SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar een gelijkspelletjequote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Als je zo die namen ziet bij Vitesse dan hebben ze best goed spelersmateriaal.
Zal een hele kluif worden voor Ajax om ze te verslaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft die idioot ooit een voorspelling goed gehad?![]()
ja en Sibon 2-2quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:43 schreef Pedroso het volgende:
Schakel pas net in maar zegt Perez 5-1 ?![]()
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Doe dan allebei niet vetgedrukt.
Debiel.
Kneus.![]()
yepquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:43 schreef Pedroso het volgende:
Schakel pas net in maar zegt Perez 5-1 ?![]()
5-1 kan best gebeuren hoor.
Vitesse is nooit goed tegen Ajax uit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Moet toch een keer verandering in komenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:44 schreef mrstylo het volgende:
5-1 kan best gebeuren hoor.
Vitesse is nooit goed tegen Ajax uit.![]()
![]()
Ajax kan nooit ver genoeg achterstaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je voor Vitesse juichen als PSV'er>![]()
Omdat gelijkspel het beste is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je voor Vitesse juichen als PSV'er>![]()
Ik mis 'm niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet zijn vertrek nog steeds pijn?![]()
Omdat PSV'ers Ajax als concurrent zien en Vitsse niet. Morgens zijn we ook allemaal voor Feyenoord, omdat we hun niet als concurrent zien maar Twente wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je voor Vitesse juichen als PSV'er>
Al hoop ik op een gelijkspel."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tsja kan ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Winst Vitesse is nog beter. Vitesse zie ik echt niet meedoen om het kampioenschap.![]()
Wilfried tammequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is de voornaam van Bony nou Wilfred?![]()
JAJAJAJAJAJJAA weer lekker uitverkocht huissie hoor mensen!!!If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Tamme heb een lange antwoord aan jou reactie gegeven, dus wil graag dat het je opmerkt.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Voor Ajax is dit uitverkocht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meerVerschaf me duidelijkheid
![]()
Vinden ze daar ook spelers heel erg 'top' ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik kijk op Turkse zenderHij zei Wilfred(ish)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
yupquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Poulsen durft de middenlijn niet over![]()
Vitesse zet inderdaad lekker hoog druk, zoals dat tegenwoordig heet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom legt het kwart van het stadion een paar tientjes neer en komen ze vervolgens niet opdagen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Uitverkocht in die zin dat de stoeltjes die nu leeg zijn wel verkocht zijn.![]()
Eerder die INDquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Ferdii het volgende:
Poulsen is nu over de middellijn, bel de krant![]()
![]()
Dit interesseert je serieus echt waar?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom legt het kwart van het stadion een paar tientjes neer en komen ze vervolgens niet opdagen?Dit, dus.![]()
seizoenskaarten worden meegeteldquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom legt het kwart van het stadion een paar tientjes neer en komen ze vervolgens niet opdagen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
De fans van Ajax hebben geen 3000 euro schuldquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom legt het kwart van het stadion een paar tientjes neer en komen ze vervolgens niet opdagen?![]()
Zijn seizoenskaarthouders die alleen bij de topwedstrijden komen opdagen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom legt het kwart van het stadion een paar tientjes neer en komen ze vervolgens niet opdagen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De fans van Ajax hebben geen 3000 euro schuld
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ajax sponsoren us voor de echte die hards je weetzquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom legt het kwart van het stadion een paar tientjes neer en komen ze vervolgens niet opdagen?
hardcoholic![]()
Kaartjes die Ajax uitdeelt aan personen die niets met voetbal hebben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom legt het kwart van het stadion een paar tientjes neer en komen ze vervolgens niet opdagen?![]()
Kwart is natuurlijk overdreven, maar zijn wss mensen met een seizoenskaart, die gewoon recht hebben op die plaats. Misschien dat een hoog percentage van bezxoekers uit sk-houders bestaat ofzo, geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi weer supporters en het is nu geen mooi weer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
seizoenskaarten worden meegeteldokquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn seizoenskaarthouders die alleen bij de topwedstrijden komen opdagen.![]()
Vitesse staat hoger dan Ajax, dus is dit ook wel een topwedstrijd eigenlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn seizoenskaarthouders die alleen bij de topwedstrijden komen opdagen.![]()
Ik kan me serieus niet voorstellen dat vooral mannen dan niets met voetbal hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kaartjes die Ajax uitdeelt aan personen die niets met voetbal hebben?![]()
![]()
Dat hele stadion zit vol met mensen die niets met voetbal hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
van Persie had 'm gemaakt trouwens/![]()
![]()
Jammer dat Evert deze wedstrijd niet verslaat.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Rationeel gezien moet ik trouwens hopen dat Ajax wint vanavond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
Dat hele stadion zit vol met mensen die niets met voetbal hebben.AHahahah xd xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ronaldo ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
van Persie had 'm gemaakt trouwens/![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
Rationeel gezien moet ik trouwens hopen dat Ajax wint vanavond.![]()
Ligt eraan hoezeer je Feyenoord overschat en Vitesse onderschat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
Rationeel gezien moet ik trouwens hopen dat Ajax wint vanavond.![]()
Feyenoord moet morgen ook winnenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
Rationeel gezien moet ik trouwens hopen dat Ajax wint vanavond.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Feyenoord moet morgen ook winnen![]()
Ik denk dat Vitesse een grotere concurrent van Feyenoord is dan Ajax.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet volgens de ranglijstquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse een grotere concurrent van Feyenoord is dan Ajax.![]()
![]()
Ja, dat zegt mij niet zoveel gezien de wedstrijden die Vitesse heeft gehad. Die beginnen nu pas aan een moeilijke serie en verliezen gelijk van AZ. Ook Feyenoord had in de gelredome gewoon moeten winnen trouwens.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet uit Zuid Limburg iigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Dat sowieso.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zegt mij niet zoveel gezien de wedstrijden die Vitesse heeft gehad. Die beginnen nu pas aan een moeilijke serie en verliezen gelijk van AZ. Ook Feyenoord had in de gelredome gewoon moeten winnen trouwens.![]()
Ik denk dat het tussen Ajax, PSV en als outsider Feyenoord gaat dit jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zegt mij niet zoveel gezien de wedstrijden die Vitesse heeft gehad. Die beginnen nu pas aan een moeilijke serie en verliezen gelijk van AZ. Ook Feyenoord had in de gelredome gewoon moeten winnen trouwens.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PSV, Ajax, Twente. Dat denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het tussen Ajax, PSV en als outsider Feyenoord gaat dit jaar.Dit, dus.![]()
Vlak Twente nog niet uitquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het tussen Ajax, PSV en als outsider Feyenoord gaat dit jaar.![]()
Twente wint gewoon morgen van feyenoord hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
PSV haakt af.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV, Ajax, Twente. Dat denk ik.![]()
Zo, Sulejmani had een kop alsof hij de hele nacht is wezen stappen. Waarschijnlijk is dat ook zo.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Met 1-0 zeker?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Twente wint gewoon morgen van feyenoord hoor![]()
Neejoh. Gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
4-2quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Winnen van de archenemy, zullen ze content mee zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Het eerste elftal heeft nog wat rust nodig, ik denk dat Steve gewoon weer het 2e opstelt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Twente wint gewoon morgen van feyenoord hoorOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
jij bent dan ook 3kwart kakkerlakquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wint morgen. Ben ik van overtuigd, Twente kan niet altijd geluk hebbenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent dan ook 3kwart kakkerlak![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent dan ook 3kwart kakkerlak
Dit, dus.![]()
Hmm dalijk Vitesse, Ajax en Twente achter elkaar. Dan spreken we wel weer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer ze een programma krijgen dat uit betere tegenstanders als RKC en Zwolle bestaat.![]()
dat duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer ze een programma krijgen dat uit betere tegenstanders als RKC en Zwolle bestaat.![]()
Gast, erg hé. Realisme.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent dan ook 3kwart kakkerlak
Twente is al duizenden keren met geluk ontsnapt aan puntverlies![]()
![]()
Idd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm dalijk Vitesse, Ajax en Twente achter elkaar. Dan spreken we wel weer.Valt mee.quote:![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, erg hé. Realisme.
Twente is al duizenden keren met geluk ontsnapt aan puntverliesOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
in al die jaren sinds de oprichting is dat goed mogelijk jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, erg hé. Realisme.
Twente is al duizenden keren met geluk ontsnapt aan puntverliesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat worden een paar potten pittig puntverlies ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm dalijk Vitesse, Ajax en Twente achter elkaar. Dan spreken we wel weer.Dit, dus.![]()
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax speelt goed
Ajax is goedOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE![]()
Yup en dan zijn we al afgehaakt voor de titel. Volgens GGMM.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat worden een paar potten pittig puntverlies ja.![]()
vieze kutclub is het iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, erg hé. Realisme.
Ajax verliest vanavond toch met 1-3Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En dan aan het einde wederom janken dat een andere club boven hun eindigtquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat worden een paar potten pittig puntverlies ja.![]()
![]()
Heracles en Heerenveen win je ook niet zomaar imo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heracles, Heerenveen en ADO-uit nog. Al is die laatste ook gewoon lastig.
Zeker Heerenveen doet het in topwedstrijden best aardig.![]()
Klopt. Wel veel doelpunten vanavond, denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heracles en Heerenveen win je ook niet zomaar imo.
Je lijkt een beetje de Geo van Ajax.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajax verliest vanavond toch met 1-3Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee man. Vorig jaar met een beter team heletijd 5-1 verliezenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heracles en Heerenveen win je ook niet zomaar imo.
![]()
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik ben op zijn Stijns gewoon realistischquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje de Geo van Ajax.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Saai he. Totaal geen beleving en snelheid.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax speelt goed
Ajax is goed![]()
Neuh.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan aan het einde wederom janken dat een andere club boven hun eindigtDit, dus.![]()
Ik bedoel meer dat jullie daar genoeg punten gaan laten liggen, en uiteindelijk zullen afhaken. Die specifiek in die 3 wedstrijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yup en dan zijn we al afgehaakt voor de titel. Volgens GGMM.
Niet m'n woorden verdraaien.![]()
Ik had het over dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man. Vorig jaar met een beter team heletijd 5-1 verliezen![]()
PSV.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het gaat hier over Ajax - Vitesse niet over PSV.
Posts die hierna over PSV gaan zal ik verwijderen.![]()
die junk raakt nog geen pepernoot manOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Had m nog iets hoger geraakt kut denswil
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Had al geschoten toenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kreeg een schop van Desnwil op het (voor ajax) juiste moment![]()
En ik maar Eredivisie lezen in de TTquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het gaat hier over Ajax - Vitesse niet over PSV.
Posts die hierna over PSV gaan zal ik verwijderen.![]()
Voorgaande duels Ajax Vitessequote:24 September 1999 Ajax Amsterdam 3 - 1 Vitesse Arnhem
15 Mei 2001 Ajax Amsterdam 1 - 2 Vitesse Arnhem
19 December 2001 Ajax Amsterdam 5 - 1 Vitesse Arnhem
2 Maart 2003 Ajax Amsterdam 2 - 0 Vitesse Arnhem
20 Maart 2004 Ajax Amsterdam 5 - 0 Vitesse Arnhem
11 December 2004 Ajax Amsterdam 1 - 0 Vitesse Arnhem
12 April 2006 Ajax Amsterdam 2 - 1 Vitesse Arnhem
10 September 2006 Ajax Amsterdam 3 - 0 Vitesse Arnhem
25 November 2007 Ajax Amsterdam 4 - 1 Vitesse Arnhem
28 September 2008 Ajax Amsterdam 3 - 0 Vitesse Arnhem
21 Februari 2010 Ajax Amsterdam 4 - 0 Vitesse Arnhem
14 Augustus 2010 Ajax Amsterdam 4 - 2 Vitesse Arnhem
26 Augustus 2011 Ajax Amsterdam 4 - 1 Vitesse Arnhem"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
penalty danquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kreeg een schop van Desnwil op het (voor ajax) juiste moment![]()
Twente bestaat sinds 1965. Dat betekent dat ze (uitgaande dat je met duizenden minimaal 2000 keer bedoelt) per jaar minimaal 43 keer met geluk ontsnappen aan puntverlies.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, erg hé. Realisme.
![]()
Vergeet 'liveverslagen' niet te lezen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik maar Eredivisie lezen in de TT![]()
Haha nerd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Twente bestaat sinds 1965. Dat betekent dat ze (uitgaande dat je met duizenden minimaal 2000 keer bedoelt) per jaar minimaal 43 keer met geluk ontsnappen aan puntverlies.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
die junk raakt nog geen pepernoot man![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Twente bestaat sinds 1965. Dat betekent dat ze (uitgaande dat je met duizenden minimaal 2000 keer bedoelt) per jaar minimaal 43 keer met geluk ontsnappen aan puntverlies.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgens mijn ogen, maar goed... Ik heb dan ook een brilquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nou, dan heeft El Stinho geen woord gelogen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Twente bestaat sinds 1965. Dat betekent dat ze (uitgaande dat je met duizenden minimaal 2000 keer bedoelt) per jaar minimaal 43 keer met geluk ontsnappen aan puntverlies.Dit, dus.![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Twente bestaat sinds 1965. Dat betekent dat ze (uitgaande dat je met duizenden minimaal 2000 keer bedoelt) per jaar minimaal 43 keer met geluk ontsnappen aan puntverlies.![]()
![]()
Ah, dat klopt dus wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
![]()
Waarom steeds die lange bal van Ajax?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Omdat Poulsen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Waarom steeds die lange bal van Ajax?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je moet iets als ploeg, als je het niet voetballend op kan lossenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Waarom steeds die lange bal van Ajax?![]()
Febo Janssen doet het goedIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Omdat het kanquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Waarom steeds die lange bal van Ajax?![]()
Tijd voor een doelpuntje van Babel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sinds hij weer op de flank staat idd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Speelt de laatste tijd wel drama![]()
Ja, die heeft sinds twittergate geen bal meer geraakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Speelt de laatste tijd wel dramaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sinds Eriksen als valse spits fungeert.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die heeft sinds twittergate geen bal meer geraakt.![]()
![]()
Alleen assist op Eriksen tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die heeft sinds twittergate geen bal meer geraakt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die heeft sinds twittergate geen bal meer geraakt.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
Omdat het zo mooi is brengen wij het kut in beeld.![]()
![]()
Ja, hij begon goed, maar is aardig teruggevallen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Speelt de laatste tijd wel dramaOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
'kk neger kogel jonguh'quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Maw: hij is weer op zijn echte niveauquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, hij begon goed, maar is aardig teruggevallen.![]()
Nee, hij speelt op de flanken ipv in de spits.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maw: hij is weer op zijn echte niveau![]()
Heeft hij dat op twitter gegooid?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
'kk neger kogel jonguh'![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maw: hij is weer op zijn echte niveau![]()
![]()
Blind krijgt laatste tijd wel steeds meer bad hair days, dus je hebt wel gelijk.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
ninja-editquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trouwens, zn elleboog was ontwricht (Puyol) niet gebroken![]()
![]()
Daarom koos hij ook voor Vitesse ipv PSV. Om PSV te helpen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Die Reis is ook slecht zeg. Niet te geloven.![]()
Nu zou hij echt geen toegevoegde waarde voor PSV zijn. Voor zijn blessure uiteraard wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom koos hij ook voor Vitesse ipv PSV. Om PSV te helpen.![]()
Ajax anders ook nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat Vitesse bakt er echt geen kut van![]()
Vitesse heer en meester in de ArenaIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ver-de-schreef.dhtml![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax speelt goed
Ajax is goedEn toch 0-0.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat Vitesse bakt er echt geen kut van![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Vitesse heer en meester in de Arena![]()
![]()
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
komt door Ajaxquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat Vitesse bakt er echt geen kut van
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu zou hij echt geen toegevoegde waarde voor PSV zijn. Voor zijn blessure uiteraard wel.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax fans ontberen het wel vaker enige vorm van realiteitszin![]()
Hahaha.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Vitesse heer en meester in de Arena![]()
Psv staat ook nog 0-0Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je bedoelt altijd?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax fans ontberen het wel vaker enige vorm van realiteitszin![]()
![]()
Toch altijd leuk dat er minstens 1 debiel is die er op in gaatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Niet slecht van babel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Oke.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je puur op het scorebord zou afgaan, zoals jij gewend bent, zijn we even goed idd.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar Ajax is zo goed aan het voetballenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat moest gewoon geel zijn voor die dikke![]()
noem de geweldige mascotte geen debiel aubquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toch altijd leuk dat er minstens 1 debiel is die er op in gaat![]()
Barca - CeltaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Keepertje maakt die bal ook spannender dan ie was."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Hij heeft gisteren De Griezelbus gelezen, dus hij is nog een beetje angstig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
Pietje showduik. Waarom niet even een koprol na die redding.![]()
Dat zal ik sowieso nooit begrijpen. Die mongolen die daar een soort rollende schietschijf zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
Babel schoot zo'n mannetje uit de rolstoel met dat schotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De filmversie schijnt ook vaak in de bus van Vitesse gedraaid te worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren De Griezelbus gelezen, dus hij is nog een beetje angstig.![]()
soms hoop ik op een nekschotquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Valt me inderdaad nog mee hoevaak ze geraakt wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal ik sowieso nooit begrijpen. Die mongolen die daar een soort rollende schietschijf zijn.![]()
VAK P ultra's jonguh!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:19 schreef TwenteFC het volgende:
25 man dik fanatiek aan het zingen, zouden ze daar ook expres de EL microfoon neerzetten?![]()
Saai.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Pietje heeft wel een moeilijk groot aquarium in zijn huis van een paar ton.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: