Fappen, dan worden ze vanzelf warmer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:49 schreef WatskeZegt het volgende:
fuck dat... koude vingers tijdens het computeren. Ook al zit ik maar even mijn mail te checken, en ja hoor... daar komen m'n diepvriessticks weer aan
Met namen de rechtse hand, waar ik de muis mee bestuur.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
doe je linker hand onder je kont, lekker warm
leuk johquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn handen zijn altijd koud, zelfs zomers, schijnt door het vele roken te komen.
Wtf is daar grappig aan. Hij heeft gelijk hoor; ik doe dat al 'n half uur nu. Zometeen lekker fappen met een vreemde hand.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
Zet je verwarming gewoon hoger man. Doe niet moeilijk ik loop de hele dag in m'n boxer rond en zet de verwarming lekker op 25. Ik betaal het toch niet.
je weet niet half hoe warm de kachel hier staat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
Zet je verwarming gewoon hoger man. Doe niet moeilijk ik loop de hele dag in m'n boxer rond en zet de verwarming lekker op 25. Ik betaal het toch niet.
Mwah, het was minder een mededeling als wel iets waar het aan zou kunnen liggen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:54 schreef Roolio het volgende:
Iemand moet eens een verwarmde muis uitvinden.
Dat is snel uitgevonden. http://www.usbfever.com/index_eproduct_view.php?products_id=633quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:54 schreef Roolio het volgende:
Iemand moet eens een verwarmde muis uitvinden.
Primatenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:58 schreef GZ1000 het volgende:
Mensen met koude vingers
Mensen met vingers
Mensen
Vingersquote:
Voor TS blijkbaar wel.quote:
Moet ook wel voor je klanten of niet, Maloewa? Hoe bevalt die nieuwe cam trouwens?quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:07 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Moet ook wel voor je klanten of niet, Maloewa? Hoe bevalt die nieuwe.cam trouwens?vinden de klanten 't ook wat?
Wat erg goed schijnt te helpen is klei kneden. Of je handen op je buik leggen, omdat daar.alle organen zitten en dus het warmst.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klei heb ik even niet bij de hand en met de handen op de buik is het zo moeilijk typen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:44 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Wat erg goed schijnt te helpen is klei kneden. Of je handen op je buik leggen, omdat daar.alle organen zitten en dus het warmst.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
doe je linker hand onder in je kont, lekker warm
Je bent toch geen meisje, kneusje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:49 schreef WatskeZegt het volgende:
fuck dat... koude vingers tijdens het computeren. Ook al zit ik maar even mijn mail te checken, en ja hoor... daar komen m'n diepvriessticks weer aan
Met namen de rechtse hand, waar ik de muis mee bestuur.
Sorry ik zal volgende keer op mijn handen zitten voor we aanvangen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Toetel het volgende:
Vingeren met koude vingers, brrrrr, da's kut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |