PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Portoquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
West Ham pakken en crossen maar. Of Atalanta is ook wel leuk
Een webspeler maar eigenlijk niet zo handig. Op volscreen dzie je nog een dikke balk onder die je niet weg kan halenquote:
Zat er een gat/gaatje in de zak? Want dan gaat het snel bij die dingen. Na openen moet je ze gekoeld bewaren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:44 schreef Thorb het volgende:
Wat is deze
Moest nog ontbijten dus ik dacht pak even van die afbak pistoletjes uit de kast. Ik maak die zak open maar de eerste zag er niet helemaal mooi uit, dus ik kijk even naar de rest maar ze zien er gewoon een beetje blauw uit en het stinkt nog ook. Ze zijn wel houdbaar tot 9 december
Dat mocht nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:42 schreef Rijst het volgende:
Ik heb dat gras aangeraakt van Old Trafford aangeraakt
Nu wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat er een gat/gaatje in de zak? Want dan gaat het snel bij die dingen.
Mertesacker LB wellicht?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:49 schreef Thorb het volgende:
Merte is gewoon de beste verdediger
Nu al ergeren aan Santos.
Channel - 6816quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een goede sopcast?
had net een engelse, maar die bufferde amper en nu heb ik een russische volgens mij. Die doet het prima, maar wil commentaar horen dat ik ook kan verstaan
Zelfde probleem hierquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:52 schreef v0lt026 het volgende:
EA servers down? Of ligt het aan mijn verbinding
nee sorryquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan jij mijn naam veranderen in de OP, 2x de "a" vergeten.
Negers werken nooit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/816715/#
Waarom werkt dit team niet?
RM met high/low workrates is kut imo. Verder is je LM matig en heb je 2 vergelijkbare CM's..ik zou eerder een sterke verdedigende speler icm een CAM doen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/816715/#
Waarom werkt dit team niet?
Hij is de TS nietquote:
Bedankt,quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RM met high/low workrates is kut imo. Verder is je LM matig en heb je 2 vergelijkbare CM's..ik zou eerder een sterke verdedigende speler icm een CAM doen.
macquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
idd. Als je nou een mac had dan was het wel stoer
Ik wil het ook niet doen. Sorry!quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Shame on me
Was wel lappo wist niet dat ie gejat was
en je moet betalenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wou dat Passie in de Polder wel eens kijken, gezien die reacties maar dat kan alleen maar tussen 23-06..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |