Daar stopte ik met lezen, viespeuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:23 schreef LelijKnap het volgende:
Vrouwen kunnen voor verschillende doeleinde dienen. De knappen dienen voor de seksuele behoeften, fantasieën en lekker nageslacht.
Ja dan ben je dus compleet nutteloos; dat moge duidelijk zijn.quote:Vrouwen die lelijk, irritant én dom zijn
Die vrouw waar jij op geilt is toch ook zeer zeker nageslacht van een andere vrouw ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:24 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen, viespeuk.
En sommigen daarvan gaan op Fok door onder de naam LelijKnapquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:23 schreef LelijKnap het volgende:er lopen op deze aardbol ook entiteiten rond die niets dan absolute walging en irritatie oproepen, het zijn de meest achterlijke tweevoeters die niemand anders dan de misantropen onder ons dienen; het zijn zij die onze haat jegens ons eigen soort rechtvaardigen.
Nee hoor, mijn vrouwen komen uit het rijk des hemels. Zij zijn puur.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die vrouw waar jij op geilt is toch ook zeer zeker nageslacht van een andere vrouw ?
Domme mannen hebben vaak nog wel goede kwaliteiten. Goed met tuinieren, met auto's... Mannen veel eerder dan vrouwen hebben vaak wel íets waarin ze bepaalde vaardigheid hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Die lelijke entiteiten zie je ook onder de mannen.
Klopt, maar die storen mij, als man-zijnde, toch wat minder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Die lelijke entiteiten zie je ook onder de mannen.
Lelijke mannen kunnen over het algemeen hun lelijkheid compenseren, bijvoorbeeld door humor en bijdrage aan de maatschappij, daar waar lelijke vrouwen in gebreke blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoezo alleen vrouwen?
Mannen zijn over het algemeen lelijker hoor.
Ik denk dat dat komt doordat het "altijd" al zo is geweest. Vrouwen bleven vroeger thuis achter om op de kinderen te letten en meneer leerde een vak om zo brood op de plank te krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Domme mannen hebben vaak nog wel goede kwaliteiten. Goed met tuinieren, met auto's... Mannen veel eerder dan vrouwen hebben vaak wel íets waarin ze bepaalde vaardigheid hebben.
Dit en wat feyenoordfan92 zegt klopt trouwens ook zeer zeker wel. De vrouwen waar ik naar refereer zijn echt op elk mogelijk te bedenken vlak compleet inhoudsloos en niets dan een verspilling van ruimte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Domme mannen hebben vaak nog wel goede kwaliteiten. Goed met tuinieren, met auto's... Mannen veel eerder dan vrouwen hebben vaak wel íets waarin ze bepaalde vaardigheid hebben.
Inderdaad, door bijvoorbeeld een traytje corona als UI te nemen ipv hun gezicht, slimme zetquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Lelijke mannen kunnen over het algemeen hun lelijkheid compenseren, bijvoorbeeld door humor en bijdrage aan de maatschappij, daar waar lelijke vrouwen in gebreke blijven.
Lelijke vrouwen kunnen slim zijn, en doen meer hun best in bed(denk ik dan).quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Lelijke mannen kunnen over het algemeen hun lelijkheid compenseren, bijvoorbeeld door humor en bijdrage aan de maatschappij, daar waar lelijke vrouwen in gebreke blijven.
Dat is met of zonder make-up voor vrouwen...quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoezo alleen vrouwen?
Wat Schopenhauer ooit heeft geschreven: waar de man moet zijn omgeving moet veroveren (door creatief e.d. te zijn), is het voor de meeste vrouwen de taak enkel de man te veroveren; wat voornamelijk neerkomt op het zijn van een manipulatief en knap wezen. Op zich natuurlijk een veel betere situatie; degene zijn die het andere veroverd/bezit bezitten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt doordat het "altijd" al zo is geweest. Vrouwen bleven vroeger thuis achter om op de kinderen te letten en meneer leerde een vak om zo brood op de plank te krijgen.Af en toe zie je daar nog eens restanten van terug.
Nee hoor, het is echt bewezen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is met of zonder make-up voor vrouwen...
Dat zeggen feeders altijd over hun dikke vrouwen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen kunnen slim zijn, en doen meer hun best in bed(denk ik dan).
Hebben mannen make up nodig of op?Nope.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoezo alleen vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |