Whahaha, ok Mohammed.quote:Op zondag 4 november 2012 16:42 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat was een paniekreactie omdat hij bang was voor de relatie met zijn sponsors.
Gelukkig kwam hij tot inkeer en biechte zijn aandeel op
Doe anders nog een paar youtube's ik hou er wel vanquote:
Het is duidelijk waar jouw sympathie ligt. Die deel ik niet, maar ook dat was vast al wel duidelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 16:42 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat was een paniekreactie omdat hij bang was voor de relatie met zijn sponsors.
Gelukkig kwam hij tot inkeer en biechte zijn aandeel op
Twee vechtsporters die erop los slaan en er is geen sprake van telastelegging van zware mishandeling maar een handgemeen, en de huisvredebreuk wordt hen zwaar aangerekend? Merkwaardig verhaal, zeker voor iemand die geen enkele zelfbeheersing heeft en in een doldrieste vechtmachine verandert als hij eenmaal een klap geeft.quote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ongecheckt verhaal: kind is geslagen.
Bewezen verhaal: badr en co dringen woning binnen en slaan erop los.
Nou ben ik toch even benieuwd. Is het wel bewezen dan dat het kind geslagen was? En is het niet bewezen dan dat hij met een handlanger een huis is binnengedrongen en de bewoner heeft mishandeld?quote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon echt een hekel aan feiten of niet?
De rechter zal je input vast waarderen. Hij zal ook wel de Telegraaf lezen of zoquote:
Feiten zoals dat hij daarvoor veroordeeld is en toegegeven heeft Everink geslagen te hebben bedoel je? Want daar heb jij nogal een hekel aan geloof ik.quote:Jij hebt gewoon echt een hekel aan feiten of niet?
Ws weet het beter want hij vind het een merkwaardig verhaal.quote:Op zondag 4 november 2012 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ben ik toch even benieuwd. Is het wel bewezen dan dat het kind geslagen was? En is het niet bewezen dan dat hij met een handlanger een huis is binnengedrongen en de bewoner heeft mishandeld?
En toch schuilt m.i. nu juist het grootste gevaar in het volksgericht en de mediahetze zoals deze reeds nu al heeft plaatsgevonden.quote:
Ik zei eerder al dat het helemaal geen slimme tactiek van hem is om alleen een minimaal aandeel op te biechten en daarmee de zaak zolang te laten voortslepen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is duidelijk waar jouw sympathie ligt. Die deel ik niet, maar ook dat was vast al wel duidelijk.
Ik ben benieuwd of jij écht denkt dat die "corrigerende tik met vlakke hand" de waarheid is.
Met vermoedens kun je iemand niet veroordelen, ik weet het. Maar ik vermoed dat deze lafaard nog steeds liegt dat hij barst en inzet op het meest minimale aandeel waar hij nog mee weg kan komen.
Misschien in een andere zaak, maar niet in deze want daarvoor is het niet relevant. Indien het kind geslagen is dan rechtvaardigt dit de huisvredebreuk en de mishandeling geenszins.quote:Op zondag 4 november 2012 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ben ik toch even benieuwd. Is het wel bewezen dan dat het kind geslagen was?
Een handlanger nog wel, geen idee hoe de gezagsverhouding tussen beide lag. Het gaat erom dat hij ervan maakt dat ze er op los geslagen hebben, terwijl 2 vechtsporters die erop los slaan niet snel tot resultaat zullen hebben dat er van een handgemeen wordt gesproken, eenvoudige mishandeling te laste wordt gelegd en vooral de huisvredebreuk zwaar aangerekend wordt.quote:En is het niet bewezen dan dat hij met een handlanger een huis is binnengedrongen en de bewoner heeft mishandeld?
Bedoel je met "straatschoffies" jongeren die voorbijgangers molesteren., beroven etc? Dat vind ik geen "schoffies" maar criminelen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
En toch schuilt m.i. nu juist het grootste gevaar in het volksgericht en de mediahetze zoals deze reeds nu al heeft plaatsgevonden.
Laten we weer eens wat hypotetische stellingen in nemen:
Badr is volkomen schuldig.
Badr Hari is verder ongeacht of hij nu goed of slecht is sowieso een rolmodel voor een groot deel van de straatschoffies waar wij zo'n last van hebben.
Het onderzoeksteam alsook de telegraaf alsook de gemiddelde burger heeft vrij hoog ingezet op basis van m.i. summier bewijs. Dit geeft een signaal af naar de straatschoffies n.l. het maakt niet uit wat je gedaan hebt genaaid wordt je toch.
Nu komt er een verdediging die het vrij goed doet en die ervoor zorgt dat de rechter een stuk milder zal zijn in zijn oordeel en straftoewijzing dan het OM wil ondanks dat Badr schuldig is!
Wat denk je dat dat voor effect zal hebben op zowel de gemiddelde burger als op de straatschoffies ?
Dus er is niet geslagen?quote:Op zondag 4 november 2012 17:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien in een andere zaak, maar niet in deze want daarvoor is het niet relevant. Indien het kind geslagen is dan rechtvaardigt dit de huisvredebreuk en de mishandeling geenszins.
[..]
Een handlanger nog wel, geen idee hoe de gezagsverhouding tussen beide lag. Het gaat erom dat hij ervan maakt dat ze er op los geslagen hebben, terwijl 2 vechtsporters die erop los slaan niet snel tot resultaat zullen hebben dat er van een handgemeen wordt gesproken, eenvoudige mishandeling te laste wordt gelegd en vooral de huisvredebreuk zwaar aangerekend wordt.
Oh , daar krijgen we het eergevoel weer.quote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik zei eerder al dat het helemaal geen slimme tactiek van hem is om alleen een minimaal aandeel op te biechten en daarmee de zaak zolang te laten voortslepen.
Hij zal ook door zijn advocaat geadviseerd over het in vereniging plegen.
Maar hij blijft zeggen dat hij niet veroordeeld wil worden op iets wat hij niet gedaan heeft, dat kan zijn eergevoel zijn waar hij zichzelf mee benadeeld.
Daar heb je haar ook weerquote:Op zondag 4 november 2012 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh , daar krijgen we het eergevoel weer.
Ik vind het nogal uitmaken of je iemand een klap geeft, of zo toetakelt als die Everink is overkomen. Dan ben ik benieuwd naar de rol van Hari, die Ferhat, die neger met die paardenstaart en een eventuele vierde.quote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Feiten zoals dat hij daarvoor veroordeeld is en toegegeven heeft Everink geslagen te hebben bedoel je? Want daar heb jij nogal een hekel aan geloof ik.
Nog maar een keer dan voor de allertraagsten van begrip:quote:Op zondag 4 november 2012 17:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus er is niet geslagen?
Summier? Badr is een criminele schoft en komt al jaren met zijn misdragingen weg. Ik wens zijn supporters hier allen eens een confrontatie met hem toe.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
En toch schuilt m.i. nu juist het grootste gevaar in het volksgericht en de mediahetze zoals deze reeds nu al heeft plaatsgevonden.
Laten we weer eens wat hypotetische stellingen in nemen:
Badr is volkomen schuldig.
Badr Hari is verder ongeacht of hij nu goed of slecht is sowieso een rolmodel voor een groot deel van de straatschoffies waar wij zo'n last van hebben.
Het onderzoeksteam alsook de telegraaf alsook de gemiddelde burger heeft vrij hoog ingezet op basis van m.i. summier bewijs. Dit geeft een signaal af naar de straatschoffies n.l. het maakt niet uit wat je gedaan hebt genaaid wordt je toch.
Nu komt er een verdediging die het vrij goed doet en die ervoor zorgt dat de rechter een stuk milder zal zijn in zijn oordeel en straftoewijzing dan het OM wil ondanks dat Badr schuldig is!
Wat denk je dat dat voor effect zal hebben op zowel de gemiddelde burger als op de straatschoffies ?
Je snapt het zoals gewoonlijk weer niet. Autisme is a bitch.quote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan voor de allertraagsten van begrip:
http://www.encyclo.nl/begrip/dus
Ja die bedoel ik ermee.quote:Op zondag 4 november 2012 17:01 schreef Gert het volgende:
Bedoel je met "straatschoffies" jongeren die voorbijgangers molesteren., beroven etc? Dat vind ik geen "schoffies" maar criminelen. Ik denk dat het beste signaal dat afgegeven kan worden een veroordeling op basis van het geleverde bewijs is.Is dat bewijs summier, dan zal de straf minder hoog uitvallen dan velen wensen. Toch heb ik dat 100x liever dan dat hij een zware straf zou krijgen zonder afdoende bewijs.
handlanger, zelfst.naamw. (m.)quote:Op zondag 4 november 2012 17:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien in een andere zaak, maar niet in deze want daarvoor is het niet relevant. Indien het kind geslagen is dan rechtvaardigt dit de huisvredebreuk en de mishandeling geenszins.
[..]
Een handlanger nog wel, geen idee hoe de gezagsverhouding tussen beide lag. Het gaat erom dat hij ervan maakt dat ze er op los geslagen hebben, terwijl 2 vechtsporters die erop los slaan niet snel tot resultaat zullen hebben dat er van een handgemeen wordt gesproken, eenvoudige mishandeling te laste wordt gelegd en vooral de huisvredebreuk zwaar aangerekend wordt.
Vergeet je niet dat het wat mij betreft vooralsnog om een hypothese gaatquote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Summier? Badr is een criminele schoft en komt al jaren met zijn misdragingen weg. Ik wens zijn supporters hier allen eens een confrontatie met hem toe.
Dus omdat crimineel Hari nu vervolgd wordt en dat in de krant stond gaan andere criminelen zich nog crimineler gedragen? Wat een wonderlijke conclusie.quote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ermee.
En ik denk dat als mijn angst bewaarheid wordt het alleen nog maar meer uitnodigd voor de "criminelen" om zich te misdragen. En dat onze brave burgertjes een dusdanig gevoel van onmacht en verontwaardiging zullen voelen dat dat weer een platform biedt voor een evt nieuwe G Wilders.
Ik weet niet wat dat voor een ander betekent maar ik zit er iig niet op te wachten. En dat alleen maar door de ijdelheid van enkele opsporingsambtenaren en wat mediageile exagenten zoals JvdH.
Had dan gewoon direct ingezet op wat er bewezen kon worden.
Je leest dan ook niet goed.quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dus omdat crimineel Hari nu vervolgd wordt en dat in de krant stond gaan andere criminelen zich nog crimineler gedragen? Wat een wonderlijke conclusie.
Ik denk eerder dat, áls er al een effect zal zijn, dit is dat deze exposure er voor zorgt dat toekomstige potentiële daders een paar seconden langer nadenken voordat ze er op los rammen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ermee.
En ik denk dat als mijn angst bewaarheid wordt het alleen nog maar meer uitnodigd voor de "criminelen" om zich te misdragen. En dat onze brave burgertjes een dusdanig gevoel van onmacht en verontwaardiging zullen voelen dat dat weer een platform biedt voor een evt nieuwe G Wilders.
Ik weet niet wat dat voor een ander betekent maar ik zit er iig niet op te wachten. En dat alleen maar door de ijdelheid van enkele opsporingsambtenaren en wat mediageile exagenten zoals JvdH.
Had dan gewoon direct ingezet op wat er bewezen kon worden.
Om in 99 procent geen zware straffen te eisen...quote:Op zondag 4 november 2012 17:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je leest dan ook niet goed.
Mijn conclusie zou zijn dat wanneer je zegt Badr aan de hoogste boom op te willen knopen vanwege het hem ten laste gelegde en je er verolgens niet meer van kan maken dan een taakstraf dat dat maakt dat het gezaghebbende orgaan in nederland nog meer aan gezag inboet dan het al reeds heeft gedaan. En dat dat zich o.a zal/kan uiten in de 2 reacties zoals ik heb beschreven.
Overigens zijn er sowieso goede argumenten te vinden om uberhaupt geen zware straffen te willen eisen in 99 % van de strafrechtzaken maar dat is weer een hele andere discussie op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |