druppel afwasmiddel op je hand, warmwaterkraan open en de kwast net zo lang in het afwasmiddel rondsoppen tot er niks meer vanaf komt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
dames, hoe maken jullie je kwastje schoon van je gel eyeliner?
Ik ben er nog steeds niet uit wat hou het beste werkt.
Warm water maakt het niet goed schoon, baby shampoo en sopje ook niet.
Handig plekje! Later, als ik ook een 'echt' huis heb, met ruimte enzo, dan lijkt me dat ook wel wat. Ik moet het nu doen met een hoekje bij de wastafel in het hok waar de wasmachine en droger staan en waar het licht niet bepaald ideaal is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zoals beloofd, plaatjes van mijn verfhoek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Like a boss
Brush cleanser van macquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
dames, hoe maken jullie je kwastje schoon van je gel eyeliner?
Ik ben er nog steeds niet uit wat hou het beste werkt.
Warm water maakt het niet goed schoon, baby shampoo en sopje ook niet.
Je kan ook gewoon aan de eetkamertafel gaan zitten toch? Ik zie het probleem nooit zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Handig plekje! Later, als ik ook een 'echt' huis heb, met ruimte enzo, dan lijkt me dat ook wel wat. Ik moet het nu doen met een hoekje bij de wastafel in het hok waar de wasmachine en droger staan en waar het licht niet bepaald ideaal is.
Ja, alleen moet ik dan alle spullen van die ene kamer richting de eetkamer gaan slepen elke dag en weer terug, aangezien ik in de eetkamer geen ruimte meer heb om de spullen daar permanent te stallen. Ook schijnt het felle licht van de lampen boven de tafel ook rechtstreeks de slaapkamer in, waar mijn man op dat moment nog ligt te slapen. Dus daarom is dat een beetje onhandigquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon aan de eetkamertafel gaan zitten toch? Ik zie het probleem nooit zo
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zal dit weekend dan eens laten zien hoeveel makeup zooi ik in een kleine ruimte kan prakken
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zoals beloofd, plaatjes van mijn verfhoek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Like a boss
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik had op kunnen ruimen voor de foto, maar dat vond ik een beetje als jokken
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik had op kunnen ruimen voor de foto, maar dat vond ik een beetje als jokken
nou, van eind oktober tot eind maart is dat om kwart over zeven ver te zoeken helaas, dus ik heb halogeenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Cheerful het volgende:
Dat bloedWel een fijne plek, ik zoek ook altijd het daglicht op.
ja, je studeerkamer!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet nu 2x in de week vroeger opstaan dan m'n vriend, wat betekent dat ik 2x p.w. m'n zooi mee moet sjouwen naar beneden en in het te gelige licht in de badkamer moet opmaken. Nu ben ik dus aan het bedenken of ik geen andere kamer heb waar ik me op kan maken en zulks.
Ja ik denk het wel, maar dan heb ik wel een nieuwe kast nodigquote:
Op naar de Ikea dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, maar dan heb ik wel een nieuwe kast nodig.
Ach, dat valt nog wel mee, als je een hele Expedit boekenkast inclusief deurtjes en manden enzo koopt dan ben je nog veel duurder uitquote:
valt tegen, je betaalt dan voor alles ook zes keer zoveelquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Cheerful het volgende:
Ik kan nu al helemaal fantaseren over mijn beautykast/-tafel en verzameling als ik een baan en een huis hebIk baal ook echt dat ik nog niet weg kan thuis. Voorlopig maar even een babystash...
Hehehehe, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe het andersom, toch nog geen geld voor een eigen huis, dus HOARD alle makeup/nagellak/insert iets.
Alleen geen toffe opbergplaats, het meeste staat op m'n bureau.
Voor 3 euro kan het sowieso weinig faal zijnquote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Deze sunkissed shimmer bronzingpowder net gekocht voor het schokkende bedrag van ¤3,- en hij is mooi en subtiel
[ afbeelding ]
Het is ook niet echt een bronzer eigenlijk, het geeft slechts een gouden shimmer, geen echte kleur (en ik ben heel licht), enorm subtielquote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor 3 euro kan het sowieso weinig faal zijn!
Bronzer heb ik me nog niet aan gewaagd. Ben altijd bang voor het Snooki effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |