abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118774878
Vrouwen kunnen voor verschillende doeleinde dienen. De knappen dienen voor de seksuele behoeften, fantasieën en lekker nageslacht. Slimme vrouwen, dienen evenals slimme mannen, als dienaren van de wetenschap en/of de intellectuele wereld: ze verrijken de wereld met hunner gedachten en dagen ons uit of leren ons interessante zaken. Daarnaast heb je ook nog de 'matte' vrouw; niet bijzonder knap, niet bijzonder slim, maar ze mogen aanwezig zijn; ook zij kunnen seksuele behoeften vervullen maar ze kunnen ook gebruikt worden om een leuke tijd mee te beleven op platonisch niveau. Het soort vrouw waar je gezelligheid mee kan beleven.

Maar, nu komt mijn punt: er lopen op deze aardbol ook entiteiten rond die niets dan absolute walging en irritatie oproepen, het zijn de meest achterlijke tweevoeters die niemand anders dan de misantropen onder ons dienen; het zijn zij die onze haat jegens ons eigen soort rechtvaardigen.

Ik heb het over vrouwen met zulk ongelooflijk lelijke koppen dat je de neiging jezelf een kogel door de kop te jagen met veel moeite moet onderdrukken. En waarom bij deze vrouwen wel die neiging en bij de slimme, ook lelijke vrouw niet ? Heel simpel; achter deze walgelijke gezichten is niets anders te vinden dan absolute leegheid. Mocht je eerst denken dat het absolute 'niets' niet bestond, dan bewijzen deze leeghoofden het tegendeel. Wat een treurnis, wat een aanval van de natuur op de mensheid, deze wezens. Nu is het zo dat er 'slimme' religieuze stromingen een soort van injectie-naald in deze koppen hebben weten te duwen om die onmetelijke leegte te vullen. Het resultaat, hetgeen ik zojuist op stuitte, is het volgende:

Had dan een botox-naald geïnjecteerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2012 15:27:55 ]
pi_118774903
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:23 schreef LelijKnap het volgende:
Vrouwen kunnen voor verschillende doeleinde dienen. De knappen dienen voor de seksuele behoeften, fantasieën en lekker nageslacht.
Daar stopte ik met lezen, viespeuk.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:26:08 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118774990
quote:
Vrouwen die lelijk, irritant én dom zijn
Ja dan ben je dus compleet nutteloos; dat moge duidelijk zijn.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_118774997
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:24 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Daar stopte ik met lezen, viespeuk.
Die vrouw waar jij op geilt is toch ook zeer zeker nageslacht van een andere vrouw ?
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:29:18 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_118775073
Die lelijke entiteiten zie je ook onder de mannen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:29:39 #7
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_118775092
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:23 schreef LelijKnap het volgende:er lopen op deze aardbol ook entiteiten rond die niets dan absolute walging en irritatie oproepen, het zijn de meest achterlijke tweevoeters die niemand anders dan de misantropen onder ons dienen; het zijn zij die onze haat jegens ons eigen soort rechtvaardigen.

En sommigen daarvan gaan op Fok door onder de naam LelijKnap
Ok stelletje hokboeren
pi_118775105
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die vrouw waar jij op geilt is toch ook zeer zeker nageslacht van een andere vrouw ?
Nee hoor, mijn vrouwen komen uit het rijk des hemels. Zij zijn puur.
Verder wel een terechte klacht hoor, maar andersom geldt het ook. Lelijke, irritante én domme mannen zijn misschien net zo erg.
pi_118775122
Hoezo alleen vrouwen?

Mannen zijn over het algemeen lelijker hoor.
pi_118775125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Domme mannen hebben vaak nog wel goede kwaliteiten. Goed met tuinieren, met auto's... Mannen veel eerder dan vrouwen hebben vaak wel íets waarin ze bepaalde vaardigheid hebben.
pi_118775139
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Klopt, maar die storen mij, als man-zijnde, toch wat minder.
pi_118775169
Godverdomme zeg. Zo'n wijf zou ik echt zonder problemen in elkaar slaan. Dan leg ik m'n principes van geen wijven slaan ff naast mij neer.
pi_118775202
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoezo alleen vrouwen?

Lelijke mannen kunnen over het algemeen hun lelijkheid compenseren, bijvoorbeeld door humor en bijdrage aan de maatschappij, daar waar lelijke vrouwen in gebreke blijven.
pi_118775221
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Domme mannen hebben vaak nog wel goede kwaliteiten. Goed met tuinieren, met auto's... Mannen veel eerder dan vrouwen hebben vaak wel íets waarin ze bepaalde vaardigheid hebben.
Ik denk dat dat komt doordat het "altijd" al zo is geweest. Vrouwen bleven vroeger thuis achter om op de kinderen te letten en meneer leerde een vak om zo brood op de plank te krijgen. ;) Af en toe zie je daar nog eens restanten van terug.
pi_118775231
Mooie klacht!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118775240
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Dit en wat feyenoordfan92 zegt klopt trouwens ook zeer zeker wel. De vrouwen waar ik naar refereer zijn echt op elk mogelijk te bedenken vlak compleet inhoudsloos en niets dan een verspilling van ruimte.
pi_118775242
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Lelijke mannen kunnen over het algemeen hun lelijkheid compenseren, bijvoorbeeld door humor en bijdrage aan de maatschappij, daar waar lelijke vrouwen in gebreke blijven.
Inderdaad, door bijvoorbeeld een traytje corona als UI te nemen ipv hun gezicht, slimme zet ^O^
pi_118775248
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Lelijke vrouwen kunnen slim zijn, en doen meer hun best in bed(denk ik dan).
pi_118775261
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik werd geroepen?
Neen, jij bent geloof ik redelijk goed bij de pinken en mag dit topic verlaten.
pi_118775264
quote:
Hoezo alleen vrouwen?

Dat is met of zonder make-up voor vrouwen... :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:34:35 #21
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_118775282
gedeeltelijk pleonasme in de topictitel
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_118775299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik denk dat dat komt doordat het "altijd" al zo is geweest. Vrouwen bleven vroeger thuis achter om op de kinderen te letten en meneer leerde een vak om zo brood op de plank te krijgen. ;) Af en toe zie je daar nog eens restanten van terug.
Wat Schopenhauer ooit heeft geschreven: waar de man moet zijn omgeving moet veroveren (door creatief e.d. te zijn), is het voor de meeste vrouwen de taak enkel de man te veroveren; wat voornamelijk neerkomt op het zijn van een manipulatief en knap wezen. Op zich natuurlijk een veel betere situatie; degene zijn die het andere veroverd/bezit bezitten.
pi_118775323
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Dat is met of zonder make-up voor vrouwen... :')
Nee hoor, het is echt bewezen.
In de dierenwereld zijn de mannetjes mooier, dat dan weer wel.
pi_118775325
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Lelijke vrouwen kunnen slim zijn, en doen meer hun best in bed(denk ik dan).
Dat zeggen feeders altijd over hun dikke vrouwen. :')
pi_118775334
quote:
Hoezo alleen vrouwen?

Hebben mannen make up nodig of op?Nope.
Hebben wij niet nodig.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')