het vierkantje aan het voorkant van de spuit een slag draaienquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef BaajGuardian het volgende:
het is geen dop het is zon spuit ding. deze:
[ afbeelding ]
naar beneden drukken helpt niet ik zeg net dat ik alles wat normaal bij zon kutsluiting is al geprobeerd heb..
bedankt, dat stond dus nergens dat dat moest.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef Mirjam het volgende:
het vierkantje aan de voorkant al gedraaid?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedankt, dat stond dus nergens dat dat moest.
hij doet et nu.
quote:
Bijna iedere spuitfles bij mij in huis heeft die sluitingquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou wat een intens gehihaho weer joh, zo dom was het ook weer niet heb nognooit zon sluiting meegemaakt, vorige spuitfles had dat niet.
Dan moet je het toch vaker gebruiken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou wat een intens gehihaho weer joh, zo dom was het ook weer niet heb nognooit zon sluiting meegemaakt, vorige spuitfles had dat niet.
het was goedkoop, maar 2 euro nogwat oid.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna iedere spuitfles bij mij in huis heeft die sluiting
Maar goed, werkt dat spul nou of niet?
Ik vind het peperduur en het WC spul dat ik ooit gekocht had werkte ook al niet dus ik was toch wel benieuwd
Ik heb wel meer schoonmaakmiddelen dan cilit bang, gebruik ik alleen maar voor mn aanrecht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dan moet je het toch vaker gebruiken.
En als je goed kijkt zie je op dat dopje staan van wat het doet. On en Off (of sproeien, straaltje en uit)
Je poetst dus zeldenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het was goedkoop, maar 2 euro nogwat oid.
en ik spuit zon ding echt niet binnen een week leeg. Doe ik makkelijk een half jaar mee.
Het werkt zo goed dat het centen ervoor krijgt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je poetst dus zelden
Maar werkt ut?
Toch iets van Cillit dat werkt dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het werkt zo goed dat het centen ervoor krijgt.
okquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch iets van Cillit dat werkt dus
dat is heel iets anders poes.quote:
Hey, ik kan ook typisch fok-gedrag vertonen en je afzeiken op je onnozelheid mbt die flesquote:
Ja look at me ik ben zo onozel omdat ik een brieke sluiting welk nergens staat aangegeven niet open krijg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, ik kan ook typisch fok-gedrag vertonen en je afzeiken op je onnozelheid mbt die fles
Gast, het is al jaren zo dat op bijna iedere vergelijkbare spuitfles zo'n sluiting zit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja look at me ik ben zo onozel omdat ik een brieke sluiting welk nergens staat aangegeven niet open krijg.
Ja want ik als man moet uiteraard ook alles over schoonmaakmiddelen weten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gast, het is al jaren zo dat op bijna iedere vergelijkbare spuitfles zo'n sluiting zit.
Die kennis niet hebben is gemis aan algemene opvoeding.
Mag je eens in mijn kastje komen kijken...quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want ik als man moet uiteraard ook alles over schoonmaakmiddelen weten.
En nee het is toch echt de enige fles schoonmaakmiddel in mn hele keuken (en ik heb er toch echt een boel) die zo'n sluiting heeft.
Viespeukquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag je eens in mijn kastje komen kijken...
Er zal een wereld open gaan voor je
Jaja, zulke praat mag alleen maar in PM zekerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |