Volgens de specs die ik net opzoek bij HP een HP Embedded Smart Array B110i SATA RAID Controller (RAID 0/1/10), onboard dus. Heb zelf nooit een RAID config gebruikt op deze server dus heb er verder geen ervaringen mee.quote:
Internal Server Error.quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
http://ark.intel.com/prod(...)3M-Cache-2_80-GHz%29
Staat hier het antwoord voor je tussen?
Toevallig ook in het bezit van een amperemeter?quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef Gunner het volgende:
Toevallig heb ik een Voltcraft Energy Check 3000 en heb even voor je gekeken
tussen de 45 en 48 watt idle.
Ik ga even overleggen met de guys. De server die ik nu heb is verschrikkelijk. Zit bijna dagelijks op zolder om dat ding te schoppen (figuurlijk dan). Word je niet blij van.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Gunner het volgende:
Een amperemeter heb ik helaas niet. Verbruik zal niet veel hoger zijn dan dat maar meten kan ik dat momenteel niet, want er draait geen Operating System op momenteel.
Ik lever er 1 schijf bij; standaard een 250GB, of tegen meerprijs vervang ik die door een 500GB. Beide gewoon SATA-schijven.
Maakt het allemaal erg aantrekkelijk. In hoeverre valt er over de prijs te onderhandelen? Desnoods doen we dit even via DM als je dat liever hebt.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Gunner het volgende:
Dat zal je met deze niet overkomen. Er zit zelfs nog een paar weken fabrieksgarantie op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |