quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:07 schreef Morera het volgende:
[..]
WRONG !!
[ afbeelding ]
-------------
-------------
-------------
-------------
-------------
-------------
-------------
LET OP
-------------
-------------
-------------
-------------
-------------
[ afbeelding ]
MOOBSquote:Op zondag 4 november 2012 11:14 schreef koekii het volgende:
Waarom maak je alleen lijst over meisjes. Maak dan ook eentje over jongens
Pics.quote:
Pas het lijstje uit de OP aanquote:Op zondag 4 november 2012 11:14 schreef koekii het volgende:
Waarom maak je alleen lijst over meisjes. Maak dan ook eentje over jongens
Ik loop liever niet met die dingen de hele dag rond. Moet ik weer allemaal nieuwe kleding kopen ditdat.quote:
quote:
Ik denk dat ze je ook niet bepaald staan.quote:Op zondag 4 november 2012 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik loop liever niet met die dingen de hele dag rond. Moet ik weer allemaal nieuwe kleding kopen ditdat.
Ik denk dat 'ie omvalt.quote:Op zondag 4 november 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je ook niet bepaald staan.
Lijkt mij ook raar ja. Ik hou het wel bij mij kleine moobs.quote:Op zondag 4 november 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je ook niet bepaald staan.
Ik kan heel goed met een frituurpan overweg.quote:Op zondag 4 november 2012 11:24 schreef iFok. het volgende:
Ik heb eigenlijk een eis, en dat is dat ze goed moet kunnen koken.
Koken.quote:Op zondag 4 november 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan heel goed met een frituurpan overweg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 4 november 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]Was grapje.
Dan ben jij geschikt. Trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O noez, commitment.quote:
Vraag eerst om zijn bankafschrift en check het BKRquote:
Nee het is gothquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
Rood bij oogkleur?
Gothiq? Seriously? Het is nog altijd Gothic.
Dat is de afkorting.quote:
Het één is afgeleid van het ander. Ik weet dat Gotiek oorspronkelijk een stroming in de kunst en architectuur is, maar daar is het wel van afgeleid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, het zijn totaal verschillende dingen
Nee. Dat je zowel een banaan als appel kunt eten maakt het niet dat appels aan bananenbomen groeienquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het één is afgeleid van het ander. Ik weet dat Gotiek oorspronkelijk een stroming in de kunst en architectuur is, maar daar is het wel van afgeleid.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee. Dat je zowel een banaan als appel kunt eten maakt het niet dat appels aan bananenbomen groeien
quote:The goth subculture is a contemporary subculture found in many countries. It began in England during the early 1980s in the gothic rock scene, an offshoot of the post-punk genre. The goth subculture has survived much longer than others of the same era, and has continued to diversify. Its imagery and cultural proclivities indicate influences from the 19th century Gothic literature along with horror films and to a lesser extent the BDSM culture.
Ja. De naam Goth is afgeleid van het begrip Gothic. In ieder geval, dat is wat ik er mee wil zeggen.quote:
Maar ik heb het over de Goth(ic) subcultuur, die er nog steeds is. Met zowel invloeden uit de muziek als de typische fictie van een paar honderd jaar terug.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef Life2.0 het volgende:
Nee, goths is iets van 400, de muziekstijl gothic, uit de jaren 80 heeft daar niets mee te maken
gothic is muziek, dat hele makeup, zwarte jurken en doodhoofdjes heeft er niets te makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb het over de Goth(ic) subcultuur, die er nog steeds is. Met zowel invloeden uit de muziek als de typische fictie van een paar honderd jaar terug.
Het heeft wel met elkaar te maken. Niet dat je per se muziek moet luisteren als jij je zo kleedt, of andersom, maar het is wel met elkaar verbonden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gothic is muziek, dat hele makeup, zwarte jurken en doodhoofdjes heeft er niets te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |