2 dagen, Je kan voortaan ook met iDeal en dan staat het meteen op je rekening.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Duurt een week voordat het geld erop staat en ik vind het echt een kutsysteem.
Ik had hem gewoon bij mediamarkt besteld met ideal, 60 euro. Als je download wilt ofzo tja dan heb je het blijkbaar wel nodig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef -Datdus- het volgende:
Verdomme, wil ik ugraden moet je een paypal hebben of credit card. Lekker piraterij in de hand werken zo.
QFT...quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon bij mediamarkt besteld met ideal, 60 euro. Als je download wilt ofzo tja dan heb je het blijkbaar wel nodig.
Vind het wel fijn om gewoon een orginele cd te hebben. Als ik hem zelf moet branden beland hij in een bak met meer cd's en dan raak ik hem na een tijdje vast weer kwijt
die dingen raak ik nog sneller kwijt dan cd's.quote:
Usb externe hardeschijfquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die dingen raak ik nog sneller kwijt dan cd's.
daar heb ik licentie van liggenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:57 schreef Flodder450 het volgende:
mijn office 2010 geeft over een week de geest
icanhas?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik licentie van liggen
(net als voor W8 pro, Office 2013, windows server 2012, 2008r2 en meer)
nope, tis een zakelijk technet account; en MS heeft de hoeveelheid licenties e.d. iet wat ingeperkt per maart 2012..quote:
Counter strike.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:13 schreef mar456 het volgende:
Wie weet een leuk spel om voor suprise (max 15 euro) te vragen..?
En pas je er ook in?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:19 schreef drumstickNL het volgende:
vandaag auto gekocht. geen pareltje maar wel mooi zuinig en op lpg; nog aardig vlot ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |