abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119212637
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

los van het slappe plastic, waarom zou je elke dag de clippen eraf halen? :?
Euh om poep te scheppen :? Door het deurtje heen vind ik niet handig, die van ons graven goed en de bak is vrij diep.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 20:18:27 ]
  woensdag 14 november 2012 @ 20:21:29 #77
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119212824
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Je kat geeft het wel aan...als je één van de twee geproduceerde onderdelen naast de bak vindt. :') Hier hebben ze 3 grote bakken en 6 kleine bakjes (achter een loze ruimte achter de verwarming(zonder gaan ze er ook zitten :X ) maar nog zien de 2 heren en de dame kans om ernaat te zitten als er wat in de bak ligt maar de anderen nog schoon zijn en ik verschoon zo'n beetje 4-5 per dag _O- (uitscheppen) maar dat kan ook een beetje aan hun hoge leeftijd vinden....iets met dementie. :P
9 kattenbakken 4 a 5 keer per dag verschonen?

Nu begrijp ik wel waarom kattenliefhebbers zich voornamer voelen dan hondenbezitters.
Ik hou van beide dieren maar die katten van nu zijn kennelijk ook niet meer wat ze geweest zijn.
9 kattenbakken. Pfffw.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119212985
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef Staal het volgende:

[..]

9 kattenbakken 4 a 5 keer per dag verschonen?

Nu begrijp ik wel waarom kattenliefhebbers zich voornamer voelen dan hondenbezitters.
Ik hou van beide dieren maar die katten van nu zijn kennelijk ook niet meer wat ze geweest zijn.
9 kattenbakken. Pfffw.

Omstandigheden buiten mij en de katten om dat het nu zo vaak gebeurt ;) want vaak is het alleen één plasje wat er op te ruimen is en zijn de andere bakken brandschoon :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 14 november 2012 @ 21:14:14 #79
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119215527
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef trovey het volgende:

[..]

Omstandigheden buiten mij en de katten om dat het nu zo vaak gebeurt ;) want vaak is het alleen één plasje wat er op te ruimen is en zijn de andere bakken brandschoon :')
Je schreef ook al oudjes te hebben en dement. Dat is ook wel extra zorg natuurlijk.
Heb je foto's van ze? Ik vond het stiekem wel heel erg jammer dat we na een maand of twee de eigenaren hebben gevonden van onze aanloopkat. Maar ja, het is niet anders.

Ons hondje is de elfde november veertien jaar geworden. Heeft kanker en dus moeten we maar zien hoe lang ze nog vrolijk is. Maar vanwege de band die toch anders is met een hond (net een peuter) wil ik er geen meer. Daarna maar eens naar het asiel. Cru en hoop dat het nog lang duurt.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119219045
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Euh om poep te scheppen :? Door het deurtje heen vind ik niet handig, die van ons graven goed en de bak is vrij diep.
Nou ja zo logisch vind ik dat niet, er wordt buiten mij door nog iemand genoemd dat het zo gedaan wordt dus niet zo raar dat ik het nogmaals vraag lijkt me? :) Succes met je geboorde bak iig ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 22:20:02 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_119219545
Ik haal ook altijd de kap van de bak hoor :o Mijn bakken zijn veel te diep om dat door de opening te doen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_119254451
Mijne ook, en ik vind het niet fris op met mn hoofd half in die bak door het deurtje te moeten om erbij te kunnen :P
pi_119258740
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Staal het volgende:

[..]

Je schreef ook al oudjes te hebben en dement. Dat is ook wel extra zorg natuurlijk.
Heb je foto's van ze? Ik vond het stiekem wel heel erg jammer dat we na een maand of twee de eigenaren hebben gevonden van onze aanloopkat. Maar ja, het is niet anders.

Ons hondje is de elfde november veertien jaar geworden. Heeft kanker en dus moeten we maar zien hoe lang ze nog vrolijk is. Maar vanwege de band die toch anders is met een hond (net een peuter) wil ik er geen meer. Daarna maar eens naar het asiel. Cru en hoop dat het nog lang duurt.
PM. :P Photobucket bokt. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')