grappig vinden een konijn na te doen voor mijn neus
Bedoel je Tristan misschien?quote:Op maandag 5 november 2012 12:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hoofd komt me soort van bekend voor.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op basisschool heel veel dat ik dik wasquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik zou dit dikke konijntje niet links laten liggen hoorquote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op basisschool heel veel dat ik dik wasmaar in mijn klas zaten alleen meisjes van 2 meter en zo plat als een plank.
En konijn dan.
kijk eens naar de smiley man, doosquote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een typische Limburger.
Waren ze niet gewoon jaloers op je tieten?quote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op basisschool heel veel dat ik dik wasmaar in mijn klas zaten alleen meisjes van 2 meter en zo plat als een plank.
En konijn dan.
ik wil niet met germano geassocieerd wordenquote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een typische Limburger.
ik niet met jou, limbo lamonquote:Op maandag 5 november 2012 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet met germano geassocieerd worden
oh wowquote:
Zijn die groot dan? Pics?quote:Op maandag 5 november 2012 12:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Waren ze niet gewoon jaloers op je tieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |