Had ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wil er ook een hebben op redelijke afstand![]()
Greys weet jij waarom ik nieuwe vrienden niet toe kan voegen bij FV , als ik op toevoegen klik krijg ik alleen maar de vrienden te zien die ik al had en die niet Farmvillen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Baaf, ik voer me rot bij die FV beesten maar ze geven geen kaas![]()
Kwartje... valt. Ik vroeg me al af wat jullie bij een jongetjesband moestenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is ons overigens gelukt, maar we hebben tegen de pubertmeisjes gezegd van niet
Verrassing
Nu nog niet, maar tzt
Het was al anderhalve dag een bugquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Blijven proberen. Ik heb nu eindelijk een recept dat kaas gebruikt
Ik zie jou nog helemaal niet als buur, jij mij wel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:06 schreef indaha het volgende:
Ik moet een boom planten , maar ik heb geen plaats meer op mijn grond dus eerst grond bijkopen maar dat is duur
Ja ik nu welquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie jou nog helemaal niet als buur, jij mij wel?
Ja dat lijkt me wel moeilijk om ze weer terug te brengen, maar goed dat je ze mee uit wandelen neemtquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:44 schreef Ynske het volgende:
Vanmiddag heerlijk gewandeld ondanks de regen.
Heerlijk met Lara weg geweest, haar meegenomen een winkel in, en de kanjer deed t heel goed. Ben trots op haar. Nu nog een fijn baasje voor haar.
soms zou ik haar hier wel willen maar dat gaat echt niet![]()
Jullie hebben samen aan mijn nieuwe trog gewerktquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik nu wel, ik heb je zelfs al bezocht
Oh wat knusquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jullie hebben samen aan mijn nieuwe trog gewerkt![]()
Echt super dat je dat doetquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:44 schreef Ynske het volgende:
Vanmiddag heerlijk gewandeld ondanks de regen.
Heerlijk met Lara weg geweest, haar meegenomen een winkel in, en de kanjer deed t heel goed. Ben trots op haar. Nu nog een fijn baasje voor haar.
soms zou ik haar hier wel willen maar dat gaat echt niet![]()
Geen wonder dat ik honger hebquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jullie hebben samen aan mijn nieuwe trog gewerkt![]()
Eet ze!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik honger heb, ga eerst maar eens wat eten
vroeger deden we dat met Daisy ook, dus daarom idd ook met haar. Kan ze strakjes laten zien wat ze allemaal zo goed kan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt super dat je dat doet
En kan me voorstellen dat het lastig is om haar weer in te leveren steeds. Maar echt zo goed dat je ook van die dagelijkse dingen met haar doet zoals een winkel in enzo, daar zal een nieuw baasje echt profijt van hebben
k doe t ook met veel plezierquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel moeilijk om ze weer terug te brengen, maar goed dat je ze mee uit wandelen neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |