Genetisch gemanipuleerde kaaskoeien?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Baaf, ik voer me rot bij die FV beesten maar ze geven geen kaas![]()
Kan niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Genetisch gemanipuleerde kaaskoeien?
Hier komt het uit de koelkast.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan niet.![]()
Want kaas wordt van melk gemaakt en melk komt uit de fabriek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
Did you hear about the man who lost his all left side?Ik ben heel slecht in engels, doe es vertalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
Did you hear about the man who lost his all left side?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Heb jij hoor over de man die verloor zijn alle links zijde?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in engels, doe es vertalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:02 schreef Muis006 het volgende:
Heb jij hoor over de man die verloor zijn alle links zijde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij hoor over de man die verloor zijn alle links zijde?Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Cat-o-sauriėrquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:01 schreef Cat22 het volgende:
Saved by the bell: postknul belde net aan. Met gloednieuwe CC. Maar hij vond mijn rijbewijs toch wel heel bijzonder... nog nooit gezien.
Is ook wel wennen, zo'n oud papieren rijbewijs ipv al die hippe pasjes *voelt zich oud*.![]()
Ik heb hem maar gewezen waar het documentnummer staat.
Off to market!
Ga proberen kaartjes voor One Direction te kopen op Ticketmasterquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga proberen kaartjes voor One Direction te kopen op Ticketmaster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |