Je hebt dan ook al voor jaren geneukt in een paar maanden tijd.quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Freetorun het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat ik mijn libido kwijt ben met 3 a 4x per week zin. Ik ben mijn libido de afgelopen maanden compleet kwijt geraakt, nu heb ik al 3 maanden geen zin
Wat voor buitenlander is je vriend trouwens.quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Freetorun het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat ik mijn libido kwijt ben met 3 a 4x per week zin. Ik ben mijn libido de afgelopen maanden compleet kwijt geraakt, nu heb ik al 3 maanden geen zin
Dat is logisch als iemand je over je limieten heen pusht en er zelfs conflicten over zijn dan is het toch logisch dat je er geen trek meer in hebt.quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Freetorun het volgende:
Mijn vriend is Latin Amerikaans, hij komt uit Chili.quote:Wat voor buitenlander is je vriend trouwens.
Sexdrive icm met pushen verschilt per land
Het is misschien verkeerd overgekomen maar mijn vriend is niet constant aan het pushen, hij heeft gewoon een veel hoger libido. Ik denk dat het gelijk staat met een man die vaker wil dan zijn vrouw en daardoor wat aanstoot geeft. En het is niet zo dat we dagelijks conflicten hebben.quote:Dat is logisch als iemand je over je limieten heen pusht en er zelfs conflicten over zijn dan is het toch logisch dat je er geen trek meer in hebt.
Misschien moet je gewoon accepteren dat je in dat opzicht niet bij elkaar past i.p.v. het probleem bij je zelf te leggen.
Bedankt voor je reactie! (:quote:tja mensen die jong zijn en seks net ontdekken willen meestal wel vaak ja (in mijn ervaring) maar het is geen regel of zo
als dat bij jou niet zo is, dan is dat bij jou dus niet zo
sex is natuurlijk een van de meest persoonlijke dingen die er zijn
dus met persoonlijke voorkeuren (over hoe en wat maar ook over hoe vaak)
zo als ik al zei: het kan van alles zijnquote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef Freetorun het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! (:
Maar is het dan niet raar dat ik minder zin heb ookal is het iets (relatiefs) nieuws? En hoe moet ik het dan oplossen? Als hij het wel zo voelt?
Vrouwen krijgen minder zin bij gebrek, mannen meer. Heb ik een keer gehoord.quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik als vrouw word geiler als ik vaker seks heb. Als ik dus door omstandigheden 3 maanden niet zou neuken, zou mijn zin ook afnemen. Dat je zelfs masturberen niet meer wil, is volgens mij leeftijd. Ik had het pas iets later, maar als alle puber hormonen uit je lijf zijn, is seks ineens niet meer de eerste prioriteit. Lijkt me vrij gezond allemaal.
Verder wat hier boven al staat, als je straks weer bij elkaar bent en je voelt dan nog niets, dan klopt er iets niet. Als je 3 maal in de week wil, mag hij zich gelukkig prijzen. Als je eenmaal in de week wil, moet hij ook niet klagen.
Ik gebruik de pil, maar dit doe ik al zo'n 2 a 3 jaar en het 'gemis' van mijn libido is nog geen 2 a 3 jaar bezig.quote:Gebruik je medicatie? En/of gebruik je de pil?
Ik twijfel er sinds kort inderdaad wel aan, maar dat is pas sinds 1,5 maand, daarvoor had ik dat gevoel helemaal nog niet..quote:En misschien erg confronterend, maar wel vaak oorzaak van "geen libido": is de relatie er nog wel?
Is dat zo? Ik heb een beetje een dubbel gevoel hierbij, als ik dit zo lees denk ik "ja je hebt gelijk" .. Maar aan de andere kant in mn relatie geeft me dat het gevoel dat er iets mis is met mij.quote:Verder wat hier boven al staat, als je straks weer bij elkaar bent en je voelt dan nog niets, dan klopt er iets niet. Als je 3 maal in de week wil, mag hij zich gelukkig prijzen. Als je eenmaal in de week wil, moet hij ook niet klagen.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik als vrouw word geiler als ik vaker seks heb. Als ik dus door omstandigheden 3 maanden niet zou neuken, zou mijn zin ook afnemen. Dat je zelfs masturberen niet meer wil, is volgens mij leeftijd. Ik had het pas iets later, maar als alle puber hormonen uit je lijf zijn, is seks ineens niet meer de eerste prioriteit. Lijkt me vrij gezond allemaal.
Verder wat hier boven al staat, als je straks weer bij elkaar bent en je voelt dan nog niets, dan klopt er iets niet. Als je 3 maal in de week wil, mag hij zich gelukkig prijzen. Als je eenmaal in de week wil, moet hij ook niet klagen.
Niet iedereen heeft een hoog libido, en kijkend naar de gemiddelden is 1 maal per week naar de norm.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:24 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]Wat een slap gelul. Alsof het zon godsgeschenk is, en hij zich gelukkig mag prijzen als ie 3 keer per week seks mag hebben. Ik zou ook gefrustreerd raken als ik, bij gods gratie, 1 keer per week seks 'mag' hebben met mn vriendin. Als je totaal geen zin hebt is er gewoon wat mis mijns inziens en dat gaat geheid voor irritaties zorgen. Misschien als je oud bent en kinderen hebt, maar als je 18 en 20 bent en elkaar ook nog niet vaak ziet, vind ik 3 keer per week echt niet veel. 3 keer per dag is weer het andere uiterste
.
De norm voor 40+ met kinderen misschien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:38 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een hoog libido, en kijkend naar de gemiddelden is 1 maal per week naar de norm.
Hoe je bij gods gratie komt geen idee, beetje frustie omdat je altijd bij die kutwijven belandt die seks als ruilmiddel inzetten?
Je hoeft de boel niet te verdraaien. Het ging hier om het libido van TS. En ja, mannen met een vriendin diedriemaal in de week zin heeft, mogen zich gelukkig prijzen. Het is namelijk niet overal zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
De norm voor 40+ met kinderen misschien.
Wil alleen maar zeggen dat ik het onzin vind dat die vent zich 'gelukkig mag prijzen' als ie 3 keer in de week seks mag hebben met zn vriendin. Dat is toch heel normaal?
En meteen weer persoonlijk worden. Ik heb inderdaad wel eens vergelijkbare situaties gehad, waarbij mn toenmalige vriendin wat stressvolle studieweken had en daardoor geen zin. Dat levert best wel eens irritante situaties op. Maar dat is niks wat je relatie niet aankan, als het goed zit.
TS: Als je elkaar 2 maanden elke dag ziet, en elke dag bij elkaar slaapt snap ik echt wel dat je niet elke dag zin hebt. Dat is niks om je zorgen over te maken. Zou gewoon kijken hoe het is als hij hier is en niet te veel proberen te forceren vanuit jezelf (zo van hoe krijg ik mijn zin terug etc).
Onzin. Ligt aan de persoon.quote:Op zondag 4 november 2012 12:37 schreef Apuleius het volgende:
Ik denk dat ik het gevonden heb!Een paar keer per dag seks zorgt er vanzelf voor dat je er een antipathie tegen gaat kweken. Het is veel te vaak, in een korte periode.
Dat maakt ie zelf wel uitquote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef NitraatPoep het volgende:
Niks gelukkig prijzen. Wie niet meekomt valt af.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Je hoeft de boel niet te verdraaien. Het ging hier om het libido van TS. En ja, mannen met een vriendin diedriemaal in de week zin heeft, mogen zich gelukkig prijzen. Het is namelijk niet overal zo.
3x per dag, 7 dagen in de week. Maar natuurlijk... Een paar maanden op z'n hoogst.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Onzin. Ligt aan de persoon.
Zeker op die leeftijd in zo'n pril iets.
Ze zien elkaar geen 7 dagen in de week. En je nuanceert het zelf al door te zeggen "een paar maanden". De reactie waar ik op reageerde had een iets andere inhoud.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:40 schreef Apuleius het volgende:
[..]
3x per dag, 7 dagen in de week. Maar natuurlijk... Een paar maanden op z'n hoogst.
waarom onzinnig? Gaat het niet om de liefde in de eerste plaats? Kan seks niet worden besproken?quote:Dat je op een zeker moment minder seks zult hebben is normaal. Maar in hoeverre iemand het accepteert is heel persoonlijk. Het is ook enorm onzinnig in een relatie te blijven waarin je seksueel duidelijk niet op 1 lijn zit.
Als we bij elkaar zijn zien we elkaar wél 7 dagen per week.quote:Ze zien elkaar geen 7 dagen in de week. En je nuanceert het zelf al door te zeggen "een paar maanden". De reactie waar ik op reageerde had een iets andere inhoud.
Hoelang blijft iets pril? Onze relatie duurd nu al meer als een jaar..quote:Onzin. Ligt aan de persoon.
Zeker op die leeftijd in zo'n pril iets.
Waarom bespreek je dat dan niet met je vriend in plaats van hier?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Freetorun het volgende:
waarom onzinnig? Gaat het niet om de liefde in de eerste plaats? Kan seks niet worden besproken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |