Geweldige voetballers, maar volgens mij hadden we het hier over spelers met een MOOIE stijl, oftewel sierlijk, makkelijk, etc...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ronaldino was een mooi voorbeeld van een buiten proportionele goede speler die door een systeem bij een club kapot is gemaakt..
Verder moet in dit topic toch wel even melding gemaakt worden van ene Diego Armando Maradona. qua style en techniek nog altijd de beste.
(sorry voor de achtergrond-oorkanker..)
Mja ok dan ga ik voor deze keer met jou mee en dan komen we op Dennis Bergkamp uit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geweldige voetballers, maar volgens mij hadden we het hier over spelers met een MOOIE stijl, oftewel sierlijk, makkelijk, etc...
... en zo zou ik Messi en Maradona niet beschrijven. Dat is fel, hoekig, snel, gehurkt, kort, etc.
Je bent me voorquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:26 schreef Pedroso het volgende:
Glenn Hoddle, het pareltje tussen de lompe Engelse voetballers in de jaren 80. Mensen gingen speciaal voor hem naar een wedstrijd, fantastische speler.
Ook nog even bondscoach geweest maar ontslagen vanwege racistische uitlatingen meen ik, was volger van een of ander raar geloof.
Wat een speler was dat hèquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef ValHallen het volgende:
Fernando Redondo, de meest sierlijke verdedigende middenvelder die ik ooit heb gezien
Fan-tas-tische voetballer die helaas een beetje lijkt te worden vergeten.
Hoe vaak ik dat trucje heb (0:55) tegenover Stam (stapsleep, schaar/stepover en dan meteen schieten) heb geoefend is niet te tellen.....lukte me nooit goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:42 schreef Bonkers. het volgende:
Grootste balkunstenaar aller tijden. Wat een arsenaal aan bewegingen had Okocha, helaas nooit de 'echte' top kunnen bereiken.
Jammer dat er geen beelden van Eintracht bij zitten, daar heeft hij ook veel moois laten zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:42 schreef Bonkers. het volgende:
Grootste balkunstenaar aller tijden. Wat een arsenaal aan bewegingen had Okocha, helaas nooit de 'echte' top kunnen bereiken.
Inderdaad... waarschijnlijk ook omdat hij altijd bij zijn relatief kleine club Southampton is gebleven.quote:
Bijna vergelijkbaar.quote:Op zondag 4 november 2012 22:19 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Inderdaad... waarschijnlijk ook omdat hij altijd bij zijn relatief kleine club Southampton is gebleven.
Nilis is al genoemd, maar daar moet natuurlijk ook een video'tje bij. Ook zo onderschat in eigen land... Hij scoorde alleen maar mooie doelpunten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |