SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ook niet eckt maar soms is F9 wel fijn want een verse windows scheelt toch wel wat qua opstarten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
Of gewoon nergens zomaar op klikken.
Even serieus hè, ik snap dat niet. Ik gebruik al jaaaaren een computer (sinds mijn 12de of zo); in al die jaren heb ik nooit last gehad van troep. De enige die troep veroorzaakt ben ik zelf.
Alles op je externe schijf opslaan. Lost alle shit opquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet eckt maar soms is F9 wel fijn want een verse windows scheelt toch wel wat qua opstarten.
Maak je wel een back-up van je externe schijf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alles op je externe schijf opslaan. Lost alle shit op
Eh nee....... Dear God, moet dat?! Al mijn foto's en belangrijke shit staan daar op...quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je wel een back-up van je externe schijf?
Tja ik doe dat allemaal in mijn Gmailboxquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh nee....... Dear God, moet dat?! Al mijn foto's en belangrijke shit staan daar op...
Hmmmmm... zG heeft vast wel 'n tipquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja ik doe dat allemaal in mijn Gmailbox
Er zijn vast betere opties...
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh nee....... Dear God, moet dat?! Al mijn foto's en belangrijke shit staan daar op...
Heb het ook met studie documentjes.. Die staan gewoon op mijn laptop. Bisey olsa, ben ik de sjaak. Ga nu maar meteen die dingen naar mijn mail sturen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..].
Tja, ook je externe harde schijf kan kapot gaan. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren bij jou, maar die kans is er altijd.
Klinkt dubbelop, maar ja, better safe than sorry.
Je hebt ook nog Dropbox.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb het ook met studie documentjes.. Die staan gewoon op mijn laptop. Bisey olsa, ben ik de sjaak. Ga nu maar meteen die dingen naar mijn mail sturen.
Ze hebben bijna allemaal make-up op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:48 schreef Ambipur het volgende:
zG, moest aan jou denken... Je vroeg een keer om pure dames, zonder make up. Well, here they are..
http://hardbodygirls.tumblr.com/
De beste oplossing is offline opslaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmmm... zG heeft vast wel 'n tip
Ja, maar dit is normale smink, dat zien we wel door de vingers, tochquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze hebben bijna allemaal make-up op.
Perfect! Tnx!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
De beste oplossing is offline opslaan.
Redenen: snel en veilig.
Snel?
Ja, opslaan via USB is sneller dan alles uploaden. En weer downloaden.
Veilig?
Ja, als het offline opslaat op je externe harde schijf kan alleen jij erbij. Opslaan op de coud betekent dat anderen er ook bij kunnen.
Er zijn drie oplossingen om je bestanden (niet de familiefoto's, denk meer aan documenten voor je studie):
• Google Drive: online-opslag van Google. 5 GB.
• Dropbox. 2 GB. Kan geloof ik groeien tot 18 GB als je andere mensen uitnodigt.
• SkyDrive: online-opslag van Microsoft. 7 GB. (Handig voor Hotmail-users, omdat je geen nieuwe account hoeft aan te maken.)
Deze diensten hebben ook allemaal apps voor op je smartphone/tablet/laptop/pc. Je kunt je bestanden overal benaderen dus.
Tnx!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dropbox
Ik zie heel duidelijk mascara, blush, kohl en dat soort shit bij die dames.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar dit is normale smink, dat zien we wel door de vingers, toch
Sommige zijn leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:48 schreef Ambipur het volgende:
zG, moest aan jou denken... Je vroeg een keer om pure dames, zonder make up. Well, here they are..
http://hardbodygirls.tumblr.com/
I second that.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige zijn leuk.
Alleen... ik hoef zo'n afgewerkt lichaam niet.. Ik heb liever een zacht damesmeisje dan een stel spieren bij elkaar.
Dus... Dit is leuk:
[ afbeelding ]
Dit is niet leuk:
[ afbeelding ]
Staan echt aliens op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
Modellen zonder make-up
[ afbeelding ]
Ja, normale make up dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie heel duidelijk mascara, blush, kohl en dat soort shit bij die dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef xminator het volgende:
Dropbox is beste manier, alleen het is maar 39gb.
Als je deze meisjes irl zou tegenkomen zou je dat niet zo snel zeggen. Ze staan er gewoon heel onflatteus op.quote:
Allerlaatste is mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je deze meisjes irl zou tegenkomen zou je dat niet zo snel zeggen. Ze staan er gewoon heel onflatteus op.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, normale make up dus
Ik doelde op dit soort types, dat too much is.Ah maar make-up is make-up. Wanneer ik aan 'geen make-up' denk, denk ik ook echt aan geen make-up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste van links op de derde rij heeft wel veel ruimte tussen d'r ogen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je deze meisjes irl zou tegenkomen zou je dat niet zo snel zeggen. Ze staan er gewoon heel onflatteus op.
Ja, vast. Ik heb het dan ook niet over IRL tegenkomen. IRL kan alles anders zijn. Ik heb het puur over hoe ze op de foto staan. (En dan niet per se over het gebrek aan make-up, maar meer over de vorm van hun hoofd en hun blik en uitstraling.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Barquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
Modellen zonder make-up (maar zelfs hier zitten er een paar met tussen)
[ afbeelding ]
Is met opzet gedaan. Maar ze hebben bijna allemaal een groot voorhoofd ja - blijkt dat een groot voorhoofd over het algemeen als aantrekkelijk wordt beschouwd, vandaar dat de meeste modellen dat hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, vast. Ik heb het dan ook niet over IRL tegenkomen. IRL kan alles anders zijn. Ik heb het puur over hoe ze op de foto staan. (En dan niet per se over het gebrek aan make-up, maar meer over de vorm van hun hoofd, blik en uitstraling.
Ja en eentje rechts heeft echt een heeel groot voorhoofd, gewoon vet overdreven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die eerste van links op de derde rij heeft wel veel ruimte tussen d'r ogen.
Als ze bij de Uni wat meer mensen zouden regelen zou het 50 gb kunnen wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..].
Jij hebt nogal wat ruimte bij Dropbox, hm?
Ik heb er momenteel 25 GB. Ik ben alleen huiverig om privézaken op het internet te gooien. Voor je documenten is Google Drive overigens beter, je kunt namelijk bewerken in de browser.
Is het ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ze bij de Uni wat meer mensen zouden regelen zou het 50 gb kunnen worden.
Heb er mijn scriptie opstaan en wat fotos die belangrijk zijn. Moet binnenkort wat meer gebruik ervan maken. Vind het echt handig.
Heb n skydrive dingetje nu voor mijn studie, heel handig je tip. Niet meer bang om dingen kwijt te raken, nu alleen even mijn laptop overzichtelijker maken and we're done.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het ook.
Ik kan het enorm aanraden aan de users hier die een studie volgen om hun documenten te beheren op Dropbox (of Google Drive). Je raakt niets meer kwijt. En superhandig i.c.m. een smartphone.
Had ik je meteen kunnen vertellenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens mensen, herinneren jullie dat hoofdpijn gesprek van laatst nog? Ik ben gaan merken dat mijn hoofdpijnen in het algemeen in het weekend plaatsvinden. En er blijkt zoiets te bestaan als 'weekend-migraine'. Heb ik weer.Voortaan ga ik in het weekend hetzelfde ritme aanhouden als doordeweeks, kijken of dat gaat helpen.
/coolstory
Haha ja die zien er nog steeds prachtig uit, niet? Zitten verder wel meer mooie dames tussen.Maar serieus, sls je met zulk licht, zonder make-up en een kut frontshot pose er nog zo mooi op kan staan, dan mag je jezelf wel wonderschoon en uniek noemen, vind ik.quote:
Komt dat door de vermoeidheid van doordeweeks werken die zich dan in het weekend uit ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens mensen, herinneren jullie dat hoofdpijn gesprek van laatst nog? Ik ben gaan merken dat mijn hoofdpijnen in het algemeen in het weekend plaatsvinden. En er blijkt zoiets te bestaan als 'weekend-migraine'. Heb ik weer.Voortaan ga ik in het weekend hetzelfde ritme aanhouden als doordeweeks, kijken of dat gaat helpen.
/coolstory
Ik drink geen koffie. Meestal drink ik een blikje energie op een dag, maar dat doe ik in het weekend ook. En ik doe het niet op een vaste tijdstip ofzo, soms in de morgen, dan weer bij de lunch of na het werk. Dus dat kan het niet zijn. Ik slaap wel een of twee uur langer (niet eens zo heel veel dus), maar zelfs dat moet ik afleren. Morgen om 7 uur opstaan dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had ik je meteen kunnen vertellenKoffiejunks kennen dit fenomeen al nml
Ja, zou kunnen ja. Maar misschien dat het veranderen van mijn ritme een beetje kan helpen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt dat door de vermoeidheid van doordeweeks werken die zich dan in het weekend uit ofzo?
Heb dit ook een heeele lange tijd gehadquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Meestal drink ik een blikje energie op een dag, maar dat doe ik in het weekend ook. En ik doe het niet op een vaste tijdstip ofzo, soms in de morgen, dan weer bij de lunch of na het werk. Dus dat kan het niet zijn. Ik slaap wel een of twee uur langer (niet eens zo heel veel dus), maar zelfs dag ik afleren. Morgen om 7 uur opstaan dus.![]()
blikje energiequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Meestal drink ik een blikje energie op een dag, maar dat doe ik in het weekend ook. En ik doe het niet op een vaste tijdstip ofzo, soms in de morgen, dan weer bij de lunch of na het werk. Dus dat kan het niet zijn. Ik slaap wel een of twee uur langer (niet eens zo heel veel dus), maar zelfs dag ik afleren. Morgen om 7 uur opstaan dus.![]()
http://www.goeievraag.nl/(...)itslaap-weekend.8710quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen ja. Maar misschien dat het veranderen van mijn ritme een beetje kan helpen.
Heb je nog steeds geen jas kunnen regelen? Het is al bijna lente.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte die jas was er niet. Zowel Koopgoot als Lijnbaan, als Alexandrium
Neejoh, mijne is prachtig. Ik keek voor Bortequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen jas kunnen regelen? Het is al bijna lente.
Shit men.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte die jas was er niet. Zowel Koopgoot als Lijnbaan, als Alexandrium
You're welcome. Ga nu film kijken en slapen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shit men.
Maar heel erg bedankt voor het kijken!
Pfff. Ik zit thuis, omdat ik morgen door mams wakker wordt gebeld om 9 uur, zodat ik vroeg op kan staan om aan mijn huiswerk te zitten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
Mah niggas
Adam gibi evde oturuyorlar
Uitgaan alköl saz bar bosverin bu isleri
Hahaha ik zit op mijn tel, wou iets schrijven maar bedacht dat het te lang zou duren en ipv terug te gaan klikte ik op versturen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
MAAK JE ZIN AF DAN.
(Toegang tot editgeschiedenis..)
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
Mah niggas
Adam gibi evde oturuyorlar
Uitgaan alköl saz bar bosverin bu isleri
'eik' is de afkorting van 'eigenlijk' en 'wss' van 'waarschijnlijk'.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:39 schreef Ambipur het volgende:
Nvm is niet logisch ama.. Vind ik NM beter..
Google zegt me: NM is nothing much.
I'm too old for this shit..quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
'eik' is de afkorting van 'eigenlijk' en 'wss' van 'waarschijnlijk'.. (Let bij die laatste vooral op de tweede s.
.)
Géén idee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I'm too old for this shit..Vind afkortingen gebruiken niet meer leuk. Het doet afbreuk aan je post, vind ik.
Oh ja.. Waar slaat die tweede S op dan?
Nee?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie parfums en andere geurtjes ook verslavend? Ik ben bijv. echt een sucket voor benzine geur, maar ook wasverzachter en bepaalde parfums. Kan er minutenlang aan blijven ruiken.:D /kesforlife
Wasverzachter, benzine, terpentine.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie parfums en andere geurtjes ook verslavend? Ik ben bijv. echt een sucket voor benzine geur, maar ook wasverzachter en bepaalde parfums. Kan er minutenlang aan blijven ruiken.:D /kesforlife
Geur van koffie vind ik lekker. Mijn kleren ruik ik ook altijd aan, na het wassen. Vind ik zoooo lekker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
En dat betekent? Jij vroeg een gesloten vraag en derhalve kreeg je daarop een antwoord.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sende dussuz dussuz konusma.
(Gebruiken jullie die uitdrukking ook?)
Ohw je bedoelt tuzsuz?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
Praat niet zoutloos!
(Oft doe niet droog)
Wat is die "/kesforlife"?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Dacht even dat je 'düşsüz düşsüz' ofzo bedoelde, maar kennelijk 'dussuz' als in 'tuzsuz'...quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sende dussuz dussuz konusma.
(Gebruiken jullie die uitdrukking ook?)
Dees hoor ik voor het eerst... Is dit standaard Turks?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
Praat niet zoutloos!
(Oft doe niet droog)
Dacht ik ook evenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht even dat je 'düşsüz düşsüz' ofzo bedoelde, maar kennelijk 'dussuz' als in 'tuzsuz'...
Hee Adanaliyim.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Adanali was jij hee.... Herkenbaar dit: Keshin kizi?
Ik dacht dat je bedoelde dat hij eerst moest douchen en daarna pas mocht praten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar als je het zo zegt, hoor je het anders te zeggen. Tenminste zo doen wij het in TR. 'Dussuzluk yapma' en 'dussuz dussuz konusma'. Wanneer we het over eten hebben zeggen we wel gewoon tuz.
Mijn zusje kreeg dit altijd te horen van een familievriendquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hee Adanaliyim.
Kim keshin kizi, jij?
Oh my, jullie moeten nodig aan de Turkse staattaal, serieus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat hij eerst moest douchen en daarna pas mocht praten.!
.
Verschrikkelijke dingen.quote:Keş, süzme yoğurttan yapılan sert bir çökelektir.
Yoğurt, tülbent bezi içinde iyice süzülür. Daha sonra bir ağırlık altında (taş) suyun atılımı tamamanır. Daha sonra elle şekil verilir.
Bolu ve civarındaki şekli "sabun kalıbı" formatındadır. Yine bu yörede "katık keşi" adı verilen başka bir çeşidi de vardır. Şekli topaç şeklidir.
Bron: http://tr.wikipedia.org/wiki/Ke%C5%9F.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:25 schreef zarGon het volgende:
Keş..
Echt, als er één geur is waar ik totaal niet tegen kan, is het wel de geur van keş. Ik kan in de buurt van keş niet ademen, niet blijven, niets doen. Ik moet dan weglopen, want ik vind het verschrikkelijk. Ik moet er niet door kotsen hoor, dat is het niet. Ik raak er verlamd door. Dát maakt mij zo gek.
Dat is geen straattaal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh my, jullie moeten nodig aan de Turkse staattaal, serieus.
Duş al kardeşimquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh my, jullie moeten nodig aan de Turkse staattaal, serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |