Puberts die zingen; alle meisjes over de theequote:Op zaterdag 3 november 2012 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord, van dat hele One Direction.
Ken je dat nummer 'live while we're young' ook niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord, van dat hele One Direction.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ken je dat nummer 'live while we're young' ook niet?
Geloof het nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ken je dat nummer 'live while we're young' ook niet?
Ik heb een pasjequote:
Whehehequote:Op zaterdag 3 november 2012 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof het niet![]()
Misschien omdat de tekst niet meer op mij van toepassing is![]()
Misschien komt eindelijk je verstand door?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef Qwea het volgende:
Mijn verstandskies doet sinds vannacht pijn![]()
![]()
Het zit tussen je orenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef Qwea het volgende:
Mijn verstandskies doet sinds vannacht pijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Kom, gaan wij naar de kroeg!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:43 schreef tombolafan het volgende:
Zo lunch is op en ik denk verdeurie dat die balk vasthouden het enige is dat ik hoef te doen vandaag
IK VERVEEL ME
Whahaha ik voel me al schuldig dat ik nu tv ga kijkenquote:
Was ook grapje hoor, ik snap dat jij daar nu niet kunt weglopenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahaha ik voel me al schuldig dat ik nu tv ga kijkenmaar hij doet alles zelf
En vanavond oppassen
Ja ik zou zo meedoenquote:
Ik wil wel weg maar kan t niet maken neequote:Op zaterdag 3 november 2012 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook grapje hoor, ik snap dat jij daar nu niet kunt weglopen![]()
[..]
Ja ik zou zo meedoen
Kga maar even boodschappen doen. Ook totaal geen zin in
Heb zin in iets LEUKS!
"Kun je ff iets zachter doen?! Ik probeer hier te slapen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil wel weg maar kan t niet maken nee
Ik wil ook slapen, maar dat staat NOG stommer
Ik heb al aangeboden dingen te gaan halen maar dat hoeft niet
Ik wil er ook een hebben op redelijke afstandquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:22 schreef Greys het volgende:
Dinsdag naar de nieuwe Shabu in R'dam Zuid
Heb nu ook al trek in Shabu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |