Phew daar ben ik een halve dag voor kwijt.
Vezels, oa hormonen dumpen.
K1 Boerenkool
K2 Natto
Bonen
Zo divers mogelijk en zo veel mogelijk groente fruit. 5 + soorten elk.
Chamignons
anti kanker groentes (op site (nr 1 anti))
Spices (site)
Vlas zaad. 25 gr per dag, bescherming prostaat.
Quinoa, ui familie (vooral prei) en andere steroiden houdende en hormoon beinvloedende Whole foods.
Geen melk en zo min mogelijk vlees of vis, zat op eens in 10 dagen maar laatste 2 weken paar keer per week toch een italiaanse bol met sardientjes. (gewoon te veel trek in ^^)
Beweging.
Methyl B12
D3 2000UI
Havermout
Zoete aardappel
Zaden zink magnesium
Noten
Cranberry
Koffie/cocoa nibs
Witte thee/gember/citroen of koud alleen witte thee/citroen.
Voldoende om mee te stoeien denk ik.
Maar ik ben matig gekwalificeerd om mijn eigen ik te fixen en dat is omdat ik feedback dan nog mee heb, verder geen opleiding voor. Ook nog maar sinds november mee bezig. Uiteindelijk zal je zelf je beslissingen moeten maken, je een soort van behandel plan geven is niet ok. Onderwerpen boven en zelf gaan inlezen als je er zin in hebt

Ik heb bezoek, moet gaan.
Dingen met buitengewone effecten zoals spices inflammation(site) wil ik wel noemen.
Was hier nog een jongen die met KNO problemen rond liep, hij heeft me gepm'd.
Vergeten quinoa te vermelden, zitten enkele tientallen verschillende steroiden in.
Voor meetbaar anabole effecten dien je een kilo per dag te eten, zelf gesettled op 50 gram per dag. Gewoon voor de macro's en variatie, werkt het anti inflammatie mooi mee genomen andere bonus ook

Eiwit nu 40 gram van noten, 40 gram soja isolaat, 2/3de blik bonen per dag (14gr), eet verder een pap voor granen eiwitten zoveel als ik wil eten, varieerd naar gelang behoefte en houd ik niet echt bij.
100 gr quinoa 200 gr havermout over 2-3 dagen denk ik. niet meer dan 120 gram uit proteïne groepen, rest is zo weinig dat tel ik niet, totaal zal zeker minder dan 150 gram zijn @ 97 kilo. tussen 130-140 vermoed ik, en het is wat ik echt maximaal eet, zakt snel naar 100 op een niet zo gunstige dag, daar zit ik al 2 maanden in nu wat voeding betreft helaas.
Pap/paste van koud getrokken witte thee&citroen (het water), quinoa/havermout/zoete aardappel met fenegriek (deodorant effect), gooi er bevroren fruit doorheen en ceylon kaneel en anijs. Beetje dextrose of honing als ik het zoeter wil hebben.
[ Bericht 20% gewijzigd door Florentius op 26-08-2014 19:22:37 ]