Jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kwam ze ook uit een Pokemon bal ?
Oh jij gekkiequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ben al de hele avond gek bezig, geen idee waarom.. Maar ik heb voor het eerst in eeuwen frisdrank op en dan ook nog cola. Cafeïne + suiker
Ja als jij dadelijk je rijbewijs hebtquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
Takelauto!
Takelauto, takelauto, takelauto, takelauto, takelauto!!!!! Joepie. Takelauto!
quote:
Hey, dimme madam, Gek doen was mijn taak.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ben al de hele avond gek bezig, geen idee waarom.. Maar ik heb voor het eerst in eeuwen frisdrank op en dan ook nog cola. Cafeïne + suiker
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
Takelauto!
Takelauto, takelauto, takelauto, takelauto, takelauto!!!!! Joepie. Takelauto!
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja als jij dadelijk je rijbewijs hebt
Fisher price is leuk, vooral Little Peoplequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
In zon topic in OUD staat ook zulke leuk speelgoed, een soort dorp van nep Fisher Price, ik zou daar uren zoet mee zijn.
Nohh rammelende eierstokken! Zag in het haaktopic ook een babymutsje en dat was dan Pikachu, leeeuk!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Fisher price is leuk, vooral Little People
mamma lutte ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nohh rammelende eierstokken! Zag in het haaktopic ook een babymutsje en dat was dan Pikachu, leeeuk!
Ik had voor oudste een lemmy coat ooit toen hij nog geen jaar was, bruin met wit bontkraagje, en daar had ik zo'n wit mutsje met berenoortjes bijquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nohh rammelende eierstokken! Zag in het haaktopic ook een babymutsje en dat was dan Pikachu, leeeuk!
Nou ik was laatst mijn broer aan het stimuleren een vriendin te zoeken en kindjes te gaan maken zodat ik tante werd, zegt ons mam: ja JIJ hebt een vriendquote:
jah maar je eigen kinderen zijn altijd andersquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb Fabian al maar die is al zo grootEn een eigen willetje
Ohh Kal
* Crazy-M grijpt in de zak met popcornquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |