Topcrimineel in wording hoorquote:Ik zou naar een bouwmarkt gaan en een stuk touw kopen. Eventueel schmink ik mij zwart voor als ze camerabeelden terug gaan kijken voor die dag.
Alles handje contantje he, maar alsnog stel ik zou dat stuk touw pinnen, eventueel zouden ze bij de moord een stuk vezel vinden van dat touw. Ze weten niet precies welke meters van die rol naar welke winkel zijn gegaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:22 schreef kwiwi het volgende:
En dan pinnen/chippen bij het afrekenen
Ik zie het al...quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
Alles handje contantje he, maar alsnog stel ik zou dat stuk touw pinnen, eventueel zouden ze bij de moord een stuk vezel vinden van dat touw. Ze weten niet precies welke meters van die rol naar welke winkel gaan.
Maar dat terzijde
quote:
Idd ja, je hebt toch wel een stuk touw thuisliggen ts of een kleerhanger ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef Keith_Bakker het volgende:
Dat hele gedoe in die Gamma zorgt er nog voor dat je gepakt wordt, beetje jezelf verdacht maken als dat niet nodig is.
De moord pleeg ik pas 3 maanden later of iets dergelijks héquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef Keith_Bakker het volgende:
Dat hele gedoe in die Gamma zorgt er nog voor dat je gepakt wordt, beetje jezelf verdacht maken als dat niet nodig is.
In een pistool zit een soort kenmerk die een kleine afdruk in de kogel grafeerd, zo kunnen ze natrekken uit welk pistool die is geschoten en wie die pistool heeft gekocht...quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef Keith_Bakker het volgende:
Als ik een moord wil plegen loop ik naar die kerel toe als ie alleen is en schiet ik em door z'n kop. Pistool schoonwrijven en in een vat chloorbleekloog gooien ergens in de polder en het er nooit meer over hebben.
Heb je dit uit CSI?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef spierbal het volgende:
[..]
In een pistool zit een soort kenmerk die een kleine afdruk in de kogel grafeerd, zo kunnen ze natrekken uit welk pistool die is geschoten en wie die pistool heeft gekocht...
Heb je sniper training gehad ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou een sniper kopen ( een sick grote 2km rijkwijte ) en dan op de martinitoren gaan staan en iemand 2 km verderop neer knalle en dan snel met de trein naar maastricht gaan
oefen wel vanuit me zolderraam op blikjes ( wel met een dikke geluidsdemper zodat me ouders de knallen niet horen )quote:
Je hebt vooralsnog alleen maar een touw gekocht met sporen van anderen (die toevallig allemaal bij dezelfde bouwmarkt werken... dat wordt al redelijk ontlastend), maar hoe ga je iemand met dat touw vermoorden? Je zet hem op een paard en doet alsof het een lasso is?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:25 schreef spierbal het volgende:
[..]
Lekker boeiend zitten toch geen sporen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |