abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118792357
Ik heb wat advies/meningen nodig.

Toen ik 14 was leerde ik C kennen, hij werd mijn beste vriend en iets later mijn vriend. We waren vrijwel altijd samen, en hadden het enorm leuk samen. Helaas ging het na 11 maanden uit, geen idee meer waarom.. ik kreeg een nieuw vriendje maar dit liep na 2 weken al stuk. C had ik al zo'n 1,5 jaar niet gesproken maar daar was het contact opeens weer. We trokken ineens weer veel met elkaar op gewoon als vrienden. We kregen zelfs een enorme ruzie, we negeerde elkaar vrijwel compleet maar waren toch samen iets leuks aan het doen. Wegens omstandigheden is C toen zo'n 6 maanden buiten bereik gevallen. We hadden contact met elkaar dmv geschreven brieven, die ik nog steeds heb. Ik miste hem enorm en dacht elke avond, als ik wakker word is hij toch maar helaas. Toen hij na 6 maanden weer terug was, kregen we weer een relatie maar deze liep na 8 maanden stuk omdat we geen tijd voor elkaar wilde maken (net op een nieuweschool enz enz) Uiteindelijk hebben we elkaar ongeveer 1,5 jaar niet gezien en vrijwel niet gesproken. In die tijd hebben we beide verschillende relaties gehad maar die liepen stuk.

Uiteindelijk vonden we elkaar weer en hebben we zo'n 3 maanden gedate (haha) en toen kregen we weer een relatie. Deze duurde 3 jaar maar liep stuk omdat C behoorlijk egoïstisch was, mij mee uit eten nemen en na het eten de rekening delen ;') als voorbeeld. Zijn moeder mij terroriseerde en hij dat niet zag, zelfs niet als hij er met zijn neus bovenop stond. Hij te makkelijk in het leven stond mama doet alles, moederskindje. Zo mocht hij zijn eigen geld niet eens beheren, en wist hij niet eens hoe internet bankieren werkt. Uiteindelijk heb ik hem erop aangedrongen om dit te gaan leren, omdat ik het nogal beu was als we bv weer eens bij een tankstation stonden zonder geld en hij weer eerst moeders moest bellen om geld van zijn spaarrekening over te schrijven naar zijn gewone rekening... Ondertussen weer C hoe internet bankieren werkt, maar of hij zijn eigen geld beheert weet ik niet.

In die 3 jaar tijd ben ik ook opmezelf gaan wonen, C wilde nog niet uit huis want daar was hij nog niet aan toe. Schoonmams was bang dat C toch bij me in zou trekken, en verwende hem dus nog meer dan voorheen.

Ondertussen zijn we weer 1,5 jaar verder heb ik diverse dates gehad, die op niets uitliepen. Maar in die 1,5 jaar tijd miste ik hem enorm. Ik had C 1 jaar niet gezien of gesproken. Sinds 5 maanden spreken we elkaar weer via whatsapp Niet echt met regelmaat, dan whatappen we de hele avond of een week en dan is het weer 3 weken stil enz. In die tijd heeft hij me oa ook verteld dat hij naar me had moeten luisteren wat betreft zijn moeder. Want andere mensen (zijn vrienden + neefjes ed) hadden wel gezien dat zijn moeder mij terroriseerde. Ook vertelde hij me dat hij spijt heeft van hoe alles is gelopen en dat hij beter naar me had kunnen luisteren. Heb diverse malen een pauze voorgesteld maar dat wilde hij niet hij wilde elke dag bij mij zijn, met resultaat dat het stuk liep. Maar sinds 2-3 weken spreken we elkaar nu weer dagelijks, we vertellen echt alles aan elkaar. Hij heeft me oa verteld dat hij niemand anders dan mij wil en zelfs tot zijn 40ste op mij wil blijven wachten, maar ik ben hier niet op in gegaan. Ik had dit graag gewild maar mijn gevoel zegt JAA, maar mijn verstand zegt NEE/TWIJFEL want waarom zou het voor de 4e keer wel lukken ? en heb ik wel weer zin in een terroriserende schoonmoeder.

Kortom in die 10 jaar tijd hebben we elkaar voor de lelijkste dingen uitgemaakt, en elkaar wel kunnen vermoorden. We hebben elkaar nooit echt los kunnen laten, en we komen toch elke keer weer bij elkaar terug. We hebben een typische liefde/haat relatie, en in al die jaren ben ik toch van hem blijven houden (ookal was ik met iemand anders, C was toch nog in mijn gedachte)

Moet ik toch weer met hem gaan date, en mijn gevoel volgen of mijn verstand volgen en hopen dat 'dat ik hem mis' nog ooit overgaat ? Ik ben ondertussen bijna 25 en wil me toch wel eens gaan settelen ;)

(sorry voor de rare zinsopbouw her en der, en het vrij ingewikkelde verhaal. Mja het is nou eenmaal ook een erg vreemde en ingewikkelde 'relatie. En ik zal vast en zeker wel wat belangrijke punten zijn vergeten)
-
pi_118792821
Damn dat klinkt als de situatie met mijn ex, maar die had/heeft borderline en ik ben uiteindelijk gigantisch blij dat ik écht van hem af ben. Want ja, als we samen waren hield hij de ene dag van me en op de andere kon ik doodvallen, en als het uit was - en ik iemand anders leuk vond - stond hij meteen weer op de stoep dat hij me terugwou, heel manipulatief en dat zo 5 jaar lang, brrrr.

TS, ik zou hem gewoon lekker links laten liggen en op zoek gaan naar een jongen waarmee het wél goed gaat. M.a.w. geen contact meer met C, hoe moeilijk dat ook is.
pi_118793045
Misschien ook handig om te weten, hij is 1,5 jaar jonger als mij ;) + ik woon op mezelf en hij bij zijn ouders..

Manipulatief is hij overigens totaal niet. En hij wilde eigelijk altijd bij me zijn, daarom wilde hij ook geen pauze..
-
  zondag 4 november 2012 @ 00:07:23 #4
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_118793341
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:43 schreef Jenniferr het volgende:
Deze duurde 3 jaar maar liep stuk omdat C behoorlijk egoïstisch was, mij mee uit eten nemen en na het eten de rekening delen ;')
Ik stopte met lezen. Wat een slechte troll :Z
Ok stelletje hokboeren
  zondag 4 november 2012 @ 00:26:17 #5
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118794124
Push and pull, de aantrekkingskracht is er gewoon en zal er altijd zijn, vooral als jullie elkaar zoveel blijven spreken en persoonlijke dingen met elkaar blijven delen.

Bedenk goed wat je wilt. Je hebt de vorige drie keer ook naar je gevoel geluisterd, hoe heeft dat uiteindelijk uitgepakt? ;)

Juist.

Soms is het niet verkeerd om juist je verstand te volgen, ook al doet dat zeer. Mocht je daarvoor kiezen, is het sowieso verstandig om het contact met hem helemaal te verbreken. Anders zal de situatie waarschijnlijk nooit veranderen. Succes met je keuze TS! :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_118794446
Luister naar je gevoel, de afgelopen 10 jaar heeft dat je veel geholpen! En geef elkaar nog een kans, voor de tigste keer!
pi_118794651
Misschien dat ie ondertussen wat volwassener is geworden ? Hij is nu wel aan het kijken voor een koophuis vertelde die..
-
pi_118795523
Ja, ik denk dat jullie naar elkaar toe gegroeid zijn! Dit keer moet het wel lukken!
pi_118798277
Het is in al die tijd nooit echt iets geworden, dus denk ik niet dat het nu wel gaat werken. Bepaalde zinnen uit jouw post doen bij mij ook twijfels rijzen. Zoals het eten, de 1,5 jaar dat het niets is geworden met daten en nog een paar dingen. Er zijn maar weinig mensen waarbij de relatie nog te redden is bij een haat/liefde relatie, als je eenmaal uit elkaar bent gegaan. Natuurlijk alle succes gewenst van mij. ^O^
  zondag 4 november 2012 @ 10:08:50 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118799267
Waarom niet proberen? Stel jezelf als ultimatum dat je binnen een jaar wil samenwonen. Een jaartje van je leven ga je echt niet kapot aan.
Resistance is futile.
  zondag 4 november 2012 @ 10:09:47 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118799281
Oh, de rekening delen na een etentje is vrij normaal.
Resistance is futile.
  zondag 4 november 2012 @ 10:17:57 #12
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118799369
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 10:09 schreef Seven. het volgende:
Als ik tegen iemand zeg: "Ik neem je mee uit eten" staat dat gelijk aan "Ik trakteer". Dus dat snap ik ergens wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 4 november 2012 @ 12:47:38 #13
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_118802664
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 01:02 schreef zarGon het volgende:
Ja, ik denk dat jullie naar elkaar toe gegroeid zijn! Dit keer moet het wel lukken!
Ik denk het ook. Een sprookje is het. Lang leve de enige echte ware liefde. O+
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_118833367
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 07:17 schreef Apuleius het volgende:
Het is in al die tijd nooit echt iets geworden, dus denk ik niet dat het nu wel gaat werken. Bepaalde zinnen uit jouw post doen bij mij ook twijfels rijzen. Zoals het eten, de 1,5 jaar dat het niets is geworden met daten en nog een paar dingen. Er zijn maar weinig mensen waarbij de relatie nog te redden is bij een haat/liefde relatie, als je eenmaal uit elkaar bent gegaan. Natuurlijk alle succes gewenst van mij. ^O^
Dat daten was wel met andere he,, niet met C

quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 10:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Als ik tegen iemand zeg: "Ik neem je mee uit eten" staat dat gelijk aan "Ik trakteer". Dus dat snap ik ergens wel.
Ja idd.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:47 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Een sprookje is het. Lang leve de enige echte ware liefde. O+
Nou zo'n sprookje is het niet, als het op schoonmoeders aankomt :P
-
  maandag 5 november 2012 @ 10:14:08 #15
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_118839195
Volgens mij knapte je vooral af op de onvolwassenheid van C. De vraag is of dit veranderd is. In 10 jaar tijd mag je aannemen dat iemand volwassener en onafhankelijker wordt. Het lijkt mij dus dat C op dit punt vooral voortgang moet hebben gemaakt. Als ie nog thuis woont onder de invloed van zn moeder en zn eigen geld niet beheert, dan vraag ik me af of hij jou kan geven wat je wilt m.b.t. settelen en samen iets opbouwen.

Het zou voor mij toch een vereiste zijn dat iemand als C daadwerkelijk zelf stappen heeft ondernomen om te ontplooien en zn eigen weg te gaan. Anders heb je straks iets met dezelfde C als drie jaar terug.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  maandag 5 november 2012 @ 10:26:53 #16
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118839500
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:43 schreef Jenniferr het volgende:
Moet ik toch weer met hem gaan date, en mijn gevoel volgen of mijn verstand volgen en hopen dat 'dat ik hem mis' nog ooit overgaat ? Ik ben ondertussen bijna 25 en wil me toch wel eens gaan settelen ;)
Denk je dat je je met hem kunt settelen?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118840935
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:14 schreef VaLkyRie het volgende:
Volgens mij knapte je vooral af op de onvolwassenheid van C. De vraag is of dit veranderd is. In 10 jaar tijd mag je aannemen dat iemand volwassener en onafhankelijker wordt. Het lijkt mij dus dat C op dit punt vooral voortgang moet hebben gemaakt. Als ie nog thuis woont onder de invloed van zn moeder en zn eigen geld niet beheert, dan vraag ik me af of hij jou kan geven wat je wilt m.b.t. settelen en samen iets opbouwen.

Het zou voor mij toch een vereiste zijn dat iemand als C daadwerkelijk zelf stappen heeft ondernomen om te ontplooien en zn eigen weg te gaan. Anders heb je straks iets met dezelfde C als drie jaar terug.
Dat is dus ook waar ik bang voor ben. Ik weet wel dat hij ondertussen uit huis wil, en inschreven staat voor een huis. Maar dat schiet hier niet echt op, minimale wachttijd voor een huis is +-4 jaar. Kopen zou hij ook wel willen maar dat lukt niet van hem salaris alleen. Of hij zijn eigen geldzaken beheert is voor mij ook een vraag.

Ik ben idd afgeknapt op zijn onvolwassenheid.

Hij vertelde me gister wel, dat ie op me bleef wachten, ookal zou hij moeten wachten tot zijn 40ste ;') hahaha!

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Denk je dat je je met hem kunt settelen?
Hmzs goede vraag..
-
  maandag 5 november 2012 @ 11:26:32 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118841216
Je lijkt een man en in je profiel staat dat ook. Je usernaam is van een vrouw. En dan dit

quote:
Deze duurde 3 jaar maar liep stuk omdat C behoorlijk egoïstisch was, mij mee uit eten nemen en na het eten de rekening delen ;') als voorbeeld.
Het zal wel
we dan
  maandag 5 november 2012 @ 11:45:44 #19
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118841850
Persoonlijk zou ik mijn gevoel volgen.
Anders blijf je toch maar met hem bezig in je hoofd, misschien ook wel bij toekomstige relaties.
Wellicht is hij nu wel wat meer volwassen en heeft hij geleerd van het verleden.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 5 november 2012 @ 11:51:52 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118842045
ook je gevoel doe je met je verstand natuurlijk want met je hart kun je niet denken... de keuze is meer rationeel vs irrationeel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_118842279
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je lijkt een man en in je profiel staat dat ook. Je usernaam is van een vrouw. En dan dit

[..]

Het zal wel
Wanneer je een account aanmaakt, staat het geslacht op 'onbekend'. Als je na het inloggen iets wijzigt in de instellingen (zoals je wachtwoord), wordt het geslacht automatisch naar 'man' veranderd.

Over dat etentje heeft ze in één van de reacties iets over gepost.
pi_118842280
quote:
Advies gevraagd: Naar je verstand of je gevoel luisteren ?
Mbt het kopen van een auto: altijd, maar dan ook echt ALTIJD(!!!!) naar je gevoel luisteren.

Auto's kopen doe je niet met je verstand.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_118874713
Sorry ik ben idd gewoon een vrouw haha.

Even een enorme afknapper, hebben elkaar net weer toegevoegd op facebook. En wat zie ik, rond de 200 fotos die ik heb gemaakt op zijn facebook staan. Op de fotos stond een copyright, deze is eraf geknipt en geen naamsvermelding oid erbij.

(ik ben hobby fotografe)

Ik vroeg hem waarom hij mijn fotos heeft gejat en de copyright eraf heeft gehaald, enigste antwoord was 'je bent toch niet boos, sorry. Ik zei hem dat ik hier niet gediend van ben, en dat ie mijn naam er mooi bij mag gaan vermelden.

Dit is voor mij dus een ENORME afknapper, ookal heeft hij die fotos er precies 1 jaar geleden opgezet.
-
pi_118874827
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 11:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Mbt het kopen van een auto: altijd, maar dan ook echt ALTIJD(!!!!) naar je gevoel luisteren.

Auto's kopen doe je niet met je verstand.

:)
Als is soms naar je verstand luisteren met een auto ook wel verstandig :x
-
pi_118876140
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 10:09 schreef Seven. het volgende:
Mwah, als ik je mee uit eten neem verwacht ik niet dat jij de helft betaald. Noem het ouderwets, maar ik trakteer dan immers...
pi_118908848
Ik denk dat ik beter nog 10 jaar met hem kan wachten ;) Kortom volgensmij word hij nooit volwassen :')

Hij kwam er nu achter dat hij alleen geen huis kan kopen. Dus ik vroeg hem naar zijn inschrijving bij de woningbouw op welke plek hij daar stond. Zegt ie ik kan daar niet inloggen want ik ben mn wachtwoord al ff kwijt... Opvragen is blijkbaar te veel werk, kortom die woont over 10 jaar nog steeds bij moeders..
-
  woensdag 7 november 2012 @ 12:10:10 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_118930529
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Mwah, als ik je mee uit eten neem verwacht ik niet dat jij de helft betaald. Noem het ouderwets, maar ik trakteer dan immers...
Same here.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_119039688
Oke problem solved, ben er helemaal klaar mee.

Had C weer toegevoegd op facebook, dag later accepteerde hij mij. Die dag daarna kreeg hij vragen van moeders (geen idee wat ze allemaal heeft gevraagd) en verwijderde hij me weer van facebook. Heb gevraagd waarom maar ik krijg niet echt een duidelijk antwoord.

Kortom ik ben er klaar mee. Er lopen vast en zeker nog meerdere leuke jongens op deze aardkloot rond ;)
-
pi_119039764
Ideetje misschien is hij het hele drama om alles heen ook zat en denkt die nou dit gaat het niet worden en kiest die eieren voor zijn geld .
pi_119039875
Kortom hij blijft maar lekker bij moeders wonen totdat ie bejaard is ;)
-
pi_119039883
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef Jenniferr het volgende:
Had C weer toegevoegd op facebook, dag later accepteerde hij mij. Die dag daarna kreeg hij vragen van moeders (geen idee wat ze allemaal heeft gevraagd) en verwijderde hij me weer van facebook. Heb gevraagd waarom maar ik krijg niet echt een duidelijk antwoord.
_O-!!!
pi_119040144
Hij kruipt maar lekker bij moeders in haar kont. Ik ben er iig klaar mee ~:)
-
pi_119040336
Hmmm , jij neemt steeds contact voorhand al wetende dat het een drama word. Misschien gedacht jij niet de enige bent die weleens moe is van het drama maar hij ook.
En waarom ga je vragen waarom iemand je facebook veranderd ??? Mensen verwijderen wel meer anderen van hun facebook , dan denk ik ok dan niet en richt me wel op andere mensen.

Ik denk dat je er nog niet klaar mee bent maar dat je trots gekrenkt is.
pi_119040865
Dat zoiezo ik verwijder ook mensen van mijn Facebook, maar niet omdat mijn moeder dat wil. Zijn moeder haat mij, en wil ook absoluut dat C geen contact met mij heeft..

De 2 punten waarin de relatie is stuk gelopen is dat hij te onvolwassen was/is en zijn moeder...
-
pi_119041168
Als je dat allang weet waarom blijf je dan proberen ?? Hij gaat niet magisch voor jou kiezen maar kiest gewoon voor zijn moeder , wat ik ergens niet zo heel raar vind . Je hebt het al meerdere keren geprobeerd en dat punt blijft niet veranderen dan weet je toch al genoeg.

En ik denk heel eerlijk dat het niet de moeder alleen is , maar dat het al meerdere keren uit is gegaan omdat je zelf er bepaalde ideeen bij hebt en steeds uitmaakt.
Zie het als een steen waar je steeds tegen aan loopt eerst paar keren doet het zeer en op een gegeven moment ga je het ook uit de weg uit zelfbescherming.

Ik denk dat die jongen al vaak genoeg gedumpt is door je en dat niet nog een keer wil en schijnbaar kiest voor niet antwoorden omdat die het contact niet meer wil.
pi_119042738
Nou het kon zijn dat C volwassener was geworden. Zijn moeder legt oa zijn kleding nog elke ochtend klaar, hij is 23 geen 3..

Zijn moeder is die jaren echt een kreng naar mij toe geweest. Ze vind mij te min voor C omdat ik uit een (volgens haar) mindere wijk kom, mijn ouders geen koophuis hebben, in een opel rijden enz enz. Als ze nou rijk waren oke dan kan ik het enigzins begrijpen maar ze zijn alles behalve rijk.

Zijn moeder heef regelmatig tegen mij gezegt 'Oh gelukkig, je gaat eindelijk naar huis. en dat bedoelde niet sarcastisch. Met kerst zat ik tegenover haar, en werd ik constant tegen mn schenen aangeschopt. Een sorry zat er niet in, dag erna zat ik met diverse blauwe plekken. Dit zijn enkele voorvallen, ik kan een heel boek schrijven over dit soort gevallen...

Toen ze hoorde dat ik opmezelf ging wonen hoorde ik dagelijks als ik bij hun over de vloer kwam. Oh C gaat toch niet met jou samenwonen want ik kook toch beter als jij, en ik leg elke ochtend zijn kleding klaar, en maak elke dag zijn brood enz enz..

Ik had gehoopt&gedacht dat hij misschien na 1,5 jaar wat volwassener was geworden en iets meer op eigen benen was gaan staan. Vooral omdat hij me vertelde dat hij ook inzag dat zijn moeder een kreng naar mij toe was geweest. Maar helaas hij vind het blijkbaar belangrijker dat zijn moeder nog alle ochtend zijn brood smeert en kleding klaarlegt, ipv dat hij zelf eens iets gaat leren en volwassen word.
-
pi_119044317
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:13 schreef Jenniferr het volgende:
Nou het kon zijn dat C volwassener was geworden. Zijn moeder legt oa zijn kleding nog elke ochtend klaar, hij is 23 geen 3..

Zijn moeder is die jaren echt een kreng naar mij toe geweest. Ze vind mij te min voor C omdat ik uit een (volgens haar) mindere wijk kom, mijn ouders geen koophuis hebben, in een opel rijden enz enz. Als ze nou rijk waren oke dan kan ik het enigzins begrijpen maar ze zijn alles behalve rijk.

Zijn moeder heef regelmatig tegen mij gezegt 'Oh gelukkig, je gaat eindelijk naar huis. en dat bedoelde niet sarcastisch. Met kerst zat ik tegenover haar, en werd ik constant tegen mn schenen aangeschopt. Een sorry zat er niet in, dag erna zat ik met diverse blauwe plekken. Dit zijn enkele voorvallen, ik kan een heel boek schrijven over dit soort gevallen...

Toen ze hoorde dat ik opmezelf ging wonen hoorde ik dagelijks als ik bij hun over de vloer kwam. Oh C gaat toch niet met jou samenwonen want ik kook toch beter als jij, en ik leg elke ochtend zijn kleding klaar, en maak elke dag zijn brood enz enz..

Ik had gehoopt&gedacht dat hij misschien na 1,5 jaar wat volwassener was geworden en iets meer op eigen benen was gaan staan. Vooral omdat hij me vertelde dat hij ook inzag dat zijn moeder een kreng naar mij toe was geweest. Maar helaas hij vind het blijkbaar belangrijker dat zijn moeder nog alle ochtend zijn brood smeert en kleding klaarlegt, ipv dat hij zelf eens iets gaat leren en volwassen word.
Heel eerlijk hoe vaak zou jij ouders verkiezen voor een relatie, je weet dat als het al tussen de ouders niet goed de relatie vaak ook niet slaagt.
Want je vraagt hem te kiezen voor iemand die hem opgevoed heeft. Hij is 23 en dus nog jong, weet je trouwens dat een boel jongens pas volwassen worden tussen 28 en ik vind het eigenlijk redelijk normaal dat iemand van 23 nog bij zijn ouders word , want meestal begint dat bij jongens pas rond 26 e te kriebelen.
Ik denk eerder als ik het zelf zo zie dat jij volwassener bent en een andere richting in leven hebt dan hij daar is niets mis mee , maar is die schijnbaar niet geschikt voor een relatie met jou en leer ook voor de volgende keer dat je iemand in een relatie niet kan laten kiezen tussen jou en zijn familie.

Hij leeft zijn manier van leven en jij de jouwe , maar je kan iemand niet veranderen die niet wil veranderen want ik denk dat dat het meer is .
Ik denk dat jij verwachtingen hebt , die nogal hoog liggen voor iemand zoals hij en juist moeite hebt dat hij zich aanpast aan jou wensen. Je accepteert hem niet voor hoe hij is (en ook al vind je dat minder ) maar een relatie gaat niet om veranderen van alles maar accepteren hoe iemand is .
Ik denk daarom dat je steeds tegen de zelfde deur aan loopt omdat je de situatie niet wil accepteren hoe die is en juist steeds wil dat hij zich aanpast en ja dat gaat tot een poosje maar als je steeds op het zelfde punt terug keert moet je toch even verder kijken.

Nee , hij gaat zijn moeder niet verkiezen boven jou en nee hij gaat niet op zichzelf wonen omdat jij dat wil , hij is gewoon nog niet aan toe op zichzelf wonen.
Mijn tip date gewoon wat oudere mannen die op zichzelf wonen en niet aan hun mam vastzitten , want ik denk dat hoe jullie leven in elkaar zit totaal verschillend is en wacht gewoon niet meer maar ga gewoon verder.
pi_119044779
Ik denk idd dat je daarin gelijk hebt. Ik woon nu 3 jaar opmezelf, en dop mijn eigen boontjes en wil huisje boompje beestje. Hij geniet nog van alle rust bij moeders zonder vaste lasten haha!

Hij hoeft iig niet te kiezen tussen zijn moeder en mij, maar ik vind gewoon dat zijn moeder het hem niet kan "verbieden" om iemand te spreken.

Ik ben er iig klaar mee want dit is 4x stoten aan dezelfde steen :x

Alleen tsja hoe ga ik om met zijn
'Ik wil je terug
'Zullen we iets afspreken
enz.. vragen...
-
pi_119044860
Gewoon niet meer op ingaan want anders blijf je aan de gang. Ik denk beter dus dat je even totaal cold turkey moet gaan en zelf zowieso niets meer doen aan contact zoeken en gewoon je eigen ding doen.
pi_119044919
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:17 schreef Jenniferr het volgende:
Alleen tsja hoe ga ik om met zijn
'Ik wil je terug
'Zullen we iets afspreken
enz.. vragen...
Negeren, geen aandacht aan besteden, contact verbreken, afstand nemen.

Lijkt me duidelijk. Je moet door met je leven, als je blijft hangen bij hem sluit je jezelf (onbewust) af voor andere mannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2012 02:10:42 (+af.) ]
pi_119044953
Thanks formerjellybean & zarGon, hopelijk haal ik het ook niet meer in mijn hoofd om contact met hem te zoeken.Ook niet over 1,5 jaar.. haha
-
pi_119046525
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef Jenniferr het volgende:
Hij kruipt maar lekker bij moeders in haar kont. Ik ben er iig klaar mee ~:)
Goed zo, aan mamma's kindjes heb je niks aan ^O^
pi_119293438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 03:39 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Goed zo, aan mamma's kindjes heb je niks aan ^O^
Nee idd haha, achja heb nu toch knallende ruzie met hem >:)
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')