Neuh, maar het gaat prima en ik wandel weer met gemak 10 km in een redelijk tempo, en dat was 25 jaar geleden voor het laatst ofzo dat ik een aardige wandel vol kan houden. Op naar de 15 dus.quote:
Toppie!quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, maar het gaat prima en ik wandel weer met gemak 10 km in een redelijk tempo, en dat was 25 jaar geleden voor het laatst ofzo dat ik een aardige wandel vol kan houden. Op naar de 15 dus.
Minder vet meesjouwen helpt wel.
Kun je me nog eens uitleggen hoe jij het doet?quote:
Ik deed 00:00-18:00 elke dag. Dus ik eet niks van 00:00 tot 18:00 en wel van 18:00 tot 00:00. Eigenlijk iets langer doordat ik om 17:00 pas begin met trainen en daarvoor eet ik enkel een banaan. De aankomende twee weken eet ik gewoon de hele dag door vanwege een diet-break.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je me nog eens uitleggen hoe jij het doet?
1 dag wel, 1 dag niet?
Welke uren gaat het over en welke uren eet je dan?
Hij heeft ook een boek geschreven. Hier een samenvatting op Youtubequote:Afl.: Hoe leef je langer?. Michael Mosley heeft zichzelf een ambitieus doel gesteld: hij wil langer leven, jonger blijven en afvallen. Maar om dat te bereiken, wil hij zo min mogelijk veranderen in zijn leven. Hij denkt de oplossing te hebben gevonden: de aloude methode van vasten. Zouden de nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen achter dit idee tot een langer en gezonder leven kunnen leiden? Bij de nieuwe manier van vasten die hij heeft ontdekt, zou hij toch van eten kunnen genieten. Het lijkt te mooi om waar te zijn. Daarom besluit Michael een reis door de Verenigde Staten te maken. Hoe word je jonger van een beetje honger, is de vraag die hij onderweg probeert te beantwoorden. En natuurlijk probeert hij de nieuwe wetenschappelijke ideeën ook zelf uit.
Ik draai nu ook leangains met een 40% deficit en 20% overschot. Moet wat massa verliezen voor mijn werk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald joh, en daarnaast hoeft het niet altijd 'goed' te zijn.
http://www.leangains.com/(...)-make-me-hungry.html
Vind ik ook een goede tijd ( ben geen ontbijteter, nou ja niet om 8 uur. OOk niet om 9quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:37 schreef Noek het volgende:
Welke methode probeer je dan? Binnen IF zijn er ook weer verschillende methodes.Ik eet nog steeds tussen 12 en 18.00 uur. Ideaal, nog steeds.
Dat probeer ik ook te doen, tussen 12.00 en 18.00 uur.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:37 schreef Noek het volgende:
Welke methode probeer je dan? Binnen IF zijn er ook weer verschillende methodes.Ik eet nog steeds tussen 12 en 18.00 uur. Ideaal, nog steeds.
Eet je wel voldoende tijdens je window?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te doen, tussen 12.00 en 18.00 uur.
Dat gaat een aantal dagen goed, maar daarna barst ik van de honger in de ochtend.
Je hebt ongeveer een gewenningsperiode van 2 weken. Als je je gewoon aan je fasts houdt dan zal dit gevoel verdwijnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te doen, tussen 12.00 en 18.00 uur.
Dat gaat een aantal dagen goed, maar daarna barst ik van de honger in de ochtend.
Omdat mij dit juist de enige lijkt die ik wel zou kunnen volhouden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Eet je wel voldoende tijdens je window?
Maar waarom wil je eigenlijk zo eten? Het is maar een methode zoals er zoveel zijn. Als het niet voor je werkt, moet je het niet doen. Waarom dan proberen?
Dan moet je gewoon echt gaan tellen wat je eet. Bij IF kun je gewoon nog keihard aankomen natuurlijk. Het is geen wondermiddel. Het is maar een middel. Bij werkt het toevallig, al heel lang maar laat me low carb eten en ik word bloedlink op de wereld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Omdat mij dit juist de enige lijkt die ik wel zou kunnen volhouden.
Ik wil in ieder geval geen hele dagen vasten, gewoon dagelijks mijn voeding binnenkrijgen.
En als ik binnen een bepaald venster eet, merk ik dat wel in positieve zin aan mijn lichaam.
Misschien dat ik stiekem toch te weinig eet.
Dat lijkt er dus niet op?quote:Omdat mij dit juist de enige lijkt die ik wel zou kunnen volhouden.
Tel wat je verbrand bij het hardlopen en het krachttrainen er nog bij op. Dan zit je ook al aan 2200 ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
Weet je al hoeveel je lichaam dagelijks aan caloriën nodig heeft? De mijne nl. maar 1500 en dan vind ik de 2700 of 2200 in je OP wat veel.
Gewoon 16 uur lang geen calorieën binnenkrijgen. Wel water, cola light, koffie etc. Binnen die 8 uur eating window je macro's eten. Mja, hangt af hoelang jij wil IF'en hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Als je aan IF doet, hoe ziet jouw dagelijkse voedingsschema er dan uit? En wat eet je, wanneer vast je?
Ben benieuwd. En mag je ook geen water drinken tijdens het vasten (dus net zoals met de Ramadan)?
Laat ik het zo neerzetten. Op welke tijden krijg je calorieën binnen en op welke tijden niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon 16 uur lang geen calorieën binnenkrijgen. Wel water, cola light, koffie etc. Binnen die 8 uur eating window je macro's eten. Mja, hangt af hoelang jij wil IF'en heKan ook 18/6 zijn
Mag jij zelf beslissen. Dus bijvoorbeeld van 14:00 tot 22:00 (8 uur eating window) eet je en dan van 22:00 tot 14:00 (16 uur fasting) vast je.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat ik het zo neerzetten. Op welke tijden krijg je calorieën binnen en op welke tijden niet?
Ik had het over jou he.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mag jij zelf beslissen. Dus bijvoorbeeld van 14:00 tot 22:00 (8 uur eating window) eet je en dan van 22:00 tot 14:00 (16 uur fasting) vast je.
Je mag je tijd helemaal zelf indelen. Voor mij part begin je al om 12:00 met eten tot 20:00 en dan van 20:00 tot 12:00 vast je.
ewa zeg dat dan. Ik doe eat stop eat. Is gewoon 24 uur vasten en dat 2 keer per week. Meestal vast ik van 19:00 tot 19:00 volgende dag. Het hangt maar net af hoe mijn schema eruit ziet. Na 19:00 eet ik gewoon een grote maaltijd en that's it.quote:
Eet jij die overige dagen dan extra kcal, om een deel te compenseren of helemaal niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ewa zeg dat dan. Ik doe eat stop eat. Is gewoon 24 uur vasten en dat 2 keer per week. Meestal vast ik van 19:00 tot 19:00 volgende dag. Het hangt maar net af hoe mijn schema eruit ziet. Na 19:00 eet ik gewoon een grote maaltijd en that's it.
16 uur lang op water, cola light en koffie klinkt ook niet echt gezond of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon 16 uur lang geen calorieën binnenkrijgen. Wel water, cola light, koffie etc. Binnen die 8 uur eating window je macro's eten. Mja, hangt af hoelang jij wil IF'en heKan ook 18/6 zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |