Krachtiger en duurder. AMD is op dit moment de keuze als je prijs/performance bekijkt. En de prijs is een factor waar een console een hit of shit gaat worden bij een launch. Samen met de releasegames en andere mogelijkheden van het apparaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze bij AMD zitten, waarom niet Intel/nVidia? Lijkt mij veel krachtiger namelijk. Sowieso is de PS4 een veel mooier apparaat en dat zonder ook maar iets gezien te hebben. Sony
Is Fallout 4 al aangekondigd dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:12 schreef LangeJan het volgende:
![]()
Had hier ook al het e.e.a. over gelezen.
Ze hadden het er ook over dat de PS3 nu weer een flink verhoogd beveiligingsrisico heeft (ivm recente hacks) en dat hierdoor de ontwikkeling van de PS4/Orbis versneld zou gaan worden.
En ik ben blij, want dit nieuws brengt ook Fallout 4 ietsjes dichterbij.. tenminste.. ik ga door deze berichtgeving er toch wel vanuit dat FO4 op de PS4 gelaunched zal gaan worden.
Raar eigenlijk want mij maakt de releaseprijs niet veel uit want heb liever dat ze hem wat dikker maken en dan voor 500 / 600 euro in de winkel leggen dan voor 400 met mindere specsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krachtiger en duurder. AMD is op dit moment de keuze als je prijs/performance bekijkt. En de prijs is een factor waar een console een hit of shit gaat worden bij een launch. Samen met de releasegames en andere mogelijkheden van het apparaat natuurlijk.
Jij misschien wel, maar veel mensen niet. En het gaat de consolebakkers om een zo groot mogelijk marktaandeel. En de prijs doet er voor de mensen die geen idee hebben een hoop toe. Die weten het verschil tussen een Intel en AMD niet, als ze al weten wat een processor isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar eigenlijk want mij maakt de releaseprijs niet veel uit want heb liever dat ze hem wat dikker maken en dan voor 500 / 600 euro in de winkel leggen dan voor 400 met mindere specs
Wat er in komt maakt me niet veel uit! AMD spul heb ik ook vaak gehad en geen klachten over.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar veel mensen niet. En het gaat de consolebakkers om een zo groot mogelijk marktaandeel. En de prijs doet er voor de mensen die geen idee hebben een hoop toe. Die weten het verschil tussen een Intel en AMD niet, als ze al weten wat een processor is
Als papa en mama voor zoon Harry een console kopen gaan ze naar de winkel en kijken naar de prijs. Console A kost 700 euro en console B 450 euro. Misschien kijken ze even in de schappen qua gamesaanbod en verrek, bijna al die spellen komen voor A en B uit. De neuk met die A, ze gaan voor B!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat er in komt maakt me niet veel uit! AMD spul heb ik ook vaak gehad en geen klachten over.
Ik snap gewoon nooit dat gedoe over die aanschafprijs, je doet wel 5 tot 7 jaar met zo'n console dus dan valt het mee en heb ik liever wat duurder en beter dan hier en daar wat inleveren om die prijs laag te houden.
Ik weet het!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als papa en mama voor zoon Harry een console kopen gaan ze naar de winkel en kijken naar de prijs. Console A kost 700 euro en console B 450 euro. Misschien kijken ze even in de schappen qua gamesaanbod en verrek, bijna al die spellen komen voor A en B uit. De neuk met die A, ze gaan voor B!
Dance Central 4, nu met Bieber!quote:
Ik denk dat de waarde van hun aandelen dan negatief gaat wordenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef Anti-feminist het volgende:
Ze gaan het blijkbaar aankondigen op 20 februari nog 17 dagen
Iedereen denkt dat daar de ps4 word aangekondigd,maar het kan net zo goed een vita slim zijn met wat aantal games en een prijsdaling.Sony strikes met een troll actie
Ik zie duidelijk de terugkeer van de boomerangquote:
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe dat in de hand ligt. Aan de foto te zien lijkt mij het totaal niet in de hand liggen. Maar aan de andere kant, ze hadden die controller niet voor niks tentoongesteldquote:Op zondag 3 februari 2013 21:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk de terugkeer van de boomerang
[ afbeelding ]
En veel krachtigere hardware dan de PS4quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
Maar he, voor 700 euro heb je al een leuke game-PC
Maar ik ben benieuwd hoe Sony deze gaat positioneren. En ook hoe Microsoft gaat reageren, meteen erboven op of gewoon like a bawz wachten tot de E3.
Beter de Vita Slim dan een PS4quote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef Anti-feminist het volgende:
Ze gaan het blijkbaar aankondigen op 20 februari nog 17 dagen
Iedereen denkt dat daar de ps4 word aangekondigd,maar het kan net zo goed een vita slim zijn met wat aantal games en een prijsdaling.Sony strikes met een troll actie
Zien we welquote:Op zondag 3 februari 2013 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarde van hun aandelen dan negatief gaat wordenMaar inderdaad, ze kunnen niet anders dan een PS4 aankondigen nu
Maar minder geoptimaliseerd als eenheid, daar zit 'm de kracht van het ontwikkelen voor een console, omdat je weet wat er inzit. Dus dat boeit niet. Dat de huige generatie nu gewoonweg te lang duurt om met pc mee te komen is gewoon omdat de pc-stuff zo snel is geworden dat zelfs met alle slack erom heen een pc nog sneller isquote:Op maandag 4 februari 2013 07:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En veel krachtigere hardware dan de PS4
Klopt,binnen 1 jaar al in gehaaldquote:Op maandag 4 februari 2013 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar minder geoptimaliseerd als eenheid, daar zit 'm de kracht van het ontwikkelen voor een console, omdat je weet wat er inzit. Dus dat boeit niet. Dat de huige generatie nu gewoonweg te lang duurt om met pc mee te komen is gewoon omdat de pc-stuff zo snel is geworden dat zelfs met alle slack erom heen een pc nog sneller is
Ik denk dat de marketingmensen dan nu al aan damage-control hadden gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef Anti-feminist het volgende:
Fanboys, altijd zo onrealistischquote:Op maandag 4 februari 2013 07:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klopt,binnen 1 jaar al in gehaald
Uhmmm nee. Dat staat in de TR.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je je voorstel OP hier posten, dan zet ik hem in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |