Ja shit ik wist dat ik iets stoms zei. Maar Jaymi zong op de achtergrond laat ik het zo zeggen, je hoorde JJ meer dan Jaymi in ieder geval. Volgens mij vorige week.quote:Op zondag 11 november 2012 21:54 schreef gelestipjes het volgende:
Wat is "soort van solo" ?Je zingt alleen of je zingt niet alleen
Zou wel hilarisch zijnquote:Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef gelestipjes het volgende:
Straks zitten we met een finale Chris-Rylan
Ik neem aan dat ik je inmiddels moet condoleren met je doodgeschoten tv?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
Matige show vanavond. Als James niet wint kijk ik volgend seizoen weer![]()
En George. Da's gewoon een schatje.quote:Op zondag 18 november 2012 09:14 schreef gelestipjes het volgende:
Vond er ook niet veel aan. De hoop dat Rylan of Chris eruit gaan heb ik al bijna opgegeven, dus doe dan Union J er maar uit. Die vind ik meestal ook vrij tegenvallend, met uitzondering van Jaymi, want die is over het algemeen wel goed.
Is dat die ene die zo verwaand kijkt? Zo van, kijk mij eens hier...! ?quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef gelestipjes het volgende:
Ja, daarom hebben ze die er ook bij ingestopt volgens mij. Maar qua zang vind ik alleen Jaymi echt goed.
Precies, ik mag hem niet.quote:Op zondag 18 november 2012 20:58 schreef gelestipjes het volgende:
Ik denk dat je Josh bedoelde. Althans, ik denk dat ie zo heetWant die vind ik wel een beetje een verwaande uitstraling hebben.
Haha, ik stem voor!quote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef gelestipjes het volgende:
Nee, ik ook niet, en die JJ of zo voegt weinig toe, dus misschien moeten George en Jaymi maar verder als duo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |