SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ook niet eckt maar soms is F9 wel fijn want een verse windows scheelt toch wel wat qua opstarten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
Of gewoon nergens zomaar op klikken.
Even serieus hè, ik snap dat niet. Ik gebruik al jaaaaren een computer (sinds mijn 12de of zo); in al die jaren heb ik nooit last gehad van troep. De enige die troep veroorzaakt ben ik zelf.
Alles op je externe schijf opslaan. Lost alle shit opquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet eckt maar soms is F9 wel fijn want een verse windows scheelt toch wel wat qua opstarten.
Maak je wel een back-up van je externe schijf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alles op je externe schijf opslaan. Lost alle shit op
Eh nee....... Dear God, moet dat?! Al mijn foto's en belangrijke shit staan daar op...quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je wel een back-up van je externe schijf?
Tja ik doe dat allemaal in mijn Gmailboxquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh nee....... Dear God, moet dat?! Al mijn foto's en belangrijke shit staan daar op...
Hmmmmm... zG heeft vast wel 'n tipquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja ik doe dat allemaal in mijn Gmailbox
Er zijn vast betere opties...
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh nee....... Dear God, moet dat?! Al mijn foto's en belangrijke shit staan daar op...
Heb het ook met studie documentjes.. Die staan gewoon op mijn laptop. Bisey olsa, ben ik de sjaak. Ga nu maar meteen die dingen naar mijn mail sturen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..].
Tja, ook je externe harde schijf kan kapot gaan. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren bij jou, maar die kans is er altijd.
Klinkt dubbelop, maar ja, better safe than sorry.
Je hebt ook nog Dropbox.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb het ook met studie documentjes.. Die staan gewoon op mijn laptop. Bisey olsa, ben ik de sjaak. Ga nu maar meteen die dingen naar mijn mail sturen.
Ze hebben bijna allemaal make-up op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:48 schreef Ambipur het volgende:
zG, moest aan jou denken... Je vroeg een keer om pure dames, zonder make up. Well, here they are..
http://hardbodygirls.tumblr.com/
De beste oplossing is offline opslaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmmm... zG heeft vast wel 'n tip
Ja, maar dit is normale smink, dat zien we wel door de vingers, tochquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze hebben bijna allemaal make-up op.
Perfect! Tnx!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
De beste oplossing is offline opslaan.
Redenen: snel en veilig.
Snel?
Ja, opslaan via USB is sneller dan alles uploaden. En weer downloaden.
Veilig?
Ja, als het offline opslaat op je externe harde schijf kan alleen jij erbij. Opslaan op de coud betekent dat anderen er ook bij kunnen.
Er zijn drie oplossingen om je bestanden (niet de familiefoto's, denk meer aan documenten voor je studie):
• Google Drive: online-opslag van Google. 5 GB.
• Dropbox. 2 GB. Kan geloof ik groeien tot 18 GB als je andere mensen uitnodigt.
• SkyDrive: online-opslag van Microsoft. 7 GB. (Handig voor Hotmail-users, omdat je geen nieuwe account hoeft aan te maken.)
Deze diensten hebben ook allemaal apps voor op je smartphone/tablet/laptop/pc. Je kunt je bestanden overal benaderen dus.
Tnx!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dropbox
Ik zie heel duidelijk mascara, blush, kohl en dat soort shit bij die dames.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar dit is normale smink, dat zien we wel door de vingers, toch
Sommige zijn leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:48 schreef Ambipur het volgende:
zG, moest aan jou denken... Je vroeg een keer om pure dames, zonder make up. Well, here they are..
http://hardbodygirls.tumblr.com/
I second that.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige zijn leuk.
Alleen... ik hoef zo'n afgewerkt lichaam niet.. Ik heb liever een zacht damesmeisje dan een stel spieren bij elkaar.
Dus... Dit is leuk:
[ afbeelding ]
Dit is niet leuk:
[ afbeelding ]
Staan echt aliens op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
Modellen zonder make-up
[ afbeelding ]
Ja, normale make up dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie heel duidelijk mascara, blush, kohl en dat soort shit bij die dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |