Ja ze was erg goed. Net als dat laatste meisje met haar original track <3quote:
Ok, klopt, maar iig geen enkele liveshow-waardige groep.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet? Die drie rapperts (Was dat nou Rough Copy, van vorig jaar, met de visa problemen?), die a cappella groep van vorige week, de Dolly Rockers van gisteravond. Maar je hebt wel gelijk dat het er maar weinig zijn.
en ze worden er weer uitgeknikkerd vanwege visa problemenquote:Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef themauster het volgende:
Rough Copy zijn een ''Rough Copy'' van JLS.
Geweldig hé!! En Jason callcenter <3quote:
tot nu toe niet veel soeps behalve die livin' on a prayer groepquote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar even live meekijken nu, ben benieuwd
Zeker, maakt Bootcamp meteen minder saai.quote:
't Is wel spannend ja!!quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef themauster het volgende:
Bootcamp is briljant dit jaar. Goede zet met die 6 stoelen.
Eens! De meisjes en de groepen vind ik erg zwak dit jaar.quote:
Huuuuuuuuuu, ik vind die er juist verschrikkelijk uitzien. Allemaal. Met die idiote kuiven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:19 schreef BartUlft het volgende:
Ik verwacht niet dat Shelly nog lang in X Factor zal blijven, ik vind 't maar een lelijk mokkel zonder gunfactor. Geef d'r nog max. 2 weken.
Ook ik vind die flashvote niks, maarja... zal wel extra knaken opleveren hè en de show duurt weer een half uurtje langer dus meer reclame-inkomsten. ITV zal SMULLEN.
Maar, vergeleken met de afgelopen jaren, viel die eerste live-show me hartstikke mee. Eindelijk géén circusartiesten in de top 12, maar 12 acts die echt iets kunnen (Shelly, Lorna en Miss Dinamix uitgezonderd i.m.h.o.)
Ff een top 6 voorspellingkje?
1. Kingsland Road (wat een beetje haarlak, make-up en de juiste kledingkeuze al wel niet kan doen)
Ik vind Shelly helemaal niet lelijk. Wat een achterlijke opmerking zeg.quote:2. Nicholas (Joe McElderry 2.0)
3. Sam Bailey (Topwijf toch?)
4. Hannah
5. Sam Callahan
6. Rough Copy
En de rest is puur opvulling. En over een week of drie zal 't haar van Luke er wel af gaan, de producers zijn al aan het aftellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |